کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روایت «حسین زمان» پس از لغو برنامه‌اش

انصاف نیوز , 8 دی 1395 ساعت 16:02


گروه هنری: حسین زمان، خواننده موسیقی پاپ در یادداشتی تلگرامی نوشت: چندی قبل از طرف خانه ترانه با من تماس گرفتند و خواستند تا در نشست ادبی آن خانه با حضور جمعی از ترانه سرایان و هنرمندان شرکت نموده و چند قطعه اجرا نمایم. اولین پیامی که به ایشان دادم این بود که حتما از مجوز من مطمئن شوید تا دچار مشکل نشوید. فردای همان روز به من اطلاع دادند که مجوز های لازم برای اجرا گرفته شده که البته من با تردید باور کردم. بلافاصله به مسوول گروه ارکسترم گفتم گروه را آماده کند و برای اینکه به مشکل نخوریم سریعا اقدامات سفرم از کیش به تهران را انجام دادم.

وقتی انتشار پوستر خانه ترانه که در آن از من به عنوان خواننده مهمان یاد شده بود را دیدم دیگر کمی مطمئن شدم که اشکالی در کار نیست تا اینکه بیست و چهار ساعت بعد از انتشار پوستر تلفنی به من خبر دادند که با خانه ترانه تماس گرفته شده و حضور من را در برنامه منع کرده اند و بلافاصله نیز پوستر قبلی با پوستر جدید که نامی از من در آن نبود جایگزین شد و روی صفحه تلگرام خانه ترانه قرار گرفت.

البته این برخورد قابل پیش بینی بود و من این احتمال را میدادم. چیزی که امثال من را می رنجاند برخورد عوامل زورگوی فراقانونی نیست که از ایشان جز این انتظار نمی رود ولی اینکه مسوولین خانه ترانه که من میهمانشان بودم نه برای عذر خواهی بلکه تنها برای همدلی هیچ تماسی نگیرند و کمترین توضیحی برای مخاطبین ندهند ناامید کننده است. وقتی خود با خود چنین رفتار می کنیم نباید انتظار داشته باشیم که احترام و حقوقمان پاس داشته شود. قطعا یک همدلی ساده جایگاهتان را به خطر نمی انداخت. ما ز یاران چشم یاری داشتیم، خود غلط بود آن چه می‌پنداشتیم.


کد مطلب: 122519

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/122519/روایت-حسین-زمان-لغو-برنامه-اش

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir