به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۰۳ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : ۴۹۴۳۱

فولاد، بختيار رحماني را هم از دست داد!

گروه ورزشي: سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان در مورد شايعه سرباز بودن بختيار رحماني گفت: از اين موضوع بي‌خبرم و اطلاعي در اين مورد ندارم.
فولاد، بختيار رحماني را هم از دست داد!
حسين ابن‌قاسم در مورد اينکه مهدي تاج اعلام کرده بختيار رحماني سرباز است و نمي‌تواند براي فولاد خوزستان به ميدان برود عنوان کرد: در تهران حضور دارم و از اين مسئله بي‌خبر هستم و من هم اين موضوع را شنيد‌ه‌ام اما براي صحت آن بايد به باشگاه بروم تا متوجه شوم شرايط از چه قرار است فعلا هيچ خبري ندارم و نمي‌دانم آيا اين موضوع درست است يا نه.
وي در پاسخ به اين سوال که چرا در ليست قراردادهاي منتشر شده باشگاه خوزستان مقابل مبلغ قرارداد رحماني هيچ رقمي نوشته نشده است عنوان کرد: اين قراردادها را مدير رسانه‌اي ما در سايت باشگاه قرار داده است چند بار با او تماس گرفتم تا علت اين امر را جويا شوم اما با توجه به اينکه در تعطيلات هستيم او تلفن خود را خاموش کرده و نتوانستم دليل امر را جويا شوم. پس از بازگشت به اهواز اين مسئله را پيگيري خواهم کرد و نتيجه را به اطلاع عموم مي‌رسانيم.

فولاد خوزستان (قهرمان ليگ برتر در فصل گذشته) در فصل نقل و انتقالات بسياري از بازيكنان ثابت فصل قبل خود را از دست داد. لوسيانو پريرا، سوشا مكاني، عبدالله كرمي، غلامرضا رضايي و ... از جمله اين بازيكنان هستند و اگر بختيار رحماني (كاپيتان اين تيم) هم از فولاد برود مشكلات قهرمان ليگ برتر دوچندان خواهد شد.


يك اهوازي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۳ ۱۸:۵۹
طرف فكر مي كنه مدير سايتش اين ارقام را از خودش در آورده چپانده تو سايت!!‌ بابا حتما مديران باشگاه ليست را بهش داده اند و اينطور چاپيده!‌ واقعا ورزش ممللت ما عجب مديران باحالي داره! خدا رحم كنه فولاد را با اين سرپرست چيزفهم! (242529)
قاسمي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۳ ۱۹:۰۴
فولاد امسال وضعش اصلا خوب نيست. از حواشي بازي با السد هم اين مسائل شروع شد كه عده اي با تحريك مسائل قومي تيم را به حاشيه بردند و مديران اين باشگاه هم گفته‌اند ديگه نمي خواهند زياد سرمايه گذاري كنند نتيجه اش هم اين شده كه اكثر بازيكنانش رفته‌اند و بازيكني هم نخريدند. (242531)
محسن
۱۳۹۳/۰۵/۰۳ ۲۱:۱۳
منم با شما موافقم...
به زودی فولاد به لیگ 1 سقوط خواهد کرد... (242550)
حامد
Europe
۱۳۹۳/۰۵/۰۳ ۲۲:۳۹
فولاد مثل پرسپولیس که امتیاز تیم شاهین را خرید و از دسته سوم به دسته اول اومد امتیاز سپاهان نوین رو خریده و یک تیم جعلی به حساب میاد (242556)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۴ ۰۷:۵۸
اگر فولاد و پرسپولیس جعلی به حساب میان که باید فاتحه فوتبال ایران رو خوند. فولاد ده برابر تیمی مثل استقلال برای فوتبال ریشه ای خودش سرمایه گذاری کرده (242580)