به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ساعت ۰۱:۴۹
کد مطلب : ۳۱۴۱۲

پیروزی پرگل رئال‌ در غياب كريس رونالدو

گروه ورزشي: رئال مادرید بدون کریستیانو رونالدوی محروم موفق شد با نتیجه 4 بر 2 ویارئال را شکست دهد.
پیروزی پرگل رئال‌ در غياب كريس رونالدو
هفته بیست و سوم لالیگا اسپانیا با برگزاری 3 دیدار ادامه یافت که در آن رئال‌مادرید موفق شد در شبی که کریستیانو رونالدو را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت با نتیجه 4 بر 2 ویارئال را شکست دهد. در این دیدار گرت بیل در دقیقه 7 خیلی زود رئال را پیش انداخت. در ادامه مسابقه نوبت به درخشش کریم بنزما رسید که در دقیقه 24 گل دوم تیمش را نیز به ثمر برساند اما در دقایق پایانی نیمه نخست زیر دریایی‌های زرد موفق شدند با ضربه ماریو گاسپار به گل برسند تا امیدوار به رختکن بروند.

در آغاز نیمه دوم رئال باز هم به گل رسید. این بار خسه پدیده فوتبال اسپانیا موفق شد در دقیقه 64 یکبار دیگر ارزش های خودش را نشان دهد اما 5 دقیقه بعد جیوانی دوس‌سانتوس مکزیکی از روی غفلت مدافعان رئال استفاده کرد و فاصله را به حداقل رساند اما این پایان کار نبود و کریم بنزما موفق شد در دقیقه 76 مسابقه با ضربه ای مهار نشدنی گل چهارم تیمش را به ثمر برساند تا با درخشش بنزما و گرت بیل و کسب این پیروزی خانگی، غیبت کریستیانو رونالدو احساس نشود.

در دیگر دیدار رایووالکانو که در رده نوزدهم جدول لالیگا قرار دارد، در ورزشگاه خانگی خود میزبان مالاگا بود و موفق شد میهمان خود را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد. راگو فالکه در دقایق 26 و 63 ، آربیا 28 و لاریوی 45 (پنالتی) برای میزبان گلزنی کردند و تنها گل میهمان را لاکوونکو در دقیقه 72 به ثمر رساند.

والنسیا نیز در ورزشگاه مستایا با نتیجه 5 بر صفر میهمان خود رئال بتیس را درهم کوبید تا 31 امتیازی شده و به رده هفتم جدول رده‌بندی رقابت‌ها صعود کند. ژرمی متئو در دقیقه 41، فرانسیسکو آلکاسر 2 بار در دقایق 44 و 68، صوفیانه فقولی در دقیقه 62 و ادواردو وارگاس در دقیقه 79 گل‌های والنسیا را به ثمر رساندند.