به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۱:۳۰
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۱۹ ساعت ۱۹:۳۹
کد مطلب : ۵۷۴۸۷
برزيلي​ها در سوپرکلاسيکو عاده حيثيت کردند؛

تيم ملي برزيل، آرژانتين را شکست داد

گروه ورزشي:​ سوپرکلاسيکوي فوتبال دنيا با برتري 2-0 برزيل بر آرژانتين خاتمه يافت تا برزيلي ها با شکست دادن رقيب سنتي، به نوعي اعاده حيثيت کنند.
تيم ملي برزيل، آرژانتين را شکست داد
دیدار جذاب تیم های برزیل و آرژانتین با نتیجه 2-0 به نفع برزیلی ها به اتمام رسید. این بازی در ورزشگاه "آشیانه پرنده" شهر پکن و در حضور خیل مشتاقان چینی برگزار شد.آرژانتین با رهبری لیونل مسی بازی را بهتر آغاز کرد اما برزیل نیز به تدریج در شرایط بازی قرار گرفت. این بازی تا دقیقه 28 بدون گل در جریان بود تا اینکه "تاردلی" در این لحظه از غفلت زابالتا و دمیچلیس نهایت استفاده را برد و از یک توپ مرده یک گل ساخت.

در ادامه نیمار یک فرصت تک به تک را با بی دقتی از دست داد. در دقیقه 42 بازی نیز مسی یک پنالتی را از خراب کرد تا بهترین فرصت آلبی سلسته برای تساوی از بین برود.جفرسون در این صحنه موفق شد تا ضربه لیونل مسی را مهار کند.نیمه دوم با فشار آرژانتینی ها شروع شد اما برزیل همچنان روی ضدحملات خطرناک نشان می داد.در دقیقه 64 بازی، تاردلی موفق شد از روی یک ضربه کرنر و خروج اشتباه رومرو، گل دوم برزیل و خودش را به ثمر برساند.

در ادامه، حملات آرژانتینی ها منجر به خلق موقعیت جدی روی دروازه برزیل نشد و حتی نیمار می توانست در انتهای این بازی، گل سوم زردپوشان را نیز به ثمر برساند.بدین ترتیب، برزیل با شکست دادن نایب قهرمان جهان، موفق شد تا اعاده حیثیت کرده و جام جهانی کابوس وارش را تا اندازه ای به دست فراموشی بسپارد.