کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برجام؛ سوئيفت،بدحجابی و انتخابات92، 94 و 96 !

تناقص‌های فاجعه‌آفرین!

31 فروردين 1395 ساعت 11:47

مملكت را از نظر اقتصادي، اجتماعي و روابط بين‌الملل 8 سال به نابودی كشیدید، میلیاردها اموال عمومی به یغما رفت، مسبب دهها قطع‌نامه تحریم علیه ایران شدید و... حالا می‌گویید: روحانی چه كرد؟! قرار بود چه كند، با آن همه دست گل به آب دادن‌های شما و رفقایتان؟!




گروه سياسي: «حجم سنگين حملات رسانه‌اي و تبليغاتي صداوسيما و رسانه‌هاي اصولگرايان و دلواپسان عليه برجام و القاي اين موضوع كه روحاني با امضاي برجام، هيچ مشكلي را در كشور برطرف نكرد...»؛ «تلاش مجلس براي اجباري كردن دولت براي افزايش نرخ بنزين»، «تلاش براي حذف 24 ميليون نفر از ليست يارانه‌بگيران»، «اندوهناكي زايد الوصوف براي سوئيفت!!» (يكي از همان ورق‌پاره‌ها!!)  و... «اجراي طرح جديد پليس براي مبارزه با بدحجابي در تهران با استقرار 7 هزار نيروي نامحسوس و مخفي در سطح شهر تهران»...

اينها از جمله اخبار و اتفاقات هفته‌ها و روزهای اخير مخصوصا پس از شكست شوك‌آور اصولگرايان در انتخابات مجلس در تهران و بسياري از شهرهاي كشور است. آيا مي‌توان در همين رابطه به اين ذهنيت و برداشت كه همزمان در بين مردم رد و بدل مي‌شود دال بر اينكه يكسال مانده به انتخابات رياست‌جمهوري سال 96، تمام هم و غم دلواپسان و اصولگرايان به نااميد كردن مردم معطوف شده، بي‌اعتنا بود؟!

آیا نباید تردید به خود راه داد که کسانی که دغدغه معیشت مردم پیدا کرده‌اند! چرا این روزها به فکر تصویب طرح‌ها و بودجه ریزی های تورم زا و ناراضی تراش روی آورده‌ آورده‌اند؟ تلاش وافر مجلس نهم كه هفته‌های آخر خود را سپری می‌كند برای وادار كردن دولت برای افزایش نرخ بنزین (كه همگان می‌دانند تاثیر عجیب روانی روی تورم در ایران دارد) و یا حذف 24 میلیون یارانه‌بگیر سئوال‌برانگیز نیست؟! همه اینها را نباید تلاش برای ناراضی كردن افكار عمومی مردم كه باامید و آرزو به روحانی و اصلاح‌طلبان رای دادند، ارزیابی كرد؟!

همین جماعت متناقض اصولگرا نباید به وجدان خود رجوع كند و از این همه هجمه‌ای كه علیه توافق‌نامه هسته‌ای (برجام) و لغو تحریم‌ها به راه انداخته و تلاش وافر برای خالی كردن دل مردم را دارند خجالت بكشند! شما همانانی نبودید كه رئیس‌جمهور محبوبتان، قطع‌نامه‌های تحریمی شورای امنیت را «مشتی ورق‌پاره» لقب می‌داد؟ حالا چه شده كه برای لغو این «ورق‌پاره‌ها»، روحانی و تیمش را سینه دیوار گذاشته و به رگبارشان بسته‌اید؟! كمی وجدان خوب است! اندكی عرق ملی خوبست برادران!

آقايان مملكت را به این وضع رسانده‌اند هنوز هم طلب‌کارند و «هل من مبارز» می‌طلبند! فقر، بیكاری، مهاجرت، قتل و... تیتر اول رسانه‌های مملکتی شده که سالهاست با مديريت هاي ناكارآمد به این روز انداخته شد، حالا دو قورت‌ و نیمشان هم باقیست! واقعا از این همه جفاكاری و تناقص‌گویی نبايد خجالت كشید؟! مگر روحانی 3-2 ساله و یا حتی 8 ساله می‌تواند آن همه ویرانی‌ها را ترمیم كند؟!

شما یك ساختمان معمولی 200 متری را در عرض یك تا 2 هفته می‌توانید كاملا ویران و سپس خاكبرداری كنید اما احیای همان ساختمان 200  متري حداقل 10 برابر زمان طلب می‌كند، مملكت 80 میلیونی را از نظر اقتصادي، اجتماعي و روابط بين‌الملل 8 سال به نابودی كشیدید، میلیاردها اموال عمومی به یغما رفت، مسبب دهها قطع‌نامه تحریم علیه ایران شدید و... حالا می‌گویید: روحانی چه كرد؟! قرار بود چه كند، با آن همه دست گل به آب دادن‌های شما و رفقایتان؟!

در حوزه اجتماعي، آيا براي شهروندان ايراني اين سئوال و ابهام وجود ندارد كه چگونه در همين راهپيمايي 22 بهمن سال گذشته (94) مشابه همين زناني كه اين روزها از خودروهايشان به جرم بدحجابي و پوششان پياده و خودروهايشان ضبط مي‌شود، آزادانه در خيابان آزادي تهران راهپيمايي كرده و خبرگزاري‌هاي و رسانه‌های دلواپسان و اصولگرايان با افتخار در گزارش‌هاي تصويري 22 بهمن، تصاوير قد و نيم‌قدشان را مخابره مي‌كردند، حالا تاوان كدام پوشش متفاوتشان را مي‌دهند؟! قصد دفاع از بی‌حجابی یا بدحجابی نیست. بحث بر سر تناقص‌هاي فاجعه‌آفرینی است كه مدتهاست پس از رفتن دولت مهرورزان! پس از انتخابات خرداد 92 و سپس اسفندماه 94 و در آستانه خرداد 96 در حال وقوع است!


کد مطلب: 105396

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/note/105396/تناقص-های-فاجعه-آفرین

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir