به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۰۴
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۱۶ ساعت ۰۷:۴۱
کد مطلب : ۵۰۰۹۷
عقب‌گرد ملي پوشان فوتبال ايران؛

رضا قوچان‌نژاد با نیم میلیون دلار کویتي شد!

گروه ورزشي: رضا قوچان نژاد، ستاره تيم ملي ايران که تنها گل تيمش را در جام جهاني 2014 برزيل به ثمر رساند، با عقد قرار داد نیم میلیون دلاری به باشگاه الکویت پیوست.
رضا قوچان‌نژاد با نیم میلیون دلار کویتي شد!
به گزارش روزنامه السیاسه، قوچان نژاد خود را به اردوی تیم الکویت در قاهره پایتخت مصر رساند تا پس از انجام آزمایشات پزشکی، قرارداد خود را رسما امضا کند. بر اساس این گزارش بازیکن ایرانی از باشگاه چارلتون انگلیس با قراردادی یکساله به الکویت پیوسته است. روزنامه السیاسه به نقل از منابع خود نوشته که مبلغ قرار داد یکساله قوچانی نیم میلیون دلار است.

فصل پیش جواد نکونام، کاپيتان تيم ملي ايران در تیم الکویت توپ می زد که این بازیکن با جدایی از این تیم، پس از جام جهانی برزیل به اوساسونای اسپانيا ملحق شد. السیاسه درباره قوچان نژاد نوشته این بازیکن ۲۷ ساله تابعیت ایرانی -هلندی دارد و یکی از تکنیکی ترین بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران است که سابقه عضویت در تیم های زیر ۱۶ و ۱۹ ساله های هلند را در کارنامه خود دارد. وی علاوه بر بازی در هیرنفین هلند در تیم های استاندارد لیژ و چارلتون انگلیس نیز توپ زده است.

حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۶ ۱۱:۰۲
چه می کنه این پول!! (243611)
دكتر نيك
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۶ ۱۶:۵۰
پولي نگرفته قرارداد تيمهاى ايرانى كه بيشتره ، گفتيم تيم ملى ميره جام جهانى چند بازيكن ميرن اروپا ، دو تا بازيكن اونورى هم اومدن تيمهاى ضعيف اينوري !!! (243692)
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۶ ۱۱:۴۲
به فردوسي پور بگيد که به احترام اين تيم کلاهش برداشته (243623)
یاشاسین اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۶ ۱۹:۱۳
کی روش که میگفت بازیکنان تیم ملی ایران به تیم های اروپایی برند تا سطحشون بالا بره. پس چی شد؟ یعنی هیچ تیمی در اروپا به قوچان نژاد نیم میلیون دلار نمیدداد؟ باشگاه های کویت در حد تیم های باشگاهی ما هم که نیستند. (243710)
یامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۶ ۱۲:۳۹
کشورهای حوزه خلیج فارس بخصوص قطر سرمایه گذاری کلانی دارن تو فوتبال انجام میدن ... و حتی القطر قطر بازیکن 22 ساله یوونتوس رو هم بخدمت گرفته که نشون دهنده اینه که بدنبال بازیکنای تاپ هستن و سطح لیگشون خیلی داره بالا میره (243637)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۶ ۱۵:۲۰
چه می کنه این کیروش . ما این پیشرفتو مدیون کیروشیم ! (243675)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۶ ۱۶:۰۲
همه پیشرفت می کنن ما پس رفت... (243679)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۶ ۱۷:۰۹
سرش به سنگ خورده (243698)