به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۷
 
۲۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۲۴ ساعت ۰۲:۴۳
کد مطلب : ۵۱۳۱۱

پیام تبریک دکتر عارف به مريم میرزاخانی

گروه علمي: دکتر محمدرضا عارف عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس بنیاد پیشبرد علم و فناوری ایران در پیامی به خانم دکتر مریم میرزاخانی، کسب برترین جایزه ریاضیات از کنگره بین المللی ریاضی را به وی تبریک گفت. به گزارش امید، متن این پیام به شرح زیر است:
پیام تبریک دکتر عارف به مريم میرزاخانی
سرکار خانم دكتر مريم ميرزاخانی
تاريخ پر افتخار ميهنمان ايران ياد آور بزرگ مردان و زناني است كه با همت و ايثار و با اميد به آينده بهتر براي سرزمين و مردم خود، براي خويش،ايران و ايرانيان افتخار كسب كرده اند. از شهيداني كه در راه حفظ ميهن در طول قرون و اعصار با اهدائ جان خويش تا دانشمندان و هنرمندان و ورزشكاران كه با تحمل انواع رنجها و سختيها و حتي بي مهريها به وظيفه ديني ، ملي و ميهني خود عمل كردند، همه و همه، شايسته احترام و تقدير ملت ايرانند. 

مفتخرم كه به عنوان يك معلم كوچك و عضو هيئت علمي دانشگاه صنعتي شريف و نيز فارغ التحصيل دانشگاه استنفورد امريكا،به شما كه از زمره همان مردان و زنان نام آور و تاريخ ساز اين مرز و بوم هستيد، صميمانه تقدير و تشكر قلبي خود را در كسب افتخار ارزشمند جديد براي تمامي ما ايرانيان كه بار ديگر نام ايران را پر اوازه كرد ابراز دارم. 

همچنین این دستاورد بزرگ که بی شک مدیون حمایت خانواده شما و جامعه علمی و دانشگاهی ایران سرافراز است را به همه مردم کشور بخصوص زنان گرانقدر ایران زمین تبریک عرض می کنم.
اينجانب به عنوان عضو كوچكي از جامعه پر افتخار ايراني كه سعادت معلمي جوانان اين خاك را دارم تمام تلاش خويش را همانند گذشته براي زمينه سازي هر چه بيشتر براي بهره گيري از سرمايه هاي انساني تمامي ايرانيان بخصوص ايرانيان عزيز خارج از مرزهاي ميهن به كار خواهم بست تا شايد بتوانم اندكي از دين خود را نسبت به ملت و ميهن ادا نمايم. محمد رضا عارف