به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۱۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۲۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : ۶۳۷۲۳
GLX Spring؛

لمس بهار در پاییز با تلفن‌ همراه ایرانی!

گروه فناوری: یکی از تلفن‌های همراه جدید ایرانی GLX Spring نام دارد که در دسته بندی گوشی‌های تلفن‌همراه هوشمند با ویژگی‌های خوب و قابل قبول قرار می‌گیرد.
لمس بهار در پاییز با تلفن‌ همراه ایرانی!
یکی از تلفن‌های همراه جدید ایرانی GLX Spring نام دارد که در دسته بندی گوشی‌های تلفن‌همراه هوشمند با ویژگی‌های خوب و قابل قبول قرار می‌گیرد. این تلفن‌همراه جدید که اخیرا وارد بازار شده دارای نمایشگر 4.6 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن qHD یا 960 در 540 است باعث می‌شود رنگ‌ها در آن با شفافیت و درخشندگی بالا به نمایش درآیند. همچنین در قلب این اسمارت فون ایرانی پردازشگر چهار هسته ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز نصب شده و در کنار آن حافظه موقت (RAM) یک گیگابایتی برای اجرای راحت‌تر و سریع‌تر نرم افزارها قرار دارد.

Spring دارای حافظه داخلی 16 گیگابایتی است و دوربین‌ 8 مگاپیکسلی آن قابلیت تشخیص چهره و لبخند را داشته و با رزولوشن فول اچ دی فیلم‌برداری می‌کند و دوربین جلوی دستگاه نیز دو مگاپیکسلی است.

این اسمارت‌فون ایرانی با سیستم عامل اندروید 4.2 کار می‌کند و باتری نصب شده روی آن 1500 میلی‌آمپر ساعتی است و از نسل سوم (3G) شبکه‌های تلفن‌همراه پشتیبانی کرده و قابلیت مکالمه تصویری را نیز به کاربر می‌دهد. قیمتGLX Spring  579 هزار تومان است.