به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۱:۰۷
 
۳۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۰۷ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب : ۵۹۳۵۹

گزینه بعدی وزارت علوم، نجفی است

گروه سیاسی: عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي گفت: من معتقدم آقاي نجفي گزينه بعدي دولت است که به عنوان وزير علوم به مجلس پيشنهاد مي‌شود.
به گزارش آریا، وحيد فياضي، افزود: سکوت آقاي نجفي و فضاي ايجاد شده در مجلس به نفع آقاي نجفي تمام شد چراکه اگر ايشان امروز به عنوان وزير به مجلس معرفي مي شد راي نمي آورد اما شانس راي آوري آقاي نجفي ازحالا به بعد زياد مي شود.
نماينده محمود آباد اظهار داشت: آقاي نجفي درصورت معرفي براي راي آوري کارسختي پيش رو خواهد داشت. وي معتقد است: اگرچه نجفي از نظر مديريت و کارآمدي بسيار از نيلي بالاتر است اما راي بالايي از مجلس کسب نخواهد کرد.

نجفی: هنوز سرپرست وزارت علوم هستم

از سوی دیگر محمد علی نجفی از ادامه سرپرستی اش در وزارت علوم خبر داد و گفت: تا زمان معرفی وزیر همچنان سرپرست هستم. محمدعلی نجفی سرپرست فعلی وزارت علوم در حاشیه مراسم ترحیم پدر همسر محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی که در مسجد نور تهران برگزار شد، این مطلب را در جمع خبرنگاران بیان کرد.

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: تا زمانی که وزیر معرفی و انتخاب نشده است کماکان سرپرست وزارت علوم خواهم ماند. وی درباره اینکه گزینه پیشنهادی بعدی چه زمانی معرفی خواهد شد، گفت: زمان آن را نمی دانم ولیکن تا آن موقع سرپرست هستم. نجفی تاکید کرد: از نظر قانونی تا 29 آبان برای معرفی وزیر جدید وقت باقی است.

ناصر هشترودی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۷ ۱۸:۳۶
به امید خدا . در صورت رد ایشان نتیجه این خواهد بود که این مجلس سر سازگاری با مردم و دولت منتخب مردم را ندارد. (258872)
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۷ ۲۰:۲۵
آقای روحانی باید دکتر نجفی را به عنوان گزینه بعدی معرفی کند. تندروهای مجلس فاقد هر گونه منطق هستند. مردم در انتخابات پیش رو درس خوبی به تندروهای مجلس خواهند داد. (258901)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۷ ۲۰:۵۰
اینها می گفتند نیلی رزومه ندارد ناشناخته است حالا ببینیم با نجفی که 30 سال پیش وزیر بوده چه می کنند. مجلس این روزها با اطلاع از نداشتن پشتوانه بین مردم رأیش احساسی و عصبی است. (258907)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۷ ۲۰:۵۶
همانطور که مجلس در حال کارشکنی هست آقای روحانی این بازی سیاسی را بدراز بکشاند تا انتخابات آینده. معرفی دکتر نجفی بعنوان وزیر علوم اشتباه است و روحانی باید از تاکتیک موش و گربه با مجلس به ظاهر اصولگرا استفاده کند.لیاقت این مجلس بهتر از این نیست .نجفی باهوش بهترین گزینه برای سرپرستی است. (258909)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۷ ۲۱:۳۵
اقای دکتر نجفی از محبوبیت و مقبولیت زیادی در میان دانشجویان برخوردارند. ایشان در مدت سرپرستی وزارت علوم هم نشان داده اند که مسائل و مشکلات دانشگاه را به خوبی می شناسند و در اندیشه خدمت به مردم و نظام هستند. ان شاالله اقای رییس جمهور ایشان را به مجلس معرفی کنند. (258922)
غلامرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۸ ۰۴:۲۳
راي قاطع مخالفت مجلس براي جبران اشتباهات گذشته در اين گزينه است (258960)
حامی دکتر نجفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۸ ۰۷:۴۸
بهترین گزینه برای وزارت علوم،دکتر نجفی عزیز هست.... (258974)
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۸ ۰۷:۵۳
مجلسی ها و اصولگرایان که خودشان را طرد شده میبینند از الان فکر پیدا کردن دلیل برای رد نجفی هستند اگرچه برای رد بقیه هم هیچ دلیل قانع کننده برای مردم نداشته اند فقط با تکرار کلمه فتنه . . . (258977)