به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۳
 
۷۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۴۷۶۳۲
انشاء الله انسان از منظر خداوند ممنوع‌التصویر و ممنوع‌البیان نشود

گناه خاتمی، محبوبیت و منزلت بیش از حد او نزد مردم است

این تهمت‌ها خدشه‌ای به حیثیت خاتمی وارد نمي​کند
گروه سياسي: «محمدرضا تابش» نماینده اردکان در مجلس شورای در واکنش به تذکر 10 نماینده مجلس مبنی بر ممنوع التصویر و ممنوع البیان شدن «سید محمد خاتمی» گفت: انشاء الله انسان از منظر خداوند ممنوع التصویر، ممنوع البیان و ممنوع الخروج نشود.
گناه خاتمی، محبوبیت و منزلت بیش از حد او نزد مردم است
نماینده اردکان افزود: شاید به زعم آقایان، گناه آقای خاتمی محبوبیت بیش از حد او نزد مردم است و اعتمادی که مردم به ایشان دارند. وی تصریح کرد: انشاءالله انسان از منظر خداوند ممنوع التصویر، ممنوع البیان و ممنوع الخروج نشود که اگر این گونه شد با صرف میلیاردها ریال و به کارگرفتن بهترین تصویربرداران و بهره گیری از غنی ترین واژه ها در بیان نمی تواند به دل انسان ها ورود کند و افکار و اندیشه های خویش را به خارج از مرزهای قراردادی نشر دهد.

تابش تصریح کرد: اگر کمی اندیشه کنیم، می فهمیم که آقای خاتمی در پیشگاه مردم این وضعیت را دارد یا مخالفانش. وی اظهار داشت: اگر اراده ای معطوف به عقل و منطق در مخالفان آقای خاتمی وجود داشته باشد، درنهایت باید تجدیدنظری در ایده ها، افکار و عملکردهای ناصواب خویش داشته باشند که با روانه کردن سیل تهمت و افترا و تخریب چهره های امثال آقای خاتمی نه تنها نتوانسته اند خدشه ای به حیثیت آنها وارد کنند بلکه بر اعتبار و منزلت ایشان و امثالهم نزد مردم افزوده اند.

*** مدرکی درباره محرومیت خاتمی از حقوق اجتماعی ارائه نشده است
تابش در عین حال با تاکید بر این که تاکنون هیچ مدرکی درباره محرومیت سیدمحمدخاتمی از برخی حقوق اجتماعی ارائه نشده است، گفت: پیش از این، رییس مجلس انتساب این امر به قوه قضاییه را رد کرده و رییس جمهوری سابق نیز شورای عالی امنیت ملی را از این اتهام مبرا دانسته بود. وی اضافه کرد: امور دنیوی و خصوصا تصمیمات حکومتی و بعضاً جناحی که در این گونه موارد ریشه در حب و بغض ها دارد، ملاک نیست؛ بلکه کارنامه افراد نزد خداوند و رد یا تایید آن توسط افکار عمومی و مردم ملاک ارزیابی است.

تابش تصریح کرد: چه بسا افرادی در پیشگاه ملت و خداوند از محبوبیت بالایی برخوردارند اما مقبول برخی نهادهای حاکمیتی و جناح ها نیستند؛ البته عکس این مساله نیز صادق است. وی خاطر نشان کرد: با شناخت دقیقی که از زوایای زندگی و مشی اخلاقی آقای خاتمی دارم، مسلما وی در «یوم تبیض وجوه و یوم تسود وجوهٌ» به واسطه اندیشه نیک و کردار خوب و نهی از بدی و ظلم انشاءالله در زمره روسفیدان خواهند بود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: از آن طرف هم خیلی ها که نان دین خورده اند اما بر سبیل دین و آیین حرکت نکرده و یا با سوء استفاده از مناصب حکومتی و انقلابی ظلم، حق و ناحق کرده اند و بذر اختلاف در جامعه پراکنده اند و کشور را با این منابع عظیم معنوی و مادی به این روز رسانده اند، هنوز هم بر اندیشه باطل خویش استوار هستند.

*** برخی از سرگذشت اقوام عبرت نمی گیرند
وی خاطر نشان کرد: این افراد که از تاریخ و سرگذشت اقوام و حکومت ها عبرت نمی گیرند و نمی گذارند ایران اسلامی اوج بگیرد و مردم از تنگناها و فشارها خارج شوند، مسلماً در زمره روسیاهان روز قیامت هستند.  تابش با طرح این پرسش که «جرم آقای خاتمی چیست که این گونه مورد تاخت و تاز و حمله قرار می گیرد» خاطر نشان کرد: عجب آنکه خیلی ها که به صفات، اوصاف، کمالات انسانی و اخلاقی آقای خاتمی واقف هستند نیز لب به سکوت گزیده اند و عرصه را برای جولان افرادی کوچک و معلوم الحال باز می گذارند.

نماینده اردکان در مجلس اظهار داشت: مردی که اعضا و جوارحش به عرض، مال، خون و ناموس کسی آلوده نیست، در اندیشه اش ظلم، ناروا و جور حتی بر مخالفانش را نیز نمی پسندد و در ایفای مسوولیت های خود با کارآمدی، صداقت، مردمداری، اغماض، گذشت و نجابت به راست گویی و درست کرداری، الگویی از انسان مومن، خداجو و مسوولیت پذیر در تراز جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته است، آیا باید اینگونه مورد تاخت و تاز قرار گیرد که هر کسی البته بیشتر برای کسب مقامات دنیوی به خود اجازه دهد تعرض و توهینی به ایشان روا دارد.

وی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان که به خودسازی توصیه شده ایم و منع غیبت و تهمت و افترا که جزو گناهان کبیره بوده، بیشتر مورد تاکید قرار گرفته است؛ البته خیلی ها در قد و قواره اظهارنظر کردن درباره بزرگانی همچون آقای خاتمی نیستند بلکه هر از گاهی می خواهند خود را در جامعه مطرح کنند و ابراز وجودی داشته باشند که از منظر مردم جایگاه آنها این است «ای مگس! عرصه سیمرغ نه جولانگه توست».

نماینده اردکان در مجلس افزود: ماه رمضان فرصت مناسبی برای این تجدید نظر اساسی است. خداوند عاقبت همه ما را در ماه مبارک رمضان ختم به خیر کند. 10 نفر از نمایندگان پايداري مجلس در جلسه علنی روز گذشته (یکشنبه) مجلس در تذکری کتبی به وزیر دادگستری، خواستار ممنوعیت تصویری و بیانی حجت الاسلام «سیدمحمد خاتمی» رییس جمهوری پیشین کشورمان و نیز ممنوعیت خروج وی از کشور شدند. جواد کریمی قدوسی، نصرالله پژمان فر، علی کاییدی، سید مرتضی حسینی، سید محمدمهدی موسوی نژاد، رضا آشتیانی عراقی، اسماعیل کوثری، فاطمه آلیا، روح الله حسینیان و مهرداد بذرپاش نمایندگان مشهد، پلدختر، قزوین، دشتستان، قم و تهران این تذکر مشترک را مطرح کرده اند.
مرجع : ايرنا

