به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۳۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۴ ساعت ۲۱:۵۰
کد مطلب : ۳۸۰۱۹

لوکس‌ترین پنت‌هاوس نیویورک/تصاویر

گروه عکس: لوکس ترین پنت هاوس نیویورک در طبقه 92 برج 432 پارک در نزدیکی سنترال پارک قرار گرفته است.
پس از مدتها از طرح نقشه یکی از بزرگترین و لوکس ترین پنت هاوس های محله منهتن نیویورک رونمایی شد. این پنت هاوس که آن را «ردیف میلیاردر» نامیده اند نقشه و نمایی فوق العاده دارد. شرکت ساختمانی داگلاس الیمن نقشه این پنت هاوس 80 میلیون دلاری که در طبقه 92 یک برج در خیابان 432 پارک واقع است را کشيده است.



نقشه ساختمان با ساخت 770 متر مربع دارای 6 اتاق خواب ، 7 سرویس حمام و یک سرویس جداگانه برای اتاق خواب های اصلی . توقفگاه آسانسور شخصی و گالری و کتابخانه شخصی است. دبوراه بریک از معماران اصلی این پروژه از چوب بلوط برای پوشش کف استفاده کرده و در برخی قسمت ها پنجره هایی یک تکه برای داشتن دید عالی از شهر تعبیه کرده است. همچنین ارتفاع سقف نیز 2 برابر حد معمول در نظر گرفته شده است.



ساختمان 422 پارک جزء برج های بسیار بلند بوده که در ضلع جنوبی سنترال پارک قرار دارد. علاوه بر طبقات مسکونی و تجاری این ساختمان دارای یک باغ ، استخر ،‌تجهیزات رفاهی ، کتابخانه ، سالن کنفرانس و جلسات ، استودیو یوگا و بسیاری از امکانات دیگر است. این پروژه که در سال 2015 به پایان می رسد جزء بلندترین ساختمان های منطقه و نیویورک خواهد بود.



مرجع : بازار خبر