به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : ۵۴۲۸۲
تنش در محل تمرين تيم پرسپوليس

علي دايي: به اين اخراج افتخار مي‌‌کنم

درخشان پاداش مصاحبه‌هايش را گرفت
گروه ورزشي: حدود 200 نفر از طرفداران علی دایی سرمربی برکنار شده پرسپولیس بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در بیرون از ورزشگاه درفشی فر تجمع کرده و علیه حمید رضا سیاسی و حمید درخشان شعار دادند.
علي دايي: به اين اخراج افتخار مي‌‌کنم
علي دايي به محض ورود به ورزشگاه درفشي فر در محاصره خبرنگاران قرار گرفت.
دایی در دو گفتگوی متوالی برکناری اش را ناشی از لابی بین سیاسی‌ها (وزیر ورزش) و بساز بفروش‌ها (حمیدرضا سیاسی) دانست. این در شرایطی است که دایی درباره سرمربیگری حمید درخشان به او کنایه زد که او پاداش گفت‌وگوهایش علیه وی را بالاخره گرفت. دایی البته برای پرسپولیس و حمید درخشان آرزوی موفقیت کرد. او گفت: تیم دو، سه بازی آسان پیش رو دارد و احتمالا کادر جدید مربیگری موفق می‌ شود.

علي دايي سرمربي سابق پرسپوليس اخراج خود از اين باشگاه را به پاي وزير ورزش و شخص حميدرضا سياسي نوشت. دایی به ورزشکاران اخطار داد که عده ای ثروتمند وارد ورزش شده و دارند تصمیمات مهم را می گیرند. او گفت افتخار می کند که توسط وزیر ورزش از کار برکنار شده. متن کامل حرف های دایی را به نقل از خبرنگار ورزش سه در ورزشگاه درفشی فر بخوانید:

او در ابتدای حرف هایش گفت: من یک مربی حرفه ای هستم و اصلا و ابدا ایراد نمی گیرم اگر کسی بخواهد من را اخراج کند. من در تیم ملی هم اخراج شدم و خیلی راحت رفتم و دنبال داستان نبودم. هر کاری روش دارد. این مساله طبیعی بود که با گروهی که آمدند این مشکلات را خواهیم داشت. آنها از اول دنبال این بودند که من نباشم.

وی ادامه داد: از روی که تیم تشکیل شد خیلی کارها کردند که من اخراج بشوم. متاسفانه روش، روش غلطی است. من با سایت ها و رسانه ها آمده ام پرسپولیس یا با قرارداد. اگر قرار بر قطع همکاری است باید به من نامه بدهند و این مساله مهم را رسما اعلام کنند. من افتخار می‌ کنم که یک روز از تیم ملی آقای احمدی نژاد من را کنار گذاشت و امروز وزیر ورزش من را اخراج کرد. من سرم هم برود حرف حق می‌ زنم. دلم به حال فوتبال می‌ سوزد که کسی که نمی داند فوتبال چیست و به صرف پول داشتن برای پرسپولیس تصمیم گیری کند.

علی دایی گفت: الان تیم آرامش دارد و من دوست ندارم راجع به مسائل دیگر صحبت کنم. با انتخاب هایی که صورت گرفته مشخص است که آنها پاداش مصاحبه هایشان علیه من را گرفته اند من تبریک می‌ گویم و امیدوارم در پرسپولیس موفق باشند. من در این 5 ماه خیلی فشار تحمل کردم. از این ناراحتم که کسی که در کار تراکم و ساخت و ساز است در مورد من صحبت می‌ کند. این زنگ خطری برای تمام ورزشکاران است.

وی درباره ترک پرسپولیس نیز گفت: هر زمانی که رسما اخراج را به من ابلاغ کنند، از این تیم می‌ روم. از این به بعد حتی یک مصاحبه هم درباره پرسپولیس از من نخواهید دید. من مخلص این مردم هستم و از آنها حلالیت می‌ طلبم. کجای دنیا یک مربی را اینطور اخراج می‌ کنند؟ تا این اتفاق افتاد و چک اسپانسر پاس شد. البته من خدا را شکر می‌ کنم که بچه ها به حق و حقوقشان می‌ رسند. گذشت زمان خیلی چیزها را ثابت می‌ کند.

وی درباره رحیمی گفت: آقای رحیمی خیلی مردتر از چیزی بودند که من فکر می‌ کردم. خیلی مردتر از آدم هایی که در این فوتبال داعیه مدیریت دارند. من پرسپولیس را فقط دعا می‌ کنم و تشویق می‌ کنم. امیدوارم پرسپولیس موفق باشد. ما داشتیم کارمان را می‌ کردیم و تیم هماهنگ شده بود. به هر حال من یک مربی حرفه ای هستم و تابع تصمیم باشگاه. دایی در پایان خاطرنشان کرد: علی دایی سرش را جز پرچم آقا امام زمان جلوی هیچ کس خم نمی کند. من مجیز کسی را نمی گویم و همیشه حرف حق می‌ زنم.

سياسي: رحيمي به هيچ وجه برنمي گردد

حميدرضا سياسي رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس در شرايطي وارد ورزشگاه درفشي فر شد که جو اين ورزشگاه کاملا متشنج به نظر مي رسيد. او که به همراه اعضای هیات مدیره به درفشی فر آمد خیلی کوتاه در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت که این تصمیم را برای ادامه پیدا نکردن روند شکست های پرسپولیس گرفته است. او در پاسخ به سوالی در این باره که آیا عنوان موقت برای منتقمی به این معناست که احتمال بازگشت رحیمی وجود دارد، گفت: نه، رحیمی به هیچ وجه برنمی گردد.

علی دایی سرمربی پرسپولیس که توسط اعضای هیات مدیره برکنار شده ،در میان درگیری برخی از لیدرها و هوادارانش دقایقی پیش در میان تشویق هواداران که در مقابل ورزشگاه درفشی فر تجمع کرده اند، بر سر تمرینات این تیم حاضر شد.
به گزارش ایرنا، علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز (چهارشنبه) با تصویب هیات مدیره باشگاه در حالی از کار برکنار شد که حکم اخراج وی می بایست توسط مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صادر شود.

براساس تصمیم هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و پس از برکناری علی دایی از سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه بهروز منتقمی بعدازظهر امروز (چهارشنبه) به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس معرفی شد. علیرضا رحیمی که پیش از این مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود صبح امروز با تصمیم هیات مدیره این باشگاه مبنی بر برکناری علی دایی از سرمربیگری این تیم، مخالفت کرد. بهروز منتقمی در زمان مدیرعاملی رویانیان در پرسپولیس سمت قائم مقامی این باشگاه را برعهده داشت.

حمیدرضا سیاسی امروز (چهارشنبه) پس از جلسه هیات مدیره باشگاه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به نتایج حاصل شده اخیر، هیات مدیره تصمیم گرفت تا علی دایی برکنار شود. وی در مورد مخالفت علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با برکناری علی دایی گفت: هیات مدیره این تصمیم را گرفته و باید اجرا شود.

هواداران دایی علیه سیاسی و درخشان شعار دادند

حدود 200 نفر از طرفداران علی دایی سرمربی برکنار شده پرسپولیس بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در بیرون از ورزشگاه درفشی فر تجمع کرده و علیه حمید رضا سیاسی و حمید درخشان شعار دادند. این افراد که از برکناری علی دایی به شدت ناراحت بودند شعارهایی را بر علیه حمیدرضا سیاسی رییس هیات مدیره باشگاه و حمید درخشان سرمربی جدید این باشگاه سردادند. آنها با سردادن برخی شعارها مانند «سیاسی حیا کن پرسپولیس و رها کن» و «درخشان حیا کن پرسپولیس و رها کن» خواستار بازگشت دوباره علی دایی به پرسپولیس شدند.

نیروی انتظامی نیز در جلوی درب ورزشگاه مستقر است و از ورود هواداران به داخل جلوگیری می کند. در پی برکناری علی دایی توسط هیات مدیره باشگاه پرسپولی و عدم شرکت علیرضا رحیمی در نشست هیات مدیره این باشگاه ، بهروز منتقمی به عنوان سرپرست و حمید درخشان در این نشست کرد.

بر اساس تصمیم هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و پس از برکناری علی دایی از سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه بهروز منتقمی بعدازظهر امروز (چهارشنبه) به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس معرفی شد. علیرضا رحیمی که پیش از این مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود صبح امروز با تصمیم هیات مدیره این باشگاه مبنی بر برکناری علی دایی از سرمربیگری این تیم، مخالفت کرد. بهروز منتقمی در زمان مدیرعاملی رویانیان در پرسپولیس سمت قائم مقامی این باشگاه را برعهده داشت.

پدرام خیاوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۱۸:۴۲
علی دایی سرش را جز پرچم آقا امام زمان جلوی هیچ کس خم نمی کند. من مجیز کسی را نمی گویم و همیشه حرف حق می‌ زنم.
یاشاسین ترک اوغلی (250930)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۲۲:۲۶
چه طور اسپانسر تا دیروز پول نداشت ولی امروز ادعا می کنه که پول همه رو میده؟ یه چیزی این وسط مشکوکه. سیاسی و اطرافیان رسما دایی و تیمش رو توی منگنه قرار داده بودن چون از اول هم با شخص دایی مشکل داشتن. پرسپولیس اکثر بازی های این فصلش با تیمهای نیمه بالای جدول بوده و الآن که بازیهای سخت گذشته آقایون میخوان میدونداری کنن. ما هالو نیستیم و از وزارت ورزش دولت روحانی و شخص روحانی انتظار داریم با این فساد علنی برخورد کنن. (250985)
شهروند تبریز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۰ ۰۰:۰۶
دایی را به ترکها منتسب نکنید (251009)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۰ ۰۲:۲۰
آره خب سرش رو فقط پیش بزرگ بزرگ ها پایین میاره وگرنه ما طرفداران که رقمی نیستیم
هنوز جنجال های شهریار با بزرگان فوتبال رو فراموش نکردیم
من نمیدونم این پولی که از پرسپولیس گرفته چنتا صفر داره بعد حرف از غیرت به پرسپولیس میزنه
جدا تا کی طرفداری کورکورانه از اشخاص؟؟؟ (251035)
پرسپوليس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۰ ۰۴:۳۳
دائى بايد با اين نتايج خودش استعفا ميداد ، منتهى اين دائى از همه طلبكاره و خودش را حق مطلق ميدونه ، بابا زورى كه نميشه مربى نيستى ! چرا با اين اشاره نمى كنى با دستور احمدى نژاد و على آبادى به ناحق مربى تيم ملى شدى و يكى از تلخ ترين باختهاى تيم ملى را مقابل عربستان در مقابل صد هزار تماشاچى كسب كردى و بعد آن طلبكارانه به دنبال پول بودي ، آن هم از اخلاق داخل ميدان و خارج ميدان مطمئنا از فردا به دنبال پول قرارداد و چند ميليارد پول يا مفت خواهد بود ،؟؟؟؟؟ (251038)
پروین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۱۸:۵۱
یکی از صادقترین و شجاعترین و پرافتخارترین بازیکنان و مربیان تاریخ فوتبال ایران علی دایی است که فوتبال سیاسی و انحصارطلب ما لیاقت این مرد بزرگ را ندارد برای او ارزوی سلامت و موفقیت می کنم انشاءالله هماره سلامت و پرافتخار باشد
اقای علی دایی تو همیشه در قلب مرد جهان جا داری . (250934)
آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۲۲:۰۳
درود بر دایی و غیرتش . افسوس که مرده پرستیم و قدر امثال دایی را نمی دانیم چون لیاقت این افراد را نداریم . چون اینها مجیز کسی را نمی گویند . با خدا بیامرز حجازی هم همین گونه رفتار می کردند. دایی بداند که محبوب ماست و دوستش داریم. (250977)
سعید از ارومیه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۰ ۰۱:۵۰
تورو خدا بذارین بره.پرسپولیس بدترین بازیهاشو بادایی داشت.من مخالف کسی هستم که حرف از غیرت برای پرسپولیس میزد ولی خودش باید پول میلیاردی ميوه (251031)
نوید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۱۸:۵۲
نامردا تازه تیم یک دست شده بود ببینیم شما که داعیه مهربان تر مادرین چه غلطی میکنین (250935)
0101
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۱۸:۵۷
ای برادر :
همه چیزمان باید به همه چیزمان بیاید.غیر از این بود جای تعجب داشت!!! (250936)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۲۰:۳۲
دایی بازیکن و قهرمان ملی است ولی هنوز مربی بزرگی نشده ، اگر قرار است برکنار شود باید با احترام انجام شود و تا فوتبال دولتی است این وضع ادامه دارد مگر میشود دولتی که بودجه را بدهد در کار تیم مداخله نکند (250954)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۲۳:۰۸
علی دایی بزرگ بوده و هست و خواهد ماند (250998)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۱۹:۰۴
نتیجه تصمیم و برنامه وزیر ورزش و جوانان برای تیم پرسپولیس این شد که این فصل کلا تو حاشیه بود. خدا میداند نتایج تصمیمات کلانتر کشور که مثل فوتبال علنی نیست چه میشود. (250938)
صوفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۱۹:۲۵
روش حذف دایی یک روش چریکی و غیر قابل قبول است
اما باید پذیرفت که نتایج و شیوه بازی این پرسپولیس در شان تیم پر آوازه ای چون پرسپولیس محبوب نیست
پس میبایست عامل عدم نتیجه گیری تیم،به روش معقول وقانونی تغییر می یافت (250941)
مازیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۱۹:۴۱
درود بر تو ای مرد بزرگ (250942)
حسین
United States
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۱۹:۴۴
عاقبت غرور و بد دهنی وقلدری ووابستگی به رئوس قدرت سیاسی برای پیش بردن نظرات شخصی و درهم کوبیدن دیگران همین خواهد بود و اینجاست که مشخص میشود رفتگران هم شخصیت دارند و هم شخصیت ساز هستند. (250943)
تراكتور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۱۹:۴۵
متاسفانه معلومه كه هنوز راه درازي در پيش داريم تا اصلاح شويم. بنده به عنوان كسي كه طرفدار هيچ تيمي نيستم و فقط كمي تعلق خاطر به تراكتور سازي دارم، معتقدم مهم اين نيست كه آقاي دايي بركنار شود يا نه بلكه مهم اين است كه ظرفيتها بالا بروند و هر كاري با اصولش انجام گيرد. جايگاه ورزشكاران بزرگ با اين كارها حفظ نمي شود و بي اخلاقي دامن زده مي شود. اگر آقاي وزير واقعا دغدغه ورزش دارند بايد كار اصولي و پايه‌اي انجام دهند مانند بحث خصوصي سازي. در اين حالت مديران خودشان بهتر مي توانند تصميم گيري كنند. (250944)
سرشیفت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۱۹:۴۶
و به رقص عربها در آزادی (250946)
دانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۱۹:۵۲
سیاسی واست متاسفم (250947)
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۲۰:۱۵
اينونگه چي بگه طفلك (250952)
pedram mahmodi
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۲۰:۳۵
این اقا دوره احمدی نژاد با اون نتایج افتضاح از تیم ملی کنار رفت با موج اعتراضی مردم علیه احمدی نژاد شد حالا علیه گودرزی قبلی مشکل داشت بابا این که مشکل نداره گودرزی که سیاسی نیست عمو تازه داره ورزش سروسامون میگیره درضمن توکه به 4ونیم میلیاردت میرسی داداش برو . . . اسطوره ای باش از مردم طلبکار که نیستی از مسئولان هم طلبکار نیستی به فرض اینکه وزیر ورزش اینکارو کرده باشه تیم مال دولته وزیر مسئول و نماینده دولته طلبکاری مگه؟تاکی میخوای برادر طلبکار باشی؟ (250955)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۲۳:۰۵
این آقا جلوی احمدی نژاد وایساد و سر خم نکرد ، فقط جلوی خدا سر خم کرد (250997)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۰ ۰۰:۲۶
میشه بگی چجوری وایساد؟؟؟؟!!! حتی تا وقتی احمدی نژاد سر کار بود جرات نکرد ادعاشو مطرح کنه!!!! (251010)
پرسپولیس قهرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۰ ۰۱:۳۰
بابا اولا علی دایی بهتره سیاسی نباشه ، اصلا فوتبال بهتره سیاسی نباشه چون قشنگی اش میره

ایشون داره از اینکه مردم از احمدی نژاد بدشون میاد سوئ استفاده میکنه

وگرنه نه اونموقع نتایج درخشانی گرفت ، نه الان پرسپولیس صدر جدوله
خوب نتیجه بد بگیری اخزاج میشی دیگه

خدایی قبول کن ، دایی فقط تو هرتیم واسه یه فصل میتونه تیم رو خوب نگه داره ، بعدش تیم رو وارد حاشیه میکنه (251023)
پرسپولیسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۰ ۰۱:۵۶
دایی فقط بلده مظلوم نمایی کنه
یه سوال
نورالهی که هیچ کار نمیکرد چرا فیکس بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باید مرقب باند هایی که دایی در بین بازیکنان در ست میکنه درخشان باشه (251033)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۲۱:۰۵
برای پرسپولیس متاسفم (250958)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۲۱:۱۹
البته دائی به پولهایی که گرفته هم افتخار میکند. (250960)
یک دونه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۲۱:۲۶
برای شخص من نتیجه گیری تیم پرسپولیس مهمه،،بی شک علی دایی یکی ازمفاخرفوتبال ماست،ولی شایدرفتنش برای تیم بهترشه،من کلاازحمیددرخشان خوشم نمیاد ولی ارزوی روزهای بهتربرای پرسپولیس دارم (250962)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۲۲:۰۰
چو خواهی که نامت رود درجهان
مکن نام نیک بزرگان نهان
زنده باد علی دایی دشمن بزرگ رشوه پارتی وتقلب (250974)
تیرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۲۲:۱۲
علی آقا خعلی مردی اقا خیلی ، دمت گرم (250982)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۲۲:۲۶
دائی مردمی بودن خود را بارها در کمک به مردم زلزله زده ورزقان و ... نشان داده است... (250986)
behnam
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۲۲:۳۳
به خدا حالا که اخراجش کردن ببین چیکار میکنه تا برگرده پرسپولیس.حالا همه لیدرها رو شیر میکنه بیان استادیوم بگن علی دایی.بهترین تیم پرسپولیس زمان افشین قطبی بود که همین آقا و دار و دستش زیر آبش رو زدن. (250990)
پرسپولیسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۰ ۰۱:۵۳
درسته مصاحبه میثاق معمارزاده که باند بازی بازیکنان طرفدار دایی رو عامل ناکامی تیم زمان دنیزلی میدون ه حتما بخونید میگه کریمی هیچ باندی نداشت فقط به فکر پیروزی بود ولی بعضی از بازیکنان دوست دایی برای تیم مشکل وباند درست کردند
در اینکه دایی باید اخرج میشد هیچ شکی نیست
ولی ای کاش جانشینش یکم دانش فنیش بیشتر از دایی بود
درخشان و دایی مثل همن هردو بدون دانش فنی (251032)
پارسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۲۲:۴۰
علی دایی دنبال قدرته بعد از این همه ثروت اینرو همه میدونن دلیل نمیشه یه بازیکن خوب یه مربی خوب باشه۰مرد فقط علی کریمی۰ (250991)
پرسپولیسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۰ ۰۱:۰۵
همینطوره تازه بعد از اخراج فقط دنبال مظلوم نمایی تا هواداران حق و به اون بدن (251015)
پرسپولیسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۰ ۰۱:۰۸
دایی فقط به دنبال قدرت هرکس که کمی محبوب تر از اون شد پروژه حذف اون و دایی کلید میزنه مثل عابدزاده و کریمی. (251017)
امیر حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۲۳:۳۵
یک مطلب خصوصی بود که قصد داشتم خدمت آقای دائی عرض کنم،فقط آدرس باشگاه شهید درفشی فررابلد بودم.نامه ای توسط پست پیشتاز وبعنوان آقای دائی وبادرس باشگاه ارسال داشتم ومشخصاتم را کامل با شمار تلفن روی پاکت نامه نوشته بودم.......متاسفانه از قبول نامه امتناع ورزیدند.........بعد بایشان لقب "شهریار" میدهند.......... (251003)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۰ ۰۰:۳۰
آقا من یک پرسپولیسی ام دایی مربی نیست باید قبول کنیم چرا منطقی نیستیم؟باید به فکر تیم بود نه به فکر شخص این ذات فوتبال است (251011)
beh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۰ ۰۰:۵۳
پــــــــــــــــول چه کارا که نمیـــــــــــــــــکنه! (251013)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۰ ۰۱:۲۸
علی دایی هیچ وقت نه بازیکن بزرگی بود و نه مربی بزرگ. با چند تاگل به مالدیو وچندتا کشور مثل این که نمیگن بازیکن بزرگ معمولا کسی که زیادی پرخاشگری میکنه تو کانون توجهات قرار میگیره وبیخودی بزرگ جلوه داده میشه بازیکن بزرگ امثال علی کریمی و علی پروین و ... (251021)
شهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۰ ۰۱:۳۵
متاسفام برا گودرزی . . . .ه بابا جمع کنید برید تو دانشگا درس بدید ورزش و بدید به ورزشکارا (251025)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۰ ۰۱:۳۸
همینا کم داشتیم کودتا در یک باشگاه ورزشی (251027)
سام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۰ ۰۱:۴۸
علی دایی کسی است که از حق و حقیقت دفاع کرده و هیچوقت زیر بار زوزگویی نرفته است و بهتر بود وزارت ورزش که از اعتدال حرف میزنند مودبانه باهاش برخورد میکرد چون ریشه علی دایی در پرسپولیس بوده و ماندگار خواهد بود آقایان شاید بعد از مدتی از این تیم خواهنذ رفت ولی علی دایی دوباره برمیگردد چون مردم میخواهند نام ایشان ماندگار بماند . (251030)
پارسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۰ ۰۲:۳۲
من موافق سرمربیگری علی دائی از اول فصل نبودم ولی به نظر من الان این کار اشتباه بود،درست مثله برکناری علی دائی بعد از شکست تیم ملی برابر عربستان و سپردن تیم ملی به افشین قطبی (در حالی که قبل از انتخاب علی دائی افشین قطبی شانس اول بود ولی به یکباره و با سیاسی کاری علی دائی شد سرمربی تیم ملی)، اون موقع هم سیاسیون برای فوتبال تصمیم گرفتن الان هم همین طور و این واقعا خطرناکه. (251037)
دختر اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۰ ۰۷:۵۵
امیدوارم با این اخراج دایی یکم به خودش بیاد چون با ندانم کاریش نه تنها افتخاراتشو کم رنگ میکرد باعث رنجوندن دل خیلی از اذریها هم میشد,همه چیز پول نیست (251046)