کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

يك سئوال ابتدايي و ساده از فتنه‌شناسان؛

چرا بااين‌همه‌سند اجازه‌داديد تاييدصلاحيت‌شوند؟

5 دی 1392 ساعت 9:04

کاش آقایان همان چهار سال پیش، خاوری و خسروی و زنجانی و ضراب را هم تحت نظر مي‌گرفتند و پیش‌بینی مي‌کردند که قرار است هزاران میلیارد از بیت‌المال این کشور به تاراج رانت‌خواری برود...


گروه سياسي: چهار سال بیشتر است که از انتخابات سال 88 و حوادث پس از آن مي‌گذرد؛ سران معترضین به نتایج انتخابات در حصر خانگی به سر مي‌برند؛ جو کشور با روی کار آمدن دولت معتدل یازدهم، رو به آرامش مي‌رود اما عده‌اي با دست آویز قرار دادن؛ و نبش قبر آن حوادث و تحرکات، هر روز ادعاي تازه‌تري را مطرح مي‌كنند که البته اسناد آن را هم فقط خودشان در اختیار دارند و صد البته دست ساخته خودشان هم است!

براي مثال آقاي حسين شريعتمداري 4 سال است كه از ديداري سخن مي‌گويد كه هر دو طرف ماجرا بارها اصل و فرع آن را از اساس تكذيب كرده‌اند! آنان از اين طريق درصددند این جو آرام‌شده جامعه را با تحليل‌هاي متوهمانه «توطئه»همچنان ملتهب و مشوش نگهدارند تا ذهن و فکر مردم درگیر مسائلی شود که گرهی از زندگی‌شان باز نمی‌کند که هیچ؛ امنیت روانی و ذهنی‌شان را هم به خطر مي‌اندازد؛ اما از بابت اين فضاي ملتهب چه نثار آنان مي‌شود، بحث اين مقال نيست.

برخي از اين افراد، از جمله همين مدير روزنامه كيهان، با ادعای اینکه در جریان حوادث پس از انتخابات، از قبل خبر داشتند که قرار است؛ فتنه! ایجاد شود؛ مي‌خواهند این تصور را در اذهان ایجاد کنند که علم غیب آنها همه این اتفاقات را پیش‌بینی کرده بود. شريعتمداري همين دو روز پيش در جلسه‌ي سخنراني، تيتر روزنامه خود در سال 88 را به حاضران نشان مي‌داد تا اثبات كند از قبل از انتخابات مي‌دانسته كه قرار است فتنه شود!

اما سوال بی جواب از این عده این است که، شما که عالم و آگاه از ماوقع بودید! و با چشمان عقاب‌وارتان ورود و خروج امثال جان‌کین، جورج سوروس و ...خبر دار بودید؛ چرا همان موقع سکوت کردید و حرفی نزدید؟ چرا مدارک مورد ادعایتان را به وزارت اطلاعات یا شورای نگهبان یا قوه قضاییه ارائه نکردید تا از فتنه‌گری غربی‌ها جلوگیری کنید؟

و اگر چنین اسنادی؛ مبنی بر ارتباط کاندیداهای ریاست جمهوری دهم، با عوامل موساد، سيا، اينتليجنت سرويس، ام آي6 و ...تمام سازمان‌هاي جاسوسي دنيا! در اختیارتان بود؛ چرا آنها را به شورای‌نگهبان نداديد تا به استنادشان، صلاحیت آن بندگان خدا را تایید نکند؟ و مملكت را از بروز آن همه چالش كه اثراتش را همچنان در سخنراني‌ها و مقالات هر روزه شما، مشاهده مي‌توان كرد، نجات مي‌داديد؟

نمی‌توانید بهانه عدم قبول از سوی نهادها مرتبط را بیاورید؛ زیرا ارادت شما به دولت نهم و شورای نگهبان همواره زبانزد خاص و عام است. اگر ادعا‌ها، تنها در حد حرف و تهمت و توهم است؛ چرا بر زبان و ورق جاری مي‌کنید، چرا اتهاماتی را به افرادی وارد مي‌کنید که قدرت دفاع از خود را ندارند؟ از منش حضرت امیر چه آموخته‌اید که از سخنان جنگ جملشان صحبت مي‌کنید؟

اگر شما به آنچه ادعا مي‌کنید آگاه بودید، مسئولید چون سکوت کردید و اگر فقط مدعی هستید باز هم در برابر تهمت‌هایتان مسئولید. و کاش آقایان همان چهار سال پیش، خاوری، خسروی، زنجانی، ضراب و امثالهم (كه يكي پس از ديگري پرونده‌هايشان در مي‌آيد!) را هم تحت نظر مي‌گرفتند و پیش‌بینی مي‌کردند که قرار است هزاران میلیارد از بیت‌المال این کشور به تاراج رانت‌خواری برود. در اوضاع کنونی ایران اگر سدی هم قرار است تشکیل شود؛ باید در برابر نفاق، تفرقه‌افكني، کینه توزي و بی‌عدالتی تشکیل شود؛ تا سیل تفرقه، بي اعتمادي، بي‌تفاوتي و ... ایران عزیزمان را بیش از این غرق نکند.

البته همگان مي‌دانند؛ عمده اين حكايت‌ها؛ ريشه‌هاي ديگري جز فتنه و حوادث پس از انتخابات آن سال دارد. مي‌توان ريشه‌اش را در عصبانيت از نتيجه انتخابات خرداد 92 ديد كه در مصاف با 5 كانديداي آنها، كانديداي مورد حمايت اصلاح‌طلبان (و به زعم دوستان؛ فتنه‌گران) به پيروزي رسيد! يا شاهديم كه متهم فساد مالي در يك سازمان بزرگ، بلافاصله در دفاع از خود، همه چيز را به فتنه، فتنه‌گري و فتنه‌گران ربط مي‌دهد! ظاهرا تا اطلاع ثانوي كسب و كار پر رونقي خواهد بود اين فتنه!


کد مطلب: 25928

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/note/25928/چرا-بااين-همه-سند-اجازه-داديد-تاييدصلاحيت-شوند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir