به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۰۵ ساعت ۲۰:۲۳
کد مطلب : ۴۹۶۵۷

امير قلعه‌نویی: از جواد نکونام شکایت می‌کنم

گروه ورزشي: سرمربی استقلال واکنش تندی نسبت به اظهارات نکونام نشان داده و اعلام کرد که صحبت‌های مطرح شده از سوی او را در دادگاه پیگیری می‌کند.
امير قلعه‌نویی: از جواد نکونام شکایت می‌کنم
به گزارش سایت باشگاه استقلال امیر قلعه نویی در پاسخ به سوالی درباره اظهارات جواد نکونام علیه خودش گفت: من هیچ وقت عادت نداشته ام که پاسخ شاگردانم را در رسانه ها بدهم. در گذشته هم عده ای، حرفهایی را مطرح کردند که در رسانه ها حرف های آنها را بدون جواب گذاشتم تا شاید گذر زمان بهترین پاسخ باشد. اما جهت روشن شدن ذهن هواداران استقلال لازم است که به چند نکته اشاره کنم. اول اینکه اگر امروز این بازیکن به استقلال برگشته بود، من الان بهترین آدم روی زمین بودم. برای این صحبت هم سند دارم. هواداران استقلال می توانند به مصاحبه این بازیکن بعد از اینکه به استقلال آمد و یا بعد از مراسم توپ طلای آسیا مراجعه کنند تا متوجه این صحبت من بشوند. آن روز من مرد بودم و با معرفت و ایشان چند بار گفت که من به خاطر قلعه نویی به استقلال آمدم اما حالا همه چیز تغییر کرده است.

وی ادامه داد: ابتدای فصل گذشته این بازیکن با درخواست رئیس فدراسیون در استقلال ماندنی شد. آقای کفاشیان با من تماس گرفت و خواست که این بازیکن یک فصل دیگر در استقلال بماند و من به احترام ایشان، مخالفت نکردم و حتی بعد از اینکه در نیم فصل پارسال این بازیکن به کویت رفت و همه حرفهای تکراری امروزش را عنوان کرد، من به آقای کفاشیان گلایه کردم و رئیس فدراسیون از من دلجویی کرد و به من گفت که هنوز این جماعت را نشناخته‌ام.

سرمربی استقلال اضافه کرد: جالب است که این بازیکن مدعی شده دو فصل قبل اتفاقهایی در تیم رخ داده است، من از هواداران می خواهم به این سوال فکر کنند که چرا ایشان با این ادعاهایی که مطرح کرده در پایان فصلی که استقلال قهرمان شد، سکوت کرد و این اتهامات را مطرح نکرد و موقعی این حرفها را به زبان آورد که فصل پیش از استقلال جدا شد؟ با این وجود ، بهترین پاسخ، زبان قانون است. ایشان باید به زودی در دادگاه قضایی مستندات خودش را درباره بحث جانشینی کی روش و شادی بعد از شکست استقلال در داربی و مسائل دیگر را ارائه بدهد و این چنین مشخص خواهد شد که چه کسی اخلاق را زیر پا می گذارد.

قلعه نویی در پایان با بیان اینکه هدفش در این فصل قهرمانی استقلال است و نمی خواهد به این مسئله بیش از این بپردازد، اظهار کرد: واقعا نمی خواهم بیش از این درباره این موضوع صحبت کنم. استقلال در شرایط خوبی قرار دارد و هدف من و همه مجموعه استقلال موفقیت این تیم در فصل جاری و دوری از حاشیه هاست. ما تلاش می کنیم رضایت هواداران را جلب کنیم و امیدوارم به لطف خدا و اهل بیت بتوانیم دل آنها را در پایان فصل شاد کنیم.
برچسب ها: استقلال ، نکونام ، قلعه نویی ، فوتبال ، لیگ برتر

همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۵ ۲۱:۳۹
نکونام تو خیلی کوچیک تر از این حرفایی
وزنت خیلی کمه حواست را جمع کن
هنوز آنقدر چاق نیستی که؟!؟ (242872)
آرمان
United States
۱۳۹۳/۰۵/۰۵ ۲۲:۲۷
جناب نکونام حرف های شما صحیح اما لطفا بگید چرا بعد از جام جهانی بارها و بارها اعلام کردید که در صورت پیشنهاد استقلال حاضرید به این تیم برگردید و حتی مدعی شدید که بحث بازگشت شما به استقلال یک علاقه یک طرفه هست! (242878)
خشایار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۵ ۲۲:۳۸
با اینکه زیاد از نکونام خوشم نمیاد ولی حس میکنم حرف های اون درست و حق باشه... (242880)
روح ا...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۵ ۲۲:۴۹
وقتی مردم می گویند اخلاق و .... در ورزش فوتبال در ایران مرده است هنوز خیلی ها باور ندارند. همین مصاحبه ها علیه هم در آخر کار و تعریف و تمجید در اول کار. (242882)
اپمم 6
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۵ ۲۲:۵۲
افراد فاسد+لمپنیسم+ دروغ و ریاکاری+پول باد آورده=فوتبال ایران (242884)
تماشاگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۵ ۲۲:۵۶
امیرخان چرا هیچ وقت در خارج از ایران ( جام باشگاهها و جام ملتها ) هیچ افتخاری کسب نکرده ؟! گیرم حرفهای نکونام غلط باشد ، حرفهای چند سال پیش زرینچه هم دروغ بود؟ حرفهای آقای واعظ آشتیانی در مورد پیشنهاد پرداخت 50 میلیون به ایرماتوف چی؟ حرفهای کمک داور دربی در خصوص دریافت ال سی دی چی؟!!!! باز هم میپرسم امیرخان که اینقدر توانمند است چرا در خارج از ایران هیچ افتخاری ندارد؟ (242886)
استقلالی قدیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۵ ۲۳:۲۹
امیر خان با همه احترامی که برات قائلیم ولی حرف های جواد اکثرا درست به نظر میرسید و این گذشته به ما ثابت کرده و افراد دیگه مثل جواد هم بودن که این حرفا رو میزدن (242894)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۵ ۲۳:۴۶
خدایا، همه دروغگویان را رسوا کن، امین یا ربالعالمین (242900)
...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۶ ۰۰:۰۱
تو هم يكي مث علي دايي هستي (242909)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۶ ۰۰:۲۱
اتفاقانكونام خويشتنداري كرد و خيلي از مسائل پشت پرده را نگفت (242910)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۶ ۰۰:۴۲
این فوتبال همش باند بازیه. حیف پول هایی که خرج میکنن. اینکه قلعه نوعی پشت پرده کارای دیگه میکنه و مافیای فوتباله، چیز جدیدی نیست. دیگه همه میدونن امثال اینا فوتبال رو به این روز کشوندن. اما نکونام چرا حالا واقعیت ها رو میگه. تا حالا کجا بوده. همشون فقط به منافع خودشون فکر می کنن.
حیف بیت المال :( (242911)