کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تشويق كريمي در تمرین، ورود پليس به ورزشگاه، بيانيه مجدد سپاهان و ...

تنها راه برملا شدن علت تلوتلوخوردن پرسپولیسی‌ها

4 مهر 1391 ساعت 16:09

گروه ورزشی: اختلاف و دو دستگي ميان هواداران پرسپوليس كه پس از تمرين اين تيم رخ داد بار ديگر پاي نيروي انتظامي را به ورزشگاه «درفشي‌فر» باز كرد.


حضور تعدادي از هواداران علي كريمي روبروي ورزشگاه «درفشي فر» كه با در دست داشتن بنري سعي داشتند از  جادوگر حمايت كنند، تبديل به حاشيه جديدي براي پرسپوليس شد.
هنگامي كه بازيكنان پرسپوليس قصد داشتند از ورزشگاه خارج شوند، تعدادي از هواداران علي كريمي كه تا به حال در ورزشگاه درفشي فر ديده نشده بودند، اتومبيل بازيكنان را نگه مي‌داشتند تا از هر بازيكني بپرسند كه آيا كريمي را تاييد مي‌كني يا نه؟ آنها به محض اين كه هر بازيكني قصد خروج از ورزشگاه را داشت، بنر خود را باز مي‌كردند!
در همین حال يكي از هواداران خطاب به اين افراد گفت: «علي كريمي نيازي به اين كارها ندارد، چرا پرسپوليس را با اين حركات بيشتر به حاشيه مي‌بريد؟» با اين حال اوج ماجرا زماني بود كه پس از همه بازيكنان خودروي مانوئل ژوزه و دستيارانش در حال خروج از ورزشگاه بود كه آن افراد باز هم بنر خود را باز كردند و اين بار با صداي بلندتري «علي كريمي» را تشويق كردند. ژوزه هم با لبخندي به حركات اين افراد نگاه مي‌كرد. جالب اين جا بود كه يك زن مسن كه مشخص نبود دقيقا چه مي‌گويد تا اواسط خيابان خودروي ژوزه را همراهي كرد و با صداي بلند بر سر او داد مي‌زد! در انتهاي اين اتفاقات پاي نيروي انتظامي هم به تمرين پرسپوليس نيز كشيده شد. با اين حال وقتي ماموران به تمرين رسيدند درگيري‌ها تمام شده بود.

تلاش رویانیان برای بازگشت جادوگر

یک مقام مسئول در باشگاه پرسپولیس گفت: محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه علاقه مند به حضور علی کریمی در پرسپولیس است و در این راه تمام تلاش خود را بکار خواهد گرفت. این مقام مسئول به ایرنا گفت: قرار است امروز و فردا جلساتی با ژوزه برگزار شود تا در خصوص بازگشت علی کریمی به پرسپولیس با او صحبت شود.
وی ادامه داد: مدیران باشگاه به ویژه رویانیان به دنبال حل و فصل این مشکل هستند و فکر می کنم هواداران می توانند اخبار نهایی در این خصوص را تا ۲ روز دیگر پیگیری کنند.
رویانیان به هیچ عنوان علاقه ای به جدایی علی کریمی ندارد و اگر مشکلی هم وجود داشته باشد جدایی کریمی آخرین راه نیست. وی تصریح کرد: کریمی بازیکن بسیار بزرگ و ارزشمندی است که همیشه برای پرسپولیس زحمت کشیده و شاید بعضی از اتفاقات نیز خواسته قلبی او نبوده است. این مقام مسئول در پایان گفت: رویانیان تمام مسئولیت فنی را به ژوزه داده و مطمئن باشید از تصمیم او حمایت خواهد کرد اما در این خصوص قرار است با ژوزه برای برطرف شدن مشکل علی کریمی جلساتی را برگزار نماید.

راه برملا شدن راز تلوتلوخوران پرسپولیسی‌ها اعلام شد

از سوي ديگر، یک پزشک معتقد است که ۵ تن از بازیکنان پرسپولیس در دیدار با سپاهان مسموم شده‌اند که این مساله با آزمایش خون ساده قابل تشخیص است.
دکتر فرید اصلانیان در خصوص مساله پیش آمده در دیدار پرسپولیس و سپاهان گفت: من در جریان مساله نبودم تا این یکی از همکاران گفت برنامه «۹۰» را نگاه کنم. در آن برنامه دیدم که چهار یا پنج بازیکن پرسپولیس در نیمه دوم تلوتلو می‌خورند پس قاعدتا باید یک چیزی در آب مخلوط شده باشد که به راحتی قابل اثبات است.
وی ادامه داد: تمام علائم از جمله عدم هماهنگی عضلات از مسمومیت حکایت می‌کند. ضمن این که این مساله در هر پنج نفر یکسان بود. آنها از توهم بینایی و این گونه مسایل هم صحبت کرده‌اند. باید آن آب‌ها دقیقا بررسی شوند، ولی مطمئنا هر کسی این کار را کرده تمام آب‌ها را جمع‌آوری کرده و چیزی را باقی نگذاشته است.
اصلانیان ادامه داد: قطعا این اتفاق رخ داده است، اما برای اثبات این ادعا در دادگاه به مدارک متقن نیاز است. اگر فردی پیگیر مساله باشد و اراده‌ای برای روشن شدن مساله وجود داشته باشد، آزمایش هماتوگرافی از طریق خون می‌تواند مساله را روشن کند. با این روش تا ۴۰ روز پس از مصرف می‌شود وجود ماده را تشخیص داد.

سپاهان باز هم بیانیه صادر کرد: خود پرسپولیسی‌ها مقصرند!

باشگاه سپاهان اصفهان با توجه به مطرح شدن دوباره ادعای بی‌پایه الهلالی‌ها در رسانه‌های کشورمان در خصوص استفاده از آب‌های آلوده در لیگ قهرمانان۲۰۱۱ در اطلاعیه‌ای مسائلی را یادآوری کرد.
در این اطلاعیه، آمده اسـت: با توجه به حواشی دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در برنامه ۹۰، برخی رسانه‌ها و همچنین برخی از دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس، مباحث و جنجال‌های کذب تیم الهلال عربستان در ادعای اینکه در اصفهان آب آلوده در اختیار آنها گذاشته شده، را بار دیگر مطرح کردند. بدون اینکه دوستانی که این ادعا را مطرح می‌کنند، فرجام و مختومه شدن جار و جنجال الهلالی‌ها را نیز اطلاع رسانی کنند.

یکبار دیگر به همگان یادآور می‌شویم پرونده ادعای باشگاه عربستانی، مطابق با نامه ارسالی AFC به فدراسیون فوتبال ایران و خبری که در این باره در روز ۱۵ تیر ۱۳۹۰ در سایت رسمی فدراسیون فوتبال کشورمان با این عنوان "پرونده شکایت باشگاه الهلال عربستان از سپاهان ایران از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مختومه اعلام شد" منتشر شد، مختومه شد.
گفتنی است الهلالی‌ها در آن ایام به گزارش AFC اکتفا نکرده بودند و آب‌هایی که در اصفهان در اختیار آنها گذاشته شده بود، را به عربستان بردند و در آزمایشگاه‌های کشورشان مورد بررسی قرار دادند که طبق اعلام سایت‌های رسمی عربستانی، آزمایشگاه‌های مذکور هم سالم بودن این آب‌ها را تائید کردند. یکبار دیگر با توجه به اینکه این موضوع پس از دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس زنده و مستمسک قرار گرفته، تاکید می‌کنیم که همه آب‌های آشامیدنی و تغذیه‌هایی که توسط کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس مصرف شده بود، توسط خود پرسپولیسی‌ها تهیه شده و اصولا در مسابقات داخلی میزبان هیچگونه وظیفه و مسئولیتی در ارتباط با اسکان، تغذیه و سایر امور تیم مهمان ندارد. باعث تاسف است جنجال بیهوده و ادعای واهی یک تیم عربی در سال گذشته، در این ایام مستمسک برخی دوستان هموطن مان قرار گرفته است. بی‌آنکه بدانند و اطلاع رسانی کنند که ادعای الهلالی‌های توسط AFC و البته آزمایشگاه‌های عربستانی رد شده بود.


کد مطلب: 5564

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/5564/تنها-راه-برملا-شدن-علت-تلوتلوخوردن-پرسپولیسی-ها

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir