به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۲۰۲۲۵
رئیس فیفا وارد تهران شد

بلاتر: به دیدار با حسن روحانی افتخار می‌کنم

گروه ورزشی: سپ بلاتر رييس فدراسیون جهانی فوتبال با خوشحالی از دیدار با رئیس‌جمهور ایران می‌گوید از این دیدار به خود افتخار می‌کند.
بلاتر: به دیدار با حسن روحانی افتخار می‌کنم
سپ بلاتر در گفت‌وگو با سایت فدراسیون جهانی فوتبال درباره دیدارش از ایران عنوان کرد: مردم ایران خیلی خوشحال هستند که توانسته‌اند به جام‌جهانی صعود کنند. صعود به جام‌جهانی شور و شوق زیادی در مردم ایران ایجاد کرد. افتخار می‌کنم که در این سفر با آقای روحانی، رییس‌جمهور ایران درباره آینده فوتبال ایران دیدار و صحبت خواهم کرد.

او درباره دور پایانی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی 2014 گفت: شگفتی‌های زیادی در انتخابی جام‌جهانی رخ داده است و در رقابت‌های باقی‌مانده انتخابی جام‌جهانی نیز باید منتظر شادی‌ها و غم‌ها برای کشورهای مختلف باشیم. باید در پی راهی باشیم که بدون نیاز به بازی‌های پلی‌آف بتوانیم تیم‌های صعود کرده به رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی را در همان مرحله گروهی مشخص کنیم.

بلاتر و مهدوی‌کیا
رئیس سوئیسی فدراسیون جهانی فوتبال بامداد امروز برای حضور در دومین کنگره بین‌المللی علم و فوتبال وارد ایران شد. علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی، دبیرکل، علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا، جواد نکونام و همچنین ماجد، رییس توسعه منطقه‌ای فوتبال آسیا و دیوید بورخا، رییس توسعه فوتبال آسیا برای استقبال از رییس فیفا در فرودگاه حاضر بودند.

هواپیمای بلاتر 4:50 بامداد وارد ایران شد. مراسم استقبال در پاویون دولت فرودگاه مهرآباد انجام شد و در آن بلاتر گفت‌و‌گوی کوتاهی با کفاشیان، محمدنبی، دایی، مهدوی‌کیا و نکونام داشت.

بلاتر و نکونام
در ابتدا علی کفاشیان اقدام به معرفی هیات ایرانی کرد که بلاتر گفت که همه حاضران را می‌شناسم. پس از آن رییس فدراسیون جهانی فوتبال به کفاشیان گفت: خوشحالم پس از دو سال که قول داده بودم سرانجام اینجا حضور دارم و این دومین حضورم در ایران است.

او حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی 2014 برزیل را بار دیگر به کفاشیان و محمدنبی تبریک گفت و هچنین عملکرد تیم ملی نوجوانان را مورد ستایش قرار داد و دلیل صعود نکردن ایران به مرحله بعدی جام‌جهانی نوجوانان امارات را انسجام زیاد تیم نیجریه دانست.

بلاتر و دایی
بلاتر از علی دایی درباره شرایط تیم ملی فوتبال و روند آماده‌سازی‌اش برای جام‌جهانی سوال کرد که علی دایی گفت شرایط بد نیست اما تیم برای حضور قدرتمند نیاز به کار بیشتری دارد. برنامه امروز رئیس فدراسیون جهانی فوتبال دیدار با رییس‌جمهور، حضور در مراسم افتتاحیه دومین کنگره بین‌المللی علم و فوتبال و حضور در ضیافت شام فدراسیون فوتبال خواهد بود.
مرجع : ایسنا

۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۱:۱۷
آفرین مجلسی هایکم اراین آقایادبگیرین (164051)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۱:۳۷
باید به ایشان می گفتند که کیروش خواب تشریف دارند وفعلا برنامه ای برای تیم ملی ندارند وفقط بهانه دارند که بازی تدارکاتی نداشته ایم ولی بدلیل ترس و رو شدن ناتوانی تاکتیکی تیم راضی به حضور دربازیهای غرب آسیا نمی باشند . (164065)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۱:۵۸
الان همه مشکلامون حل شده فقط مونده فوتبال . کاش بجای سپ شرکت های اروپایی و امریکایی میومدند (164086)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۲۱:۰۴
سعید خان مشکلات در عرض هم هستند نه در طول هم. (164499)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۲۱:۰۵
بیاین یه لحظه تصور کنیم این دیدار با احمدی نژاد انجام شده بود............................ وای چه فاجعه ای میشد! تصورشم زشته (164502)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۲:۰۳
اون (بلاتر و نکونام )چه معنی داشت؟ (164092)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۳:۰۲
بلاتر به همه ی کشورهاای که به جام جهانی رفتن سفر میکنه پس این نیست که همه ی مشکلاتمون حل شده مونده فوتبال؟ (164137)