به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۱۸
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۰۲ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۵۸۶۸۴

تبریزی: همه بر اسیدپاشی متمرکز شوند

گروه فرهنگ و هنر: کمال تبریزی حادثه اسیدپاشی در اصفهان را ناشی از یک نوع اخلاق، آداب‌، تربیت‌ و فرهنگ‌ غلط می‌داند و عنوان می‌کند: فکر می‌کنم همه‌ رسانه‌ها و همه مردم می‌دانند که این کار یک عمل زشت و ناشی از قصی‌القلب بودن افراد است.
تبریزی: همه بر اسیدپاشی متمرکز شوند
این کارگردان درخصوص حادثه اخیر اسیدپاشی و اینکه اصحاب رسانه چگونه باید با این اتفاق برخورد کنند؟ مطرح کرد: تصورم این است که جامعه هنرمندان‌ و جامعه رسانه‌ها طوری بر روی این ماجرا متمرکز شوند و روی آن تاکید کنند که این اتفاقات یا تکرار نشود یا خیلی کاهش پیدا کند و روز به روز شاهد این باشیم که اینگونه مشکلات کمتر در جامعه دیده شود.

کارگردان سریال تاریخی سرزمین کهن همچنین با اشاره به اظهارات صریح دولت و قوه قضاییه در قبال این حادثه گفت: فکر می‌کنم خود دولت و قوه قضاییه با جملاتی که بیان کردند و گفتند نظرشان این است طوری با این حادثه برخورد شود که واقعا افراد، منهای اینکه یک جور آموزش و پرورش فرهنگی پیدا کنند که نزدیک به این قبیل مسائل نشوند، اگر خدای ناکرده بخواهند به چنین مواردی فکر کنند واقعا مجازاتش آنقدر سنگین و تاثیرگذار باشد که کسی دوباره به فکر ارتکاب چنین عملی حال به هر دلیلی - چه برای انتقام گرفتن و یا هر مسائله‌ای که ممکن است پشت پرده این ماجرا باشد - نیفتد.
مرجع : ایسنا