به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۸۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۸۵۷۸۳
خباز: برای هرتخلف احمدی نژاد باید یک هفته عزای عمومی اعلام کرد

تا سيه روي شود هر که در او غش باشد

گروه سیاسی: معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی رئیس جمهور، تخلفات دولت قبل که مورد اشاره جهانگیری قرار گرفته را قطره ای از یک دریا خواند که شرح کاملش نیازمند نوشتن یک مثنوی 70 من است.
تا سيه روي شود هر که در او غش باشد
وکيل محمود احمدي نژاد عصر ديروز از شکايت موکلش از اسحاق جهانگيري معاون اول دولت یازدهم به دليل آنچه که «اتهامات بی اساس علیه دولت قبل با هدف تخریب باورهای مردم و تشویش در اذهان عمومی» مي خواند خبر داد. ساعتي بعد، دفتر معاون اول در اطلاعيه اي اعلام کرد: «از طرح شکایت آقای احمدی‌نژاد در دستگاه قضایی استقبال نموده و مستندات تخلفات و سوءمدیریت‌های آقای احمدی‌نژاد را به مرجع قضایی تسلیم خواهیم کرد.»

محمدرضا خباز که در مجلس هشتم عضو هيات تطبيق قوانين و مقررات بود و در جريان صدها تخلف دولت هاي نهم و دهم در تدوين آيين نامه هاي اجراي قوانين مصوب و عدم ابلاغ و اجراي قوانين بود، از نخستين شکايتي ياد کرد که به همراه 11 تن از نمايندگان مجلس عليه قانون شکني هاي دولت احمدي نژاد به کميسيون اصل 90 ارائه داده بود. شکايتي که اوايل عمر مجلس هشتم از سوي کميسيون اصل نود بايگاني شد. وي با بيان اينکه «مجلس هشتم اراده اي براي برخورد با تخلفات دولت احمدي نژاد نداشت»، افزود: تصور من اين بود که مجلس و به نوعي از او مي ترسيد. عده اي از نمايندگان از زبان «اتهام زن» او مي ترسيدند و معتقد بودند که بايد از تذکر به دولت حذر کرد، در غير اينصورت ممکن است احمدي نژاد اتهاماتي را بزند که نشود مساله را جمع کرد. کميسيون اصل نود به 10 مورد شکايت ما از رفتارهاي غيرقانوني احمدي نژاد، که زمينه اضمحلال کشور را فراهم مي کرد، رسيدگي نکرد و حتي به ما گفتند که شما اصلاح طلبان هنوز حاضر به تحمل مسائل نيستيد و قصدتان برخورد سياسي با رئيس جمهور است.

خباز افزود: شکايت ما بايگاني شد تا اينکه پس از 11 روز خانه نشيني احمدي نژاد و گارد گرفتنش در مقابل رهبري، مجلس کم کم به ماهيت او پي برد و مشابه شکايت ما را 12 نفر از اصولگرايان به کميسيون اصل نود بردند. ما هم اعتراض کرديم که چرا به اعتراض 10 ماه پيش ما رسيدگي نشد؟ نهايتا اين دو شکايت تلفيق شد و مجلس به اين شکايت راي داد و به قوه قضاييه ارجاع شد.

قوه قضاييه به شکايت نمايندگان مجلس هشتم از احمدي نژاد رسيدگي نکرد

نماينده مجالس ششم تا هشتم در پاسخ به اينکه چه پاسخي به اين شکايت از سوي قوه قضاييه داده شد؟، گفت: هنوز به آن رسيدگي نشده چون علي القاعده بايد از ما به عنوان شاکي دعوت مي شد و با گذشت حدود چهار سال از آن شکايت، هنوز خبري از رسيدگي به اين موضوع از سوي دستگاه قضايي نيست.

احمدي نژاد به کرات، مجلس را به توپ بست

او که از امضا کنندگان طرح سوال از رئيس جمهور هم بوده، پاسخگويي وي در جلسه علني مجلس را «به توپ بستن مجلس» مي داند و مي گويد: اگر يکبار فيزيکي مجلس در دوره مشروطه به توپ بسته شد، در عوض احمدي نژاد به کرات مجلس را به توپ بست!

معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: همه کارهاي آن دولت بويژه در قانون شکني، در بي توجهي به قوه مقننه و برخورد با قوه مقننه، در برخورد با مراجع تقليد و حتي بي حرمتي به مقام معظم رهبري و بر زمين گذاشتن فرمايشات ايشان و انحراف از برنامه چهارم و پنجم و تاخير در اجراي سياست هاي کلي نظام و ....بي سابقه بود.

....تا سيه روي شود هر که در او غش باشد

خباز که از شکايت احمدي نژاد از جهانگيري و پاسخ جهانگيري دال بر ارائه مستندات دولت گذشته، استقبال مي کرد، افزود: خيلي خوب شد که اين اتفاق افتاد. يکي از آرزوهاي ماهمين است که در مقبال حرف حساب ما و درد دلي که با مردم مي کنيم، خودش يا وکيلش عکس العمل نشان دهد و يک بار هم که شده پاسخگو باشد. به قول شاعر «خوش بود گر محک تجربه آید به میان، تا سیه روی شود هر که در او غش باشد».

به گفته وي، جهانگيري تنها قطره اي از درياي تخلفات احمدي نژاد را عنوان کرده و اگر بيم فراهم آوري موجبات بدبيني مردم به دولت ها وجود نداشت، مي شد مثنوي 70 من از تخلفات احمدي نژاد منتشر کرد. چرا که فقط شمارش قانون شکني هاي او يک کتاب مي شود و اگر مردم بدانند اوچه ها کرده، براي هر مورد تخلفش بايد يک هفته عزاي عمومي اعلام کنند.

خباز با اشاره به تخلفات پرشمار سازمان تامين اجتماعي در دولت گذشته، گفت: شما فقط رقم اختلاس هايي متعددي که پرونده هايشان در حال رسيدگي است را به 70 ميليون جمعيت ايران تقسيم کنيد، ببينيد که به هر کس چقدر مي رسيد؟ اما باز هم آقايان دو قرت و نيمشان باقي است و مدعي شکايت مي شوند.

درخواست سريال مناظره با احمدي نژاد در تلويزيون
نماينده سابق کاشمر با اعلام آمادگي براي مناظره با احمدي نژاد، خاطرنشان کرد: من که در مجلس بودم و الان هم دورادور دستي بر آتش دارم، مي دانم که نه يک مناظره، بلکه بايد يک سريال مناظره در صداوسيما بگذارند و من به عنوان ناقابل ترين فرد شاکي از ايشان اين موارد را در يک جلسه آن براي مردم بيان کنم تا مظلوم نمايي نکنند. مردم حقشان است بدانند که او در چه شرايطي کشور را تحويل گرفته و چگونه به دولت بعد تحويل داده است.

عقب گرد 15 ساله دستاورد دو دولت احمدي نژاد

به گفته معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی رئیس جمهور، تحليل هاي اقتصادي امروز حاکي از اين است که اگر همه کشور دست به دست هم داده، تحريم ها تماما لغو شوند، اتفاق غير مترقبه اي از سيل و زلزله و جنگ و ... رخ ندهد و همه شرايط در کشور آرام باشد، 15 سال طول خواهد کشيد که کشور به سال 84 بازگردد! يعني زناني که دولت احمدي نژاد، اداره کشور را در اختيار گرفته بود. تازه اين خوش بينانه ترين پيش بيني است!

خباز در پايان ابراز تعجب کرد که چطور با چنين سابقه عملکردي، به خودشان اجازه داده اند در قبال افشاي يک قطره از حقايق تخلفاتشان، شکايت کنند. البته او بار ديگر از اين موضوع استقبال کرد و گفت: اميدواريم با اين اتفاق مردم بيشتر در جريان عملکرد دولت گذشته قرار گرفته و تاريخ و آيندگان هم در اين باره به قضاوت بنشينند.
مرجع : خبرآنلاین

مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۳:۰۸
جالب سخن گفتید استاد خباز (317468)
حبیب
Spain
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۴:۴۵
حرف ها که زده میشوند مهم پیگیری است که چشممان آب نمیخورد اراده ای در میان مسئولین برای پیگیری باشد و دست آخر وتو نشود !! (317512)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۴:۴۷
از مناظره استقبال میکنیم . آقاي خباز بهتر است بجای حرف زدن ، وارد عمل شود و ترتیب برپایی مناظره دهد . احمدی نژاد قبلاً آمادگی اش را اعلام کرده بود . تصمیم با شما و توپ هم در زمین شماست آقاي خباز ! مناظره کنید مردم خودشان قضاوت میکنند . اگر اهل عملید بسم الله ولی اگر نیستید بیخود حرف نزنید و فرار به جلو و مظلوم نمایی نکنید ! (317513)
لطفا نام ایرانی را لوث نکنید...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۲۳:۴۷
یا طرفداران معجزه ی هزاره ی سوم از یاد برده اند که رییس پاک ترین دولت تاریخ(!؟) به درخواست های مناظره آقای احمد زید آبادی, آقای کواکبیان, آقای خوش چهره و دیگران در سالهای پیش جواب مثبت نداد و یا این که طرفداران معجزه به دروغگویی عادت کرده اند و این صفت ناپسند در آنها نهادینه شده است؟! زمینه ی مناظره را دوستان معجزه در صداو سیما باید فراهم کنند یا آقای خباز ؟! سالهاست معجره ی هزاره ی سوم از مصاحبه با یک روزنامه داخلی فراریست...!؟ (317657)
ایران جاوید درود بر تو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۸:۰۲
احمدی نژاد استاد عوض کردن بحث است
ایشون در باره یک مبحثی با چندین مشاور..... دور هم می نشینند و یک بحث را با همدیگر یکی این طرف و دیگری طرف مقابل بحث های چندین روزه و سپس آن را جمع بندی می کنند با ماهیت کاملا..... و تهمت و چندین بار آن را تکرار و تکرار و در مناظره بحث را کاملاً عوض کرده و آن چیزی را که تمرین کرده است بحث را به آن طرف هدایت می کشانند
شما هم باید اینکار را بکنید. ... (317572)
بسيجي جنگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۲۲:۳۹
آقاي خباز خداوندشما را حفظ فرمايد كه از نسل سربه دارانيد
ما از مواضع اصولي آقاي اسحاق جهانگيري در قبال تخلفات ايران بر باد ده احمدي نژاد در دوران رياست جمهوريش حمايت مي كنيم و پياممان به آقاي معاون رئيس محتر جمهور اينست كه خداوند پشتوانه و پناه تان باشد وترسي به دل راه ندهيد و اين دنباله هاي قوم مغول را سر جايشان بنشانيد و حتي اگر به قيمت از دست دادن سمت شما بشود (317640)
فرد معمولی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۳:۲۱
رو که نیست... (317473)
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۳:۲۲
این شکایت اگر به جریان بیفتد فرصت بسیار خوبی برای افشاگری علیه چپاول گران بیت المال است و ننگ برای آنهایی که ناظر بودند و سکوت کردند (317474)
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۳:۲۴
بدبختی بزرگتر این است که هنوز برخی تحصیل کردگان جامعه او را قبول دارند هنوزشخم زدن همه کشور با دستان او را با چشم میبینند اما با دل نمی پذیرند از ترس اقبال مردم به اصلاح طلبان (317476)
شسی
United States
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۳:۲۴
اره می شه گفت برا ساخت مسکن مهر برا ی ساخت جاده ها برای هدف مند کردن یارنه ها برا دادن تسهیلات به تولید کننده ها برا ی بالا رفتن سطح رفاه عمومی ( مسکن خودرو و....) برا افزایش در امدهای مالیاتی برا ی خدمات دولت به صورت الکترونیکی و برای از بین بردن شیوه کوپنی که جدیدا مرسوم شده برا حق پیشرفت و برای خیلی از کارهای دیگه ای که احمدی نژاد انجام داده باید عزای عمومی اعلام کرد ولی شما اصلاح طلبا و رییس دولتتون روحانی اشتباهی همه چی رو تعطیل کردین این از شمابعید نیست که همیشه تعطیل هستید (317477)
ناظمی
۱۳۹۴/۰۵/۰۶ ۰۶:۵۶
اینا فقط میخوان قدرت دستشون باشه دیگه چیزی براشون مهم نیست. (317676)
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۳:۳۲
هاله نور و دولت پاک دستش بدجوری حرفهایشان باور خودشان شده است (317478)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۲۰:۵۶
دکتراحمدی نژادازبهترینهای ریاست جمهوری وسرداری ازسرداران ممتازایران هست هرچنداشکالاتی هم داشت چنانی که دکترروحانی ودیگران هم اشکالاتی دارندخدارادرنظربگیریدوتهمت نزنید (317618)
اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۳:۳۸
اگر قوه قضائيه هم با كمال بي طرفي به اين شكايت رسيدگي نمايد واز اين شكايت استقبال نمايد جاي شكر دارد وبأيد ان را به فآل نيك گرفت تا درس عبرتي باشد براي دولت هاي بعد كه اين چنين كشور را ويران نكنند وملت را بيچاره ننمايند (317479)
مردم مظلوم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۷:۳۵
زیاد امیدوار نیاشیذ ایشان می گوید شکایت مجلس از تخلفات احمدی نژاد چهار سال پیش به قوه قضائیه ارجاع داده شده ولی تا کنون اقدامی نشده . نمونه بارز آن دادگاه سعید مرتضوی است که چون ایا فرد متهم تأخیر کرده دادگاه بخاطر ایشان در زمان دیگر برکزار می شود و رسیدگی به اتهامات این شخص چند سال طول کشیده و سالها بطول می انجامد ولی هنوز نتیجه ای حاصل نشده (317562)
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۳:۴۰
اینها که از رو نمی روند . هشت سال دزدی کردن تازه دوباره هم میخوان بیان . (317480)
ایرانی
Germany
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۳:۴۰
حجت الاسلام والمسلمین محمد اشرفی اصفهانی در افشاگری خود ، به نقل از یک مقام مسئول امنیتی تاکید کرد که بقایی اموالی را از کشور خارج کرده و نزدیک به 10 کشور خارجی سرمایه گذاری کرده است. وي طی یکی دوسال اخیر مواضع تندی را علیه دولت احمدی نژاد گرفته و آن‌طور که می گوید پرونده‌های متعددی از تخلفات مقامات این دولت را بررسی کرده و همچنین در دست بررسی دارد. وی در ضیافت افطارمجمع آذری های مقیم تهران با اشاره به حبس محمدرضا رحیمی معاون اول احمدی نژاد گفت: «پریروز یکی از مسئولان امنیتی کشور در جلسه ما توضی (317481)
دبیر زبان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۳:۵۱
کاش فضا به اندازه کافی برای رسانه ها بازمی بود تاحقایق ان هشت سال سیاه را به مردم میگفتند ومردم دولت پاکدستان!!را بیشتر میشناختند.کاش صدا و سیما کمی ملی بود..کاش کسی داد ما را از دولت مهرورز میگرفت نه اینکه مرد تمدن و اخلاق سید خندان ما را از ما گرفتند... (317487)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۹:۲۷
دبیر جان ولی فکر میکنم در مورد فضای باز اشتباه میکنی ! اتّفاقاً فضا اینقدر باز بوده که حتّی در روز روشن ، دروغ بزرگ بورسیه ها هم تیتر یک برخی رسانه و روزنامه ها شد ! بنابراین وقتی فضا برای دروغ و تهمت به این تابلویی و بزرگی بازه ، قطعاً برای حرف های راست بسته نیست ! رسانه های مطبوع شما حتّی بارها و بارها کاریکاتور احمدی نژاد رو هم کشیدند ! دو سال تمامه که دولت و رسانه های زنجیره ای همسو با دولت مشغول تخریب دولت قبل اند ! به نظر شما واقعاً فضا برای رسانه ها باز نیست ؟! کدوم دانشگاه بهت مدرک دادن ... (317605)
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۴:۱۹
اگه با بمب هسته ایی به ایران حمله میکردن کمتر خسارت به بار می اومد تا اینکه محمود خان...بشه رییس جمهور (317499)
548
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۴:۲۰
خداییش ، دیگه همه فهمیدند که احمدی نژاد مهره ی آقای هاشمی رفسنجانی بود .پس بی خودی بازی در نیارید.
من خودم در بورس فعالیت می کنم.همه به وحشت افتادند.اوضاع خرابه.همه سعی دارند پولشونو از بورس خارج کنند و دلار بخرند و بعد بفرستند خارج.
حالا شما ها هی امید واهی بدید. (317500)
رودکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۵:۱۲
پرفسور از کجا فهمیدی که او مهره هاشمی است؟؟ خیلی چیز ها میدونی مثل اینکه ویکی لیکس ایر ان ها ناقلا؟؟ (317523)
تورج
Romania
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۶:۰۰
احمدی نژاد مهره هاشمی بوده ,عمو تو دوغته بنوش...... (317549)
منصور احمدي
Romania
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۶:۲۶
چه استدلال قوي و متقن و بخصوص ازكشف اخيرت خوب شد فهميديم ها !!!! (317552)
ما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۷:۳۶
چه تحلیل بی ربطی ؟ (317563)
مخالف احمدي نژاد و باندش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۲۲:۵۷
لا اقل بعنوان يك شاهد و قرينه در تأييد نظر 548 مي توان به ارتقاء احمدي نژاد از يك كارمند فرمانداري به استاندار ياد كرد كه در دوره رياست جمهوري هاشمي رفسنجاني اتفاق افتاد

البته دوستان نمي خواهند ادعا كنند كه وزير كشور وقت ،بدون هماهنگي با رئيس وقت جمهور هاشمي بهرماني ( رفسنجاني) احمدي نژاد را به استانداري اردبيل منصوب نموده است !؟؟؟ (317646)
محمدرضا
United States
۱۳۹۴/۰۵/۰۶ ۰۱:۳۸
از کجا این اطلاعات دست اولو به دست آوردی که تازه میگی "همه فهمیدند". ما که در جریان نیستیم!!! (317666)
هم وطن
France
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۴:۲۲
فقط جای تعجب بسیار دارد که همه مردم وملت از این اختلاسها خبر دارند ولی کسی رسیدگی نمیکند؟ (317503)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۴:۲۲
رو که نیست سنگ پای قزوینه (317504)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۴:۲۸
ما هم امیدواریم بلاخره بگم بگم ها یکبار گفته شود وخلاص!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شک ندارم این قضیه هم ماست مالی میشود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
و باز هم کی بود کی ما نبودیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یا مشکل مردمند یا رسانه ها !!!!!!!!!!!!!! (317506)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۵:۰۱
من خیلی دوست دارم بعد از دوره هشت ساله آقای روحانی یک مناظره با احمدی نژاد داشته باشند تا ملت هم بدوند حسن یا محمود کدوم راست میگن گرچه احمدی نزاد هم نشون داده که در سخن وری و مناظره کردن بسیار زیرک و زرنگ هست اما حسن هم زیاد دست خالی نیست (317520)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۵:۲۹
خیلی خوب شد که شکایت از سوی ایشان مطرح شده البته نقشه آنها انتخابات مجلس است اما کور خواندند (317536)
شازده احتجاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۶:۱۸
میگن یکی رفت دزدی.وقتی از دیوار بالا میرفت پنجره کند و دزد پرت شد پایین
دزد گرامی رفت پیش پادشاه و شکایت کرد از بنا و نجار و صاحبخونه بیچاره که این چه وضعشه?! (317551)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۶:۳۷
کسی که با دادن گونی سیب زمینی به مردم رای بیاره بیشتر توقع نمیشه داشت (317553)
جاوید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۷:۱۳
تا سيه روي شود هر که در او غش باشد (آمین ما هم همینو می خواهیم)
مردم قاضی خوبی هستند برای قضاوت عملکرد مسئولین، مردم عملکرد دکتر احمدی نژادو دیدن و اعمال شما مدعیان راستگویی رو هم می بینن ، وقتشه ادعاهای خودتونو علیه دکتر احمدی نژاد ثابت کنید تا دیر نشده (317558)
جاوید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۷:۲۵
با شنیدن ادعاهای متناقض بعضی از مسئولین دولتی در این دو سال اخیر من یکی کاملا ایمان آوردم به این ضرب المثل که میگه "دروغ گو حافظش کمه "، هر کدوم یه چیزی میگن و جالبه وزرا و معاونین دولت حرفای یکدیگرم نقض می کنن ، ما که نفهمیدیم کی راست میگه
بهار شما اگر فهمیدی به ما هم بگو هر چند باور نمی کنیم (317560)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۷:۵۱
تمام کسایی که یه روز ی از احمدی نژاد یه بت ساخته بودند و اورا برگزیده امام زمان می دانستند و پاک ترین دولت !!!!!! چون به او رای داده بودند الان صدایشان در نمی اید . حداقل شهامت داشته باشید و بگویید اشتباه کردیم . خدا از سر تقصیرات زیاد شما بگذرد . اما مردم نمی گذرند . دیدار تا قیامت . (317566)
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۸:۰۱
ادم بعضی وقتها می مونه چی بگه احمدی گرامی شما فقط درباره این دوتا معاونین خودت توضیح بده بقیه پیشکش دادگاه اقای مشایی شما رو احضار کرد هفتصد میلیارد رو که بلد نیستی بشماری این چی شد بابک خان رو از کجا اوردی بدست هر کسی شیلنگ نفت دادی تا بفروشه فسادهای متعدد یارانه ها رو یک شبه ریختی تو بازار مردم رو بیچاره کردی با اون مسکن مهری که بی مهری کردی چهل و هفت هزار میلیارد تومان رو ریختی دور برو ببین چی ساختی احمدی تمام شد (317571)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۸:۰۲
من حق ندارم درشهرخودم دردادگاه اینجاازاحمدی نژادبخاطرسوئ مدیریت و......شکایت کنم. (317573)
ایمان
Germany
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۸:۱۰
بگم آقای خباز بگم؟ (317576)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۸:۱۱
چه فایده جناب خباز حالا که تمام جوانان این سرزمین بیکار. معتاد و......شده اند دیگر سودی ندارد اگر به شکایات رسیدگی میشد شاید وضعیت ماالان این نبود (317577)
سوگند
Germany
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۸:۱۳
واقعا مشکل جوونهای ما اینه واقعا دکل نفتیه؟واقعا اختلاسه؟ نگو آقای خباز برو مشکل جوونها رو حل کن نه اینکه به من گیر بده (317578)
امبولی سیاسی بسه دیگه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۸:۱۳
جوانانی که در دوران اقای احمدی نژاد جوانیشون رفت و بیکار و بی سروسامان ماندند باید به کدام دادگاه شکایت کنند بیمارانی که به خاطر هزینه های بالای پزشکی حالا بین ما نیستند چه ؟کسانی که وام های بانکی با جرایم من در اوردی کمرشون رو شکسته چی ؟ کسانی که که که که که که جواب بده اقای شاکی ! (317579)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۸:۲۴
مشخص است که اقای دکتر پساز موفقیت جهادگران درعرصه دیپلماسی وموفقیت در مذاکرات بادنیا دنبال بوجود اوردن اختلاف ویکدرگیری دیگر میباشد (317581)
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۹:۰۱
اگرمدیرمدرسه ای کوچک سهوادروظیفه اش کوتاهی کند شدیدا مورد بازخواست قرار می گیرد درتعجبم مدیر دولتی با این همه تخلف راست راست می گردد کسی هم او را مورد مواخذه قرار نمی دهد (317599)
ضد بی انصافی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۹:۱۸
برای اشتباهات آقای هاشمی برای فتنه ای که موسوی و کروبی راه انداختند برای عملکرد مجلس ششم و برای اقدامات دولت فعلی چند سال باید عزای عمومی اعلام کنیم... ؟؟؟؟؟؟ (317603)
إنصاف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۲۱:۵۱
برأي سياست هاي هاشمي و اعتراض عادلانه موسوي و كروبي ،مجلس ششم كه با غيرت ترين مجلس بود و خدمات ارزنده دولت روحاني بأيد سر تعظيم فرود آورد (317628)
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۲۱:۰۸
برای هرتخلف احمدی نژاد باید یک هفته عزای عمومی اعلام کرد. البته بجز آن هشت سال که همش عزای عمومی بود. (317620)
ممد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۲۲:۲۳
(محمود خان) پشتش گرمه! (317634)
قلیدون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۲۳:۴۲
احمدی نژاد پشتش گرم است . کسی حریفش نمی‌شود . (317656)
اصغر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۶ ۰۱:۲۳
خدا را شکر فتنه گرانی بودند و هستند تا بعضی ها با دروغگوئی و عوامفریبی نتوانند بیت المال را هاپولی نمایند والا با عشقی که بعضی به این فرد دارند بعید میدانم کسی را جرات باز خواست احمدی نژاد باشد (317665)
هاله نور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۶ ۰۲:۳۳
وقعا متاسفم برای این عده ای که دارند از احمدی نژاد طرف داری میکنن بنظرم اینها چند گونی سیب زمینی بیشتر گرفتند ام موندم این بندهای خدا چطور بلدن با اینترنت کار کنن نکنه کسی به جای اونها مینویسه کاش میفهمیدم کیا براشون مینویسن (317670)