کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تشكر از مخاطبان در 2 سالگي؛

بهارنيوز وارد سومين سال فعاليت شد

11 اسفند 1392 ساعت 17:13


منصور قنواتي
مديرمسئول و سردبير


گروه سياسي: بهارنيوز دهم اسفند 1390 با مقاله «براي چه آمده‌ايم؟»{اينجا} وارد عرصه رسانه‌هاي خبري در دنياي مجازي شد.
امروز وارد سومين سال فعاليت خود در عرصه اطلاع‌رساني شده‌ايم. فعاليتي كه در همان ابتدا و در آن روزهاي خاص كه فضاي سنگين سياسي همچنان بر رسانه‌هاي اصلاح‌طلب و منتقد، سايه افكنده بود، از نگاه بسياري از دوستان رسانه‌اي و مطبوعاتي، امري عبث و بيهوده مي‌نمود.
اغلب دوستان رسانه‌اي مي‌گفتند نهايتا يك تا دو ماه بتوانيد سرپا بايستيد، تحمل نخواهيد شد و بساط‌تتان را برخواهند چيد. مثل خيلي‌هاي ديگر.
خوشبختانه اينگونه نشد و با همه فشارها و سنگيني فضاي سياسي-رسانه‌اي، دو سال سخت را پشت سر نهاديم و امروز بي‌هيچ ادعا وارد سومين سال فعاليت شده‌ايم!
تنها ادعايمان فقط ميزان گسترده و اقبال عمومي، از بهارنيوز است كه قبل از هرچيز بايد صميمانه از همه‌اشان بابت اعتماد به اين رسانه‌ي بخش خصوصي و مستقل، سپاسگزار باشيم و بر خود بباليم.
رسيدن به جايگاه كنوني در بين خبرگزاري‌ها و سايت‌هاي خبري آن هم در طول 2 سال، نشان‌ از رويكرد و اقبال شگرف كاربران فضاي مجازي از بهارنيوز مي‌دهد.
بهارنيوز در حال حاضر و خصوصا با توجه به عمر 2 ساله كوتاهش و آن هم با امكاناتي اندك و غيرقابل قياس با خبرگزاري‌ها و سايت‌هاي خبري وابسته به اهرم‌هاي قدرت سياسي در كشور، از نظر رتبه سايت‌ها در ايران در جايگاه خوب و بالايي قرار دارد و در بين صدها خبرگزاري و سايت خبري ايران، رده 20‌ام را دارا مي‌باشد.
بهانه‌اي است مناسب كه دست همه شما همراهان هميشگي را در آغاز 3سالگي همراهي‌تان بفشاريم، و بهانه‌اي مضاعف اينكه، از همين حالا، عيد باستاني نوروز و «بهار» طبيعت و زيبا را به يك‌يك شما تبريك و تهنيت گفته و سالي توام با شادي، سلامتي و موفقيت را برايتان آرزو نماييم و از خداي خوبي‌‌ها مسئلت نماييم؛ بهار 93 را فتح باب رفع مشكلات و كاهش همه گزندها، كدورت‌ها، نزاع‌ها، تنگناها و آسيب‌ها براي همه جوامع بشري بالاخص جامعه و ملت بزرگ ايران قرار دهد.
با تشكر فراوان و پيشاپيش از تبريكات شما براي سه سالگي بهارنيوز، خواهشمند است صرفا نظرات، انتقادات و ديدگاه‌هاي خود را درباره عملكرد 2 ساله ما در ذيل همين مطلب مرقوم و ارسال نماييد؛ بسيار ممنونتان خواهم شد. پيروز و سربلند باشيد.


کد مطلب: 34192

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/note/34192/بهارنيوز-وارد-سومين-سال-فعاليت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir