کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بسياري از مناطق اهواز از ديشب تاكنون در بي برقي كامل هستند!

اهواز ديشب را در خاموشي كامل به صبح رساند!

28 بهمن 1395 ساعت 12:58

گروه جامعه: در حاليكه بسياري از مناطق اهواز از شب گذشته و در پي بارش اندك باران، تاكنون همچنان در بي برقي كامل به سر مي‌برند!، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: در حال حاضر فقط دو خط بی برق در اهواز داریم که همکاران در تلاش هستند تا مشکل این دو خط نیز حل شود و مناطق شیرین شهر و ملی راه نیز که با مشکل بی برقی مواجه هستند برق دار شوند.


یدالله حضرتی اظهار کرد: قطعی برق به دلیل مه آلودگی اوایل صبح امروز در اهواز رخ داد، خطوط برقی که وارد مدار شده بودند تحت تاثیر مه قرار گرفتند و مجددا از خط خارج شدند. وی افزود: گاها در برخی از مناطق شاهد فیوز سوزی هایی هستیم که خانه‌ها تک یا دو فاز شده‌اند اما همکاران در همه مناطق در تلاش هستند تا شرایط را به حالت عادی بازگردانند. در خارج از اهواز در یکی از خطوط حمیدیه نیز با اشکالاتی مواجه هستیم که امیدواریم با تلاش‌های انجام شده مشکل برق این خط نیز حل شود و مردم این منطقه نیز برق دار شوند.

وی گفت: تیم های عملیاتی بر روی خطوط مشغول به کار هستند و به دلیل اینکه اشکالات در خطوط به دلیل مه صبحگاهی متفاوت است نمی توان زمان دقیق رفع اشکالات را اعلام کرد، اما همکاران در تلاش هستند تا در سریعترین زمان ممکن برق همه مناطق اهواز را وصل کنند.حضرتی با اشاره به مشکلات به وجود آمده و قطعی برق در بیشتر مناطق اهواز در شب گذشته عنوان کرد: شب گذشته حدود 60 درصد مناطق اهواز با مشکل قطعی برق مواجه شدند اما تا ساعت 1 بامداد مشکل برق بسیاری از مناطق حل شد و تنها 10خط با قطعی برق مواجه بودند.

وی ادامه داد: از ساعت 2 بامداد به دلیل به وجود آمدن مه و افزایش رطوبت بسیاری از خطوطی که برقدار شده بودند بار ديگر با مشکل مواجه شدند و برق آنها از مدار خارج شد.حضرتی خاطر نشان کرد: اگر نقاطی در اهواز با بی برقی مواجه هستند می توانند با شماره 121 تماس بگیرند و تیم های عملیاتی را از قطعی برق مناطق خود آگاه سازند تا این تیم ها با حضور در محل مشکل برق را حل کنند.


کد مطلب: 125639

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/125639/اهواز-ديشب-خاموشي-كامل-صبح-رساند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir