به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۳۲
 
۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۰۶ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : ۶۷۵۷۶
در حاليكه بدهكاران بزرگ حق خريد سرخابي‌ها را ندارند؛

هدایتی: مادرم نمی‌گذارد پرسپولیس را بخرم!

گروه ورزشی: رئیس پیشین هیئت مدیره پرسپولیس كه قبلا رسانه ها از او به عنوان يكي از بزرگترين بدهكاران بانكي ياد كرده‌اند مي‌گويد که قصد خرید باشگاه پرسپولیس را ندارد و اين در حاليست كه يكي از شروط واگذاري اين دو باشگاه، عدم بدهكاري خريداران به سيستم بانكي كشور مي‌باشد!
هدایتی: مادرم نمی‌گذارد پرسپولیس را بخرم!
حسین هدایتی درباره جلسه امروز (دوشنبه) پیشکسوتان پرسپولیس که در دفتر وی برگزار شد، اظهار داشت: پیشکسوتان شناسنامه باشگاه هستند و پیشکسوت و هوادر به باشگاه هویت می‌دهند. برند باشگاه پرسپولیس تنها 290 میلیارد تومان می‌ارزد و به اعتقاد من بیشتر سهام باشگاه باید به بزرگان پرسپولیس برسد. من نیز به عنوان یکی از مدیران پیشین این باشگاه در این جلسه شرکت و اعلام کردم که بخشی از سهام پیشکسوتان را به شرکت‌ها بدهند تا در خرید سهام باشگاه سهیم باشند.

رئیس پیشین هیئت مدیره پرسپولیس تاکید کرد: خریدار باشگاه پرسپولیس با قیمت تعیین شده نیستم و پیش از این گفته بودم که سلامتی‌ام را دوست دارم و مادرم نیز اجازه نمی‌دهد که به ماجرای خرید پرسپولیس ورود کنم و اطاعت از مادرم واجب است!! هدایتی با بیان اینکه مصلحت نمی‌داند 290 میلیارد تومان بدهد، گفت: به دنبال 20 درصد از سهام پیشکسوتان هستیم که من نیز کمک می‌کنم، البته اگر دولت در این زمینه کمک کند. اگر دولت در مزایده تجدید نظر کرده یا کسی در مزایده شرکت نکند، شرکت‌های زیر مجموعه من می‌توانند ورود کنند ولی خودم قصد ورود ندارم.

به گزارش بهارنيوز، اظهارات هدايتي در حاليست كه يكي از شروط واگذاري اين دو باشگاه، عدم بدهكاري خريداران به سيستم بانكي كشور مي‌باشد و به نظر مي‌رسد اين اظهارات توام با طنز و مطايبه او صرفا براي مطرح كردن خود، صورت مي‌گيرد!

44
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۶ ۱۵:۵۵
از مادتون باید پرسید : پسرت (حسین) این همه پول رو از کجا آورده ؟؟؟؟ (283877)
--
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۶ ۱۶:۱۴
الهی پیر شی ننه! (283883)
هیراد
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۶ ۱۶:۲۲
مگه میشه کسی در اقتصاد فعال باشه ولی بدهی بانکی نداشته باشه؟!!! تمام کارخانه داران و فعالان اقتصادی بالاخره بدهی بانکی دارند و بدهی داشتن با بدهی معوقه داشتن کاملا متفاوته. (283889)
ميهن پرست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۶ ۱۶:۲۲
نيت خوانيتون اخلاقي نيست. (283890)
همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۶ ۱۷:۲۰
یاد این شعر افتادم هدایتی جان
پشت درو انداختی ننه با خوب و بدم ساختی ننه
سرمو بگیر تو دامنت
قربون بوی پیرهنت و قربون بوی پیرهنتو قربون بوی پیرهنت (283908)
سلطانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۶ ۱۷:۲۱
جون مادرت بخر (283911)
دانیال دانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۶ ۱۹:۲۸
ما هم ممنون مادرشون هستیم. (283942)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۶ ۱۹:۵۰
ننه ننه من گشنمه. (283948)
سرشیفت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۶ ۲۰:۰۱
به حرف مادر بزرگوارت گوش کن که خرید این پرسپولیس فلک زده جز ضرر و مصیبت هیچی نداره (283955)
ابوالقاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۶ ۲۲:۵۰
سلام ،
از این اقا و صدها نفر دیگر مانند ایشان که صحبت از این ارقام میکنند و با ماشینهای میلیاردی میچرخند سئوال کنید،اقا شما شغلتان چیست و دارای چه نقشی در جامعه هستید که اینقدر ثروت دارید؟ ایا،ارشیتکت هستید؟استاد دانشگاه اید؟جراح هستید؟ تولیدکننده هستید؟ اموزگارید؟حقوقدانید؟ شما چی هستید؟کی هستید؟
اگر فردا صبح ازمنزل خارج نشوید،کجای جامعه کارش لنگ میشود؟ من معلم،اگر یکروز با اتوبوس سر کارم نروم،حدود 35 دانش اموز لطمه میخورد.شما اگر یکروز بیرون نروید چه کسانی لطمه میخورند؟شما اگر اصلا سر کارتان (283990)