کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فاطمه: همین شماها او را دق دادید

20 دی 1395 ساعت 2:38



گروه سياسي: حسين دهباشي درباره حال و هواي حسينيه جماران در يكشنبه شب نوشت:
باورنکردنی است که خانه امام چقدرکوچک است.پیکرآقای هاشمی راغسل داده ودرایوان نهاده‌اند. فاطمه خانم بالای سرپدر قرآن می‌خواند. ناگهان چه خلوت شد.

آقای روحانی آمدند بیمارستان. چقدر گریه کردند. حسین آقای فریدون هم. آقای ناطق اما زار می‌زدند. آقامهدی از زندان آمد وروی تابوت پدر از حال رفت.

آقای علی عسگری (رئیس صداوسیما) هم آمد. فاطمه خانم به فغان آمد که بابا همیشه می‌گفت تو آدم خوبی هستی. اما همین شماها او را دق دادید!

حجت‌الاسلام طباطبایی: زمانی که هاشمی را از نماز جمعه کنار زدند، نماز جمعه تعطیل شد/ چرا کسی به نماز جمعه ها نمی‌آید؟

حجت‌الاسلام طباطبایی در ویژه برنامه شبکه یک با مجری گری علی درستکار با اشاره به رابطه آیت‌الله هاشمی و مقام معظم رهبری گفت:‌ وقتی پیام رهبری را خواندم دلم برای آقای هاشمی و رهبری سوخت. الهی هیچکس مشاور دین دار و دلسوز خود را از دست ندهد. طباطبایی همچنین گفت: بدگویان هاشمی! از خدا بترسید و بدانید دیگر هاشمیِ نیست شما را ببخشد و حتی برای شما دعا کند. نمازجمعه با رفتن آیت‌الله هاشمی تعطیل شد.

وزیر بهداشت: تیم پزشکی همراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نبوده است
طبق گزارشی که به من داده‌اند کوتاهی شده است

قاضی زاده هاشمی گفت: آن طور که به من گزارش شده ظاهرا تیم پزشکی همراه ایشان نبوده، درحالی که همراه شخصیت‌ها باید تیم پزشکی حاضر باشد. آیت الله هاشمی دچار عارضه قلبی و تنفسی شدند که متاسفانه تلاش همکاران ما بی نتیجه بود.

آن طور که به من گزارش شده ظاهرا تیم پزشکی همراه ایشان نبوده، درحالی که همراه شخصیت‌ها باید تیم پزشکی حاضر باشد. تیم پزشکی زمانی هم که متوجه شدند، فرصت از دست رفته بود و شاید اگر بودند هم نمیتوانستند کاری کنند اما اگر این گزارشی که به من داده شده درست باشد کوتاهی کرده‌اند. از جزئیات نحوه درگذشت ایشان اطلاعی ندارم و در صورت اطلاع سریعا به مردم اطلاع رسانی می‌شود.


کد مطلب: 123245

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/123245/فاطمه-همین-شماها-او-دق-دادید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir