به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۵۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۲۳ ساعت ۰۰:۰۳
کد مطلب : ۷۴۲۰۸

ماکسیما 2016 بهتر از همیشه/تصاویر

گروه اقتصادی: یک طرح قابل اتکا و محبوب. یک خودروی سدان 4 در خانوادگی با درون‌مایه اسپورت. مدل دوست داشتنی ماکسیما خودرویی که نزدیک به 40 سال است که در خط تولید شرکت نیسان قرار دارد یک بار دیگر با تغییر و تحولات جدید وارد بازار خواهد شد. در بخش جدیدترین محصولات نیسان در نمایشگاه خودروی نیویورک شاهد حضور ماکسیمای 2016 هستیم که به زودی وارر بازار خواهد شد.
مشابه روندی که بسیاری مدل‌های جدید خودروها در سال‌های اخیر داشته‌اند، ماکسیمای مدل 2016 کمی بزرگ‌تر از مدل‌های قبلی خود است. طول ماکسیمای جدید 2.2 اینچ بیشتر شده و ارتفاع آن نیز کاهش پیدا کرده که باعث شده مرکز ثقل خودرو نیز تغییر داشته باشد. علاوه بر ابعاد شاهد کاهش 82 پوندی وزن در ماکسیمای جدید نیز هستیم. در بخش فنی موتور 3.5 لیتری V6 با تغییراتی بهینه شده و توان آن 300 اسب بخار افزایش داشته است. این بدین معنی است که ماکسیمای 2016 سریع‌ترین ماکسیمای تولید شده در این مدت است.

از نظر طراحی بدنه و ظاهر خودرو نیز ماکسیما از زمان رونمایی خود توانسته توجهات زیادی را با دیزاین اسپورتش به خود جذب کند. نکته جالب در مورد نسل‌های مختلف ماکسیما این است که بر خلاف خودروهای دیگر ماکسیما با هر نسل جدید تغییرات ظاهری زیادی داشته و نسخه 2016 آن نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. در طول سال‌های اخیر طراحی نیسان ماکسیما از یک سدان بزرگ خانوادگی با ظاهری ساده به سمت چهره ای اسپورت تر وتهاجمی تر پیشرفت داشته است.

تغییرات طراحی داخلی ماکسیما 2016 نیز گسترده بوده است. استفاده از مواد با کیفیت و تزئینات لوکس در کنار صفحه نمایش 8 اینچی از موارد اصلی در طراحی داخلی ماکسیمای جدید هستند. در طراحی کنسول سعی شده کلیدهای اصلی و ضروری تا جای ممکن در دسترس راننده قرار داشه باشند. یک سیستم حذف صدا از شرکت Bose بر روی این خودرو قرار دارد که صدای محیط را تا جای ممکن حذف می‌کند. البته با فشردن کلید اسپورت ماکسیما 2016 ابن سیستم غیر فعال شده تا راننده از صدای غرش خودروی خود لذت ببرد.

از تجهیزات کاملاً جدید بر روی ماکسیمای 2016 می‌توان به سیستم کروز تطبیقی، سیستم هشدار خارج شدن از لاین و ممانعت از برخورد با رهگزران و هشدار در صورت خواب‌آلوده بودن راننده اشاره کرد.با تمام این تفاسیر شرکت نیسان هنوز خبری قطعی از قیمت ماکسیمای 2016 اعلام نکرده است.











مرجع : بازار خبر