به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۴۳
 
۱۴۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب : ۲۵۹۲۸
يك سئوال ابتدايي و ساده از فتنه‌شناسان؛

چرا بااين‌همه‌سند اجازه‌داديد تاييدصلاحيت‌شوند؟

کاش آقایان همان چهار سال پیش، خاوری و خسروی و زنجانی و ضراب را هم تحت نظر مي‌گرفتند و پیش‌بینی مي‌کردند که قرار است هزاران میلیارد از بیت‌المال این کشور به تاراج رانت‌خواری برود...
چرا بااين‌همه‌سند اجازه‌داديد تاييدصلاحيت‌شوند؟
گروه سياسي: چهار سال بیشتر است که از انتخابات سال 88 و حوادث پس از آن مي‌گذرد؛ سران معترضین به نتایج انتخابات در حصر خانگی به سر مي‌برند؛ جو کشور با روی کار آمدن دولت معتدل یازدهم، رو به آرامش مي‌رود اما عده‌اي با دست آویز قرار دادن؛ و نبش قبر آن حوادث و تحرکات، هر روز ادعاي تازه‌تري را مطرح مي‌كنند که البته اسناد آن را هم فقط خودشان در اختیار دارند و صد البته دست ساخته خودشان هم است!

براي مثال آقاي حسين شريعتمداري 4 سال است كه از ديداري سخن مي‌گويد كه هر دو طرف ماجرا بارها اصل و فرع آن را از اساس تكذيب كرده‌اند! آنان از اين طريق درصددند این جو آرام‌شده جامعه را با تحليل‌هاي متوهمانه «توطئه»همچنان ملتهب و مشوش نگهدارند تا ذهن و فکر مردم درگیر مسائلی شود که گرهی از زندگی‌شان باز نمی‌کند که هیچ؛ امنیت روانی و ذهنی‌شان را هم به خطر مي‌اندازد؛ اما از بابت اين فضاي ملتهب چه نثار آنان مي‌شود، بحث اين مقال نيست.

برخي از اين افراد، از جمله همين مدير روزنامه كيهان، با ادعای اینکه در جریان حوادث پس از انتخابات، از قبل خبر داشتند که قرار است؛ فتنه! ایجاد شود؛ مي‌خواهند این تصور را در اذهان ایجاد کنند که علم غیب آنها همه این اتفاقات را پیش‌بینی کرده بود. شريعتمداري همين دو روز پيش در جلسه‌ي سخنراني، تيتر روزنامه خود در سال 88 را به حاضران نشان مي‌داد تا اثبات كند از قبل از انتخابات مي‌دانسته كه قرار است فتنه شود!

اما سوال بی جواب از این عده این است که، شما که عالم و آگاه از ماوقع بودید! و با چشمان عقاب‌وارتان ورود و خروج امثال جان‌کین، جورج سوروس و ...خبر دار بودید؛ چرا همان موقع سکوت کردید و حرفی نزدید؟ چرا مدارک مورد ادعایتان را به وزارت اطلاعات یا شورای نگهبان یا قوه قضاییه ارائه نکردید تا از فتنه‌گری غربی‌ها جلوگیری کنید؟

و اگر چنین اسنادی؛ مبنی بر ارتباط کاندیداهای ریاست جمهوری دهم، با عوامل موساد، سيا، اينتليجنت سرويس، ام آي6 و ...تمام سازمان‌هاي جاسوسي دنيا! در اختیارتان بود؛ چرا آنها را به شورای‌نگهبان نداديد تا به استنادشان، صلاحیت آن بندگان خدا را تایید نکند؟ و مملكت را از بروز آن همه چالش كه اثراتش را همچنان در سخنراني‌ها و مقالات هر روزه شما، مشاهده مي‌توان كرد، نجات مي‌داديد؟

نمی‌توانید بهانه عدم قبول از سوی نهادها مرتبط را بیاورید؛ زیرا ارادت شما به دولت نهم و شورای نگهبان همواره زبانزد خاص و عام است. اگر ادعا‌ها، تنها در حد حرف و تهمت و توهم است؛ چرا بر زبان و ورق جاری مي‌کنید، چرا اتهاماتی را به افرادی وارد مي‌کنید که قدرت دفاع از خود را ندارند؟ از منش حضرت امیر چه آموخته‌اید که از سخنان جنگ جملشان صحبت مي‌کنید؟

اگر شما به آنچه ادعا مي‌کنید آگاه بودید، مسئولید چون سکوت کردید و اگر فقط مدعی هستید باز هم در برابر تهمت‌هایتان مسئولید. و کاش آقایان همان چهار سال پیش، خاوری، خسروی، زنجانی، ضراب و امثالهم (كه يكي پس از ديگري پرونده‌هايشان در مي‌آيد!) را هم تحت نظر مي‌گرفتند و پیش‌بینی مي‌کردند که قرار است هزاران میلیارد از بیت‌المال این کشور به تاراج رانت‌خواری برود. در اوضاع کنونی ایران اگر سدی هم قرار است تشکیل شود؛ باید در برابر نفاق، تفرقه‌افكني، کینه توزي و بی‌عدالتی تشکیل شود؛ تا سیل تفرقه، بي اعتمادي، بي‌تفاوتي و ... ایران عزیزمان را بیش از این غرق نکند.

البته همگان مي‌دانند؛ عمده اين حكايت‌ها؛ ريشه‌هاي ديگري جز فتنه و حوادث پس از انتخابات آن سال دارد. مي‌توان ريشه‌اش را در عصبانيت از نتيجه انتخابات خرداد 92 ديد كه در مصاف با 5 كانديداي آنها، كانديداي مورد حمايت اصلاح‌طلبان (و به زعم دوستان؛ فتنه‌گران) به پيروزي رسيد! يا شاهديم كه متهم فساد مالي در يك سازمان بزرگ، بلافاصله در دفاع از خود، همه چيز را به فتنه، فتنه‌گري و فتنه‌گران ربط مي‌دهد! ظاهرا تا اطلاع ثانوي كسب و كار پر رونقي خواهد بود اين فتنه!

داود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۰۹:۲۷
فتنه اصلی خودشه
حرفهای غیر حرفه ای و تنش زاش چتد روز پیش تو دانشگاه یادمون نمیره
ملت تحریک میکنن بعد از ملت کتک می خورن و مظلوم نمایی میکنن که آآآآی اصلاح طلبها فلانن "این تمام 88 بود"
جون مادرت بزن بهار (192166)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۱:۴۴
بابا خدا بايد اينو شفا بده. (192220)
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۳:۴۵
به خدا از ته دل می خواهم خدا شما را هدایت کند. (192317)
ممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۲۲:۳۵
من موندم این کیهان با این فساد مالی که گندش ترکیه رو لرزونده باز چه رویی داره اظهار نظر میکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (192617)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۳:۳۷
من هم از فتنه گران بیزارم ولی در مصادیق با شریعتمداری 100% اختلاف دارم !!!!. . . (192311)
خشی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۲۲:۲۶
خدا به شما هم بصیرت عنایت کند! (192606)
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۵:۰۲
برای سلامتی آقای خاتمی صلوات.. (192356)
خشی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۲۲:۲۷
آرش جان بهتر بود بفرمایید سید محمد خاتمی (192611)
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۵:۰۴
عشق است خاتمی...بگو خب (192358)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۵:۱۱
بعضی از افراد در هر دوجناح البته بیشتر در جناح اصولگرا در وقایع 88 نفوذی دشمن بودند که هدفشان تحریک مردم و مقامات برای ایجاد بلوا بود و انها در پوشش گروه مربوطه به اتش افروزی خود ا امه می دهند ، برای تشخیص این افراد باید ببینیم چه کسانی با اعمالشان باعث شدند کشور تحریم باران شود و اکنون نیز در دانشگاه ها که می دانند پایگاههایی ندارند می روند و فتنه انگیزی می کنند تا ارامش کشور را به هم بزنند، اینکه اینها افتخار به پیش بینی وقایع 88 می کنند خود دلیل دست داشتن انها در ایجاد فتنه است (192361)
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۰۹:۳۶
بابا مملکت رو فساد - دزدی و گند و کثافت برداشته و.... اینا هنوز دارن فتنه فتنه می کنند..... (192168)
حقوق بشر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۷:۰۹
بخدا مردم نون شب ندارن بخورن ولی امثال شریعتمداری شکمشون سیره و جیبشون پره به فکر درد مردم نیستن.فقط میخان خودشون روی کار باشن هر گندکاری بکنن مثل دوره سلطنت نشینی احمدی نژاد!
انشالله سید میرحسین موسوی شکایت این افراد تندرو رو پیش فاطمه زهرا(س) بگه.
خدایا دلم برای لبخند میرحسن تنگ شده.
خدایا مرد گفت و گوی تمدن های جهان را (خاتمی) از شر شیاطین مصون بگردان. آمین (192410)
خشی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۲۲:۳۰
احسن ،آمین یا ربالعالمین (192614)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۹:۵۸
فتنه, رمز عملیات فرار از گندآب فساد و ناکارآمدی از سوی تمامیت خواهان است...!؟فتنه, فرافکنی تمامیت خواهان برای سرپوش گذاشتن بر رسوایی های گسترده ی مالی و سوء مدیریت های کلان است...!؟ (192497)
arash
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۲۰:۵۳
عزیز من خوب باید یک جوری حواس وتوجه مردم رو از اینهمه دزدی به یک جائی پرت کنن. (192539)
مير مهنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۰۹:۳۷
درود بر حاج حسين.........
نابود باد فتنه گر (192169)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۲:۳۲
فتنه گر شمایید حاججججججج حسین و دوستانتان که هی نبش قبری را می کنید که مرده ندارد (192258)
من حق زندکی کردن دارم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۳:۰۴
برات متاسفم با این افکارت یه کم چشمتو باز کن این جوونای بیکارو ببین که بخاطر افکار آدمایی مثل شما الان دارن شرمنده زن و بچشون میشن - تو میخوای با دنیا بجنگی از خودت مایه بزار من و میلیونها نفر مثل من تو این مملکت می خوان زندگی کنن نه اینکه تمام عمرشونو تو استرس و جنگ و تحریم و .... تلف کنن - شما کاسبای فتنه هستین و دارین سووووووووووووووووووووووود کلان می برین و این وسط جوونایی مثل من دارن زندگیشونو و عمرشونو می بازن . (192276)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۴:۲۱
جانا سخن از زبان ما می گویی.
هزاران هزار مثبت (192340)
خشی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۲۲:۳۷
کو گوش شنوا و چشم بینا یا همان بصیرت (192621)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۳:۰۸
نابود باد گروه فشار (192278)
خشی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۲۲:۳۸
آمین یا ربالعالمین (192622)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۳:۲۰
حسین شریعتمداری و همپالگی هایش که در اقلیت محض در کشور قرار دارند از سر استیصال و واماندگی به هر خس و خاشاکی چنگ می زنند تا از فرورفتن در باتلاق تهمتی که خود ساخته اند و بافته اند بیشتر فرو نروند غافل از اینکه با روشهای ماکیاولیستی بازهم بیشتر فرو خواهند رفت. اینان نه آبرویی نزد ملت و نه نزد خدا دارند. بدبخت چنین کسانی هستند. هر چند این کارهایشان برای دو سه چیز است : 1- در مدار توجه جامعه بودن (کمبود توجه داشتن)
2- رسیدن به مال و منال در بلبوشهای حاصل از رفتارشان (192291)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۲۳:۳۹
نگو چه خبر از کارت هدیه هات (192683)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۳:۴۳
از نظر ما فتنه گر واقعی در پشت پرده اند امیدواریم که روزی از پشت پرده بیرون کشیده شوند و رسوای زمان و تاریخ شوند (192316)
متحیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۴:۰۸
راست میگی درود بر حاج حسین فتنه کش. ولی بقیش چی
این آقا اگر و تنها اگر کوچکترین مدرک محکمه پسندی از خاتمی واصلاح طلبا داشت توی اون مناظره کذایی به
محموتی میداد که از بی مدرکی عکس زن مردم را نیاره در ضرغامtvاین آقا قوه تخیل. منفی زیادی داره که اگر به جای این توهمات کتاب جنایی چاپ میکرد یه پا اتاکریستین بود
از طرفی هم آقایون خیلی میسوزن بجتش توی این 8 سال معجزه هزاره.سومشون چنان گندی زد که روی چنگیزخان را سفید کرد (192333)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۲۰:۳۵
راس میگه دیگه نابود باد فتنه گران...منتهی خدا باید نابود کنه و خدا خوش بهتر میدونه کی فتنه گره (192527)
خشی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۲۲:۳۵
ما هم میگویم نابود باد فتنه گر اما هرگز درود مورد نظر شما را نخواهیم گفت لطفا کمی تامل کنید ببینید دارند چکار میکنند؟ خدایا کسانی که نمیخواهند این کشور آباد،آزاد و مردم در رفاه باشند به حق عظمت این ماه صفر آنها را نیست و نابود کنید (192619)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۰۹:۳۸
از دفتر مقام معظم رهبری خواهش میکنیم به کسانی که آرامش جامعه را همیشه هدف شیطنتهای خود قرار میدهند اخطار نمایند زیرا این شیطنتها ،نسل جوان ما را از اسلام دور می کند. (192170)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۴:۴۵
از دفتر ايشون بخواهيد حداقل يه اظهار نظر بفرمايند. (192348)
توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۰۹:۴۴
براستی تا کی افراط و تفریط سیاسی اقتصادی ؟ (192174)
حميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۰۹:۴۵
دون كيشوت!زبل خان سردار سخن! من ديگه حالم از شنيدن فتنه به هم ميخوره بس كن تو رو خداااااااااااااااااااااااااااااا. دنبال چي هستي روك و پوست كنده حرف دلتو بزن. ميخوايي كي نباشه بگو ميخوايي كي برگرده؟ديروز برنامه شناسنامه شبكه سه يكي رو آورده بودند درباره فتنه توضيح بده مجري سوال ميپرسيد اينم با سوال جوابشو ميداد درست مثل مناظر گر قبليشون.نمونه اش اينجوري بود: فتنه ظلم بود يا نبود فتنه گر ظالم بود يا نبود مردم به خيابان ريختند يا نريختند و .... (192175)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۰۹:۴۶
اسناد شريعتمداري همه پس از وقايع درست شده است...... دو سه سال ديگه صبر كنيد سند ملاقات با شيمون پرز و نتانياهو هم از آن در مي آيد...... دروغ كه كنتور ندارد!!!!!!!!!
اين مرد اينقدر تنگ نظر و پررو است كه حتي از ملاقات سيد و مراجع هم مي ترسد و به مراجع هشدار !!!!!!!! مي دهد كه با خاتمي ديدار نكنند....... بايد به آقاي صادق لاريجانيگفت كه امثال شريعتمداري وقاحت و پررويي را به حد اعلا رسانده اند........ (192176)
adab
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۵:۲۱
انشاالله که این ملاقات انجام میشه.
اونوقت آقای شریعتمداری باید آب بریزن اونجایی که میسوزه... (192366)
سينا صفوي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۰۹:۵۰
چون تا به حال كسي در تاريخ به خاطر دروغ حناق نگرفته!

و به همون دليل كه بعد چهار سال هنوز يك دزدي به كروبي و موسوي نتونستد بچسبونند!
كه البته اگر مي تونستند هم تف سر بالا بود چون تاييد صلاحيتشون مي رفت زير سوال!
چرا كه معني اين مسئله اينه كه هيچ تخلفي از نظر شوراي نگهبان مانع رياست جمهوري نيست مگر قبول نداشتن ما!! (192178)
دقیق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۲:۴۴
موسوی رو با کروبی قاطی نکن...
کروبی داستان هدیه گرفتن تو مجلسو مد کرد (192264)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۰۹:۵۳
وااای اول صبی خبر پیدا نکردی؟؟؟؟ همش باید قیافه این یارو جلو چشمون باشه؟؟؟ (192180)
یاور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۰۹:۵۶
اقای شریعتمداری وسایر هم پیمانان.سفره ای برایتان پهن شده شما نان وبوقلمونتان رابخوریدواروق ازسر شکم پری بزنید.بگذاریدمردم نان وپنیر ببخشید نان خالی خود را با ارامش بخورند.مرده برای نبش قبر کردن شکرخدا زیاد است.ول کنیداین کهنه داستان ساختگی را. (192181)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۰۹:۵۷
بجای اینکه امثال اینها رو ساکت کنین سعی کنین زمینه برای اظهار نظر اکثریت مردم رو فراهم کنین. (192183)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۰:۰۶
فتنه ساخته ذهن بعضی هاست اگه برای مردم آب نداشت برای کاسبان فتنه نان داشت. امثال این آقا از دامن زدن و اصرار بر جمله کلیشه ای فتنه آمریکایی - اسرائیلی ارتزاق میکنن (192185)
هادي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۰:۲۲
اتفاقا پيش بيني هاي حلقه کيهان و دار و دسته اش نشان مي دهد که خودشان سناريو نويس اين وقايع بودند و مي دانستند که.... مردم ساکت نمي نشينندو در واقع حتي براي واکنش مردم........ هم سناريونويسي کرده بودند . به خيال خودشان فکر همه جا را کرده بودند ولي زهي خيال باطل.. (192187)
م م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۳:۱۳
یادتان نروذ که این سناریو رو خاتمی و هاشمی
و شریعتمداری فقط این سناریو را بازگو کرد (192281)
متحیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۲۱:۴۱
آره بابا راست میگی اگر خاتمی تو دوره ریاست جمهوریش مملکت را مثل محموتی و رفقا اداره میکرد این 8 سال هزاره سوم اینقدر تو چشم نبود ملت هم با کیهان و کیهانیها اینقدر مسله نداشتن پس فقط باید اعدام بشه مگر ما چی مون کمتر از کره شمالی.
اگر مدرک هم میخواد بگید تا حاج حسین تو کیهان داسنانشو بنویسه (192576)
محمدرضابهزادی اصل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۰:۲۶
اخرش این فتنه... فتنه گفتن ها کار دست مردم و رژیم میدهد....وای ان روز دیگر پشیمانی سودی ندارد... (192188)
اقا دایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۰:۴۶
حاج حسین و مردی و مردانگی!!!!! به قول اقای دکتر مطهری سخنان ایشان احتیاج به تکذیب ندارد !!!!! (192190)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۰:۵۲
سالهاست توهم و تفرعن در وجود مردان به اصطلاح سیاسی این دیار خانه کرده........... (192192)
بختیاری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۰:۵۲
در زمان جنگهای روس و ایران عباس میرزا به سفیر فرانسه میگه:شما راه و رسم پیشرفت و بلدید اما ما در جهل خود غوطه وریم!هر بلایی سر ملت و میهن میاد منشاش جهل است وبس.چرخ حکومت ظالمان به واسطه جاهلان میچرخد. (192193)
سربازاصلاحات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۰:۵۴
درود برشما زنده باشید عالیییییییییییییییییی بود (192194)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۱:۰۲
محمدعلی ابطحی در فتنه88:ما این توهم را معتقدیم توهم بزرگی بود که آقای موسوی پیدا کرد در مرحله اول به خاطر اینکه احساس کرد که این تقلب به میزان 11 میلیون رأی افراد امکان‌پذیر است. آن جمله‌ای را که از قول شخصی در جلسه مجمع روحانیون مبارز من خواندم در آن جلسه واقعا این جمله قابل توجه بود، در آن جلسه ما مطرح شد که یکی از اعضای مجمع روحانیون مبارز بحث این را مطرح کرد که ما ظرفیت آن قدر بالایی داریم که مقام معظم رهبری به آقای موسوی روز قبلش فرموده بودند که مدارکشان را بروید تحویل بدهید، وقتی گفتند که مدرکشان را تحویل بدهید، گفتند: ما ظرفیت بسیار بالایی از تخلفات را جمع‌آوری کردیم، وقتی آن تخلفات بسیار بالا را مطرح کردند یکی از دوستان ما که قبلا وزیر کشور بود گفت که اگر تمام اینها مورد پذیرش شورای نگهبان قرار بگیرد مثلا چیزی حدود هفتصدهزار هشتصدهزار نفر رأی خواهد بود و این با تقلب سقفی 11 میلیونی که اتفاق افتاده بود که من نمی‌دانم چرا این اتفاق را نادیده گرفتیم که یکی از توهماتی بود که من این را شاید با اینکه برای ایشان احترام قائل هستم، من دو سه ماه قبل از آن در یکی از مصاحبه‌هایم گفته بودم که آقای مهندس موسوی را به یک هندوانه سربسته‌ای تشبیه کرده بودم که معلوم نیست که اگر این هندوانه سرباز بشود معلوم نیست چه اتفاقی می‌افتد. یکی‌اش به خاطر این توهماتی بود که در ذهن وی من احساس می‌کردم.من اعتقادم این است که در آن‌جا این حمایت‌ها هیچ‌کدام به دلیل حمایت از شخص آقای موسوی نبود، حمایتی بود از یک اتفاقی که هر کسی دلیل خودش را داشت. من با همه ارادتی که خدمت آقای خاتمی دارم و هویتم را از ایشان دارم و هنوز و آینده و گذشته خدمت ایشان بسیار ارادت دارم، آقای خاتمی اتفاقا به عکس همه اتفاقات را می‌دانست. اما در عین حال شاید به خاطر شکستی که در این انتخابات افتاده بود با آقای موسوی همراه شد یا از یک طرف آقای هاشمی رفسنجانی من احساسم این است که قصد انتقام از آقای احمدی‌نژاد در مرحله اول و قصد انتقام از مقام معظم رهبری در مرحله دوم در ذهن آقای هاشمی رفسنجانی بود که اینها دلایلی بود که تبدیل شد به معنای حمایتی که آقای موسوی به عنوان توهم حمایت از خود تصور کرد و هر کدام از اینها جداگانه‌ برای خودشان دیدگاهی داشتند. اگر رهبری انقلاب نبود واقعا با این نخبگانی که تجربه بدی در این انتخابات دادند و مصالح کشور را خوب درک نکردند و رهبری حتی اگر یک گام به عقب می‌نشستند که من امیدوارم اگر یک فرصت‌هایی باشد بعدها بتوانم اینها را توضیح بدهم که یک گام به عقب نشستن یعنی چه، حتی اگر یک گام به عقب می‌نشستند امروز ما منطقه هلال ناامنی ایران- افغانستان- عراق داشتیم در منطقه. این هلال ناامنی، هلالی است که کمتر به آن توجه می‌شود و اگر ناامنی در هر کشوری به وجود بیاید طبیعی است که در آن کشور هیچ‌چیز نمی‌ماند، هیچ تاریخی نمی‌ماند، هیچ دست‌آوردی از هیچ انقلابی نمی‌ماند و اگر جایی غیر از ایران بود دوستان، اگر جایی غیر از ایران بود با قدرتی کمتر بود، با رهبری ضعیف‌تر بود، با امکانات نظامی و قضایی کمتر بود. همه چیز آماده شده بود برای اینکه این ناامنی شکل بگیرد و این هلال در حقیقت ناامنی ایران- افغانستان و عراق در ایران هم بتواند مکمل باشد. ملت ایران به اعتقاد من باید قبل از هر چیزی از تیزهوشی رهبر انقلاب اسلامی، سربازان بانام و بی‌نام انقلاب اسلامی که ایاین کار را انجام دادند و ایران را از این شرایط بحرانی نجات دادند تشکر بکند. (192196)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۲:۳۱
این متن جعلیه (192255)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۳:۳۲
نه درسته و لی بزئر امپول!! (192303)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۲:۳۱
شما اگه در شرایط آقای ابطحی بودید کل زندگیتو کتمان میکردی
از دور وایستادی نگاه میکنی فک کردی یلی؟
تدلیس سیستماتیک یعنی کودتا
کسی که قبل از ریاست جمهوری نقشه بکشه برای بعدش مردم خودشون میدونن بقیشو (192256)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۲:۳۴
ابطحی کیلو چنده اگه خلاف اون چیزی که ملت دیدند و اعتقاد دارند حرفی بزنه؟
شما ها 4 ساله هی دلیل (.... ) میارید ولی حاضر نیستید فکر کنید چرا مردم حرف شما هارو قبول نمیکنند. حقیقت اون چیزی که مردم دیدند , نیاز به توجیه نداره , بیخود زور نزنید (192259)
محمد مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۳:۲۰
تاج زاده رو چی میگید.
اصلا آقای حجاریان را چی میگید که چندین نوبت گفتن تقلبی صورت نگرفت.
اصلا همه اینها رو که رها کنیم، عقل تو کلمون که هست. (192290)
ع.ق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۳:۱۷
آقای محترم :
1- اگه شما دلیل قانع کننده ای آوردید که چرا هرکس در تلوریون ما اعتراف می کند همینکه به منطقه آزادی می رسد تمام حرفهای خود شو تکذیب می کند من و تمام اصلاح طلبان خودمون آقای موسوی و کروبی را اعدام می کنیم .آقای خاتمی و هاشمی رو هم به صلیب می کشیم. !!!!!!! (192287)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۴:۰۷
میشه تکذیبه ایشون رو برامون تو کامنتت بذاری.ممنون میشم. (192330)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۵:۴۹
هر وقت اجازه دادید از کشور خارج بشن یا احساس امنیت جانی (!) کردن تکذیبیه هاشون رو مشاهده خواهید نمود. ضمن اینکه ابطحی یک سال بعد از دادگاه کذایی خودش گفت شب قبل تمرین کرده بودیم با یک سرچ ساده اینو پیدا می کنی البته نیاز به نرم افزار غیر مجاز داری تا قادر به دیدن این مطلب بشی! (192377)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۳:۲۰
اصل 38 و 168 قانون اساسی و فصل سوم قانون اساسی را مطالعه کنید... (192292)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۴:۱۳
نابغه ! مردم را ... فرض كرده ايد ! با اين همه تبليغات چند ساله و برنامه هاي رنگارنگ تلويزيون و تجزيه و تحليل در چندين روزنامه و سايت و ..... چرا حاضر به يك ساعت !‌ حضور در تلويزيون آقاي موسوي يا كروبي نيستند ؟؟؟ فقط يك ساعت ! (192336)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۶:۰۳
اعتراض مردم به مهندسى انتخابات بود ودخالت عوامل اجرايي ونظارتى وامنيتى ورسانه هاى دولتى و.....در حاليكه درانتخابات ٢٤ خرداد رهبر انقلاب وقتى راى مردم را حق الناس ناميدند ديگر كسى جرات دخالت نكرد (192385)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۷:۲۰
اگر تو جای ابطحی. هرچه میگذاشتند جلوت اعتراف میکردی (192413)
خشی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۲۲:۴۷
لطفا بار دیگر خلاصه بفرمایید. نشنیده ای ؟کم گوی گزیده گوی چون در (192631)
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۱:۰۶
خدا بعضی انسانها رو به خودشان واگذار میکنه فکر کنم آقای شریعت مدار هم جزو این گروه باشه...پس شما هم ایشان رو بی خیال بشین....وای اگر از پس امروز بود فردایی... (192198)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۱:۰۷
ایران عزیزم (192199)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۱:۱۱
اصلا شما چرا این آقا رو گنده میکنین؟؟!!! ولش کنین هر چه میخواد بگه (192200)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۱:۱۵
خدا خیرتان بده چرا وقت خودتان و بقیه کاربران عزیز می گرید کیهان و کیهانیان اگر از فتنه و فتنه گر چیزی ننویسند باید شک کنید که مسئله ای بوجود آمده این ها نان و آبشان از فتنه و فتنه گری در می آورند وگرنه این هم اختلاس و غارت بیت المال و بحران عدم مقبولیت در جامعه فرار مغز ها ........... و همه همه چگونه سر پوش بگذارند (192201)
آنتی شریعتمداری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۱:۱۷
این کاری ندارد حسین آقا! من هم از همین الان می گویم قرار است در انتخابات بعدی فتنه شود!
اگر شد که می گم دیدید من منجمم و از عالم غیب خبر دارم و باسوادم و ...
اگرم فتنه نشد می گم دیدید که حرف من باعث شد حواس مسئولان جمع شده و از فتنه بالقوه جلوگیری کردم !!
پس من منم ، علام الغیوب ، ستار العیوب ، شاه شاهان ، باقلوا ترکی ، همه چیز فهم و غیره "............. (192202)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۱:۲۱
تاجران تحریم، کاسبان فتنه! (192204)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۱:۲۱
شکست جزئی از مبارزه است انرا بپذیرید و با مردم همراه شوید (192205)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۱:۲۵
آقای شریعتمداری لحاف وبردند وترکها خوردند سر ملت بیکلاه بست نیست کاکو ؟ (192207)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۱:۳۳
بله ایشان درست گفتند که میخواهد فتنه شود!مگر نه اینکه هشت سال با فتنه سوختیم.حالا که دولت تدبیر با حمایت رهبری سر کار است چرا میخواهند فتنه جدید راه بیندازند؟ (192209)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۱:۳۵
ظاهرا تا اطلاع ثانوي كسب و كار پر رونقي خواهد بود اين فتنه! (192210)
شکسپیر ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۱:۳۶
آنچه که درسالهای گذشته آموختیم:

مبنا و اساس همه تصمیم گیریها در کشور ما براصل و محور خدشه ناپذیر "خودی وغیر خودی" می باشد!

حلقه خودیها که مشخص است و رانتهای اقتصادی - مدیریتی - اجتماعی- سیاسی - فرهنگی متعلق به آنهاست.

از طرفی تنها کسانی که به بیت المال دسترسی دارند همین خودیها هستند وبه همین دلیل تمام سرقتها واختلاسها و غارتگریهای نجومی و بی سابقه در تاریخ ملل از بیت المال کشورمان توسط همین نور چشمی ها و خودیها ووابستگانشان انجام گرفته است!

دامنه غیر خودیها گسترده تر است که کلیه شهروندان کشور منهای حلقه خودیها را شامل می شود و دارای درجه بندی می باشند به این ترتیب:

- غیر خودیهای درجه1
- غیرخودیهای درجه 2
- غیر خودیهای درجه 3
.
.
.
.

بنابراین @@ مساله این است " خودی یا غیر خودی" شکسپیر ایرانی@@ (192211)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۲۳:۰۳
لابد یه عده ای هم نخودی اند. (192651)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۲۳:۰۵
زمان اجرای دور اول تحریم ها همین آقا تو ی روزی نامه اش تیتر زد :
ایران غرب را تحریم کرد . (192655)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۱:۳۸
باباثروت مملكت مارو بردن خوردن توتركيه وچين وهند براي بخور بخورش دارن دعوا مي كنند شما در بند كي چي كرده ميخواسته بكنه گير كرديد (192213)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۱:۳۹
تا روزی که تو این قضیه پول و قدرت هست از این دست ادما هم زیاد هست (192214)
صاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۱:۳۹
دلخوشیش به همین چهارتا کاغذپاره های خودشه (192215)
فرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۱:۴۲
یادتان باشد که مشایی از قلب اصولگرایان متولد شد نه از جیب اصلاح طلبان درآمد! یادتان باشد که احمدی نژاد فقط رفتار حاکمیتی بخش اقتدار طلب حاکمیت را فقط تقلید کرد! او شخصیت قدرت پرست هم فکرانش را برهنه کرد که همه بدانند و ببینند! این نوع فرافکنی ها که سرمستان قدرت دست از آن بر نمی دارند هر روز مظلومیت بیشتر....مان را اثبات می کند. این داد وفغان ها از این دست آدمها اگر جهت فرار از درون خودشان باشد اشکال ندارد!... (192219)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۱:۴۴
....! آقاجان چشماتو باز کن و حقایق را ببین ، دروغ های شما بر این مردم زجر کشیده هیچ اثری ندارد. (192221)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۱:۴۴
اصل حرف رو جنتی زد. می خواهند با علم به اینکه در اقلیتند به اسم حفظ نظام موجودیت خودشون را اعلام کنند (192222)
محمد م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۳:۲۳
بیین برادر، مردم زجر کشیده روز 9 دی جوابتون رو دادن.
من نمیدونم چرا انقدر زود یادتون میره (192295)
کاسب فتنه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۲۱:۴۷
آره ساندیس های خوبی میدادن تازه اون گوشه کارت هدیه هم می دادند (192580)
kikabid
Malaysia
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۱:۴۵
اکثر قریب به اتفاق مردم ایران مخالف تندروها و افراطیون هستند و فقط آرامش و ثبات میخواهند

فتنه گر واقعی کسی است که در این شرایط حساس کشور که دولتمردان ما و مردم ما احتیاج به آرامش و همراهی در مقابل قدرتهای خارجی دارند، به موشکافیها و تهمتهای بعضا" دروغ می پردازند تا الهتاب جامعه مبادا از دست برود

تنها از حضرت عزرائیل میطلبیم که اجل این افراطیون فتنه گر را نزدیک بفرماید
خدا ازتان نگذرد که 8 سال ظلم کردید و هنوز هم طلبکارید (192223)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۲:۴۲
عاملان این وضع موجود و تحریمها واختلاسها باید هرچه سریعتر محاکمه بشوند (192263)
متحیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۲۱:۵۶
من به شخصه با اصطلاح افراطی که به حضرات میگن مخالفم
افراطی یعنی کسی که در اصول خودش
پایدار بمونه و براش فرقی نکنه کی ریس باشه مثل مطهری که 8سال سر حرفش وایستاد نه حضرات که شکر خدا از وقتی روحانی اومده هم نون دونیشون جمع شده و هم تخم کفتر خوردن بعضی ازشون تو این 8سال کسی جیک ازشون نشنید آدم فکر میکرد لالن (192586)
ر.م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۱:۵۰
خدا شر .......... تفکر ات این گروه که همواره باعث تفرقه بوده اند را از سر این مردم مسلمان کم کند. ضمناشریعتمداری به خواب خرگوشی رفته که اینهمه فساد در دولت قبلی و مشکلات عدیده که به دولت آقای روحانی به ارث رسیده را نمی بیند. (192224)
شاهین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۱:۵۲
فدات شم سرخوش خان (192225)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۱:۵۲
اینجاست که میگن " زمستون رفت و رو سیاهیش به زغال موند"
اونهایی که حق مردم را خوردن، همه جور ظلم بهشون کردن و بهشون گفتن خس و خاشاک را خدا روسیاه کرد.
انشااله همه مفاسدشون برای مردم رو بشه و مردم هم یادبگیرن که به هر کس و ... اعتماد نکنن. (192226)
مینو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۱:۵۳
هر کس دیگری به جز شریعتمداری اگر این همه به افراد توهین میکرد الان معلوم نبود توی کدام زندان شهر داره حبس میکشه .اما این اقا با توهین واضح به بزرگان اصلاحات هم چنان به کارش ادامه میدهد بدون اینکه حتی یک بار یک اخطار کتبی بگیرد؟هزاران روزنامه به علت نوشتن کوچک ترین مطالب به اصطلاح تحریک امیزی بسته میشوند اما روزنامه این اقا با این همه سرو صدا برای ایجاد یک جنجال و نا امن جلوه دادن اوضاع دولت روحانی همچنان به کارش ادامه میدهد . (192228)
م.ن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۲:۵۹
نميدونم چرا هر طور كه حساب ميكنم حداقل 80 درصد مردم ايران فتنه گر بحساب ميان !!
و فقط عده انگشت شماري از مردم مثل آقاي شريعتمداري عزيز! و اين دوست منتقد و مودبمون هستند كه با بصيرت هستند ! (192272)
سحر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۵:۲۶
چون حساب کردن بلد نیستی . فتنه گرا همون درصدی هستند که از ترس افتضاح در انتخابات کاندیداشون را مجبور به انصراف کردند. (192370)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۷:۵۵
تو خوبی . مثل اینکه آب گیرت نیومده تا بریزی اونجایی که داره خیلی خیلی میسوزه
انشاالله شفای عاجل (192426)
م.ن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۱:۵۷
آقا خيابون يطرفست ، چرا ورود ممنوع اومدي ؟ جناب سروان داشتم دنبال يكي از فتنه گرا ميكردم !
آقا چرا تو روز روشن دزدي كردي ؟ جناب قاضي از اين فتنه گرا هر چي بدزدي كمه !
آقا چرا مملكتو داري نابود ميكني !؟ سران فتنه بايد اعدام بشن ! (192232)
موسوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۱:۵۸
جناب شریعتمداری شما چقدر کارت هدیه به عنوان یارانه کاغذ از مرتضوی گرفتید؟؟؟
دست شما رو میشه شریعتمداری...
شریعتمداری کنج اتاقش در موسسه میشینه و هر توهمی به ذهنش میرسه مکتوب میکنه و فقط باید تاسف خورد.............................. (192233)
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۱:۵۸
چراشعرميگيد كاري به اين بنده خداندارم ولي اگه تاييدصلاحيت نميشدند همين شما ها فرياد ميزديد ريس دولت زمان جنگ ونماينده امام دربنيادوريس مجلس و... راتاييدنكردند .راستي كي باور مي كرد كه يك عده اي درروزعاشوراعربده بكشند واينها هم حمايت كنند . (192235)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۳:۵۰
کی باور می کرد روز عاشورا ملت با ماشین زیر گرفته بشه و خواهر زاده مقصر تمام مشکلات در کل تاریخ بشریت تو روز روشن کشته بشه ولی بعد از چهار سال قاتلش معرفی نشه اونم تو کشوری که از آسمونها ریگی رو دستگیر می کنن و عوال ترور دانشمندان هسته ای مون رو ردیابی می کنن و به دام می اندازند. آیا 25 خرداد هم (روز راهپیمایی سکوت) کسی به قول شما عربده کشید که. . . اگر کمی منصفانه و بیطرفانه سیر وقایع رو بررسی کنی می بینی که عربده کشی کار چه کسانیه.
تازه مگه رئیس جمهور قبل و رییس مجمع تشخیص مصلحت رد صلاحیت نشد؟ برای تفکری مثل شما انجام هر کار غیر ممکنی ممکنه. (192319)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۱:۵۹
جالب است که این همه آقای شریعتمداری دم از فتنه می زند، فتنه ای که خودش می گوید مرده است، آقای شریعتمداری اگر فتنه مرده است چرا هی زنده اش می کنی و به او جان میدهی.
خیلی ها پی برده اند که اسم فتنه باید زنده باشد تا امثال آقای شریعتمداری نان بخورند.
گویی نان در فتنه است.

موفق باشید
عباس نویدپناه، خبرنگار و روزنامه نگار نشریه شمال شرق (192236)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۴:۰۹
تاریخ رو همیشه باید جلو چشم داشت تا مجبور به تکرارش نشی. (192334)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۲:۰۴
من هم با نظر داود موافقم فتنه و فتنه گر خود شریعتمداری و دولت مردان دولت قلب هستند خودشان جو رو متشنج کردند و استفاده سیاسی و ابزاری خودشون رو بردند یادمون نرفته که توی این هشت سال هرروز یه تنش و گرفتاری داشتیم و نتیجه این جنگ زرگری میشه این مدارککی که الان داره رو میشه ...حالا ببینیم که دولتی که دم از پاک دستی میزد به کجاها که نمیرسه بعد فتنه و فتنه گر آشکار میشه..... (192237)
سیدعباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۲:۰۶
...... اقای شریعتمداری خدارا می شناسی ؟ اگر می شناسی فتنه بس است چرا به بابک زنجانی ومرتضوی وچپاول گران بیت المال نمی پردازی ؟ با انها شریکی؟درضمن خاتمی در دل مردم جادارد وبا رفتار وکردار تو وامثال تو مردم از او بر نمی گردند (192238)
سروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۲:۱۱
آقا میشه این....و رو بزرگش نکنین؟؟من که کلا تحریم می کنم هر خبری که اسمی از این آقا توش برده بشه!آخه کی کیهان می خونه ولش کنین !چرا انقد صحبتاشو بازتاب میدین؟ (192242)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۴:۱۱
برای شناخت انحصار طلبان تمامیت خواه خشونت طلب که همراه با اعوان و انصارشون در تمام شئونات زندگی فردی و اجتماعی و سیاسی و بعضا اقتصادی (!) مون باشون ارتباط داریم لازمه ازشون صحبت کنیم و باشون گفت و شنود داشته باشیم. مگه داریم تو یه کشور دیگه زندگی می کنیم؟ چطور اینا صبح تا شب دارن در باره بزرگان و عزیزامون مطلب منتشر می کنند؟ تحمل خود رو نسبت به نام و یاد اینها بالا ببرید! (192335)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۲:۱۵
....شما وخوانندگان عزیزداستان معروف آن دزدی را که به خیل جمعیت پیوست وفریاد آی دزد سر داد را فراموش که نکرده اید.یقین بدانید روزی پرونده هایی رو خواهد شد تا معلوم شود که چه کسانی دیگ موساد و اینتلیجنت و سی آی ای را هم می زدند.آنروز از آفتاب روشن تر به اثبات خواهد رسید که نجیبانی چون خاتمی کجا بودند وعوامل آشوب و قرآن سر نیزه کن ها کجا چه کسانی عکس امام را پاره کردند ودر عاشورا آن غائله را برای مهار به راه انداختند چون چاره دیگری جز تاکتیکهای پسر عاص باقی نمانده بود.آنروز این قول سعدی را از ما به یاد خواهند آورد که ما کجائیم در این بحر تفکر توکجائی؟ (192244)
اصغر باچاره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۲:۱۷
محتوای کلمه ها تغییر کرده است . مثلا آدم با دیدن رفتار امثال ایشان دوست دارد فتنه گر باشد ! اما بصیرت نداشته باشد . یا مثلا کلمه عزم که خاصیت خود را از دست داده از بس شنیده عزم برخورد با فساد یا عزم برخورد با ...از این نوع کلمه ها فراوانند که به خاطر استعمال آن توسط کوته فکران زورگو وعصبی یا بی خاصیت شده اند یا تغییر معنا داده اند . (192246)
یاشار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۲:۲۴
نکنه شما موافق فتنه گرها هستید؟ !!! یعنی چی این حرفها را میزنید ؟ کجا رفت شعار تحمل مخالف شما ؟ ظلمی که سران فتنه به ایران و ایرانی کردند تا ابد در دل سینه سوختگان ایران عزیزمان خواهد ماند.
چه آقای شریعتمداری و چه آقایان دولتی از راس تا ذیل انسانهای مورد قبول مردم ونظام هستند همه آنها نسبت به کیش و کیانشان دل میسوزانند. (192248)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۳:۱۳
تو دست پیش میگیری که پس نیفتی؟؟ جوابتو توی 24 خرداد گرفتی! پس لطفا تو ساکت شو!! اگه آقایانی که می فرمایی واسه انقلاب دل میسوزوندن این فاجعه میلیارد دلاری بعد 8 سال سلطنت محمود اتفاق نمیفتاد! (192282)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۳:۳۲
احسنت بر شما
هر چی باشه آقای شریعتمداری با اسرائیل و آمریکا و ... هم دست نشد تا مردم و نظام را بفروشند. (192304)
م.ن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۴:۲۶
همين هشت سال كه شماها نظام و مردم رو نفروختيد برا هفت پشتمون كافيه ! (192343)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۴:۱۷
چرا هیچ وقت اجازه داده نشده که یه بررسی دو جانبه و علنی در مورد وقایع 88 انجام بشه و همه چیز دو جانبه (نه به صورت مونولوگ و تک گویی) موشکافی بشه . . . (192338)
ص ل ح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۲:۲۵
امثال حسین شریعتمداری ودارو دستش مردم و چی فرض کردن اقا حسین خودتی وروزنامت وهم فکرانت مردم خیلی از امثال تو بهتر وبیشتر میفهمن (192250)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۳:۳۱
میدونید چرا انقدر از حسین آقا متنفرید، چون خیلی بد دستتون رو رو کرد.
ایشون خیلی خوشحال هستن که توانستن موثر باشن و صدای خائنین به نظام (به قول جناب آقای عارف) را دربیاورد.
درود بر شرفت حاج حسین
تو قلب ما جای داری.
ما حتی حاضریم در راه عقاید تو جونمون رو هم فدا کنیم.
خدا امثال هاشمی و خاتمی رو هم هدایت کنه انشااله. (192302)
adab
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۵:۳۱
یکی اینو ازخواب بیدار کنه. (192373)
adab
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۵:۳۲
کی این کیهان بسته میشه؟؟؟؟؟ (192374)
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۲:۲۷
عجب تیتر قشنگی زدی بهار (192252)
ص ل ح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۲:۲۸
یه عده دارن با فتنه فتنه گفتن نون میخورن خوب شد براشون اگر اتفاق 88 نمی افتاد چه سوژهای پیدا میکردن برای تیتر روزنامه هاشون (192254)
ص ل ح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۲:۳۴
به نظر من کلا همه اداره کشور رو بدن دست شریعتمداری شاید راضی بشه ؟ (192260)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۲:۴۵
تا چند ماه قبل همینطور بود !

اون بود که سیاستهای داخلی وخارجی رو مشخص می کرد!
اون بود که کشور ما رو به سوی تحریمها برد!

اون بود که برای مظلوم نمایی اجازه نمی داد داروهای مورد نیاز مردم از گمرک ترخیص بشه !

اون بود که دنیارو در مقابل ایران قرار داد!

اون بود که ارزش پول ملی مان را به یک سوم کاهش داد!
اون بود..........
اون بود که همه بلاهای بی سابقه تاریخی رو سر ملت ایران آورد! (192265)
یاشار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۸:۴۷
جناب روشنفکر! اولا خواهشا بیشتر مطالعه بفرمایید دوما جهت مزید اطلاع به عرض میرسانم تحریمها فبل از هسته ای بوده و 35 سال از این تحریمها میگذره سوما بدانبد این تحریمها بعد از فتنه 88 به اوج خود رسید چرا که امپریالیزم عدم همگرایی خواص را بهترین فرصت دید. به قولی گرگ همیشه به دنبال هوای مه آلود است تا شکار کند.
سران فتنه بودند که آبروی ایران را در پیش کس و ناکسان بردند وبا اسراییل نجس هم نوایی کردند اما حداقل امثال حسین شریعتمداریها با اسراییل و امپریالیزم هم داستان نشدند. (192450)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۳:۲۱
به نظرمن به جرم تهمت افترا و اتهام زنی به تعداد زیادی از هم وطنان و شخصیتهای کشور ایشون رو سریعا" محاکمه ودر ملائ عام مجازات کنند بهتره!

تا درس عبرتی بشود برای دیگران. (192293)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۲:۵۸
اقای شریعتمداری بروید (192271)
مشتی ماشالا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۳:۱۵
بنده خدا شریعتمداری این بار حرف حساب زده کمی توجه لازم است
ایشان از قبل میدانسته که چه اتفاقاتی میافتد1 که دو حالت محتمل ست
1- ایشان به منبع غیب و وحی وصل است ؟ که محال است
2- در برنامه ریزی ایجاد جو نا امنی و اغتشاش دست داشته؟ احتمالش هست زیاد (192284)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۳:۲۱
مردم الآن مردم 20یا 30 سال پیش نیستند تا امثال شریعتمداری هر چه بلغور کنه بپذیرند شریعتمداری اگه خیلی وطن دوست است و ایران را به خاطر خودش دوست ندارد و بی ریا عاشق ایران است برود رانت های میلیاردی که دولت مورد علاقه اش به افرادی مانند بابک زنجانی ، رضا ضراب ، مهر آفرین و صدها نفر مثل اینها که در مراکز استانها و پایتخت وجود دارند و با پول این ملت که 80 درصد آنها به نان شب محتاجند با کلاه لبه دار در خوش آب و هواترین نقاط دنیا بابا کرم میرقصند . واقعا حال آدم را به هم میزنی سعی کن تا پایان عمرت اصلا حرف نزنی. (192294)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۳:۴۱
نمیدانم چرا این اقا از دزدی ها وفسادها حرفی نمی زند . . . (192315)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۶:۱۹
شما از کجا میدونی شاید در این حرف نزدن یه منفعتی باشه!!
چرا الکی باید حرف زد!!! (192391)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۳:۵۲
معاوم نیست این ش ر ی ع ت م د ا ر ی دنبال چیست.مرتب بقچه خود را باز می کند و جز دامن زدن به مسائل هم هیچ طرفی نمی بندد.بابا بس کن بگذار بزرگانی که صلاحدید مملکت را می دانند اوضاع را سامان دهند. (192320)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۳:۵۸
دلم برای شریعتمداری میسوزه
بهترین راه اینه بهش محل نذارید. (192328)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۴:۰۴
بزگوارانه در دیگ را باز گذاشتند ولی گربه بیحیاتر از این حرفها بود. (192329)
ایرانی واقعی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۴:۰۸
میشه ما خواهش کنیم تو سایت محبوب بهار قیافه و خبر این آقای.... رو نذارید، به امید روزی زندگی میکنم که انشاا.. خداوند آبروی تک تک فتنه گران اصلی رو بریزه و چهره ی واقعیشون برا تمام مردم رو بشه، دوست داریم بهار. (192331)
غیرایرانی مصنوعی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۵:۳۰
موافقم . همانطور که فقط نظرات بروبچ را در سایت محبوب بهار میذارین سعی کنین اطهارات اینها را هم منعکس نکنید چون ممکنه خدای نکرده ما از راهمان به راه راست منحرف بشیم. (192372)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۲۱:۱۱
غیر ایرانی مصنوعی لطفا میشه منظورتونو واضح تر بگید؟ ممنون میشم. (192558)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۲۲:۰۲
نگو چه خبر از کارت هدیه هات (192588)
گل پسر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۵:۱۱
ای کاش حالا که دوره ضرغام بر مسند تلوزیون میلی داره تموم میشه این شریعتمداری رو میکردن رئیس صدا و سیما تا هرچه سند مدرکی که ادعا میکنه داره رو هروز نشون مردم میداد تا خیال خودش و همه راحت کنه و هی تکرار کنه بگم بگم و شر همه را راحت راحت راحت میکرد مرگ یکبار شیونم یکبار (192360)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۵:۱۲
خیلی با این جلسه ی دانشگاه تهران حال کردم! یعنی انقدر احتیاج داره تایید بشه و اعتیاد پیدا کرده به این قضیه ، که بعد از قضایای روز دانشجو ، یه جلسه ی دیگه ترتیب داده و همون حرف هایی که در 4 سال گذشته زده رو تکرار کرده و احساس پیروزی هم بهش دست داده. (192362)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۶:۰۸
سعید مرتضوی هم یه روزی مثل حسین شریعتمداری جولان می داد (192386)
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۷:۰۱
اقای شریعتمداری روز 20 خرداد اعلام کرد که چون موسوی بازنده انتخابات است قرار است که مردم را به خیابان بکشاند این یعنی علم و غیب!!! اما برداشت ما براساس گفته های مکتوب و تصویری ایشان چیز دیگری است ,اقای شریعتمداری دقیقا" میدانستند . . . این پیشگویی را انجام دادند که وقتی نتیجه اعلام شد و مردم احیانا" معترض شده و به خیابان بیایند بگوید دیدید پیش بینی من درست بود. اقای شریعتمداری از قدیم گفته اند در شهر کور ها ادم یک چشمی پادشاه است پس خودتی؟؟ (192407)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۷:۵۱
آقای شریعتمداری ویارانش حوادث 88را بوجود آوردند تا بتوانند برخر مراد سوار شوند ولی مردم بیدارند ودوست ودشمن را خوب می شناسند
انتخابات 92 این راثابت کرد (192425)
حسین
United States
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۸:۲۸
ما فتنه گر نبودیم بلکه معترض بودیم ولی سرکوبمان کردن (192442)
تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۱۹:۳۳
به روباه گفتند شاهدت کیست گفت دمم (192487)
مازيار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۲۰:۴۰
من همين جا از رياست ديوان عدالت و رياست سابق سازمان بازرسي تشكر مي كنم . كه اگر اينان نبودند معلوم نبود چه بر سر مردم مي آمد. تشكر واقعا (192530)
سید صلاح الدین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۲۰:۵۳
بنده ترجیح میدم در مورد اقای شریعتمداری سکوت کنم... (192538)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۲۳:۱۱
بابا این عمو حسینه،مصداق این می مونه یکی در راهگذاری یه نفر رو به قتل برسونه وقتی احساس کنه ممکنه کسی از راه برسه ورازش بر ملا بشه ،بیاد وجار بزنه ایها الناس یکی این نزدیکی کشته شده ،بیایید تا قاتلش رو پیدا کنیم و............. (192664)
ح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۲۳:۲۹
جناب شریعت حالاحالا از فتنه نون می خوره بابا چه فتنه ای چه کشکی هنوز هم نمی خواد بفهمید که ملت دیگه اصولگرا را قبول نداره . مطمئن باشید که با این همه شعار اگه قرار بود نظر مردم برگرده طی تبلیغات 8 سال پیش بر می گشت! پس خودتون رو خواهشا بدتر نکنید از ما گفتن. (192677)
رامتین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ ۲۳:۵۲
نمیدانم چرا این اقای شریعتمداری از دزدی ها وفسادهای دولتقبلی هیچ آمار و ارقامی ارائه نمیده و حرفی نمی زند .. (192690)