به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۳۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب : ۶۷۸۵۵

رسایی به‌حمایت از احمدی​نژاد افتخار كرد!

گروه سیاسی: حمید رسایی، نماينده پايداري ها در مجلس گفت: من در دولت های نهم و دهم از آقای احمدی نژاد حمایت کردم و به حمایتی هم که کردم افتخار می کنم چون قطعا احمدی نژاد سال 84 و سال 88 در انتخابات دهم از کسان دیگری که رقیب وی بودند و برخی از آنها در فتنه و کودتای سال 88 در آغوش آمریکا و اسراییل قرار گرفتند و بزرگ شدند، بهتر بود!
رسایی به‌حمایت از احمدی​نژاد افتخار كرد!
نماینده پایداری در مجلس درباره حمایت های وی از احمدی نژاد افزود: احمدی نژاد اشکالات و اشتباهات بزرگی هم داشت که ما نسبت به آن سکوت نکردیم ؛ یکی از این اشتباهات به کارگیری افرادی مانند آقای رحیمی بود. یکی از اشتباهات احمدی نژاد به کارگیری افرادی مانند آقای رحیمی بود که جنس مدیریتی وی از جنس جهت گیری احمدی نژاد سال 84 نبود بلکه از جنس دولت سازندگی و حتی از جنس دولت فعلی بود؛ هر چند، در ظاهر، رو در روی هم بودند و هستند، ولی جنس آنها یکی است. وی در پاسخ به این سوال که در مجلس هشتم حدود 210 نماینده نامه تشکر را خطاب به احمدی نژاد برای تصدی رحیمی به معاونت اول خود امضا کرده بودند، گفت: بنده و دوستانم در مجلس هشتم جزو اقلیت بودیم و من این نامه را امضا نکردم بلکه به این انتصاب اعتراض داشتم!!
مرجع : ایرنا

باقلا فروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۸:۵۴
لعنت بر دروغگو (284873)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۲۰:۴۷
چقدر گرفتی اقای رسایی ؟ شما جزو این 170 نفری هستید که پول گرفتید .شما زمانی می توانستید این حرفها را بزنید که خودتان پاک بودید اما حالا چی؟ تمام این اتفاقات امروز را اقای میر حسین عزیز پیش بینی کرده بود: 1-این اقایان غرق در فساد می شوند که شدند .2-در اینده ای نه چندان دور این جماعت باهم دیگر درگیر و یکدیگر را رسوا خواهند کرد که شد. 3- هر ایرانی یک رسانه خواهد شد و حقانیت ما را به رخ خواهند کشید الان همین مردم حقانیت این سید مظلوم را فریاد میکشند .درود بر مردم اگاه و نفرین بر قوم افراط (284973)
حامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۲۱:۳۲
آره تو راست می گی رسایی جون! اصلا رحیمی اصلاح طلب بود که خودش رو به زور تو پاکترین دولت چپاند!!!!! (284989)
وطن بی مردم امروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۲۳:۲۵
این فسادها آرزوی انجمن حجتیه بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (285036)
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۲۲:۳۷
"رسایی ها", خود بیانگر گستره ی نارسایی ها...!؟ (285010)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۰۰:۴۲
داداش چقدر فکر کردی این جمله ادبی رو گفتی؟ (285050)
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۰۶:۵۴
از آنجا که شوربختانه نارسایی ها در کشور ما در حوزه های گوناگون, فراوان وجود دارد, ناگزیریم مدام هم به این نارسایی ها, هم به عوامل این نارسایی ها و هم به حامیان این نارسایی ها - که امیدوارم شما از آنان نباشید- فکر کنیم...!؟ (285064)
هاله نور
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۲۲:۴۶
ببینید دوستان ، کانال بگم بگم های احمدی نژاد حد و مرزی ندارد و رسایی خوب می داند اگر بخواهد کلمه ای علیه احمدی نژاد سخن بگویند آنچنان توسط او بمباران خواهد شد که اون سرش ناپیدا ، بالاخره بعضی از دوستان احمدی نژاد پیش او نقطه ضعف دارند که همین باعث میشود موضع گیری علیه او سخت شود. دیدیم که چگونه و بی محابا چه معامله ای با معاون اولش کرد. رسایی وامدار احمدی نژاد است او نمی تواند علیه محمود نارفیق!! سخنی بگویدحتی اگر او مستقیم در مقابل نظام بایستد . من رسایی را درک می کنم شما هم بهش سخت نگیرید. (285015)
esi
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۲۳:۱۵
لعنت خدا و پیامبر بر دروغگو (285032)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۲۳:۵۰
اینو میگن فرار رو به جلو (285040)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۸:۵۷
"افتخار می کنم چون قطعا احمدی نژاد سال 84 و سال 88 در انتخابات دهم از کسان دیگری که رقیب وی بودند و برخی از آنها در فتنه و کودتای سال 88 در آغوش آمریکا و اسراییل قرار گرفتند و بزرگ شدند، بهتر بود."

یعنی موسوی نخست وزیر امام و کروبی ریس مجلس و خاتمی ریس جمهور 8 سال کشور در اغوش امریکا و اسرایل بزرگ شدند ؟؟؟؟!!! یک بخش طنز به سایت خود اضافه کنید..... (284875)
سفید روی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۲۱:۱۰
آیا اسم این ۲۱۱نفر که حی و حاضره,مثه اون ۱۷۰ نیست که اصولگرایان نزارن فعلا منتشر شه,که ایشالا تا اسفند ۹۴ منتشر میشه,پس بهارجان لطفا این ۲۱۱ نفر رو معرفی کن تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد!!! (284983)
پسر شیک پوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۲۳:۰۵
علی اقا این دلواپسان حامی بی چون وچرای اختلاسگران پررو تر این حرفها هستند.کاش به دلنگرانی ها و تذکرات دلسوزان قبل این مسائل توجه میشد نه اینکه اینهارا اجنبی و بیگانه خطاب کنند...نگو که برای اموال این ملت مظلوم شهید داده نقشه داشتند...اف بر شما دزدان و غارتگران...فقط خوشحالیم به نصرت الهی دست کثیف این غارتگران برای همه رو شده. (285030)
بیسوادانا
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۸:۵۸
من نبودم که!!!!!!!! (284876)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۸:۵۸
آتش این فتنه را شما و همکارانتان شروع کردید و در آتش همان فتنه هم خواهید سوخت .فقط تارخ.. (284877)
هاشم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۸:۵۹
روی سنگ پای قزوین راسفیدکردی,رحیمی ازجنس احمدی نژاد نبود؛ ازجنس هاشمی و خاتمی بود‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏؟یدفعه بگو شخص دوم دولت صد در صد اوصولگرا؛یک اصلاح طلب بود‏!دوره دروغگویی و توهین به مردم تموم شده آقای رسایی(با رای زیر نیم درصدت‏)‏ (284878)
رض س
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۸:۵۹
رو که رو نیست سنگ پا قزوین (284879)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۹:۰۲
قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم گفت: رحیمی هم مانند مرتضوی وقتی درحال زمین خوردن بود، به نمایندگان دروغ می گفت و تهمت می زد.وی در پاسخ به این سوال که سال 88 و پس از انتخاب رحیمی به معاونت اول حدود 210 نماینده نامه ای برای تشکر از انتساب وی به این سمت خطاب به احمدی نژاد امضا کردند که شما نیز از نمایندگان مجلس هشتمی بودید، اظهار داشت: من یادم نیست چنین نامه ای را امضا کرده باشم. (284884)
ممد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۹:۰۲
بعضی ها باید نون .... خودشون رو بخورن. چاره ای نیست. دنیا به پ.... هم نیاز داره. زندگی سخته ، اون همه پرونده .... . من به رسائی حق می دم.
من هم جزء اون عوضی هایی هستم که احمد جنتی می گه (284885)
یاسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۹:۰۳
آقای رسایی شما بعد از 6 سال یعنی سال 400 که ریاست جمهوری آقای روحانی تمام می شوددر صورتی که یکی از وزرا یا منصوبین ایشان محکوم شدند می توانی قاطعانه اظهار نظر فرمایی تا آن موقع سکوت . (284886)
احسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۹:۰۴
شما باید ازاحمدی نژادحمایت کنیدچون لنگه همان ادم هستین برای شما مردم مهم نیست (284887)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۹:۰۵
راستي اسامي اون 2 نماينده ي كه تو اين جريانات رحيمي شراكت داشتند رو لطفاً چاپ كنيد!!
لطفاً رسا اعلام كنيد كه همه بفهمند!! (284890)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۹:۰۷
باید‌هم‌افتخار‌کنید‌اگر‌به‌دولت‌احمدی‌‌افتخار‌میکنید‌پس‌‌به‌فسادها‌و‌دزدیهای‌ان‌نیز‌افتخار‌میکنین///‌شما‌وامثال‌شما‌ فقط نماینده 5 درصد مردم هستید (284892)
بياتيان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۹:۰۷
برو خدا پدر ومادرت را رحمت كند/ مهندس موسوي و كروبي وسيد محمد خاتمي شرف داردبه صد تا مثل شما و دولت نهم و دهم / درود بر ملت دلير ايران / دهه فجر پيشا پيش مبارك (284893)
عوضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۹:۰۸
من هم افتخار میکنم که عوضیم (284894)
عراقی
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۹:۰۸
خبرگزاری دولت روحانی را باش كه با كیا مصاحبه می كنه!!!!!!!!!! (284895)
فساد بزرگتر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۹:۰۹
این آقای رسایی اخلاق احمدی نژاد را می داند ، معلوم است احمدی نژاد آنقدر از ایشان نقطه ضعف سراغ دارد که حتی در این شرایط نیز از وی می ترسد!! (284896)
هموطن آذری
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۹:۱۱
رو برم ای خدا پناه میبرم به تو خوردند و بردندوخجالت هم نمیکشند و جالب است که دست بردار هم نیستند و کسی هم پیگیر اینان نیست مثلا همین امروز از اعلام اسمی 170 نماینده که از رحیمی پول گرفتند انصراف دادند و آب از آب هم تکان نخورد مطمین باشید اینهم تقصیر امریکا و فتنه گران است و لاغیر (284897)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۹:۱۲
حتما به اختلاسهای چند میلیارد دلاری ،به افزایش بیکاری ،تورم،فساد ،سن ازدواج و ...افتخار میکنی آقای افتخاری!
حق هم داری چون آقایان موسوی و کروبی در صورت انتخاب شدن هم اگر خودشون و میکشتند نمیتونستند چنین رکوردشکنیهای تاریخی انجام بدهند که شما رو مفتخر کنند! (284898)
نیما !!!
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۹:۱۵
سنگ پای عزیز ، من ازت معذرت می خوام !!! (284903)
خودش را لو داد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۹:۱۸
شاید آقای رسایی از بقیه نمایندگانی که به سفارش احمدی نژاد پول دریافت کرده اند، بیشتر گرفته است! (284905)
!!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۹:۲۰
اتفاقا جنس مدیریتی اقای رحیمی از جنس همان دولت نهم و دهم و نمایندگان دلواپسی چون حمید رسایی بوده و هست. فرار رو به جلو نکن رسایی جان. (284908)
صمصام
France
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۹:۲۳
شماها خودتون را بکشید این وصله ناجور (م.ر) نه به کارگزاران میچسبه و نه به اصلاح طلبان بلکه فقط و فقط از جنس خودتان بوده و هست.وقتی نون 700تومنی را 1500ت.من عنوان میکنید تا با دروغ به دولت حمله کنید الباقی حرفاتون هم قابل باور نیست. (284909)
پ.ن.پ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۹:۲۳
اینکه آیا پرونده جنابعالی هم در حال رسیدگی است یا حکم هم صادر شده یا..... ؟ ما بی اطلاعیم
ولی شک نداریم که دیر یا زود افراد شیبه م.ر همون سرنوشت در انتظارشونه! (284910)
مهدی حیدرزاده فیروزی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۹:۲۵
احمدی نژاد با حمایت بی جا و مقدس سازی های شما و امثال شما رشد کرد (284913)
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۹:۳۱
تو انتخابات بعدی تو مجلس نیستی اقای رسایی
به در و دیوار نرن (284916)
!!!!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۹:۳۶
پایداری های ناپایدار!!!!
اونایی که به زعم شما در آغوش آمریکا و اسراییل بزرگ شده بودن چه خوب آدمایی بودن کاش همه دولتمردان ما در آغوش آمریکا بودن!!!!
متاسفم براتون که برای حمایت از محبوبتون دارین همه چیز رو زیر سوال مییبرین (284922)
نیما گل سفیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۹:۳۷
نامه ی عمل تو مثل نامه ی عمل شریعتمداری پر از تضاد و تناقضه . (284923)
مورچه
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۹:۴۴
درود خدا بر تو احمدی نژاد
که حداقل فکر کارگران بودی و عمل کردی
پول نفت هرچند ناچیز اما سر صفرهای خالی قرار دادی (284928)
Urmia
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۲۲:۰۷
به خدا عاشقت شدم. كاش همه مثل شما به اندازه عقلشون رو خودشون اسم ميذاشتن. اون وقت تو مجلس موجودات بزرگ كمياب مي شد (285003)
123
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۲۲:۵۹
خدائیش اسم خوبی برای خودت گذاشتی. ولی مورچه هر چی سریعتر از اینجا برو اینجا همه فیل و شیر ببر و پلنگ هستند تو الان هیچ پیدا نیستی . . . (285024)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۰۱:۴۲
آقای مورچه! اول بگو مورچه دلواپس هستی یا مورچه اختلاس کننده و هر وقت هم از تو لونه زدی بیرون و زندگی مردم رو دیدی من اولین نفر هستم که بهت تبریک می گویم (285059)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۹:۴۷
احمدی نژاد هرچه بود وطن فروش نبود........
ولی فتنه گر ها......... (284929)
Urmia
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۲۲:۰۶
عزيزم فكر كنم ديگه چيزي نمود تو كشور نفروخته باشه. حتي عقل بعضي ها رو. جسارت نباشه منظورم شما نبوديد (285001)
سعید بیدارکن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۲۲:۱۰
آقا سعید بیدار شو. صبح شده... (285004)
هدهد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۹:۵۱
كبوتر با كبوتر باز با باز كند همجنس با همجنس پرواز الهي كه با ان مرد رفته مجشور شوي .لا اقل مرد باشين و پشت همدستانتان خالي نكنيد . (284933)
نماینده نیم درصدرایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۹:۵۱
کی بود/کی بود من نبودم (284934)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۹:۵۳
البته بیشتر از این هم انتظاری از شما نمی رود (284936)
ملت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۲۰:۰۰
فقط بابت کرسی از دست رفته خودشان در آینده این حرفها رو می زنه بعد یکی نیست به این آقا بگه بابا چرا با عصبانیت حرف می زنی کمی آرام باش (284940)
امیدوار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۲۰:۰۵
آقای رسایی ! بااین اوصاف قبروقیامتی وجودندارد.!!!! (284942)
ایرانی تنها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۲۰:۱۳
واقعا اگه توجه کرده باشید تو حرفهاش راه فرار گذاشته یعنی صد در صد طرفدار احمدی نژاد نیستم چون اگه ورق برگرده راه گریز باشه میگه اقای احمدی نژاد از گزینه های دیگه بهتر بود پس گزینه های بهتری هم هست! تقریبا این افکار مخصوص افراد حزب باد هست و بس. (284948)
مهدی
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۲۰:۱۳
اقای رسایی . . .فقط یه ده سالی از مردم عقب تره بنده خدا.انچه شما در اینه دیدید مردم در خشت خام دیدند . انهم بخاطر اینکه به اندازه شما بصیرت نداشتند. (284949)
زش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۲۰:۱۳
متاسفم برا خودمون كهجنين نمايندايي تندرووافراطي در مجاس داري
م (284950)
رضا
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۲۰:۱۹
دولتی که فاسدترین و بدهکارترین دولت شناخته شد و هرروز داره قطره هایی از دریاهای فساد و تباهی و چباول گری هایش رو میشود دیگر افتخار کردن ندارد که (284955)
انيس
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۲۰:۵۴
زنده باد رسايي
ما به چند نفر نماینده نترس مانند رسایی در مجلس نیاز داریم
خدا خبرت بده آقای رسایی (284977)
میرزا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۲۲:۴۱
نماینده نترس!!!!؟؟
خیلی به این واژه فکر کردم اما به جز نام علی مطهری نام دیگه ای به ذهنم نرسید (285012)
عوضي شماره526565654
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۲۰:۵۵
ما عوضي باشيم بهتره (284978)
ملت
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۲۱:۰۷
چند روزی که نوبتت هست نام نیک یادگار بگذار نه اینکه تملق و تهمت از خودت به یاد بگذاری این پستها میزها رفتنی اند (284980)
حامدموسوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۲۱:۱۵
دوستان هروقت انقلاب دست اهلش افتاد منم خبرکنید،منتظری ضدانقلاب بود،طالقانی حامی منافقین،شریعتی اتقاطی،بازرگان وبنی صدرجاسوس امریکا،موسوی اصل فتنه،خاتمی حامی فتنه،هاشمی ساکت فتنه،اخریم جریان انحرافی به قول خودشون. (284984)
اصغرسبز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۲۱:۴۰
من هم عوضی هستم وهم خدا را شکر که حامی احمدی نژاد هم از جنس خودشه اری من عوضی هستم نه دینم ازنوع دین رسائیست ونه فکرم ونه عملکردم دین من دین پیام اور صداقت ورحمت است اری من عوضییم (284992)
داریوش بزرگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۲۱:۴۳
هر دم از این باغ بری میرسد (284993)
بليبل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۲۲:۰۴
كي بود كي بود من نبودم (284999)
میرزا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۲۲:۳۳
به جای عذر خواهی به درگاه ملت دست پیش گرفتند که پس نیوفتند (285009)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۲۲:۴۵
آرزودارم گندت روزی دربیاد آقای رسایی وسرنوشت توهم مثل رحیمی وبقیه دزدان حروم خور دربیاد تابرات واسه ملاقاتی زندان خوراکی بیاریم خدایا این روز فرانخاهد رسید که ببینیم سرنوشت این دزدان بیت المال را (285013)
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۲۳:۰۳
سکوت هم خوب چیزیه رسایی (285027)
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۲۳:۰۴
اگر رسايي غير از اين مي گفت جاي تعجب داشت به زودي شاهد چرخش ١٨٠درجه اي او خواهيم بود (285028)
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۲۳:۱۶
آقای رسایی تشت رسوایی بعضیها مدتهاست به زمین خورده .بهتره به جای حرفهای بی اساس از مردم شریف ایران عذر خواهی کنید وبرای همیشه گوی سیاست وقدرت را ترک کنید .خداوند انشاا.. چهره واقعی همه را افشائ نماید . (285034)
شنونده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۲۳:۳۰
مگر این کشور مرجعی برای جلوگیری از دروغ وافترا ندارد مگر اسناد گذشته مجلس وجود ندارد چرا افراد هر لحظه رنگ عوض می کنند (285038)
احمد
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۰۰:۰۳
رسایی گوش کن، در این دو شرایط که تو رای آوردی،اگه عمه ام به جات بیاد رای میاره! اول اینکه جنتی اصلاح طلبان شاخص را رد صلاحیت میکنه! دوم اینکه، مردم تهران، بخاطر نبودن کاندید قدر اصلاح طلب، در انتخابات شرکت نمیکنند، لذا تو یک درصدی ، مبشی نماینده تهران!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (285043)
طلبه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۰۰:۱۴
کجایی علمایی که دغدغه پیشرفت تمدن اسلام وخدمت به مردم داشتیدکجایی آیه الله بهشتی ، استادمطهری ،ایه الله طالقانی ،آیه دستغیب و .... ببینی چه کسانی هم سلک شما شده با تمام توان تیشه به ریشه زحماتتان می زنندکجاییدهزاران شهید.....ببینید رسایی .... (285045)
کارشناس در همه امور
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۰۰:۱۷
اقای رسایی به روح اعتقاد داری ؟ (285046)
ممحم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۰۱:۵۱
درصورت تداوم چنین ادعاهایی از طرف افرادی چون رسایی پیش بینی میشود روز بروز از تعداد اصولگرایان کاسته میشود و به افراد اصللح طلب افزوده خواهد شد . و اگرشنیدید که برخی افراد از ابتدا اصوالگرا نبوده اند تعجب نکنید .!!!!! (285060)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۰۷:۱۵
چرا بر خلاف عقلتون صحبت می کنید،شما چه جوری خودتونو نماینده مردم نام می دید؟در صورتی یک ذره برا مردم قدم بر نمیدارید. (285065)
م.ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۰۷:۴۸
اگر امثال رسایی نماینده ملت است برای این ملت باید گریست من نمی دونم کدام بنده خدا بهش رای داد . (285067)