به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۳
 
۴۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۷۰۹۰۵
طنز

مرخصی رحیمی حق مسلم اوست!

گروه سياسي- رسانه ها: روزنامه جهان صنعت در مطلب طنزی نوشت: در حالی که کمتر از دو هفته از اعزام معاون اول دولت سابق به زندان برای اجرای حکمش می‌گذرد، وکیل مدافع رحیمی می‌گوید پیگیر مرخصی موکلش است. عده ای از به مرخصی آمدن رحیمی خبر می‌دهند و معتقدند رییس زندان اوین «هدیه رو وا نکرده پس فرستاد»! اما وکیلش آن را تکذیب کرده اما گفته پیگیر مرخصی رحیمی است! وکیل این خودی متخلف در ادامه گفت: به دلیل جایگاه قبلی آقای رحیمی مرخصی‌های زیر به وی تعلق می‌گیرد؛

1- مرخصی اجباری: به دلیل اینکه ایشان معاون اول دولت جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند در ماه 23 روز مرخصی اجباری به او داده می‌شود و اگر بخواهد مقاومت کند مسوولان زندان او را به بیرون پرت می‌کنند تا از مرخصی خود استفاده کند.

2- مرخصی استنتاجی: طبق این قانون اگر آقای رحیمی به این نتیجه برسد که به مرخصی نیاز دارد به ایشان مرخصی استنتاجی تعلق خواهد گرفت.

3- مرخصی استدلالی: اگر آقای رحیمی برای مرخصی رفتن دلیل قانع‌کننده‌ای بیاورند، ایشان می‌توانند از مرخصی استدلالی استفاده کنند. البته قانون‌گذار در اینجا روی قانع‌کننده بودن دلیل اصرار و اجباری ندارد!

4- مرخصی استفراغی: اگر خدایی ناکرده ایشان حالشان بد شود و تهوع داشته باشند تا بهبود کامل می‌توانند از این مرخصی استفاده کنند.

5- مرخصی استحلالی: طبق این قانون هر وقت آقای رحیمی حال کنند، می‌توانند به مرخصی بروند.

6- مرخصی استکباری: به کوری چشم استکبار آقای رحیمی هر که بخواهد می‌تواند برود مرخصی. اصلا خوب کرده که خورده. نوش‌جونش. این وکیل ادامه داد: شرایط زندان اندکی ایشان را آزرده کرده و فضای اوین خیلی به دلشان ننشسته است. آقای رحیمی از ابتدای دولت دهم عادت داشتند در وان شیر حمام می‌کردند اما در اوین نه وان وجود دارد نه شیر و مسلما یک حمام معمولی در شان معاون اول رییس‌جمهور دولت سابق نیست. از طرفی عده‌ای از زندانیان با ایشان شوخی‌های زشت می‌کنند و ایشان را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند و من این موضوع را با دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در میان گذاشتم و ایشان در پاسخ به من گفت: در زندان این شوخی‌ها عادی است!