به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۰۲ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۵۸۷۱۰

آنچلوتی: در بهترین شرایط قرار داریم

گروه ورزشی: سرمربی رئال مادرید معتقد است این تیم پیش از ال کلاسیکو در بهترین شرایط خود قرار دارد و به دنبال کسب 3 امتیاز است.
آنچلوتی: در بهترین شرایط قرار داریم
رئال‌مادرید و بارسلونا فردا (شنبه) در هفته نهم رقابت های لیگا برابر هم به میدان می روند. دیدار جذابی که توجه تمام رسانه های ورزشی جهان را به خود جلب کرده است. کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید پیش از دیدار تیمش برابر بارسلونا گفت: در حال حاضر در بهترین شرایط خود قرار داریم و بازی به بازی بهتر می‌شویم. فصل را خوب شروع نکردیم و با 2 شکست در لالیگا از حریفان خود عقب افتادیم ولی رفته رفته توانستیم به شرایط خوبی برگردیم و در حال حاضر باید بگویم که رئال در بهترین شرایط خود قرار دارد و امیدوارم بتوانیم در بازی برابر بارسلونا موفق ظاهر شویم و 3 امتیاز این دیدار خانگی را بدست آوریم.

سرمربی رئال مادرید درباره پیوستن رحیم استرلینگ به رئال‌مادرید گفت: بعید می‌دانم این انتقال صورت گیرد. رئال در تابستان نیازی به جذب بازیکن جدید ندارد و به همین خاطر استرلینگ به تیم ما نخواهد پیوست. البته او بازیکن بسیار بزرگ و تاکتیکی است و به نظر من یکی از بهترین بازیکنان فعلی اروپاست.

او درباره بازی برتر تیمش برابر لیورپول که با برتری کهکشانی ها همراه شد، گفت: لیورپول بازی را با تمرکز بالایی آغاز کرد. آنها بهتر از ما کار کردند اما بازیکنان رئال در ابتدا بازی دفاعی خوبی را به نمایش گذاشتند و رفته رفته بر بازی مسلط شدیم و در نهایت هم این پیروزی ارزشمند را به دست آوردیم. در فوتبال احتمال هر اتفاقی وجود دارد، به همین خاطر به بازیکنانم گفتم که با تمرکز بالایی در نیمه دوم بازی کنند و اصلا خود را پیروز این دیدار ندانند، چرا که فوتبال 90 دقیقه است و هر نتیجه ای احتمال دارد که در آن به وجود آید. رئال مادرید در دیدار برابر لیورپول بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و شایسته پیروزی بود. این بهترین بازی ما در فصل جاری بود و در ورزشگاه آنفیلد بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. بازی کردن در این ورزشگاه اصلا آسان نیست اما ما با اقتدار پیروز بازی شدیم.

آنچلوتی درباره ایسکو گفت: من به ایسکو اعتماد زیادی دارم. او بازیکن بسیار خوبی است و می تواند کمک زیادی به رئال کند. آسیب دیدگی گرت بیل این فرصت را به ایسکو داده تا توانایی های خود را ثابت کند. سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در پایان سخنان خود درباره علت تعویض کریستیانو رونالدو گفت: رونالدو را تعویض کردم چرا که خواستم به او استراحت بدهم تا خود را آماده دیدار حساس شنبه شب برابر بارسلونا کند. البته برای این کار از خود او سوال نکردم.

سرمربی رئال مادرید ادامه داد:‌ هدف اصلی تیم من قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست. به خوبی می‌دانم که قهرمانی در اروپا چه اهمیتی برای مادریدی‌ها دارد. از اینکه با قهرمانی در لیگ قهرمانان وارد تاریخ باشگاه بزرگی چون رئال مادرید شدم افتخار می کنم.

آنچلوتی در پایان درباره مقایسه تیمش در فصل جدید با تیم فصل گذشته گفت: فصل گذشته نیز لیگا را خوب شروع نکردیم و همین باعث شد در هفته‌های پایانی نتوانیم به قهرمانی برسیم. این اتفاق در فصل جدید نیز رخ داد و ما با دو شکست از جمع مدعیان عقب افتادیم. حالا باید تنها به بازی‌های خودمان فکر کنیم و بتوانیم در بازی‌های باقی مانده به پیروزی برسیم و منتظر لغزش تیم‌های صدرنشین باشیم. لیگ اسپانیا بر خلاف آنچه مردم می‌گویند اصلا آسان نیست و تیم‌ها رقابت فشرده‌ای برای قهرمانی دارند. امسال بارسلونا، والنسیا و آتلتیکو مادرید رقیبان ما برای قهرمانی هستند که تا اینجای فصل بهتر از ما ظاهر شده‌اند.
مرجع : ایسنا