کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تبلتهای اندرویدی ارزان‌قیمت به بازار می‌آیند

مهر , 3 مهر 1391 ساعت 11:45

گروه علم و فناوری: یک شرکت بریتانیایی تولید کننده تجهیزات الکترونیکی سه مدل تبلت با سیستم عامل اندروید عرضه کرده که به علت قیمتهای بسیار پایین در ماه های پیش از آغاز سال میلادی به شدت مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.


شرکت بریتانیایی ارگو الکترونیک با همکاری شرکت گاردنرز بوکس به زودی یک تبلت ۶ اینچی عرضه می کند که می تواند جایگزین ارزان قیمتی برای تبلتها و سخت افزارهای خواندن کتابهای الکترونیکی قلمداد شود.
تبلت های عرضه شده توسط این شرکت دارای ابعاد مختلفی هستند، مدل GTi۹۷ اندازه ۹.۷ اینچی است که پردازشگر دو هسته ای RK۳۰۶۶ و رام یک گیگابایتی و همچنین اندروید ۴.۱ روی آن نصب شده و قرار است تا پایان ماه اکتبر وارد بازار شود. قابلیت استفاده از پورت micro-USB و اسلات کارت microSD از دیگر ویژگیهای این دستگاه است که قیمت ۲۹۰ دلاری برای آن در نظر گرفته شده است.

تبلت دیگر این شرکت GTi۸ است که با صفحه ۸ اینچی ارائه شده است، این تبلت از پخش فیلم با کیفیت HD پشتیبانی می کند و همچنین دارای خروجی HDMI ۱.۴ برای پخش روی تلویزیون های صفحه بزرگ و مونیتور است، قابلیت پورت micro-USB و اتصال به Wi-Fi از دیگر قابلیتهای این دستگاه است که با قیمت ۲۰۹ دلار عرضه می شود.
کوچکترین تبلت در این میان مدلی است که کمترین اطلاعات درباره آن به رسانه ها ارائه شده است. این مدل GTi۷ دارای صفحه ۷ اینچی است و از قابلیت اتصال به Wi-Fi برخوردار است، سیستم عالم اندروید ۴ داشته و چون مدل GTi۹۷، این مدل نیز برای ماه اکتبر ارائه می شود و قیمت در نظر گرفته شده برای آن ۱۲۸ دلار است.

آخرین دستگاه عرضه شده توسط این شرکت یک تبلت است که به عنوان سخت افزار خواندن کتاب الکترونیکی با اندروید ۴ مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه با صفحه ۶ اینچی خود وضوح تصویر ۴۸۰X۸۰۰ داشته و به طور همزمان ۵ نقطه لمسی را مورد پشتیبانی قرار می دهد. این دستگاه نیز از قابلیت پخش ویدئو کیفیت HD برخوردار بوده و دوربین VGA دارد. قرار است این دستگاه با قیمت ۹۵ دلاری وارد بازار شود.


کد مطلب: 5530

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/5530/تبلتهای-اندرویدی-ارزان-قیمت-بازار-می-آیند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir