کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیت‌الله طاهری‌خرم‌آبادی به دیارباقی شتافت

درگذشت آیت‌الله‌طاهری؛ پيام‌تسليت‌روحانی

16 شهريور 1392 ساعت 14:57

گروه سياسي: یکی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری، دار فانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت.


به گزارش مهر، آیت الله سید حسن طاهری خرم آبادی، نماینده استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری و از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، صبح امروز پس از عمری تلاش و مجاهدت در ترویج معارف اهل بیت(ع)، در بیمارستان شهید بهشتی قم، دار فانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت. عضویت‌ در مجلس‌ خبرگان‌ قانون‌ اساسی‌، عضویت‌ در جامعه‌ مدرسین‌ حوزه‌ علمیه‌ قم‌، نمایندگی‌ امام‌ در امور حج‌ و زائران‌ بیت‌الله‌ الحرام‌، نمایندگی‌ حضرت‌ امام‌ در سپاه‌ پاسداران‌ انقلاب‌ اسلامی‌ در سال‌ 1360، نمایندگی‌ امام‌ در پاکستان‌، عضویت‌ در مجلس‌ خبرگان‌ رهبری‌ و عضویت‌ در هیئت‌ رئیسه‌ آن‌، امامت‌ جمعه‌ موقت‌ تهران‌ با حکم‌ مقام‌ معظم‌ رهبری‌ و... از جمله مسئولیت‌های این عالم فقید بود.

رئیس‌ جمهور در پیامی درگذشت آیت‌الله سیدحسن طاهری خرم‌آبادی نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام رییس‌ جمهور بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله واناالیه راجعون
خبر درگذشت آیت الله سید حسن طاهری خرم‌آبادی از مدرسین عالی‌مقام حوزه علمیه قم و نماینده محترم مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری، پس از تحمل سالها رنج بیماری مایه تأسف و تألم بسیار شد. ایشان که جزو سابقون در نهضت اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و از مبارزان فعال بود، عمر شریف خود را صرف کسب علم و معارف دینی، تربیت شاگردان، ترویج مکتب اهل بیت(ع) و تلاش برای تحقق اهداف انقلاب و تثبیت نظام جمهوری اسلامی کرد.

اینجانب ضمن تسلیت این مصیبت به محضر ملت بزرگ ایران، علماء و حوزه‌های علمیه، مردم شریف استان لرستان، خاندان مکرم طاهری خرم‌آبادی و حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سیدمجتبی طاهری خرم‌آبادی نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری، برای آن مرحوم از خداوند منان غفران و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جمیل مسالت می‌کنم. حسن روحانی- رییس‌ جمهور


کد مطلب: 15634

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/15634/درگذشت-آیت-الله-طاهری-پيام-تسليت-روحانی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir