به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۲۷ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۶۳۷۷۸

امسال 900نفر کمتر درجاده‌ها کشته شدند

گروه جامعه: ‌رییس پلیس راهور کشور به کاهش هفت درصدی تعداد تصادفات کشور در سال جاری اشاره و تصریح کرد: در تلفات جاده‌ای امسال 900 نفر کمتر کشته شده‌اند.
امسال 900نفر کمتر درجاده‌ها کشته شدند
سردار اسکندر مومنی به ادامه روند بازگشت زائران اربعین به کشور اشاره کرد و اظهار کرد: تلاش‌ برای برقراری امنیت تردد زائران همچنان ادامه دارد. مومنی با اشاره به شکل گیری قرارگاه ترافیکی اربعین با حضور همه دستگاه‌ها از جمله پلیس راه، پایانه ها، اورژانس، راهداری، استانداریها و شهرداریها از روزهای پیش از اربعین، اظهار کرد: فعالیت این قرارگاه تا بازگشت همه زائران ادامه خواهد داشت. رییس پلیس راهور کشور وضعیت تردد در پایانه‌های مستقر در مرز مهران، شلمچه و چزابه را مطلوب دانست و اظهار کرد: تلاش‌ها برای بهبود وضعیت بازگشت زائران همچنان ادامه دارد.

مومنی اقدامات خدماتی همه دستگاه‌ها در اربعین را نمایش قدرت جهان اسلام دانست و تصریح کرد: این امر همچنین نوعی مدیریت بحران به شمار می‌رود که خوشبختانه همه با موفقیت از آن بیرون آمدند. وی تصریح کرد: در خدمات‌رسانی به زائرین اربعین حسینی نیروی انتظامی با همه توان وارد شد و توانست یک کار جهادی را به نمایش بگذارد. رییس پلیس راهور کشور در ادامه از کاهش هفت درصدی تعداد تصادفات کشور در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه در سال جاری نسبت به سال گذشته در تلفات جاده ای کشور 900 نفر کمتر کشته شدند. مومنی اظهارکرد: این کاهش تصادفات کار بزرگ و بین بخشی است که همه دستگاه‌ها در آن دخیل بوده‌اند و امیدواریم با همکاری و مشارکت مردم و سایر دستگاه‌ها شاهد ادامه این روند کاهشی در آینده نیز باشیم.
مرجع : ایسنا