به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۷
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۷۵۷۷۶

سوال تندروها از رئیس‌جمهور،بی‌معنی‌است

گروه سیاسی: نماینده ساری در مجلس با انتقاد از اظهارات رسایی در خصوص سوال از رئیس جمهور تاکید کرد: سوال از رئیس‌جمهور به بهانه انتشار فکت شیت صرفا یک برخورد سیاسی است.
سوال تندروها از رئیس‌جمهور،بی‌معنی‌است
محمد دامادی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به اظهارات اخیر برخی تندروهای مجلس برای فشار به دولت در خصوص ارائه فکت‌شیت و کلید خوردن سوال از رئیس جمهور برای این مسئله عنوان کرد: قطعا آقای رسایی نظر شخصی خود را در این مورد بیان کرده و این نظر کل مجلس نیست٬ اما منصفانه نیست که با تلاش‌های دیپلماتیک دولت اینگونه برخورد شود.

وی افزود: بارها وزیر امور خارجه با حضور در جلسات علنی و غیرعلنی و با حضور در رسانه‌ها در مورد ابهاماتی که مطرح می‌شود، توضیحات شفافی را به نمایندگی از دولت ارائه داده است. برای همین٬ سوال از رئیس جمهور در این رابطه بی معنی خواهد بود.

نماینده ساری با بیان اینکه سوال از رئیس جمهور به بهانه انتشار فکت‌شیت صرفا یک برخورد سیاسی است، گفت: در 8 سال گذشته بعد از تذکرات و مکاتبات مکرر به دلیل وضعیت نابسامان اقتصادی و بی‌توجهی رئیس جمهور وقت به این تذکرات٬ موضوع سوال از رئیس جمهور را مطرح کردیم٬ اما هم اکنون که تنها دو سال از عمر این دولت می‌گذرد، انصاف نیست با اهداف سیاسی موضوع سوال از رئیس جمهو را مطرح کنیم.

دامادی با اشاره به اینکه در سالی که رهبری آن را سال همدلی و همزبانی نامیده٬ مطرح کردن سوال از رئیس جمهور منطقی و عقلایی نیست، گفت: البته بعید می‌دانم در نهایت این اتفاق بیافتد٬ اما مطرح کردن چنین مباحثی با فرمایش‌های رهبری مغایر است. وی ادامه داد: در مورد مسائل هسته‌ای همه ملت ایران حساس هستند و اجاره نمی‌دهیم خون شهدای هسته‌ای کشورمان پایمال شود٬ اما نباید فراموش کرد دیپلمات‌های کشورمان طیق فرمایش‌های رهبری پیش می روند و فرزندان همین خاک و انقلاب هستند.
مرجع : نامه نیوز