به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب : ۱۵۴۹۹
افراطيون چشمان خود را بر واقعيات جامعه بسته‌اند

آياوظیفه نماینده‌مجلس دفاع‌از‌ خواست‌مردم نیست؟

گروه سياسي: رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: "مجلس طرحی را بررسی می‌کند که براساس آن از ۲۰ مردادماه تمامی عزل و نصب‌های سرپرستان وزارتخانه‌ها ملغی می‌شود." محمدمهدی زاهدی در خصوص عزل و نصب‌ها در دانشگاه‌ها گفت: "تا جایی که از نمایندگان مجلس پرسیده‌ام، آنها نظر موافقی نسبت به این عزل و نصب‌ها ندارند!" وی همچنین ادامه داد: در مورد سرپرست باور نمایندگان این است تا وقتی که فردی سرپرست یک وزارت خانه به شمار می‌رود نباید احکام ابلاغی توسط وزیر قبلی را ملغی کند!!
آياوظیفه نماینده‌مجلس دفاع‌از‌ خواست‌مردم نیست؟
اشکان بنکدار جهرمی

اظهارنظر فوق و رأی عدم اعتماد به میلی‌منفرد، وزیر پیشنهادی علوم، نشان از تمایل شماری از نمایندگان مجلس به ادامه راه و روش ابداعی دولت قبل در مواجهه با اساتید و دانشجویان و کلاً نهاد دانشگاه دارد. اما حاصل برخورد احمدی‌نژاد با دانشگاهیان چه بود؟

در آذرماه ۱۳۸۵ سخنرانی احمدی‌نژاد در دانشگاه امیرکبیر با اعتراض شدید دانشجویان و تشنج روبرو شد زان پس حضور وی در دانشگاه‌ها در جمع افرادی بود که دانشجویان دانشگاه شریف آنها را "شنوندگان همیشه حاضر و همیشه موافقی که با اتوبوس آورده می‌شوند" انجام گردید.

در سال 1387 دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در نامه‌ی سرگشاده‌ای به احمدی‌نژاد خواهان پاسخگویی شفاف او در قبال "سه سال ناامنی و پلیسی کردن فضای جامعه، پادگانی کردن فضای دانشگاه‌ها با زمزمه انقلاب فرهنگی دوم، اخراج، تعلیق و ستاره دار کردن صدها دانشجو به بهانه نداشتن صلاحیت عمومی تحصیل و ..." شدند و وی متهم شد که با پادگانی کردن فضای دانشگاه‌ها دور جدیدی از پاکسازی را آغاز کرده است.

گروه‌های جنبش دانشجویی در گزارشی از وضعیت دانشگاه‌ها در 8 سال گذشته به "صدور حکم مجازات از سوی کمیته انضباطی برای فعالان دانشجویی" و "بازنشستگی اجباری اساتید و ایجاد مشکل برای کلیه ی اساتیدی که معتقد به استقلال و حفظ شأن علمی دانشگاه می‌باشند" و مواردی چون توقیف نشریات دانشجویی و تحت فشار قرار گرفتن یا انحلال نهاد ها و تشکلهای دانشجویی اشاره مي‌کنند. راه‌اندازی تشکل‌های صنفی موازی در دانشگاه‌ها نیز از برنامه‌هایی است که منتقدان هدف آن را افزایش کنترل و تسلط دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی بر فعالیت‌هایی دانشجویی به شمار مي‌آورند.

تقابل دولت گذشته با دانشگاهیان آن چنان آشکار بو که حجت الاسلام محمد محمدیان، رئیس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها در آذر ماه سال ۸۸ گفت که "بر اساس آمارهای موجود هفتاد درصد دانشگاهیان به کسی رأی داده‌اند که اکنون در رأس مدیریت کشور نیست."
اکنون به نظر مي‌رسد که برخی نمایندگان از طیف تندرو مجلس چشم خود را بر پیام تحول خواهی جامعه به ویژه دانشگاهیان بسته‌اند و قصد تقابل آشکار با آن را دارند.

این گروه ضمن نادیده انگاشتن حق دولت در انتخاب مدیران همسو با خود در جهت تحقق مطالبات اصلاح طلبانه ی مردم، خواهان ادامه ی همان روالی هستند که اعتراض جامعه ی تحصیلکرده را در هشت سال گذشته به دنبال داشته است. گروه افراطی مجلس نه تنها قصد دفاع از خواست مردم که در انتخابات 24 خرداد تجلی یافت را ندارد بلکه همّت خود را در این مدت کوتاهِ رویِ کار آمدنِ رئیس جمهور جدید بر بازداشتن دولت یازدهم از پیگیری تغییرات مورد نظر اجتماع نهاده است و در این مسیر چنان پای مي‌فشارد که انگار نه انگار که وظیفه ی نماینده ی مجلس دفاع از خواست مردم است.

این گروه خاص مي‌تواند در ذهن خود تصور کند که انتخاباتی برگزار نشده یا اگر شده به نفع کاندیدای مورد نظر آنان رقم خورده و یا در نهایت خود را در مقابل پیام انتخابات به ناشنوایی بزند و هرچه مي‌خواهد بر خلاف فلسفه ی وجودی مجلس بر علیه مطالبات مردم، پنهان و آشکار، برای دولت مانع تراشی کند.

نمایندگان ساکت در 8 سال گذشته که علاوه بر چشم پوشی بر مصائب وارده بر دانشگاهها به تمجید از موارد یاد شده نیز مي‌پرداختند، مي‌توانند با تکیه بر حق مجلس از نظارت بر دولت و درخواست سؤال و حتی استیضاح، از کارشکنی‌های خود هرچه مي‌توانند کم نگذارند و بی خیال این شوند که حق مجلس در راستای حق مردم و نه هوسهای جناحی معنا پیدا مي‌کند ولی این گروه باید بداند که مردم با تیز بینی اعمال آنان را مي‌نگرند، ارزیابی مي‌کنند و همانند 24 خرداد در هنگامه ی مقتضی اقدام لازم را انجام مي‌دهند و گاه شگفتی‌های بزرگی را برای آنانی که دور از اجتماع خود در میان تمایلات قدرت‌طلبانه غرق شده‌اند بر جای مي‌گذارند.

مهرداد
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۰۸:۵۰
آخ آخ شدیدا منتظر سال 94 ام (121784)
قاسمی بجد
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۰۹:۱۳
چرا دیگه !
شدیدا دارن از مردم سوریه دفاع میکنن !!! (121785)
اصلاح
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۵:۰۲
اگر توفیقی وزیر نشد باید معین به مجلس معرفی شه.با این مجلس نمیشه با زبان تسامح سخن گفت (121882)
ddbdbdbdbdbdbd
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۹:۱۲
نمایندگان محترم از حقوق مردم دفاع می کنند البته مردم سودان مردم بورکینافاسو مردم چاد مردم زیمبابوه حتی خود مردم آمریکا (121943)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۰:۰۸
منم!!! (121794)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۲:۲۱
این نابغه ها!!! ایرانو بدون جنگ به یه کشور کلنگی تبدیل کردن (121820)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۳:۵۸
آفرين ... هر روزم دشمن دشمن ميكنن
و رابطه ها رو فقط تيره تر ميكنن. . . .


نمايندگان مردم !!! والله من موندم مردم چرا به اينا راي ميدن ؟! (121858)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۷:۵۶
به همون دلیلی که 50 درصد مردم به اقای روحانی رای ندادن (121921)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۲۰:۵۵
اینا نماینده 5 درصد مردمند نه مردم !
حداکثر همون 12 درصد رای از 50 درصد شرکت کننده ها که به جلیلی رای دادند بعبارتی 5-6 درصد (121956)
کشکولی
۱۳۹۲/۰۶/۱۵ ۰۵:۳۳
سلام
نمی دونم چرا شما هر چه دق و دلی دارید سر جلیلی خالی میکنید . اون هم تنها کسی که نه فریب کار بود و نه وعده های عوام فریبانه میداد بلکه با یک دید باز و جامع و آیینده نگرانه به دنیا و کشور نگاه میکرد. بنده خدا رایش کم بود ولی کیفیت داشت . بغضی ها تهمت زدند که رای 88 احمدی نژاد برای سیب زمینی بود و من میگم حالا که سیب زمینی ها تمام شد همون مردم تو 92 به روحانی رای دادند . 2 رئیس جمهور با رای سیب زمینی . و منی که رای میدادم با علم به همه جوانب به جلیلی رای میدم . نه مثل بعضی ها برای زیاد شدن سیب زمینی سفره ها (122023)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۴:۴۱
"کشور کلنگی " اینو خیلی خوب اومدی ! هزارتا لایک ! (121867)
ram
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۵:۱۷
اینا مصداق همون جمله ی امام هستن که گفت توانایی اداره ی یک نانوایی رو هم ندارن (121891)
تیرداد
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۳:۱۸
اشتباه نکنید. من هم طرفدار روحانی هستم ولی شما می دونید اقداماتی که این سرپرستان، از جمله سرپرست وزارت علوم، آقای توفیقی کرد چه بود؟
جلی تمام بورسیه های جدید رو گرفت.
می دونی یعنی چی؟ یعنی طرف بعد از دوندگی اینهمه دنبال بورس الان روی هواست.آقای توفیقی داره غیر قاننی عمل می کنه.من خودم طرفدار اصلاحاتم ولی طرفدار بی قانونی نیستم.آقای توفیقی بدون که وزیر نمی شی. (121845)
اصلاح طلب بافقی
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۴:۵۶
عزیز دل برادر اقا زاده ها نیازی به دوندگی ندارند.توفیقی جلوی بی قانونی را گرفت (121873)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۴:۵۷
اگر یه نگاه به رزومه افراد بورسیه شده بندازید متوجه خواهید شد که افراد با مرتبه علمی بهتر برای بورسیه وجود داشتند که درخواستشان رد شده است و این افراد از طریق رابطه و بدون لحاظ شایسته سالاری بورس گرفته اند. (121875)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۵:۳۴
من دانشجوی دکتری هستم می دونی اینها که بورسیه می گیرند بدون کنکور دکتری و با واسطه بورسیه می شوند نمونه اش در این سالها زیاده و اینها در رشته های خودشون خیلی بی سوادند و دکتر توفیقی بهترین کار رو کرده (121896)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۷:۵۸
ببین عزیزم خواننده های بهار نیوز انتظار دارن تمام نهاد ها ی کشور در جلوی تصمیمات اونا سر تسلیم فرود بیارن حالا این تصمیمات صحیح باشه یا غلط مهم نیست . (121922)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۲۲:۵۵
به امید خدا برادران مجلسی در سوریه جهاد خواهند کرد و. . . . (121976)
۱۳۹۲/۰۶/۱۵ ۰۱:۳۵
در جواب شما باید بگم که من خودم دانشجوی دکتری هستم و 9 مقاله ISI دارم. توی یکی از بهترین دانشگاه های تهران درس می خونم. خدا به سر شاهده به خدا قسم پارتی نداشتم. توی فراخوان هیات علمی دانشگاه شرکت کردم و قبول شدم.دانشگاه تایید کرد فرستاد وزارت علوم که آقای توفیقی گفت فعلا بورسیه تعطیل.آقای محترم من کلی دوندگی کردم. تو که می گی آقازاده من هیج پارتی نداشتم.حالا انصافه که پرونده ما همینجور رو هوا بمونه؟؟؟؟؟؟ (122002)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۰۹:۲۳
این حقوقی که می‌گیرید. . . . باد (121786)
وحیدرضا
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۰۹:۲۵
انشاا... دو سال دیگه از خجالت نماینده های تندرو مجلس درمیایم (121787)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۷:۵۹
شما ها اگه قرار بود از این کارا بکنید از مجلس ششم تا حالا وقت زیاد داشتید.تا دوسال دیگه شما اصلاح طلب ها هزار رنگ عوض میکنید (121923)
حسن
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۰۹:۳۸
اصولگراها در طول دوره احمدی نژاد در مجلس فقط کار جناحی و سیاسی کردند و متاسفانه برنامه اقتصادی نداشتند البته بلد نبودند دو یا سه نفر مثل توکلی ، مصباحی مقدم و نادران کار اقتصادی بلد بودند که احمدی نژاد آنها را بیسواد خواند. (121789)
ر-م
۱۳۹۲/۰۶/۱۵ ۰۲:۵۴
اشتباهی منفی دادم (122019)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۰۹:۵۲
مطمن باشن که این نماینده گان اگر به رای مردم باشند در انتخابات بعدی رای نخواهند گرفت. . . (121790)
ايرانيان
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۰۹:۵۹
آياوظیفه نماینده‌مجلس دفاع‌از‌ خواست‌مردم نیست؟
نه
وظيفه اش ايناس :
منافع خود و اطرافيان
رضايت رييس و بالا دستي
حفظ جايگاه خود
و . . . (121791)
ناصر ( موج نو )
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۰:۵۹
ایرانیان عزیز واقعا گل گفتی. هزارتا مثبت بهت میدم (121807)
محمود
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۰:۰۷
واقعاخنده داراست ،این هاهمان افرادی هستندکه دردوره احمدی نژادبروی آنهمه فسادچشمان خودرابستندوکفن های خودرابه اتوشویی داده بودند.حال اجازه هیچ تغییری رانمی دهند....وای برما.. (121793)
سينا صفوي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۰:۲۹
سال ٩٤ جوري بايد راي داد كه هيچكس نتونه رسايي و كوچك زاده و ياران رو به مجلس بفرسته! (121797)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۸:۰۱
اخی راست میگید امسال هم جوری رای دادید که فقط هفت دهم درصد بیشتر از 50 درصد را به دست اوردید (121924)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۲۰:۵۸
7 دهم درصد بیشتر از کی؟
شما با همه ی دوپینگاتون تونستید 12 درصد رای بیارین . پس رای ما حداقل 4 برابر بیشتر از شما بوده بعبارتی 410 درصد آقای افراطی خواه ! افتاد؟ (121957)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۲۱:۲۵
همون که آقی ظرفیت یک چهارم کسایی که رای ندادند، رای نیاورد برا ملت کافیه. (121958)
ایرانیان
۱۳۹۲/۰۶/۱۵ ۰۰:۴۳
واقعیت ایران :
شما بدجور اقلیت هستید (121991)
۱۳۹۲/۰۶/۱۵ ۰۱:۴۱
فکر کنم شما از نوآموزان احمدی نژاد بودید ... و دو دو تا 10 تا خوب یاد گرفتید. (122004)
عبدالله
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۰:۵۰
با سلام
آین آقای دکتر زاهدی اگر می خواست رییس گروه ریاضی دانشگاه شهید باهنر شود رای نمی اورد و با کمک اقای باهنر به عنوان وزیر به دولت نهم وصل شد و مردم کرمان هم فکر می کردند این ادم خوبی است به او رای دادند و امد به مجلس. آقای زاهدی دور بعد رای نمی اوری با این کارها. اگر به ارا آقای دکتر روحانی در استان کرمان نگاه کنی در می یابی که خواست ملت نه به عملکرد اصولگرایان بود چوب لای چرخ دولت نکن. شما جه گلی به سر کرمان زدی. . . . بودجه برای پژوهش بسیار ناچیز و بودجه عمرانی در صفر است. بجای این کارها به فکر مملکت باش. فکر تو بسیار محدود می باشد. (121804)
majid
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۰:۵۸
ما مردم ايران تا 2 سال ديگه جوابشونو مي ديم به اميدخدا (121806)
بدمک
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۱:۴۹
و باز میگویم از بهار نیوز خواهش دارم لیست نمایندگان مجلس دوره ی بعدی را که مورد تایید خاتمی و اصلاح طلبان است.ارائه دهد. (121814)
احسان
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۲:۰۸
آقای بهار! چرا برای برخی از خبرها نظر سنجی نمیذارید؟ نکنه شما هم بعله؟
درخصوص بیانیه نمایندگان محترم مجلس در خصوص حمایت از رژیم سوریه و همین خبر فوق میخواستم بگم : یه ستادی ایجاد بشه، هر کی دوست داره سریعاً به سوریه اعزام و در جنگ شرکت کنه!!
به خدا ما قلباً راضی هستیم!!!! (121816)
گلسرخی
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۲۱:۵۷
منم موافقم همه نماینده هایی که بیانیه دادن برن کمک. . . . درضمن بگین حسین ش و شیخ ش ج ون ی ر هم با خودشون ببرن بذار ماهم یه نفسی بکشیم و مملکت یه سروسامونی بگیره (121961)
عليرضا
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۲:۱۵
اين نماينده ها همانهايي هستند كه توسط احمدي نژاد در مجلس مورد تمسخر قرار گرفتند !‌ اكنون دفاع آنها از انتصابهاي دولت قبل معنايي جز كينه توزي و سنگ اندازي در مقابل دولت جديد دارد !؟ (121817)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۲:۲۴
مجلس میخواهد تحقیر دولت قبلی را سر این دولت بیاورد. می خواهد بگوید ما قوی هستیم و حرفمان را به کرسی می نشانیم. کار کمیسیون آموزش جز لجبازی با مردم نیست. این افراد با دوپینگ شورای نگهبان آمده اند و باز هم به این دوپینگ در دوره آینده چشم دوخته اند که تمامی رقبای اصلاح طلبشان را رد صلاحیت کند ولی هیهات . مردم حتی شده به هرکسی رای خواهند داد ولی به شما نه . این را خواهید دید افراطیون مجلس! (121822)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۲:۲۶
لجبازی , انتقام کور و تهمت و افترا در شان هیچ فرد عادی هم نیست چه برسد به کسانی که خودرا برگزیده و منتخب و نخبه می دانند . آقای نماینده با شما هستم! (121825)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۳:۰۳
به این نماینده ها می گیم دارن پاشونو از گلیم خودشون درازتر می کنن!
این حق وزرا هست که تغییرات مورد نظر خودشون رو تو زیر مجموعه ای که کار می کنن اعمال کنن.
نماینده هایی که از این طرح حمایت کنن معلومه دستشون با باندهای رانت خواری. . . .تو وزارتخانه ها که کشور رو به این فلاکت در آوردن تو یک کاسه هست. (121837)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۷:۴۹
تو کی باشی که بخوای به نماینده ها چیزی بگی؟
این نماینده ها منتخب ما هستند و تا اخر از انها حمایت میکنیم (121918)
میثم
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۳:۲۰
دوسال دیگه با لودر این افراطی ها رو از مجلس بر می داریم (121849)
فدایی ولایت
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۳:۵۸
اشتباه می کنید روحانی هم اصولگراست و دو سال بعد هم انشاالله اصولگراها وارد مجلس میشن حالا می بینید
ما جلوی آمریکا برای دفاع از سوریه می ایستیم (121859)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۵:۱۰
پ چرا نشستی؟ پاشو برو دفاع کن کسی جلوتو نگرفته که. (121888)
وروجک
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۶:۳۱
تو که راست میگی (121904)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۸:۴۵
بدم میاد خودشونم میچسبونن به ولایت! ببین عمو تو حاجی گرینوفی بیش نیستی مطمئنم تنها جایی که توش جرات داری با دشمن بجنگی بازی کامپیوتره! آخرشم ما جونمونو میدیم واسه این مملکت! ولی دقت کن این مملکت!!!! ایران! نه برای یه کشور بیگانه. . . . . شما میخوای جلو ارتجاع منطقه وایسی؟ اینهمه نرید حج پولو ندید دستشون سلاح بخرن واسه کشتن شیعه! (121933)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۲۲:۳۴
خب برو دفاع كن برادر، همفكراتم با خودت ببر. اينجوري. . . . هم ما فرصت مي كنيم در نبود افراطيون بهتر امور رو ساماندهي كنيم. والا! (121966)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۲۳:۰۲
برید. . . , فقط بی زحمت جانباز یا اسیر نشید، دانشگاه ها دیگه جا ندارن. (121978)
مهدی 92
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۴:۵۹
با درود
درخواست دارم با طرح یک دوفریت تمام نمایندگان مجلس به جهت اوضاع بحرانی در سوریه جهت حضور در خط مقدم به این کشور اعزام شوند. (121878)
احمد
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۵:۰۱
واقعا مجلس هم نیاز به 1 پاکسازی اساسی دارد ان شاالله در انتخابات بعدی شر این تندروها که هر چیزی میتونند باشند جز نماینده مردم هم کم میشود (121880)
حقوقدان ارومیه ای
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۵:۰۲
آقایان خانمها
یکی از نویسندگان بنام احسان فرمودند قلبا راضی هستیم
ما هم قلبا راضی هستیم برخی آقایان با رضایت خود بروند و آنجا بجنگند شاید ان شا الله. . . . شوند.
دوم اینکه سرپرست وزارتخانه رییس دانشگاه را عوض نکنه پس علم الهدی یا رسایی یا احمد خاتمی یا برادر حسین شریعتمداری باید عوض کنه؟!
سوم داداش حسن ما اصولا اصلاح طلب هستش بخاطر منطقی بودن و دوران دیده بودنش میگن اعتدالی اما همون اصلاح طلبی برابر است با اعتدال گرایی
مثلا وقتی سلمانی میریم میگیم استاد اصلاح می کنین؟
یعنی موهام اعتدال نداره خواهان اعتدال و اصلاحشم
افتاد یا بازم بگم ؟!
روحانی خاتمی هاشمی توفیقی عزیز دوستون داریم حتی ناطق تورو هم دوست داریم (121881)
کشکولی
۱۳۹۲/۰۶/۱۵ ۰۵:۳۸
سلام این اصلاح طلبی شما بیشتر شبیه لیبرالی تا اصلاحی گری .
اصلاح ان است که به صلح ختم گردد نه ان که به فساد بیانجامد (122024)
ebrahim
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۶:۵۹
نمایندگان محترم مجلس به هوش باشند این ها می خواهند حاکمیت دولت را در قوه مجریه از بین ببرند.
سرپرست برای چه می گذارند ؟ برای اینکه مانند وزیر امور وزارتخانه را بچرخاند. و اگر مدیری در زیر مجموعه تخلف کرد با او برخورد کنند در حالیکه با این قانون نمی تواند وی را عوض کند. بنابر این زیر مجموعه به خود این اجازه را خواهند داد که هر کاری را انجام دهند.
نمایندگان متوجه باشند که با این کار قوه مجریه را خراب و در چشم ملت ایران منفور خواهند شد. (121906)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۸:۲۰
برادرارجمند جناب آقاي دكترتوفيقي
باسلام اميدواريم باتوجه به انتظارات جامعه دانشگاهي وشعارهاي دولت تدبيرواميد كه اميد رادردانشگاهيان زنده نموده است دراسرع وقت نسبت به عزل رئيس دانشگاه اروميه ونصب رئيس جديد اين دانشگاه ازميان فرهيختگان اقدام فرمائيد. . . (121928)
محمد
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۸:۴۹
این تعداد نماینده که مدعی دلسوزی و قانونمندی هستند و دارن برای سرپرستان وزارتخانه ها قانون می نویسند چرا در دوران انتقالی که دولت احمدی نژاد تا روزهاوساعات آخر دولت مشغول انواع و اقسام انتصابات ، استخدام ها وجابجایی های مدیران وبرداشت پول بصورت فله ای بودند چرا صداشون در نیامد و قانون بصویب نکردند ؟؟آدم کدوم حرف شمارا باور کند ؟ تخلفات روزهای پایانی دولت دهم درمقابل جابجایی وتغییرات سرپرست یه وزارتخانه قابل مقایسه نیست (121934)
حافظی
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۲۲:۴۷
جای بسی تاسف است که ما جوانان نمایند گانی داریم که خود را برای نشنیدن صدای ما ،بخواب زدند براستی اینها نماینده چه کسانی هستند .ایا برای دوره بعد فکری کردند. . . . (121972)
علی زاده
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۲۲:۵۳
زنده باد توفیقی و مرگ باد بر کسانی که قصد خیانت به ملت مظلوم ایران دارند (121975)
عرفان
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۲۳:۱۸
این به اصطلاح نماینده های مردم. . . . . هر کاری در هر جهتی انجام می دند به جز جهت منافع مردم (121984)
۱۳۹۲/۰۶/۱۵ ۰۱:۵۰
به پاس این همه خدمت نمایندگان مردم آنها را بنا به درخواستشان هر چه زودتر به سوریه اعزام کنید. (122008)
۱۳۹۲/۰۶/۱۵ ۰۱:۵۳
شما در تمام خرابکاریهای دولت قبل شریک هستید و باید جوابگو باشید چرا که دستش را برای انجام کارهای غیرقانونی و اختلاس باز گذاشتید. (122009)
۱۳۹۲/۰۶/۱۵ ۰۱:۵۵
من مانده ام کی به اینها رای داده. (122010)
ایرانی
۱۳۹۲/۰۶/۱۵ ۰۲:۳۰
خب تا حد زیادی طبیعی هست,ببینید دوستان کسی که سیاس یا سیاست مدار هست ودارای بسی هوش سیاسی که اینگونه اول کار دولت,گند نمی زد,شاید زرنگی یعنی همین کارا!!!به قول معروف هدف (اقتدارگرایی,محافظه کاری وخود محوری)وسیله(هارا)توجیه و معنی دار میکند (122015)
۱۳۹۲/۰۶/۱۵ ۰۷:۱۴
حجت
اینها بی خیال آن شده اند که مردم ایران به مانند آنها فکر نمی کنند. علاقه دارند قطار از ریل خارج شده را به ریل خودشان برگردانند اما دیگر دیر شده است.
وگرنه جلوگیری از اعمال حق حاکمیت ملت که در رای دهی به دکتر روحانی متبلور شده چه معنایی دارد! (122025)