کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هنرمند: افخمي به بهانه ساحت فیلم امام، از جیب بیت المال میلیاردها تومان برداشت

27 بهمن 1395 ساعت 9:47

گروه هنري: محمدرضا هنرمند، كارگردان سينما و عضو هیات داوران جشنواره فجر به پرده‌دري و هتاكي هاي اخير بهروز افخمی مجری دلواپس برنامه «هفت» سيما واکنش نشان داد و تاكيد كرد: : او توان ادامه این بازی کثیف را ندارد.


به گزارش «انتخاب»؛ هنرمند که خود از کارگردان باسابقه است، با اشاره به طرح ماجرای دوتابعیتی بودن داوران جشنواره فجر از سوی افخمی اظهار داشت: بهروز افخمی وارد بازی خطرناکی شد. بعید است توان ادامه این بازی کثیف را داشته باشد. وی افزود: او نه تنها بر روی آنتن رسانه­ ی به اصطلاح ملی وارد حریم خصوصی دیگران شد بلکه با وارد کردن اتهامات بی پایه و اساس و سراسر دروغ خود آسیب جدی به استقلال داوران وارد کرد. من قاطعانه می­گویم که اتهامات افخمی را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهیم کرد.

هنرمند در واکنش به برخی انتقادات مطرح شده دیگر گفت: و نکته مهم دیگر گفته می شود که عده ای از فیلمسازان سال هاست در سینما فعالیت نمی کنند ولی در ترکیب هیات داوران حضور دارند. معتقدند این افراد از سینمای امروز بی اطلاع هستند. وی با اشاره مجدد به افخمی اضافه کرد: کار کردن اشکال مختلف دارد. یکی مثل آقای افخمی کار می ­کند، یکی هم مثل من ترجیح می ­دهد تا حساب شده و محتاط تر کار کند. فرقش به نفع بیت المال و پول مردم است.

هنرمند ادامه داد: آقای افخمی برای اینکه کار کند از جیب بیت المال میلیاردها تومان برمی­ دارد، به بهانه­ ی ساختن زندگی حضرت امام خمینی(ره) فیلمی می ­سازد و روی جعبه­ های آن می­ نویسد «فرزند صبح» بعد آن را در انبار می‌­گذارد و به سرعت به کانادا می‌رود. اگر اسم این کار است و فیلمسازی، من ترجیح می‌­دهم نه کار کنم و نه فیلمساز باشم. در این صورت لااقل آسیبی به چهره و شخصیت بزرگترین مرد دوران معاصرم نمی­ زنم و پول بیت المال را هم می­ گذارم تا در جیب مردم فقیرم بماند.


کد مطلب: 125559

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/125559/هنرمند-افخمي-بهانه-ساحت-فیلم-امام-جیب-بیت-المال-میلیاردها-تومان-برداشت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir