به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب : ۶۸۱۹۷
کمیته اخلاق به موضوع کی‌روش ورود کند؛

کي​روش به اندازه 16 مربي ليگ‌پول گرفته

گروه ورزشی: در واکنش به اظهارات جدید کیروش علیه قلعه نویی، مدیر عامل استقلال گفت که کی روش اندازه ۱۶ مربی لیگ برتری پول گرفته و حق ندارد که در مورد درخشان و قلعه نویی که هر دو «اسطوره‌های فوتبال ایران» هستند صحبت کند.
کي​روش به اندازه 16 مربي ليگ‌پول گرفته
بهرام افشارزاده گفت که کی‌روش اندازه 16 مربی لیگ‌برتری پول گرفته و حق ندارد که در مورد درخشان و قلعه‌نویی که هر دو اسطوره های فوتبال ایران هستند صحبت کند.

کی‌روش به چه حقی در مورد درخشان و قلعه‌نویی حرف زده است
من از قلعه‌نویی حمایت کامل می‌ کنم و کاملا موافق حرف هایی هستم که سرمربی استقلال در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با سپاهان زد. کی‌روش حق ندارد که در مورد سرمربی دو تیم پرطرفدار ایران صحبت کند، جایگاه او مشخص است و باید در حد اختیاراتش صحبت کند.

کمیته اخلاق باید ورود کند
من باز هم می‌ گویم که کی‌روش به چه حقی به خودش اجازه داده است که به 2 مربی بزرگ ایران اهانت کند؟ او به کل لیگ‌برتر توهین کرده است و بایدکمیته اخلاق به اینطور مصاحبه ها ورود کند. اگر ما به حرف های کی‌روش واکنش نشان ندهیم، او به خودش اجازه می‌ دهد که به همه توهین کند.

صحبت های کی‌روش توهین به فدراسیون فوتبال بود
این وظیفه فدراسیون فوتبال است که جلوی مصاحبه های کی‌روش را بگیرد. کی‌روش به کل فوتبال ایران و خود فدراسیون فوتبال توهین کرد. اگر اجازه بدهیم کی‌روش هر کاری که دوست دارد، بکند چند وقت بعد به همه ماها توهین می‌ کنند.

کی‌روش باعث شکست ایران مقابل عراق شد

کی‌روش باعث شکست ایران برابر عراق شد. وقتی ویلیامز پولادی را از زمین بازی اخراج کرد، به جای اینکه کی‌روش بازیکنان را آرام کند، کریم انصاری‌فرد می‌ خواست او را آرام کند. او باید تیم را آرام می‌ کرد و متاسفانه با رفتارهایش باعث شد که ایران برابر عراق شکست بخورد.

کی‌روش به اندازه 16 مربی لیگ‌برتری پول گرفته است
خود مدیران فدراسیون فوتبال هم گفته اند که قرارداد جدید کی‌روش 50 میلیارد تومان برای این فدراسیون خرج برداشته است. مبلغ تمام مربیان لیگ‌برتری که جمع بزنید به اندازه پول قرارداد کی‌روش نمی‌ شود. به همین دلیل است که من می‌ گویم او همانطور که پول حرفه ای می‌ گیرد، باید حرفه ای رفتار کند و حق ندارد که به سرمربیان لیگ‌برتر که دارند که دارند در این فوتبال زحمت می‌ کشند، توهین کند.

کارنامه کی‌روش مشخص است
باید کارشناسان فوتبال بنشینند و در مورد عملکرد کی‌روش صحبت کنند. بگویند که ما 4 سال پیش کجا بودیم و امسال کجا هستیم. بررسی عملکرد 4 ساله کی‌روش کار بسیار آسانی است و من دیدم که یکی از روزنامه ها همین کار را کرده بود و کی‌روش را با مربیان قبلی تیم‌ملی مقایسه کرده بود. شما هم همین کار را بکنید، آن وقت دیگر نیازی نیست من در مورد عملکرد مربی پرتغالی تیم‌ملی حرف بزنم.
مرجع : ورزش3

مهدی
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۸:۴۱
به نظرم بخش ورزشی سایتتون رو تعطیل کنید چون برخلاف رویه سایت در جهت خلاف خواست مردم حرکت میکنه! (286214)
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۲۲:۰۵
با این استدلال شما صدا و سیما هم باید 90 رو تعطیل کنه، چون بر خلاف رویه رسانه ملی در جهت مردم حرف میزنه.... الیته بهتره بگیم مردم در جهت سلیقه برنامه 90 فکر می کنند؛ چون بر خلاف 20:30، 90 میدونه که چطوری باید افکار عمومی رو شکل بده. بهرحال کارنامه کیروش مشخصه... کسب هیچ گونه افتخاری با پرتغال و اخراج از این تیم، یک حضور ده ماهه تو رئال و مقام چهارمی با بازیکنانی مثل زیدان، رونالدو و ... و اخراج! می دونید، ایران اولین تیمی بوده که ایشون رو چهار سال نگه داشه و حتی توهینهاش رو هم ستایش کرده! (286319)
مانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۲۳:۱۰
منم با مهدي كاملا موافقم.٨٨ درصد برنامه ٩٠ يادتون نره! (286345)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ۰۱:۲۱
اگه قرار باشه فقط اکثریت حرف برنند و جلوی دهن بقیه گرفته بشه، تا ابد نظر اکثریت (که ممکنه غلط هم باشه) در اکثریت باقی میمونه. اگه برنامه 90 عادل بود و نمی خواست نظر خودشو تو دهن مردم بگذاره، چهار تا منتقد درست و حسابی کیروش رو هم میاورد تا صحبت کنند و بعد نظرسنجی میکرد. اگه 90 عادل بود، راجع به حق پخش تلویزیونی و ورود بانوان به ورزشگاه و مواردی که جامعه به صورت طبیعی نظر مستقل خودش رو داره هم نظرسنجی می کرد. (286390)
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ۰۱:۵۴
بنده هم کاملا مخالفم. خواست و رویه ی که هیچ پشتیبانی منطقی نداشته باشه... بهتره که دنبال نشه.. بهار نیوز عزیز با بیان واقعیت نشون دادی که کاملا پاکی.. به جای دادو بیداد بیاید نگاه کنید این آقا از روزی که اومد برای فوتبال ما چیکار کرده..تو همه ی دنیا انتخاب بازیکن تیم ملی بر اساس عملکرد حال حاضرش هستش این امر تو انتخاب آقای کیروش چه جایگاهی داره.... بخدا کسی نمیره استادیوم تا شما با دفاع کردن بخای نتیجه بگیری.. باید ازفوتبال تیمت لذت ببری.. نه اینکه بری جلو اماراتی که همیشه حتی تو زمین خودش... (286395)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ۰۲:۰۲
شما که دوست دارید راجع به کیروش فقط به به و چه چه بشنوید، می تونید به برنامه 90 یا سرویس ورزشی خبرآنلاین مراجعه کنید. لطفا اجازه بدهید بقیه از سایر نظرات هم استفاده کنند (286398)
آریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ۰۵:۱۲
واقعا نوش جون کی روش.زحمت می کشه.خوب کار می کنه و خوب هم پول می گیره. من به عنوان یک ایرانی به سهم خودم راضی ام. نوش جونش.
در ضمن من هم کی روشی پور هستم. (286411)
ماسوله
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۸:۴۲
کلا ما ادمای بدبختی هستیم (286215)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ۰۲:۰۱
واقعا ما آدمه بدبختی هستیم.... ی مشت احساساتیو جو گیره.... آقایانی که از علی دایی گرفته تا شما که از کارنامه کیروش دفاع میکنی... درسته که مارو پشت فنس محل تمرین رئال را نمیدن... ولی همین اقای کیروش چه ارمغانی رو با رئال کسب کرد... تونست حتی یکسالهم دووم بیاره... همین اقا تیم بزرگسالانه پرتقال رو به چه روزی انداخت... بله افتخارش این بوده که کمکه فرگوسن بوده... که شامل خیلی از مربیان اروپا شده... (286397)
من
Sweden
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۸:۵۳
خوب کاری کرده. (286222)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۸:۵۸
درسته ۱۶ برابر مربی ایرانی گرفته در عوض ۱۶۰ برابر کارایی داره (286225)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۲۰:۳۴
نظر آقای فردوسی پور هم مثل شماست.
فقط جام چهانی قبل که ما تو گروهمون با یک امتیاز آخر شدیم، آقای فردوسی پور آخر بازی فرمودند "خداخافظ علی دایی، خداحافط برانکو، خداحافظ دادکان" این دفعه که ما تو گروهمون آخر شدیم شاهکار شد....
یا موقعی که با قلعه نویی تو آسیا دور یک چهارم و تو ضربات پنالتی به کره باختیم، فی الفور مقدمات تعویض مربی فراهم شد، این دفعه که به عراق جنگ زده باختیم شاهکار کردیم، بلافاصله هم علیه مربیان داخلی موضع می گیریم. انگار کیروش هم شده خط قرمز مملکت ما که نمیشه گفت بالای چشمش... (286276)
سهیل
United Kingdom
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۲۳:۱۲
راست میگی به خدا
گاهی وقتها احساس میکنم مایلی کهن چقدر در این قضیه صادق بود والبته اظهارنظرش در مورد فردوسی پور .... اگر یک مربی ایرانی مثل مجید جلالی 4 سال سکاندار تیم ملی بود الان ما بجای استرالیا جام را بالای سر میبردیم. (286346)
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ۰۲:۰۳
سهیل جان کاملا با نظرت موافقم... (286399)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۲۲:۳۱
دقیقا این صد و شصت برابر رو از کجا درآوردیم؟چرا آخه ما ایرانیها انقد بدبختی تورو امام حسین چرا انقد تحت تاثیر دوتا تعریف الکی جو میگرتمون این قیاس از کجا آوردید
کی روش چه نتیجه درخشان و بازی بهتری نشون داده که انقد سینه چاک داره ؟گواهی بازی قشنگ نتیجه هم که مشخصه
شب و روز هم با پررویی تمام از بی امکاناتی حرف میزنه باز اگه به ژاپن می باخت یه چیزی ایهاالناس ایشون به عراق جنگ زده که بیگ نداره و نصف کشورش داعش ترکانده باخته
فقط عوام فریبی میکنه دوتا داد سر داور می کشه و از هر ایرانی ایرانی تر (286330)
سارینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۸:۵۸
واقعا موندم چرا این سایت انقدر با کیروش سرناسازگاری داره....بهار تو که بعد انتخابات انقدر میگی باید به رای مردم احترام گذاشت چرا اینجا به رای مردم احترام نمیزاری که 88 درصد کیروش رو میخوان و دوسش دارن....آخه درخشان در مقابل کیروش چه حرفی داره....شاهین بوشهر ، پیکان و حال روز الان پرسپولیس....کیروش رو تا وقتی که مردم با اون هستند نمیتونید خراب کنید.
(بهار منتشر کن) (286226)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۸:۵۹
کسب مقام 31 جام جهانی وحذف از جام ملت های آسیا را به طرفداران کارلوس کیروش وکیروشی پور تبریک گفته وپیشاپیش حذف تیم ملی از مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه با مربیگری کیروش را به هموطنان طرفدار این مربی تبریک میگم (286229)
کیروشی پور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۲۲:۰۸
هی میگن منچستر دنبالشه! قطر بهش چک سفید داده! میگیم الآن میره! الآن میره!!! نه آقاجون کجا بره از اینجا بهتر (286320)
ک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۲۲:۱۴
حتما بقیه میتونن مارو ببرن جام جهانی ؟ (286324)
یکان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ۰۲:۱۸
عمرا!
همین تیم جوان و سرحال رو بدن به قلعه نوعی و درخشان یکسال دووم نمیاره.
جون سطحشون بیشتر از این نیست.
عملکرد قلعه نوعی رو هم در میادین بین المللی دیدیم! (286401)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۹:۱۷
ولي قلعه نوئي ودرخشان حق دارند عليه سرمربي تيم ملي حرف بزنند!!!!! (286239)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۲۲:۵۹
معلومه که حق دارند تک تک ایرانیها حق دارند بپرسند اینهمه پول گرفتی چیکار کردی چه کلی به سر تیم ملی زده ما با امارات خوب بازی کردیم؟ حق ما برسد بود
چطور اونوقت که توپ نیم متر رفت تو کل ایران و دراومد داور اعلام نکرد ایشون برو رو تو کارنامه اش ثبت کردند اما الان ...
چنان ادعا داره الان مربی استرالیا که قهرمان شده نداره والا
خدایی چی کرده ملت جو زده (286339)
فرشید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۹:۲۸
آقای افشارزاده..کمی ازدایی یادبگیرید (286245)
محمد یاسین
United Kingdom
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۹:۳۲
کیروش داره پول درست و حرفه ای میگیره
اما آقایونی مثل قلعه نویی دارن پول مربی های حرفه ای رو میگیرن در صورتی که حرفه ای نیستن (286246)
بینام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۲۲:۱۷
حرفه ای با پررو فرق می کنه ها. اگه نه همه بلدند ببازند و بجای عذرخواهی، از عالم و آدم طلبکار باشند! خارجی تو سرمون هم بزنه ذوق می کنیم! (286326)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۹:۳۳
نوش جانش.
کروش با یک تیم مربی دستمزد میگرن نه مثل ژنرال شما تکی (286247)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۹:۳۶
باند مافیا از کیروش ناراحته اما طبق اخرین نظر سنجی 88 در صد مردم از کیروش راضی هستند اقای در خشان شما که به نظر خودت که عقل کلی تیم پرسپولیس در جدول لیگ چندمه واقعا خجالت نمی کشید از کی روش انتقاد می کنید (286249)
فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۹:۴۶
انشاا... بره و مربی داخلی انتخاب بشه من معلم راضی نیستم اضافه کار نگیرم مربی میلیاری بگیره! (286251)
شهاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۹:۴۹
وزارت ورزش
وزارتی در دولت روحانی با خصوصیات و رویکردی کاملا احمدی‌نژادی
فقط هدفشون اینه که آدم‌های خودشون رو بیارن بدون توجه به نظر کارشناس‌ها و نظر مردم (286253)
ترمز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۲۰:۰۲
لطفا تند نروید.
1. مگر قلعه نویی کیست که امثال کروش نباید در مورد او حرف بزنند؟
2. شما کجای دانش فوتبال هستید که برای شکست مقصر تعیین می کنید؟
3. کسانی که نقل مجلس شان بد و بیراه و فحاشی است باید به کمیته اخلاقی بروند
4. اگر قاعده شما درست باشد برخی از مربیان لیگ حرفه ای ایران 1000000 برابر یک مربی محلی می گیرند ، چرا؟
5. کروش یک مربی متخصص صاحب دانش است و لاغیر ، نه ولی نعمت کسی است که مثل شما برای او سینه چاک کنند و نه خان و ژنرال و از این القاب مسخره آمیز!!

5. (286258)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ۰۱:۴۲
ممنون از نظر زیبا و مستدل شما
منم کاملا موافقم

بهار لطفا به خواست مردم احترام بزار و دست از دشمنی بردار
میدونی که خلاف نظر مردم اخر و عاقبت نداره (286394)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۲۰:۰۶
خدا بده برکت چه درامدی داره کی روش (286260)
عباس
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۲۰:۲۰
ازکی تاحالا اینا اسطوره شدن (286266)
دانشجوى78
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۲۰:۴۸
نوش جونش........ فوتبال کسل کننده ليگ ارزشش همين پولاس....فرق بين پورشه و وانت پيکانه.... با پول ىه پورشه مى شه صد تا وانت خريد (286278)
کم ادعا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۲۱:۰۲
واقعا که! چه کسی به این دو مربی (مدعی) بزرگ حق داده لاکن از مربی دیگر حق پاسخ دان را گرفته است؟ (286281)
حمید رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۲۲:۰۰
حالا کلا منظورتون اینه که کی روش زیاد پول می گیره یا این آقایون کم می گیرن؟اگه درآمد قلعه نویی و درخشان را بیشتر از کی روش کنیم دیگه مشکل این آقایون حل می شه دست از انتقاد بر می دارن ؟! (286315)
ali
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۲۲:۰۵
ازبازیکن دزدها بدم میاد.اگه گفتین کیه (286318)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۲۲:۴۱
اگه رفتاری که کیروش با داور انجام داد قلعه نوعی انجام میداد بهش میگفتن لات چاله میدون اما چون کیروش انجام داده میشه با غیرت! (286333)
کارنامه درخشان قلعه نوعی!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۲۲:۴۳
با صعود به جام جهانی پول دریافتی اش جبران شد و در پیچ تحریم بانکها بلوکه. (286334)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۲۳:۲۶
نوش جانش گوارای وجودش از شیر مادر حلال تر اش .این شانزده تا اگر سرمربی بودند جرات داشتند با رحمتی اینجوری برخورد کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟راستی اینها کی اسطوره شده اند .دیشب؟؟؟؟؟ (286355)
بجنوردی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ۰۵:۰۴
آقای افشارزاده شماهم قاطی فوتبال شدی طرز حرف زدنت عوض شده؟!ایول.قعله نوعی مگرمربیه؟!؟!!؟ (286410)
تینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۲۳:۲۶
هرچقدر پول به کیروش بدهند حقشه چون واقعا خیلی بابازیکن هاکار کرده تا به این مرحله رسیدن (286356)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ۰۰:۴۹
منظورت با دژاگه و قوچان نژاده خخخخ (286383)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۲۳:۳۷
بابا آخه یکی میاد راجع به یه مربی بزرگ حرف میزنه که خودش هم لالاأاقل به اندازه کافی بزگ باشه...شما فقط میتونید راجع به مربیمربیای در حد خودتون (آماتور)نظر بدید... (286361)
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ۰۱:۲۸
پس لابد راجع به مورینیو هیچ کسی نباید حرف بزنه! والله همین کیروش هرکجا جز ایران بوده با خیال راحت ازش انتقاد کردند و به وقتش هم اخراجش کردند! هی میگه من با بازیکنهایی که دارم بازی میکنم! آقا مگه با رونالدو و زیدان و فیگو و .... چه گلی به سر رئال زدی شما که 10 ماهه اخراج شدی؟ برای پرتغال چه افتخاری کسب کردی که اخراج شدی؟ برای اولین باره تو تاریخه که ما تو یک چهارم آسیا حذف میشیم تاج گل میندازند گردن مربی! تعریف تمجید کردن رسانه ها و بعد خام شدن مردم هم دیگه حد داره به خدا (286392)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ۰۰:۳۴
وزنش از 16 تا مربی بیشتری مومن. (286381)
urmia
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ۰۰:۳۶
از میزان توجه و علاقه مندی به فوتبال می توان به درصد افراد با شعور در جامعه اگاه شد. چه جوریشو همون با شعوراش حدس بزنن ولی خداییش من بارها گفتم که نه کیروش و نه هیچ کس دیگه نمی تونه برا فوتبال ایران کاری بکنه . چون فوتبال تو ذات ایرانیا نیست و در ضمن با اقتصاد ایران خوانایی نداره. اگه ارشیو رو ببینین موقع قرار داد کیروش گفته بودم کهایران نمی تونه حتی از گروهش صعود کنه و اتفاقا تو مقدماتی جام جهانی هم حذف خواهد شد ولی نمی دونم چرا بعضیا نمی تونن و یا نمیذارنشون که از این بازیه مسخره دست بردارن (286382)