کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نامزدهای اصلح لیست امید را برای دور دوم حمایت می‌کنم

مطهری: به رفع محدودیت خاتمی امیدوارم

ایلنا , 13 فروردين 1395 ساعت 12:08

گروه سیاسی: نماینده منتخب مجلس دهم با بیان اینکه حمایت خاتمی در پیروزی «لیست امید» بسیار تاثیرگذار بود، گفت: نامزدهای اصلح لیست امید را برای دوردوم حمایت می‌کنم.


علی مطهری با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و پیروزی ائتلاف اصلاح‌طلبان و «لیست امید» در تهران و بسیاری از شهرستان‌ها، اظهار کرد: بنا داریم با بررسی نامزدهای باقی‌مانده در «لیست امید» در ۶۹ حوزه انتخابیه، هرجا احساس کنیم نامزد اصلحی باقی‌مانده، حمایت خواهیم کرد. او همچنین با اشاره به برنامه اصلاح‌طلبان برای حوزه‌هایی که نامزدی ندارند، گفت: بنای ما حمایت از نامزدهای اصلح است که ممکن این افراد، اصلاح‌طلب باشند یا اصولگرای معتدل.

نماینده منتخب مردم تهران در مجلس دهم در تشریح رابطه مجلس آتی و دولت، گفت: قطعاً باتوجه به تغییرات گسترده‌ای که در ترکیب و آرایش سیاسی مجلس دهم نسبت به مجلس نهم به وجود آمد، شاهد همراهی بیشتری میان دولت و مجلس خواهیم بود.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم همچنین در ارزیابی و نقش حمایت سیدمحمد خاتمی از «لیست امید» تصریح کرد: حمایت آقای خاتمی قطعاً در پیروزی «لیست امید» موثر بود و این مسئله نشان می‌دهد که هرچه بیشتر برای این افراد محدودیت ایجاد کنند، اثر معکوس خواهد داشت و مسئولان امنیتی باید در روش خود در برخورد با این مسائل، تغییر ایجاد کنند.

مطهری همچنین در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان به حل مشکل ممنوع‌التصویری آقای خاتمی در مجلس دهم امیدوار بود، گفت: به هرحال همیشه باید امیدوار بود و امید همواره وجود دارد اما فارغ از این، از وظایف مجلس است که برای حل این مشکلات و اصلاح روش‌های نادرست تلاش کند.


کد مطلب: 104202

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/104202/مطهری-رفع-محدودیت-خاتمی-امیدوارم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir