به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۲۸۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب : ۹۹۹۹۵
بعد از بوسیدن احمدی‌نژاد، يك ملت علیه من شد

افتخاری: تا مرز خودکشی پيش رفته بودم

گروه هنري- رسانه‌ها: علیرضا افتخاری مي‌گويد: بعد از آن اتفاقات با آقای احمدی‌نژاد نه تنها برای من در حوزه اجتماعی تبعات زیادی داشت، بلکه باعث شد بسیاری از هنرمندان این مملکت هم پشت من را خالی کنند.
افتخاری: تا مرز خودکشی پيش رفته بودم
خواننده‌ی نام‌آشناي موسيقي ايران در گفت‌وگو با هفته‌نامه تماشاگران امروز درباره دیدار و در آغوش کشیدن احمدی‌نژاد در سال ۸۹، گفت: از صحنه که پایین می‌آمدم، به روح پدرم قسم، فردی قد کوتاه به سرعت سمت من آمد و گفت: «بدو بدو که آقای احمدی‌نژاد به‌خاطر شما ایستاده‌اند و معطل شما‌ شده‌اند.» اسم‌شان یادم رفته که این‌فرد کوتاه قد چه کسی بودند. من اصلاً قرار نبود سمت ایشان بروم. اتفاقاً سخت گرفتار برخی کارها هم بودم و می‌خواستم بروم. ولی دور و بری‌های ایشان با این قبیل رفتارها باعث شدند این دیدار رخ دهد. تیم بادیگاردهای شخصی ایشان همیشه حواسشان هست که اصلاً کسی نباید نزدیک آقای احمدنژاد شود. ولی درباره من اوضاع کاملاً برعکس شد و من را برای مواجهه با ایشان هدایت کردند. خودشان من را به سمت ایشان هل دادند و در ادامه هم رسانه‌ای مثل تلویزیون این دیدار را پوشش داد و با قدرت و هدفمندی خاصی، آنرا هر شب پخش کرد. برای چه؟ چرا؟

افتخاری در ادامه می‌افزاید: آقای احمدی‌نژاد جوری خودش را به آغوش من انداخت که انگار من یوسف گم گشته ایشان بودم. یک جوری به من چسبید و من را بوسید و پشت‌سر هم این اتفاقات را شکل دادند که… بابا بوسیدن یک بار، دو بار… جمله بعدی‌ام را امیدوارم جرات انتشارش را داشته باشید ولی من طناب خریده بودم خودکشی کنم. فشار بدی روی من و خانواده‌ام بود. فرزند کوچکم فهمید و گریه کرد و گفت‌: «بابا نکن». گفتم نمی‌توانم و واقعاً تاب این همه توهین و تهدید را ندارم. در ایران که هیچکس حواسش به من نبود و درد دل من را نمی‌شنید. در خارج از کشور هم یک روز چهره بد بودم و یک روز چهره زشت. منفور شده بودم و این برای یک هنرمند غیرقابل تحمل بود. سوپر مارکت محل به من جنس نمی‌فروخت! آرایشگر محل ما می‌گفت آقا وقتی شما روی این صندلی می‌نشینید دیگر هیچکس به مغازه من نمی‌‌آید و عذر‌خواهی می‌کرد و مودبانه می‌گفت دیگر نیایم. آژانس به من ماشین نمی‌داد. مردم تا این حد تحت تأثیر قرار گرفته بودند و امیدوارم این صحبت‌ها به درستی به گوش مردم برسد. حرف آخرم هم این است که آقای احمدی‌نژاد خیر نبینید. آقای ضرغامی خیر نبینید. و قطعاً خیر نخواهند دید. در این موضوع شک ندارم. چون من حقم این نبود. من بعد از ۳۰ سال خواندن با تمام وجود، این حقم بود؟ بعد از سی و خرده‌ای سال این حق من و خانواده‌ام نبود.

وی در ادامه می‌گوید: آقای احمدی‌نژاد در این مدت حتی یک‌بار پیگیر احوال من نشدند. با صدای بلند به ایشان می‌گویم در مورد من بسیار انسان قدرنشناسی بودند. با صدای بلند این جملات را بر زبان می‌آورم و امیدوارم به گوش‌شان برسد. شما را به جان مادرتان قسم می‌دهم که به من کمک کنید تا این حرف‌ها به گوش همه برسد. امروز به آگاهی و درک سیاسی درستی از این بازی‌ها رسیده‌ام و امیدوارم این موضوع به خوبی در رسانه‌ها انعکاس پیدا کند. علیرضا افتخاری درباره‌ی تبعات اجتماعی این اتفاق تشریح می‌کند: مدت‌ها کلاه می‌گذاشتم روی سرم و برای خرید این‌ور و آن‌ور می‌رفتم. اگر هم کسی من را می‌شناخت، برخوردهای اهانت‌آمیز و زشتی می‌شد. خوب یادم هست وقتی در فرودگاه وارد سالن انتظار شدم و نشستم، حدفاصل ده متری من همه مردم از صندلی‌ها بلند شدند و اطرافم خالی شد. دوستان من دیگر من را مهمانی‌های خودشان هم دعوت نمی‌کردند و می‌ترسیدند بلایی سر بچه‌هایشان بیاید. می‌گفتند علیرضا تو دوست بیست ساله ما هستی ولی واقعاً بهتر است دیگر نباشی، چون مردم و آشنایان همسر و بچه‌های ما را مورد توهین قرار می‌دهند که چرا افتخاری را اینجا راه داده‌‌اید. می‌گفتند چرا با «رفیق احمدی نژاد» رفت و آمد می‌کنید!

او ادامه داد: اگر تلویزیون اجازه می‌داد من ده دقیقه همین صحبت‌هایی که با شما داشتم را مطرح کنم، شاید تبعات آن اتفاقات این‌گونه زندگی من را تحت تأثیر قرار نمی‌داد. فرزند کوچک من دیگر دانشگاه نرفت و انصراف داد. می‌گفت به من توهین می‌کنند و به شدت فضای بدی علیه من در دانشگاه راه افتاده است. روی وایت برد عکس من را می‌کشیدند و دشنام‌های زشتی می‌نوشتند. دخترم بارها با چشم گریان به خانه آمد. VOA و برنامه پارازیت بیش از بیست بار من را چهره زشت و بد هفته انتخاب کرد و همین اتفاقات بازی را وحشتناک‌ترکرد. این در حالی بود که هیچ اظهار‌نظر یا حمایتی از سوی همین آقایون داخل کشور از من نشد و معلوم نبود با ادامه این روند چه بلایی سر فرزندان من قرار بود بیاید. مادرم را در اصفهان و در صف نانوایی هل داده بودند. آقای احمدی‌نژاد مرد باشد! خدا آدم را‌ گیر نامرد نیندازد، دوست خوب من. این جملات را با سوز درونم می‌گویم به شما که امیدوارم حرف‌هایم رابه دقت منتقل کنید.

این هنرمند موسيقي اصيل ايراني تصریح می‌کند: اگر یک نفر هم از من دلخور باشد، من قطعاً نمی‌توانم کارم را درست انجام دهم. این ناراحتی را که من مسببش نبودم، با این درد دل مفصل که به وضوح درباره‌‌اش گفتم، حتی اگر یک نفر هم اصل موضوع را فهمیده باشد و برایش مشخص شود اوضاع از چه قرار بوده، باز هم برای من خوشایند است. امیدوارم وقتی مردم از قصد من برای خودکشی باخبر می‌شوند، قطره اشکی بریزند و فضای تلخ آن دوران را درک کنند. اگر چهار نفر در محل به شما وخانواده‌‌تان توهین کنند، کسی صبر و تحملش را ندارید. فکر کنید که یک ملت علیه من شده بودند و واقعاً دیگر امیدی برای زندگی نداشتم. من اگر خودکشی می‌کردم، همه خوشحال می‌شدند؟ راهی جز خودکشی برای من مانده بود؟ من تا این تصمیم هم جلو رفتم. ولی بعد، فرزند بیمارم باعث شد از تصمیمم صرف نظر کنم. امیدوارم مردم ایران که مبنای دل‌شان محبت است و صداقت، در جریان اصل اتفاقات قرار بگیرند.

حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۰۸:۴۸
با سلام هنرمند عزیز من بخشیدمت .سلام بر تو از مردمت جدا نشو و جز خدا را مپرست خداوند پشت و پناهت. (329969)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۳:۲۱
با سلام جناب آقای افتخاری عزیز خوشحالم که معنی واقعی مردم رو فهمیدید و اون چهار نفری که توی تلویزیون حرف می زنند اصلا مردم نیستند .. اما مشکل فقط بغل کردن احمدی نژاد نبود بلکه شما در خصوص استاد شجریان به جای مردم حرف زدید و این اشتباه بود گفته بودید مردم فلان جور هنرمند رو دوست ندارند و فلان هنرمند رو دوست دارند. و گفته بودید مردم دیگه شجریانی که رفته خارج از کشور رو نمی خواهند .... (330068)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۵:۴۹
معنی واقعی مردم یعنی شما؟ (330087)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۵:۴۴
نمیبخشمش چون تو مصاحبه ش گفته مشکل اصلی من اینه که احمدی نژاد بعدش ازم قدردانی نکرد یعنی اگه احمدی نژاد بعد این کارش بهش میرسید الان پشیمون نبود (330086)
بانو
Romania
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۶:۴۷
من در فکرم که ۶۳% کجا بودن که اینقدر همه مردم از بقال و آرایشگر و .... از ایشون دوری می کردن؟! واقعا پس ۶۳% کیا بودند؟!!!!!!!!!! (330095)
داریوش بزرگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۷:۰۸
آقای افتخاری سیاست یعنی بدانید کی و چه وقت چه کسی را بغل کنید
اگر میخواهید تو این مملکت راحت باشید میانه روی اختیار کنید (330096)
علیر ضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۷:۴۶
استاد شما همیشه در قلب ملت ایرانید ودارای صدای ماندگارهستید مخصوصا نیلوفرانه شما درتارخ ثبت میشود وشما به همه مردم از کوچه برزن گرفته تا ...احترام میگذارید پایدار باشید یادگار استاد تاج اصفهانی من یک عاشق شخصیت عاطفی شما هستم (330100)
متاسفم برات آقای افتخاری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۲۰:۰۱
پناه میبرم به خدادرآخرالزمان. (330111)
طاهر
Germany
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۲۲:۰۳
كاش اينها را همان موقع مي گفتي كه شاعبه فرصت طلبي نباشد و شجاعت شما را نيز نشان ميداد. اين كار بهتر از خودكشي بود. أسباب تبليغات براي فردي كه ملتي را به زحمت كشانده است درست نبود. (330123)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۲۲:۳۳
آقای افتخاری
چرا امون موقع این حرفا رو نزدید؟
چرا برعلیه انسانهای آزاده ای مثل شجریان که مخالف احمدی نژاد بود و نوای ربنای اونو از اذان ماه رمضون برداشتند داد سخن دادید؟
بله حالا که دیگر احمدی نژاد نیست این حرفا رو میزنید.
به اینجور آدمها اطمینانی نیست.
اگه احمدی نژادیها خدای ناکرده بتوانند برگردند همین حرفای امروزی رو هم تکذیب میکنید و باز هم اوضاع رو میپیچونید. (330127)
ایوان غرب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۰۸:۴۸
این آقای افتخاری که جزو اساتید دست اول مثل استاد شجریان و ...که نیست و چندین باره که من مطالب ایشان را پی گرفته ام ...درست است که حتی فکر دوباره آمدن احمدی نژاد آزارمان میدهد ولی یک رییس جمهور بود و ایشون هم اینقد به جایگاه قبلی ایشان بی حرمتی نکند بهتر است . (329970)
بهار دروغ گو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۰۸:۵۱
مجبوري بخاطر غرض سياسي خودت اين همه دروغ بگي متاسفم برات
از كلماتي كه نوشتي معلوم كه نويسنده بد عقده اي از رئيس جمهور قبلي داشته
من طرف دار رئيس جمهور قبلي نيستم ولي مخالف دورغ نويسي هستم
يك كم به قبر وقيامت خودت نگاه كن (329971)
خشایار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۲۰:۲۵
هموطن عزیز که نام معرفی نکردید چرا تهمت به بهار میزنید یعنی شما اینقدر معرفت از رسانه ندارید که بدانید پخش چنین مطلبی اگر دروغ باشد آقای افتخاری صریح موضع میگیرند و شاکی میشوند گفتار به این صراحت که قسم داده نشر بدهند بعد شما مدعی شدید که بهار دروغ میگه واقعا که جای بسی تاسف است که تحمل شنیدن حقیقت ندارید بنده خدا تا خودکشی رفته ......... (330116)
م.م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۰۸:۵۲
دیر گفتی این حرفا رو، هرچی سعی میکنم نمیتونم از ته دل و کامل ببخشمت.
به صداتون آلرژی پیدا کرده بودم، با اینکه قبلا عاشق صدات بودم، با این کارت خاطراتم رو از صدات رو خراب کردی. (329972)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۰۸:۵۵
من بعضی از قطعات ایشان را گوش م یدهم وحساسیتی هم به آقای احمدی نژاد ندارم ولی از ادبیات آقای افتخاری حالم به هم خورد که اینقدر سخیف صحبت کرد ه اند اگر واقعا صحبتهای ایشان باشد باید تاسف خورد به حال ما که مثلا هنرمندان ما این ادبیات را دارند ایا واقعا سیره و روش انبیا چنین حرف زدن هست؟ خجالت باید کشید از این ادبیات (329974)
مجتبی زارعی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۰۸:۵۷
از روزی که امدی این کار کردی صدات داخل ذهنم پاک کردم حال دیگه فایده ندارد استاد شجریان صدای اذان ربنا صدا وسیما قطع کرد ولی ربنا در ذهن ما ماندنی شد (329975)
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۰۹:۰۰
امیدوارم سرنوشت آقای افتخاری درس عبرتی برای همه باشد تا هیچگاه در جبهه مقابل مردم قرار نگیرند.هنرمند واقعی پناهگاهش آغوش و قلب تک تک مردم است.چرا استاد بزرگ آواز ایران شجریان را به آغوش احمدی نژاد هل ندادند؟ (329976)
ارسطو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۸:۳۹
من موندم 63درصد احمدی نژاد کیا هستن؟ اینجوری که افتخاری میگه همه مردم مخالفش بودن (330106)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۰۹:۰۸
درود بر افتخاری عزیز
درود به صداقت وشهامت اعتراف شما
همین کافی است
لطفا اگر امکان دارد این نوشته را به اطلاع ایشان برسانید ، خواهش میکنم
استاد افتخاری عزیز
شما مقصر نیستید
بخش بزرگی از یک ملت آن روزها فریب خورد
نه فقط بخش عوام جامعه که حتی بسیاری از علما واساتید و نخبگان (329978)
اقبال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۰۹:۰۸
انسان جایزالخطاست ، کاری به راست دروغ این حرفا نداشته باشیم ،همین که خودش فهمیده نباید از بدنه پایین و متوسط جامعه بکنی و به بدنه بالای قدرت بچسبی کفایت میکنه . یادمه ایشون یه روزی به استاد شجریان توهین کرده نمیدون شاید حسادت به هر حال واکنش بدی نشون داد که چرا توی این سن زن گرفته ، چرا خارج رفته است و .... حالا به هر حال اولا خود هنرمندان باید پذیرایش باشن و ما مردم هم بیشتر از این طردش نکنیم . بیاییم ببخشیم . ببخشید . (329979)
محمود
Belgium
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۰۹:۰۹
عجب هنرمندان نون به نرخ روز خوري داريم. اين فرمايشات ايشون هم چاشني بامزه گي و زرنگي اقتصادي اصفهاني ها را دارد. اگه دوباره احمدي نژاد برگشت چكار ميكني عزيزم؟ (329980)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۲۱:۳۷
زبونتو گاز بگیر خدا نکنه (330122)
حقبين
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۰۹:۱۲
لطفا بيش از اين خاك مرده رو بر باد نديد... (329981)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۰۹:۱۷
حتي اگه اينكارو از ته دلتون انجام داده باشين بازم نبايد اينچنين با شما رفتار ميشد.چرا تحمل سلايق سياسي همو نداريم؟ اين اسمش دموكراسي و فرهنگ غني نيست.واسه مردمم متاسفم (329982)
خشایار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۲۰:۳۱
جالب است "واسه مردم متاسفم" هموطن برای شما باید تاسف خورد بیان حقیقت از سوی آقای افتخاری هر چند دیر هنگام است ارتباط دادی به دموکراسی .چی شده دوستدار دموکراسی شدید ؟ میدانید دموکراسی بدون وجود حزب محقق نمیشود ؟ که آقای احمدی نژاد حزب را قبول نداشت! (330117)
هومطن
Russian Federation
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۰۹:۱۹
آقای افتخاری مگر این ترانه را نشنیدی " می بوسمت میگم خدا حافظ...این قصه از اینجا شروع میشه...! (329983)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۰۹:۲۰
استاد افتخاری، ما همیشه شما را دوست داشته و داریم. از اتفاقات پیش آمده متاسفیم. امیدوارم روزهای خوبی پیش رو داشته باشید. منتظر شنیدن صدای زیبای شما هستیم. (329984)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۰۹:۲۰
تو این دنیا، نمیشه دروغ و واقعیت رو به سادگی تفکیک کرد ولی به رسم کرامت انسانی به شما میگویم آقای افتخاری :هیچکس حق نداره به کسی توهین کنه و شخصیت کسی رو به انحطاط سوق بده و به نوبه خود به عنوان عضوی از این جامعه از آنچه بر شما گذشت پوزش میطلبم. به آغوش جامعه خوش آمدید؛سربلند و پیروز باشید (329985)
امیرازقم
Romania
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۰۹:۲۲
بهار سانسور نکن
اخیرا آقای نفدی در هر سخنرانی انتقاد بسیار تند و برپایه ی آمارهای اشتباه از دولت و عملکرد دوساله ی اقتصادی این دولت میکند . ومن میخواهم در قسمت نظرات به این سخنپراکنی ها جواب بدم >
ایشان میگویند دراین دوسال شاخص های اقتصادی روبه افول رفته ویا عمودی شده وضعیت اقتصادی دارد به مرحله ی هشدار میرسد .
البته ایشان نگفته اند منظور از افول درکدام شاخص است و عملکرداین دولت درکدام شاخص نگران کننده است (329986)
ایرانی
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۰۹:۲۵
ما صدایت را گوش میکونیم برای ما ها چه اهمیتی دارد زندگی شخصی هنرمند چطور هست و باکی دوست ویا دشمن است (329987)
امیرازقم 2
Romania
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۰۹:۲۸
به عنوان کسی که ذره ای از دریای علم اقتصاد میدانم . اصولا شاخص های اصلی هر اقتصادی به 4 مورد تقسیم میشود ! نرخ رشد اقتصادی و تورم و بیکاری وارزش پول ملی.اینکه .اگرباتورم شروع کنیم افول شاخص تورم دراین دوسال بسیار چشمگیر ومناسب بوده است بطوری که 33درصد کاهش تورم راداشتیم و سردارنباید ناراحت شود این کاهش بد نیست .در زمینه ی رشد اقتصادی درسال 91 مارشد 6/8- ودرسال 92 تامرداد 4/4- راداشتیم ودرسال 93 این رشد بنابرگزارش مجلس اصولگرایی مثبت بوده ! (329988)
خشایار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۲۰:۳۳
فرمایش شما چه ربطی با خبر داشت؟ (330119)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۲۰:۳۹
هر چند دیر است برای بیان چنین داغ دلی ! اما باید درود فرستاد بر چنین اشخاصی که به واقعیت اعتراف و اظهار ندامت میکنند . زنده باد . اما شما کجا؟ آقای شجریان کجا ؟ (330120)
عابديني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۰۹:۲۸
درود و سلام بر افتخاري عزيز حالا با اين گفته ها مردم ترا در اغوش خواهد گرفت ،تو خيلي بزرگي (329989)
عسل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۰۹:۳۱
نخوندم ولی کسی که قصد خودکشی داشته در هر صورت آدم ضعیفی باید باشه:-) (329990)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۲۰:۱۲
بهتر بود می خواندی !
اما جناب آقای افتخاری باید درک کرده باشد که ، نظر و رائ یک ملت آنی نیست که صدا و سیما میلی می خواهد ، با هزار ترفند به نمایش بگذارد . (330113)
علی
Germany
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۰۹:۳۴
استاد افتخاری :این اتفاق نباید می افتاد و شما خیلی زودتر باید این حرفها رو می گفتید و خودتون خالی می کردید.گذشته ها گذشته ما هنوزم شما دوست داریم ومنتظر کارهای جدید والبته شاد از شما هستیم. (329991)
افتخار ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۰۹:۳۴
خوشحالم متوجه اشتباهت شدی و اغوشت رو اینبار به سوی ملت باز کری باعث افتخار ملت ایرانی افتخاری (329992)
امیرازقم 3
Romania
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۰۹:۳۷
خدمت سردار عرض کنم که طبق آمار رسمی سال 93 حدود 3درصد و درسال 94 حدود 1درصد تابه امروز بدونه درنظر گرفتن دوماهه ی آخر که معاملات درتمامی بازار ها درحال از سرگیری است رشد 1/1 مثبت ! پس در زمینه ی رشد اقتصادی هم مادربحران نیستیم . وبلاخره ارزش پول ملی .اول برای سردار توضیح میدهم ارزش پول ملی چیست : ارزش پول ملی همون نرخ برابری ارزش ریال با ارز است . خب دردولت مطبوع شما در خرداد 92 نرخ ارز 4100 تومان در بازار خرید وفروش صورت میگرفت ودردی ماه سال 94 این رقم به3600 رسیده پس ما کاهش ارزش پول نسبت (329993)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۰۹:۳۷
اقای افتخاری تو افتخار مایی با صدای طلائی (329994)
یزدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۰۹:۳۷
اینکار ایشان به نظر بدست آوردن محبوبیت است اما دل که شکسته باشد خیلی سخت است حالا حالاها باید کوشش کنی ودیگران را تخریب (329995)
مددی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۰۹:۴۰
استاد ارجمند جناب اقای افتخاری عزیز
بسیار خوشحال شدم که بعنوان یک هنر دوست این شفاف سازی وروشنگری را بطور مستقیم از طریق خود حضرتعالی شنیدم جایگاه هنر بسیار والاست ونباید در هیچ زمانی بازیچه والت دست افراد سودجو ومنفعت طلب قرارگیردمطمئنا مردم شریف وهنر دوست ایران، با نیت پاک وصفای قلبی که از جنابعالی سراغ دارند شمارا در اغوش گرم وصمیمی خود خواهند پذیرفت موید باشید انشاالله. (329997)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۰۹:۴۲
اقای افتخاری من حرفهای شمارو شنیدم وکمابیش کاری رو که با شما کردن رو درک میکنم شما درمقابل عمل انجام شده قرارگرفتین تنها گناه شما تکذیب نکردن بود مثل اقای انتظامی باید عمل میکردین .هنرمندان ما باید بیشترازاین هوشیار باشن. (329998)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۰۹:۴۲
اون موقع که به خاطر سود شخصی یه نه نگفتی و وایسادی روبروی یک ملت باید فکر الان رو می کردی. الان بعد این همه وقت دیدی چیزی بهت نرسیده همچین سناریویی قابل باور نیست. ولی خوشحالم که از کارت پشیمونی (329999)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۰۹:۴۵
چرا تا بحال سکوت کرده بود؟ (330000)
راستگو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۰۹:۴۵
اولا" آدم نباید نان به نرخ روز بخورد ثانیا آدم باآدم کبوتر با کبوتر باز با باز مطربها با مطربها، ثالثا انسان باید پای حرفها و گفته های خودش بایستد همانطور که سالها ایستادی حالا لابد اگر این برود وآن بیاید دوباره روز از نو روزی از نو. (ای پایگاه خبری بهار شما سانسور چی نباش پخشش کن لطفا) باتشکر (330001)
امیرازقم 4
Romania
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۰۹:۴۶
به دوسال گذشته نداشتیم و اتفاقا اگر برمبنی حقیقی پیش میرفتیم الان نرخ دلار با توجه به تورم 3ساله ی ایران و آمریکا که (45+17+13)-(2+2+2).4100قیمت روال عادی ارز باید 2829 تومان افزایش پیدامیکرد که دولت روحانی نه تنها افزایشی در قیمت نداده بلکه قیمت را 500 تومان یا 8درصد زیر قیمت سال92 نگهداشته .
ومطلب دوم بیکاری ک نرخ 12/2 درصد حفظ شده امادرچه شرایطی ؟ درآمد 960میلیاردی کجا 54 میلیاردی کجا .صف فارغ التحصیلان دردولت 11 کجادردولت مطبوع شما کجا .جالب اینجاست که در8سال مدیریت شما با آن درآمد نجومی (330002)
جعفرفراهانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۰۹:۴۹
جناب افتخاری
سیاست باهنر منافات دارد،همه هنرمندان باید خودشونو از بازیهای سیاسی دورنگه دارن حالا با احمدی نژاد یا درنبودش فرقی نمیکنه
هنرمند نباید تو سیاست داخل بشه (330004)
امیرازقم 5
Romania
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۰۹:۵۰
یعنی از کارافتاده ها متوفا و بازنشسته ها در 8سال برابر بوده اند با تعداد نفری که سر کار رفته اند .میدانید سردار یعنی چه ؟ یعنی ادعای سالیانه 2000000شغل توهم بیش نبوده . به هرحال خوب است انسان بادلیل و مدرک حرف بزند چون قیامت با یک چشم برهم زدند فرا میرسد و مادر مقابل دادگاه عدل اللهی پاسخگو خواهیم بود
ومن الله التوفیق (330005)
یکی ازهزار
Germany
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۰۹:۵۷
دراینکه احمدی نژاد دل خوشی برای دوست ودشمن باقی نگذاشت شک نکنید ....ولی اینکه بعدازچندسال این حرفها رواقای افتخاری زده باشه یکمی شک کنید هرچند این روزها دنیای هنر الوده به خودفروشی ومیهن فروشی شده بقول معروف بخاطر یکمشت دلار (330006)
قدرشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۰۹:۵۸
جناب اقای افتخاری ملت ایران به هنرمندانه خودشان احترام میگذارند اما شما ازملت فاصله گرفتی احمدی نژاد لیاقت دربغل گرفتن رانداشت ملت جایگاه هرکس را خوب میداند محبت کسیرا نمیشود بزور ازدل مردم بیرون کرد دیدی نتوانستند (330007)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۰۹:۵۸
اگر جلیلی رئیس جمهور شده بود بازم می اومدی این حرف ها رو بزنی؟ یا الان رو همین ملت سورتمه میرفتی؟ و از رانت مصاحفه با احمدی نژاد استفاده میکردی؟ (330008)
محبوبه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۰:۰۰
حالا باز خوبه به اشتباه بزرگ خودش اعتراف میکنه و مثل خیلی ها روی اشتباه خودش تاکید نداره (330009)
یاشار آذربایجانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۰:۰۵
ما هنوز هم دوستت داریم استاد پاینده باشی (330010)
نی نی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۰:۰۷
توی عکس که شما هم ایشون بغل کردین.دیگه دوره احمدی نژاد تمام شد حالا بد شد؟ (330011)
شهرام26
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۰:۱۳
.. آقای احمدی‌نژاد جوری خودش را به آغوش من انداخت که انگار من یوسف گم گشته ایشان بودم.… بابا بوسیدن یک بار، دو بار… ..ولی من طناب خریده بودم خودکشی کنم. ....فرزند کوچکم فهمید و گریه کرد و گفت‌: «بابا نکن». }}

به نظر من این یک دفاع بد هستش از کاری که از نطر ملت حقارت هنزمند محبوبشان بود این ناراحتی مردم نشان داد که آنها چقدر صدایتان را دوست داشتند شاید یک عذر خواهی کافی بود آنهم به خاطر اینکه شان یک هنرمند در مقابل ساست حفظ نشد ونه مصاحفه شما با یک رئیس جمهور, که آزادی حق همه هست. (330014)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۰:۱۴
سلام اقای افتخاری عزیز اگر باخوکشی اشتباهتمان حل میشد قطعا همه کسانی که به ایشان رای داده بودند این کار را میکردند ولی درست این هست که درصحنه بمانیم واشتباه خودرا جبران کنیم (330015)
قاسمي بجد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۰:۱۴
انسانم آرزوست ... (330016)
mjmosy@yahoo.com
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۰:۱۶
آگر آقای افتخاری واقعا" این صحبتها را کرده ادعای زیادی کرده است. و اما به شما که پس از چند سال گذشت از ماجرا و درست در نزدیکی انتخابات مجلس و انتخابات مجلس خبرگان نسبت به انتشار این مطلب اقدام نموده و قصد تشویش اذهان مردم را دارید باید گفت که مردم آنقدرها هم که شما فکر میکنید و به اندازه آن قدیم ترها هالو نیستند.... (330017)
طرفدار
Romania
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۰:۲۲
صدای شما واقعا قشنگه (330019)
بهرام
Germany
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۰:۲۲
استاد شجریان تحریم و ممنوع الکار شد و از ایشان به عنوان هنرمند تقدیر شد ! در همان دولت احمدی نژاد ! این قسمت را فراموش کردند بگویند ! اگر اوضاع اینقدر بد بود چرا دوباره رفتند ! (330020)
بدون توهین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۰:۲۶
شما اصلاح طلبان روشن فکر نما ومدعای آزادی وشعار دهن پر کنتان زنده باد مخالف من که اصلش با تیتر بالایی زنده باد مخالف مرده من است کاری با ایشان کردید که این حرف رازد.آقای افتخاری صدایت را دوست دارم وخواهم داشت اما بدان با این حرفها که در اثر سیل و فشار تهمت ها وتوهین ها بر زبان جاری ساختی ذره ای از اعتماد وعشق مردم به دکتر احمدی نژاد کم نخواهد کرد. مهم نیست برام که بزاریش،همین که خودتان ببینید کافیست. (330021)
ارمان
Germany
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۴:۰۷
صبح بخیر ! هنوز بیدار نشدی ؟! یا خودتو به خواب زدی ؟! از خونه بزن بیرون بادی به کله ت بخوره شاید خوب شی (330080)
amir
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۰:۳۴
البته با این برخوردها بنده موافق نیستم . اما خیلی ها نیز شجاعت به خرج دادند و نرفتند . حداقل اینکه این احساس و این اتفاق را همان موقع ( حالا با زبان محترمانه تری) بیان میکردید . چــــــــرا حالا؟ شما که مطمئنا نان به نرخ روز خور نیستید و انسان شریفی میباشد . (330023)
ایراندوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۰:۳۹
واقعا برای شما متاسفم
شما با ان دیدار محبوب ملیونها ملت مومن ومحروم شدید که اهل تظاهر وریا نیستند وهمه چیزشان برای خداست و اجر هر کاری را از خدا میخواهند
نه مثل مشتی وطنفروش غربزده که با توهین وفشار به ازادی وتفکرات دیگران تعرض میکنند اکنون شما تعم تلخ دیکتاتوری رسانه ای (غربی) را چشیده اید درست قضاوت کنید .متهم فرهنگ مستحجن غرب است (330024)
محمود
Romania
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۰:۴۳
اقای افتخاری مردم شما وصدای شمارو دو ست داشتند از شما انتظار نداشتند کاش زودتر این مصاحبه رو انجام میدادید مردم ایران خیلی بزرگوارند و بخشنده (330026)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۰:۴۷
جناب افتخاری میگه که منو توی مراسم هدایت کردن به سمت جایگاه اون مرد رفته.
اما تصاویر اون صحنه موجوده که نشون میده شما دوان دوان اومدین و اون مرد رفته روبه گرمی درآغوش گرفتین!اونم توی روزای شک و شبهه به صحت آرا! یادت هست برادر؟
رفتار مردم رو با شما تایید نمی کنم. اونا اصلا انتظار نداشتن از شما که مثل استاد شجریان موضعی صریح اتخاذ کنین که قیاس استاد با شما مع الفارق است. اما حداقل مقابل مردم نمی ایستادین: همدل اگر که نیستی نشکن دل مرا مرهم اگر نمیشوی زخم مزن دل مرا...
خودکرده را تدبیر نیست! (330027)
علی
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۱:۰۱
افتخاری عزیز مردم ایران مردم با گذشتی هستند ودرطول تاریخ غمبارشان این را اثبات کرده اند (330028)
الامتو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۱:۰۶
مگر احمدی نژاد منتخب این ملت نبود؟ پس چرا یک ملت بخاطر آغوش گرفتن احمدی نژاد ، مخالف آقای افتخاری شدند؟ این نشان دهنده میزان بالای محبوبیت محمود است! و البته نشان میدهد که احمدی نژاد در سال 88بیش از بیست و چهار میلیون رای اورد! (330029)
شکوه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۱:۱۹
مردم فهیم همیشه قدر شناس هنرمندانی اینچنینی هستند. (330032)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۱:۲۲
متاسفانه هوش هیجانی ما ایرانی ها خیلی شدید و زیاده سریع در مورد افراد نظر میدیم و محکوم میکنیم خدا عاقبتمونو بخیر کنه. آقای افتخاری عزیز این نیز بگذرد... (330033)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۱:۲۴
متاسفم برای کسی که نون به نرخ روز خوره... حالا که اون شخص رئیس جمهور نیست بلبل شده. من هدفم تحسین یا تقبیح آقای احمدی نژاد نیست. تقبیح این عمل زشت این خواننده است که حالا یادش افتاده این حرف ها رو بزنه و مظلوم نمایی کنه. (330035)
ولی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۱:۲۶
باخواندن این مطلب نفرتم از اقای افتخاری بسیارکم شد وامیدوارم که ایشان پس این دوباره به صحنه برگردد (330036)
احمد
Germany
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۱:۲۶
مرد محترم مردم از شخص شما به دعنوان یک هنر مند توقع داشتند . رفتار شما جای تعجب داشت . بی خبری شما از موقعیت این فرد عجیب بود حتی هنر مندان دوره گرد نیز حاظر نبودند ایشان را تحمل کنند . شما که جای خود داشتید . (330037)
یک ایرانی
United States
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۱:۲۹
این مسایل و مصائب را آقای افتخاری همان زمان که به عنوان چهره ی ماندگار موسیقی انتخاب و معرفی شدند باید پیش بینی می کردند چون کاملا مشخص بود که انتخاب ایشان کاملا سیاسی است و کسان دیگری به عنوان چهره ی ماندگار در موسیقی ایران بودند که بر ايشان اولویت داشته باشند. از اول این افتخار را نباید قبول می کردند تا تبعات آن دامنگیرشان نشود. (330038)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۱:۳۳
من دوران نوجوانی و جوانی یعنی دوره اوج نیاز انسان به موسیقی رو با گوش دادن به آوازهای استاد شجریان و آقای افتخاری گذرانده ام.از همین رو به این دو بزرگوار ارادت قلبی خاصی دارم ولی آن حرکت معروف از آقای افتخاری در آن برهه خاص واقعا دور از انتظار بود.زیرا در آن حرکت نه شان هنر و هنرمند حفظ شد و نه توجهی به زخمهای دل مردم صورت گرفت.بهر حال مردم هنرمندانشان را دوست دارند. و امیدوارم این خاطره گویی های هنرمندانه، گذشته را جبران کند.
لحظه لحظه می دود دلم بسوی تو / / ذره ذره می شود در آرزوی تو (330040)
بینام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۱:۴۱
اقای افتخاری خودتو خیلی بالا گرفتی. الان توی خیابان بری کسی شما رو نمی شنا سه. چه برسه به مادرتون. (330041)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۱:۴۲
اقای افتخاری پس تا حالا چرا صدات در نیامده بود حالا که انها عوض شدن نطقت باز شده ادم نون به نرخ روز خور (330042)
حسینی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۱:۴۴
مگر حلیت نبود که با چه شخصیتی داری روبوسی می کنی
ایران را 50 سال به عقب انداخت -شما برای خود شیرینی این کار را کردی (330043)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۱:۴۸
دشمن دانابلندت می کنددوست نادان برزمینت میزند (330044)
عبدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۱:۴۸
حالا مگه چی شده؟خیال میکنی کی هستی؟اتفاقا این از افتخارات زندگیتون هست..صدای خوب شما شکم کیو سیر میکنه؟ (330045)
ایوب محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۱:۵۲
جالبه وقتی مردم از کسی که احمدی نژاد را بوس و بغل کرده این قد متنفر هستن
پس ببین از خود احمدی نژاد چه دل پری دارن
در مورد این اقا اره جان خودت برو فیلم صحنه ای بغل و بوس کردن احمدی نژاد را ببین جوی بوس و بغلش میکردی که انگار احمدی نژاد یوسف گمشده ای تو بود
میگن چوب خدا صدا نداره همینه ها بخدا
بکش اقای افتخاری
(زنده باد استاد شجریان) (330046)
مهدی نیک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۱:۵۵
آقای افتخاری روحیه خیلی حساسی دارن، خودش مساله رو اینقده برا خودش بزرگ کرده، باز هم همه جوره دوسش داریم... (330047)
آسنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۱:۵۶
بهتر است آقای افتخاری در یک کلیپ تصویری این اتفاقات را شرح دهد قطعا فضای مجازی از صدا و سیما تاثیر بیشتری دارد. واقا شرایط بدی دارند ولی مردم صداقت راتشخیص میدهند (330048)
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۲:۰۱
آقای افتخاری از آغوش مردم پریدی در آغوش دیگران قرار گرفتی ولی چه خوب است که از گذشته خودت نادمی.با مردم بودن همه چی برایت مهیاست. (330050)
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۲:۰۴
من علیرضا افتخاری رو همیشه دوست داشته و دارم. اون حرکت ایشان رو به پای سادگی ایشان گذاشتم و بس. فقط یه نکته چه جوری میشه یک آدم 63 درصد مملکت بهش رای می دن و بعد به یک هنرمند به خاطر اینکه باهاش مصافحه کرده یک ملت علیه اش شدن؟ (330051)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۳:۳۴
این اظهارات آقای افتخاری هنرمندانه است و در جهت جبران آن حرکت هنرسوز و دل خراش صورت گرفته است. (330071)
Farshad
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۲:۰۴
خودکشی!
العیاذ بالله!جناب افتخاری مگر شیطان رو در آغوش کشیدید که تصمیم به خودکشی گرفتید؟!تا آنجا که بنده مطلع هستم شما پیش از این نیز با جناب احمدی نژاد دیدار داشته اید و ایضا در تبلیغات میدانی ایشان حضور داشته اید،چرا آن موقع به فکر خودکشی نیافتادید؟!بنده ضمن محکوم کردن سواستفاده ی ابزاری از هنرمندان در جهت اغنای اهداف سیاسی توسط ایشان،بیان میکنم که چرا این چنین القا میکنید که تمام اقشار ملت ایران با ایشان مخالفند؟مگر نبوده اند هنرمندان بسیاری که بدون هیچ بحران اجتماعی ای با ایشان دیدار کردند؟! (330052)
علی
Romania
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۲:۰۸
آقای افتخاری بنده بعد از آن واقعه از شما خاطره بدی در ذهن داشتم اما با این توضیحات شما را می بخشم. البته کاش زودتر این حرف ها را می گفتید. چرا همون زمان احمدی نژاد نگفتید؟ (330053)
بهیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۲:۱۰
شگفتا هنر و واکنش مردمی به این شفافی و روشنی است ولی هنوز برخی نمی خواهند باورکنند . چه خوش گفت بامداد :
خورشید را گذاشته می خواهد با اتکا به ساعت شماطه دار خویش بیچاره خلق را متقاعد کند : شب از نیمه بازنگشته ست .
هنرمندی در دامی افتاده است و تبری می جوید . هنرپسندان با آغوش باز بپذیرند . بی گمان پس از استاد محمد رضا شجریان ، آقای علیرضا افتخاری دارای بهترین صدا و بیشترین وسعت حنجره و آشنایی با مکاتب موسیقی ردیفی ست . عاشقان موسیقی نگذارند طاعون سیاست زدگی وارد این محله بشود . (330055)
سعید احمدی
Russian Federation
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۲:۱۶
بارها گفته ام مردم ما نجیب ، پاک و صد البته احساساتی هستند، پس هنرمندان عزیز می بایست تمامی حواسشان به حواشی رخدادهای پیش آمده برایشان باشد. (330056)
اصلاح طلب
Russian Federation
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۲:۳۱
چرا همون موقع این حرفا را نزدی؟ دل خوشی از محمود نداریم که هیچ دل پری هم داریم. اما مروت و جوونمردی این بود که وقتی سر کار بود اینها را میگفتی. (330058)
آی دزد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۲:۳۲
می خواستی نری (330059)
محتسب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۲:۳۲
حیف اشعاری که ازحافظ وامثال ایشان میخوانیدپس شما فقط خواننده هستید مافکرمی کردیم شما آن چیزی رامی خوانیدکه به آن اعتقاد داریدبرفرض که کل عالم شماراآدم بدی بداننداین دلیل بربدی شما نیست برفرض که کل عالم شماراآدم خوبی بداننداین هم دلیل برخوبی شما نیست شما بایداشعاروپندواندرزهای حافظ درمورد شیخ ومحتسب و عقل مردم به چشمشونه و عیب رندان و....راسرلوحه کارخودقراردهیدکسی که یک بغل کردن احمدی نژاد یا بهتریابدتراز احمدی نژاد این قدربرایش مهم است وحاضراست به خاطرآن خودکشی کند به دردخودش هم نمی خورد (330060)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۳:۴۷
جناب محتسب آقای افتخاری می خواهد بگوید در اون صحنه مشهور سیاست از هنر سوء استفاده کرده و آقای افتخاری قربانی اون سوء استفاده شده است.و تصمیم به خودکشی اش به خاطر ناراحتی مردم بوده نه بغل کردن احمدی احمدی نژاد. (330076)
بصیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۲:۳۴
این آقا خودفروشی کرده!

حاشیه‌ای بر مصاحبه علیرضا افتخاری.

این آقا فکر کرده بود خیلی زرنگ است! تصور کرده بود که همراهی با قدرت مسلط و پشت کردن به مردم مزایای زیادی دارد!
این آقا از بی‌وفایی قدرتمندان خبر نداشت، از قهر ملت خبر نداشت حالا پشیمان است از کرده خودش و می‌گوید:

" در آغوش‌کشیدن احمدی‌نژاد نه تنها برای من در حوزه اجتماعی تبعات زیادی داشت، بلکه باعث شد بسیاری از هنرمندان این مملکت هم پشت من را خالی کنند."

این آقا می‌گوید که فکر آخر و عاقبت را نمی‌کرده و احتمالا حکومت دلواپسان ابدی ا (330061)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۲:۳۴
خوب یه اهنگ بر زد احمدی نژاد بخون مشکل حل میشه (330062)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۶:۳۳
دانشمند ضد (330091)
تقي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۲:۳۵
بايد گذشته ات را جبران كني.با مردم وبراي مردم بخواني.تا كم كم مردم باور كنند.اين كه مرا هول دادند به سمت اون آقا قابل باور نيست.كسي كه با مردم است جاودانه است.اينو استاد بزرگ شرافت شجريان ثابت كرد. (330063)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۲:۳۹
بنده خدا چه کشیده تو رو خدا اذیت نکنین خدا بهت صبر بده من که اشکم در اومد (330064)
امیر حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۲:۴۰
بابا جمع کن خودت فکر میکنی کی هستی اینقدر دروغ سرهم میکنی احمدی نژاد خادم مردم بود (330065)
سین
United States
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۳:۱۴
آقای افتخاری امیدوارم ما رو به ختطر قضاوت هامون حلال کنی.این تو هستی که باید مارو ببخشی.
من عمیقا درک میکنم. همچین جوی رو دیدم.
خدارو شکر تو اون اوضاع هنوز طرفدارت مونده بودم و از این بابت خوشحالم. (330066)
علی
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۳:۳۳
بخدا گریه کردم همیشه دوستتون داشتیم وداریم (330070)
مهران
United States
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۳:۳۴
سلام آقای افتخاری
بنده شمارو به خاطر صدای خوبتان و شاگردبودن استاد آواز ایران آن مردی که فریاد زد من خس و خاشاک نیستم دوست داشتم .....همان زمان با اون حرکتتان آقای افتخاری تا لحظه ای که این حرفهایتان را خوندم برایم هزار برابر بدتر از صداوسیماو ضرغامی و احمدی نژاد شدی.بخشیدمت اما.... (330072)
افشین
Romania
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۳:۳۹
درود خداوند بر یگانه استاد بزرگوار ما شجریان گرانقدر (330074)
شاستلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۳:۴۵
یک سوال:
اون کسانی (مثل هنرمندان، سوپر مارکت محل، آژانس و ...) که با آقای افتخاری این جور رفتار کردند چه تفاوتی با توهین کنندگان به فاطمه معتمدآریا دارند؟؟؟؟؟؟ (330075)
خسرو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۴:۰۱
شرمنده اقای افتخاری حالا که دو طرفه خوردی یادت افتاده چه به مردمت کردی مرد باش و کاری که کردی گردن بگیر (330079)
ماهان
Romania
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۴:۱۶
متاسفم از اغراض سیاسی یک عده که خودشون رو همه ملت میدونن و معرفی میکنن.احمدی نژاد اگه هیچی نبود نماینده طیف وسیعی از همین مردم بود که نسبت به بقیه بیشتر رای اورده بود.پس مواضی باشیم اکه خودمون رو قانون مدار میدونیم و با ادب به کسی که با ارای همین مردم انتخاب شده احترام بگذاریم.اگه فکر میکنیم مردمی هستیم و دوست دار مردم به انتخاب اونا احترام گذاشتن نه تنها شان و منزلت انسان رو کم که نمیکنه بلکه شخصیت انسان رو بالاتر میبره.روزهایی خوب رو برای همه دوستان ارزومندم (330081)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۴:۲۵
به جمع ملت پیوستن و جدایی از احمدی نژاد جای تبریک دارد (330082)
ج آ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۴:۴۴
کار آقا در زمان و حالا با این صحبت هاش نون به نرخ روز خوردن است . اگر هزار بار معذرت کنی باز هم کمه . دیگه جایگاهی نداری .هر کسی باید تاوان اشتباهش بده . (330083)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۴:۵۰
با سلام خدمت استاد عزیز
این نه به رسم آفاق است و نه به مرام جانان. هنوز نیلوفرانه ات می فروشد. هنوز بانگ صدایت محبوب است. هر که را بوسیده ای یا به آغوش کشیده ای به من و ما ربطی ندارد. تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد. (330084)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۵:۲۷
درود بر استاد شجریان گرامی سپاس (330085)
مم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۵:۵۳
چرا همون موقع با روزنامه ها و سایتها مصاحبه نکردی بگی آقا اشتباه شده شما بد متوجه شدید
حالا که احمدی نژاد رفته میای این حرفها رو میزنی
اصلا حرفهای شما درست پس اون حرفهایی که یه استاد شجریان گفتی چی اونا هم حرف های شما نبود ? (330089)
دوستدار مردم
Germany
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۷:۱۱
آقای افتخاری منهم مثل خیلی از مردم بخشیدمت.اگرچه دیر گفتی ودیر بسوی مردم آمدی اما انشاالا عاقبت بخیر میشوی.آقای افتخاری ازسال 89 تاکنون حتی به اندازه یک دقیقه هم به صدایت گوش نکردم وهمه نوار وسی دی هایت راکه داشتم بیرون ریختم.اما اگر این شجاعت مردم گراییت ادامه داشته باشد با افتخار دوباره به صدایت گوش خواهم کرد وسی دی هایت را خریداری میکنم.ضمنا هرگونه فشار یا بی احترامی به خانواده،فرزندان یا مادرگرامیتان بی انصافی وغیرانسانی است،زیرا آنها گناه یا خطایی نداشته اند.خدانگهدارتان (330097)
رحمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۷:۱۸
امیدواریم جناب اقای افتخاری به عنوان یک هنرمند نامی ایران حس بامردم بودن روخوب تجربه کرده باشن روزی که مردم ازشما روی برگردوندن فقط اغوش گرفتن احمدی نژاد نبود مسائل دیگری مثل نظر خواهی درمورد استاد بزرگ اوازایران ودوست داشتنی ما شجریان بود که سخت همه مارو ازرده دل کرد به هرحال برای شما وخانواده محترمتان ارزوی سلامتی میکنیم وصدای زیبایتان همیشه گرم برای مردم ماباشد (330098)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۷:۳۸
یک بچه 10 ساله می دونست محمود کیه شما که هنرمند بودی؟ مردم مشنگ نیستند (330099)
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۷:۵۴
درود بر شرفت، ولي ايكاش شما هم راه استاد شجريان را مي رفتيد. (330102)
پارسا
Romania
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۸:۲۱
نه هنوز از صدات نفرت دارم .وقتی دل مردم خون بود . ستایشگر کسی شدی که مردم را خس وخاشاک نامید. در زمان اقتدار او باید این سخنان را میگفتی همچون استاد انتظامی تا مثل همه ی مردم هزینه بدهی . الان دیراست . (330104)
کاوه
Germany
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۸:۳۲
اگر زمینه مساعد شود بسیارانند کسانیکه ابزار محبوبیت کذایی قرار گرفته و حد اقل بعنوان گوش مفت در تجمعات مورد بهره برداری قرار گرفته اند البته این غیر از کسانی است که در پی لفت و لیس هستند. (330105)
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۸:۵۵
انگار احمدی نژاد با رای این مردم نیامده چرا دروغ می نویسید (330107)
محمودی خوزستان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۱۹:۲۹
خیلی ارادت داشتم خدمت این هنرمند ولی متاسفم ازاظهارات ایشان درخصوص خودکشی..... خودش راخیلی خیلی حقیرکردازصاحب نظران بپرسید (330109)
سروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۲۱:۳۷
اقای افتخاری این صحبتهای شما نشانه دورویی وبی تدبیری شماست واشتباه دومی است (330121)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۲۲:۱۶
سال 96 رای نیاوردن روحانی دیدنی خواهد بود.
حالا احمدی نژاد رو بکوبید. (330124)
سردشت
Romania
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۲۲:۱۹
به نظر من رفتن به آغوش یک رییس جمهور ازطرف یک هنرمند بسیار طبیعی است .رقصیدن با ساز مردم ایران سخت است مگه همین مردم احمدی نژاد را انتخاب نکردند مگه اوضاعتون نسبت به دوره ی ایشان خیلی بهتر شده. یه روزی برای همین احمدی نژاد پشیمان می شوید (330125)
mohammad
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ ۲۳:۴۵
البته آنطور که من یادم هست ایشان آن زمان در واکنش به سوء رفتار مردم که نمونه بارز آن برخورد با دختر ایشان بود گفتند مگر من جه کار بدی کردم ... بغل کردن رئیس جمهور مملکت جرم است... (به این مضمون) (330131)