به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۰۶/۰۶ ساعت ۰۱:۳۴
کد مطلب : ۴۹۲۴
لیگ فوتبال اسپانیا (لالیگا)

رئال 2-1 باخت، بارسا با 2 گل مسی برد

گروه ورزشي: در هفته دوم لاليگا، تیم فوتبال بارسلونا موفق شد در خانه اوساسونا با درخشش مهاجم ارزشمند و آرژانتینی خود به پیروزی برسد اما رئال در خانه ختافه در ميان شگفتي 2-1 شكست خورد!
رئال 2-1 باخت، بارسا با 2 گل مسی برد
در ادامه هفته دوم پیکارهای لیگ فوتبال اسپانیا (لالیگا) بارسلونا در پامپلونا خانه اوساسونا به میدان رفت و در پایان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد.
در این بازی آبی و اناری‌پوشان تا دقیقه ۷۶ از میزبان خود با گل جوزبا لیورنته (۱۷) عقب بودند اما لیونل مسی مهاجم ارزشمند کاتالان‌ها در این زمان کار را به تساوی کشاند.
ويلانووا در دقيقه ۷۳ به دليل اعتراض به کمک‌داور اخراج شد. اما اندکي بعد بازي جنجالي شد. فرناندس، داور مسابقه ناخودآگاه سد راه پاچي پونيال شد، توپ به بارسا رسيد، آنها به زمين اوساسونا رفتند و سانچس توانست توپ را به مسي برساند و او هم از فاصله‌اي نزديک گل‌زني کرد. بازيکنان اوساسونا به داور معترض بودند و مي‌گفتند گل در موقعيت آفسايد به ثمر رسيده و پونيال به دليل اعتراض شديد اخراج شد. اخراج پونل در دقیقه ۷۹ باعث شد تا کار برای اوساسونا سخت شود و مسی بار دیگر ارزش خود را نشان داد و در دقیقه ۸۰ گل پیروزی بخش کاتالان‌ها را وارد دروازه میزبان کرد.
در این بازی مسعود شجاعی در کنار سایر شاگردان مندلیبار حضور نداشت و روی نیمکت ذخیره‌ها هم قرار نگرفته بود. بارسا با این برد دومین پیروزی متوالی خود در لالیگا را جشن گرفت.

ختافه 2 ريال مادريد 1
در ادامه هفته دوم، رئال مادريد كه ميهمان ختافه بود اولين شكست فصل را پذيرفت تا از 2 بازي فقط يك امتياز داشته باشد.
در اين ديدار ابتدا گونزالو هيگواين مهاجم آرژانتيني رئال براي مدافع عنوان قهرماني در دقيقه ۲۷ گل زد اما در نيمه دوم ابتدا خوآن والرا در دقيقه ۵۳ و سپس عبدالعزيز باراد در دقيقه ۷۵ براي ميزبان گلزني كردند تا مورينيو و انبوه ستارگانش ناكام به مادريد بازگردند.

آمار دیدار
ختافه........... رئال
۳۶ مالکیت توپ (%) ۶۴
۱۰ شوت ۱۳
۳ شوت به دروازه ۵
۱۱ خطا ۱۰
۳ کرنر ۷
۲ آفساید ۳
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *