به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : ۵۸۵۲۱
هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران

باخت پرسپولیس دور از چشم‌ دوربین‌ها

گروه ورزشي: در آغاز هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس تهران از ساعت 16:50 در ورزشگاه آزادی میزبان سایپای البرز بود که این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان مجید جلالی به پایان رسید.
باخت پرسپولیس دور از چشم‌ دوربین‌ها
نیمه اول:
دو تیم در نیمه اول بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و در اکثر دقایق بازی توپ در میانه‌های میدان در جریان بود. سرخپوشان تهرانی تلاش می‌کردند از سمت راست حملاتی را با امید عالیشاه روی دروازه سایپا خلق کنند اما نتوانستند موقعیتی 100 درصدی روی دروازه سایپا به وجود بیاورند.

در دقیقه‌ 19 بازی محسن بنگر پشت محوطه جریمه روی کاوه رضایی مرتکب خطا شد و یک ضربه ایستگاهی برای سایپا به دست آمد. ابراهیم شکوری ضربه ایستگاهی را زد که توپ با برخورد به دیرک افقی دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

در ادامه و در دقیقه‌ 29، خانزاده در میانه میدان روی نزهتی مرتکب خطای بدی شد و داور او را با کارت زرد جریمه کرد.

در دقیقه‌ 32 بازی نیز ایوبی، پشت محوطه جریمه روی عباس‌زاده مرتکب خطا شد اما ضربه ایستگاهی طارمی با اختلاف کمی از کنار دروازه بیرون رفت.

نیمه دوم:‌
در دقیقه 59 پیام صادقیان یک پاس زیبا را در عمق برای شهاب زاهدی ارسال کرد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

ابراهیم صادقی در دقیقه 60 روی مایکل اومانیا مرتکب خطای شدیدی شد و داور او را با کارت زرد جریمه کرد.

تک گل این دیدار در دقیقه 61 به ثمر رسید. میلاد میداوودی از فاصله 30 متری فرصت شوتزنی پیدا کرد که ضربه او به حالت قوس داری درون دروازه نیلسون قرار گرفت.

پرسپولیس در این دیدار با ترکیب نیلسون کوریا، میثم حسینی، علیرضا نورمحمدی، محسن بنگر، محمدرضا خانزاده، مایکل اومانا، مهرداد کفشگری، مهرداد طارمی (53- شهاب زاهدی) امید عالیشاه، احمد نورالهی (51- پیام صادقیان) و محمد عباس زاده (افشین اسماعیل زاده) به میدان رفت.

سایپا نیز با ترکیب محمدرضا اخباری، مجید ایوبی، وحید محمدزاده، بابک حاتمی، ابراهیم شکوری، ابراهیم صادقی، حامد شیری، حکیم نصاری (59- میلاد میداوودی) محمد نزهتی، سید مهدی صالحی (76 مهدی سهرابی) به میدان رفت.

نتيجه 2 ديدار ديگر امروز:
صباي قم 1 ..................گسترش فولاد 0
گل: جلال ميرمحمدي (65)
استقلال خوزستان 0 نفت مسجدسليمان 0
مرجع : ايسنا