کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آتش‌سوزی مهيب در پتروشیمی ماهشهر

16 تير 1395 ساعت 22:48

گروه حوادث: در پی آتش‌سوزی گسترده در پتروشیمی بوعلی سینا واقع در شهرستان ماهشهر، تخلیه اضطراری پتروشیمی بندر امام و پتروشیمی تندگویان در دستور کار مسئولان قرار گرفته است.


گستردگی آتش‌سوزی در پتروشیمی بوعلی سینا بسیار زیاد است و به همین دلیل این شرکت و شرکت‌های اطراف که احتمال سرایت حادثه به آنها وجود داشت به طور کامل تخلیه شده‌اند. فرماندار بندر ماهشهر گفت: پتروشیمی بوعلی و شرکت‌های اطراف به طور کامل از نیروی انسانی تخلیه شده‌اند. منصور قمر اظهار کرد: گستردگی آتش‌سوزی در پتروشیمی بوعلی سینا بسیار زیاد است و به همین دلیل این شرکت و شرکت‌های اطراف که احتمال سرایت حادثه به آنها وجود داشت به طور کامل تخلیه شده‌اند.

وی ادامه داد: نیروهای امدادی و آتش‌نشانی در محل سانحه حضور دارند و خودروهای آتش‌نشانی از دیگر شهرستان‌ها نیز در حال اعزام به منطقه هستند. فرماندار ماهشهر افزود: یک دستگاه بالگرد نیز از بوشهر برای مهار آتش‌سوزی در حال اعزام است و به زودی به محل حادثه خواهد رسید. مسؤول روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: علت حادثه آتش‌سوزی در پتروشیمی بوعلی سینا نشتی یکی از ولوهای واحد پارازایلین است.

آتش سوزی در پتروشیمی بوعلی سینا کنترل شد

سخنگوی ستاد بحران شهرستان ماهشهر گفت: خوشبختانه با تلاش نیروهای آتش نشانی، آتش سوزی در پتروشیمی بوعلی سینا در کنترل است. به گزارش ایلنا از بندر امام خمینی، سیاوش فرجی در گفتگو با ایلنا افزود: در حال حاضر آتش سوزی در پتروشیمی بوعلی سینا تحت کنترل بوده و از شدت اولیه ی آن کاسته شده است.

سخنگوی ستاد بحران شهرستان ماهشهر افزود: هیچگونه تلفات انسانی در این حادثه نداشته‌ایم. فرجی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود تا ساعات آینده، آتش به طور کامل مهار شود. وی همچنین در خصوص شایعه لزوم تخلیه شهرهای همجوار گفت: این مسأله صحت ندارد و هیچ الزامی به این کار نیست


کد مطلب: 110989

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/110989/آتش-سوزی-مهيب-پتروشیمی-ماهشهر

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir