کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دولت، استانداران 4 استان ديگر را تعیین كرد

دستور رييس‌جمهور براي منشور حقوق شهروندی

31 شهريور 1392 ساعت 23:17

گروه سياسي: در جلسه عصر امروز هیات دولت رسول زرگرپور، سیدطاهر طاهری، سیدموسی خادمی و هوشنگ بازوند به ترتیب به عنوان استانداران اصفهان، البرز، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان و سید محمد پژمان به عنوان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تعیین شدند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، هیات وزیران عصر امروز یکشنبه به ریاست دكتر حسن روحانی رییس‌جمهور تشکیل جلسه داد. در این جلسه آقاي روحانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های ایثارگران و خانواده آنها در طول جنگ تحمیلی تجلیل و ابراز امیدواری کرد که دولت بتواند دین خود را نسبت به آنان ادا نماید. رییس‌جمهور همچنین از همه مردم ایران در اقصی نقاط کشور که با صبر و مقاومت و پشتیبانی از رزمندگان و فرزندان خود حماسه عظیم 8 سال دفاع مقدس را خلق کردند، تشکر و قدردانی کرد.

روحانی از مردم مقاوم و سرافراز استان‌های مرزی آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و شهرهای مقاوم این استان‌ها به ویژه خرم‌شهر عزیز که هم در لباس مجاهد و هم در لباس میزبانی و پشتیبانی رزمندگان اعزامی از سایر نقاط کشور انجام تکلیف و وظیفه نموده و دین خود را به اسلام و نظام نوپای اسلامی ادا نموده اند نیز قدردانی کرد. رییس‌جمهور با تمجید از رهبری داهیانه حضرت امام(ره) و مواضع قاطعانه ایشان، پایداری روحیه مقاومت و ایستادگی ملت ایران را عامل ناامیدی دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود دانست.

در ادامه این جلسه آقایان رسول زرگرپور، سیدطاهر طاهری، سیدموسی خادمی و هوشنگ بازوند به ترتیب به عنوان استانداران اصفهان، البرز، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان و سید محمد پژمان به عنوان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تعیین شدند. در این جلسه رییس‌جمهور به معاونت حقوقی ماموریت داد تا با همکاری مرکز بررسی‌های استراتژیک و دعوت از نخبگان جامعه حقوقی و سایر صاحب نظران و نهادهای مدنی، پیش‌نویس منشور حقوق شهروندی را تهیه و ارائه کند.


کد مطلب: 16708

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/16708/دستور-رييس-جمهور-براي-منشور-حقوق-شهروندی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir