به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۰۲ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۵۵۶۹۶
رکوردشکني آقاي رکورد

رونالدو از رکورد مسي پيشي گرفت

گروه ورزشي: کريس رونالدو با زدن 4 گل به الچه در بازي امشب، تعداد گل هاي خود براي رئال در لاليگا را به 208 گل رساند.
رونالدو از رکورد مسي پيشي گرفت
به گزارش "ورزش سه"، کریس رونالدو با 4 گلی که امشب وارد دروازه الچه کرد، به یک قدمی رکورد دی استفانو رسید. این سومین باری بود که رونالدو در یک بازی موفق به زدن 4 گل برای رئال می شد. دی استفانو این کار را 4 بار برای رئال انجام داده بود. رونالدو اولین بار در تاریخ 23 اکتبر ،2010 در پیروزی 6-1 مقابل راسینگ سانتاندر، 4 گل به ثمر رساند و سپس در پیروزی 2-6 مقابل سویا، در تاریخ 7 می 2011، این کار را تکرار کرد. رونالدو همچنین موفق شد تا در دو بازی متوالی سه گل به ثمر برساند. پیش از او تنها هیگواین، باریناگا، نارو و آلدای موفق به انجام این مهم شده بودند.

رونالدو برای هشتمین بار توانست در یک بازی سه گل به ثمر برساند و بدین ترتیب از رکورد مسی نیز پیشی گرفت. او چنانچه یک بار دیگر سه گل یا بیشتر به ثمر برساند، به رکورد افسانه ای زارا و دی استفانو خواهد رسید. کریستیانو همچنین با زدن این 4 گل، تعداد گل هایش برای رئال در لالیگا را به 208 گل رساند و از رکورد پوشکاش پیشی گرفت. او همچنین به رکورد گلزنی سانتیانا در لالیگا نزدیک تر شد(242 گل) . بالاتر از این دو، رائول(253 گل) و دی استفانو (255 گل) قرار دارند.

حمید
۱۳۹۳/۰۷/۰۲ ۱۲:۲۷
اینا جرا مغرور نمی شن سیر نمیشن از موفقیت حالا این فوتبالیستای (شما بخونین تیله بازای ایرانی)وطنی دوتا گل که میزنن میرن تو خاطره ها عجیبه عجب جنبه ای دارن اینا (252758)
مهربان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۲ ۱۵:۲۴
افرین کریس!!! (252763)