محد پ م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۴:۲۶
خدا ایشالا این تندروها رو با داعش و رهبران داعش محشور کنه.
خاتمی در دل ما جا داره (240154)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۴:۵۵
این گونه اظهارنظرها مقبولیت سید محمد خاتمی را دوچندان میکند.خدا نگهدارش (240173)
جناب آقای کریمی قدوسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۵:۲۱
جناب آقای کریمی قدوسی که فرمودید خاتمی 100 نفر طرفدار داره !!!! پس چرا این همه از خاتمی میترسید بگذارید نظر سنجی بشه تا فقط 100 تا اس ام اس برای خاتمی بیاد !!!!!!! و اونوقت دروغگو رسوا گردد شما هم این همه حرص نخورید (240187)
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۵:۳۷
انشاالله اضمحلال و نابودی کسانی که با سادات اینطور برخورد می کنند به چشم خود ببینیم. تنها راه مبارزه با این افراد فقط نفرین است مخصوصا در ایام و شب های قدر. اینها با حمایت از احمدی نژاد مملکت و مردم را 20 تا 30 سال به عقب راندند. (240195)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۴:۲۷
اسامی نمایندگان وجیه الدوله راپخش کنید (240155)
www.hamian-draref.blogfa.com
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۵:۴۵
پژمان‌فر، کائیدی، کوثری، آشتیانی، حسینی، آلیا، موسوی نژاد، حسینیان و بذرپاش (240202)
شهروند دهلرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۴:۲۸
1- ده نفر نماینده شجاع ، صدیق و پاکدست ، اگر قوه قضاییه و شورای عالی امنیت ملی آقای خاتمی را محکوم نکرده ، شفاف بفرمایید ایشان در محکمه چه کسی محکوم شده؟
2 - خطاب به آن ده نفر : ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست - عرض خود میبری و زحمت ما میداری
به آرزوی روزی هستم که حجابها فرو افتد تا سیه روی شود هر که در او غش باشد! (240156)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۴:۳۲
درود بر خاتمی عزیز امیر کبیر ایران بزگ مرد فرهنگی کشور (240160)
امیر/مشهد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۶:۵۶
شما که منفی میدید .موندم اینجا میاید واسه چی؟؟؟ (240237)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۴:۳۷
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست آفرین بر تابش درود برخاتمی (240166)
حافظ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۴:۴۴
ارتجاع همیشه رو به شکست است. (240168)
میر مظلوم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۴:۵۱
دشمن خاتمی! از دست خاتمی عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.
فرزند فاضل و با تقوای روح الله بزرگ در قلب و دل ایرانیان روشن ضمیر و دانا و جهانیان ایراندوست و حکیم ، حکومت می کند و هجویات و دروغ پراکنی رسانه های بی بصیرت تصویری و شنیداری و نوشتاری کذاب ،خللی در این محبوبیت وارد نخواهد کرد (240170)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۴:۵۲
یه کم عقل هم خوب چیزیه حضرات نمایندگان به همه ی امور مملکتی رسیدن فقط مونده حل بزرگترین مشکل جامعه بشریت ممنوع التصویری آقای خاتمی .از این آقا محترم تر و مودب تر کی رو رو میخواین... . این آقایان بیان تو سطح شهر ها مشکلات مردم رو ببینن . (240171)
محسن کاشی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۴:۵۲
البته نمی خواستم جواب آقای قدوسی روبدم در رابطه با اینکه گفتند کلا صد نفر هوادار آقای خاتمی هستند.آقای قدوسی تو خانواده ی کوچک ما صد نفر هوادار داره.توی ایران هم به زودی معلوم خواهد شد (240172)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۴:۵۷
كريمي قدوسي گفته خاتمي 100 تا بيشتر طرفدار نداره!!!!! لطفا يه نظر سنجي تو مشهد بگيرن ببينت اين اقاي نماينده!!! همين الان چندتا راي داره . اخه اعتبار راي ميليوني خاتمي رو ميشه ندبد گرفت !؟ همين الانم اگه براي خاتمي راي گرفته بشه حماسه ديگه ايي براش رقم ميخوره. بريد به فكر ابروي خودتون باشين. (240175)
اسرافیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۵:۰۰
عاشقتم خاتمی..
هر روز بیشتر از دیروز
به کوری چشم دشمنات...! (240177)
بسيجي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۵:۰۳
بعنوان يك قمي به حال مردم قم متاسفم . البته خوشحالم كه در قم به اين اقا راي ندادم . ايشون كه از معارف و منطق بيشتري برخورداره چرا بايد همگام با افرادي بشه كه به راحتي حرفي رو بزنن!!؟ (240179)
شهروند درجه 3
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۵:۱۷
دم شما گرم. امیدوارم در انتخابات مجلس پیش رو شهرهای کوچیک هم نمایندگان اصلاح طلب رو تایید طلاحیت کنند. البته بعید میدونم ولی اگر این اتفاق نیفته رای نخواهم داد. (240183)
تقی
Romania
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۵:۲۰
خاتمی اندیشه است محوشدنی نیست (240186)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۵:۲۲
درود برخاتمی عزیز (240188)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۵:۲۴
به مردم اردكان بايد تبريك بكوييم با أين نماينده خوب وشجاع به اميد روزي كه تمام نمايندكان مجلس كساني جون اقاي تابش باشند خداوند به اقاي تابش و همجنين جناب اقاي خاتمي جزاي خير دهد ان شاء الله در انتخابات اينده مجلس مردم باسخ دندان شكني به أين نمايندكان افراطي مجلس كه حقوق از بيت المال مي كيرند ودر خدمت دشمنان أين مرزو بوم بويزه اسرائيل هستند را خواهند داد (240189)
روح الله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۵:۲۸
خاتمی مثل جدش علی مظلومه (240190)
امیر عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۵:۳۵
خاتمی بسیار دوست داشتنی است و در قلب ما مردم ایران جای دارد (240193)
مرندبهزاد
United States
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۵:۴۰
خاتمی هیچ گونه طرفداری در بین دوم خردادی ها نداره واین گونه حرف زدنها به مثل نوشدارویی بعد از مرگ سهرابه....خاتمی دیگه حرفی برا گفتن نداره ....مردم از قحطی الرجال به خاتمی رای دادند...والان هم اسطوره سازی خاتمی مثل این میمونه که مردم را بازی میدهیم (240196)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۵:۴۵
حسادت يكي از گناهان كبيره هست كه اين برادران متاسفانه به ان دچار هستند ونمي توانند محبوبيت كس ديگري را ببينند و اصرار دارند فقط خودشان محبوبند . خاتمي محبوب آزادي خواهان وخدا دوستان است و شما محبوب خود شيفتگان هستيد. (240201)
ناشناس
Germany
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۵:۵۳
ماخاتمی عزیزرادر8سال ریاست جمهوریش دیده ایم راهش راشناخته ایم سخنانش راشنده ایم صورت خندانش مارایادسیدخندان {نبی گرامی اسلام}میندازدبرروی آنحضرت خس وخاشاک میریختندولی آیامنزوی شد؟درودبرخاتمی وشعارش:زنده بادمخالف من. (240205)
نا اشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۵:۵۴
از طرح هاو ايده هاي اين اين نماينده هاي دلسوز كه هم و غمشان باعث عظمت وسربلندي ايران و حل وفصل مشكلات عديده مردم ميگردد بايد تعظيم كرد (240206)
نیکو گویان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۶:۰۲
محبوبیت خاتمی ترس و وحشت در دل اینها ایجاد کرده پیشنهادهای اینها از سر دلسوزی نیست اینها تشنگان قدرتند نه شیفتگان خدمت (240209)
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۶:۰۶
اسامي نمايندگان اعلام کنيد مردم براي دور بعد بشناسند انها را فقط الکي تيتر نزن بهار کار اساسي نمي کني (240213)
حميدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۶:۰۸
افراطيون از جان سيد مظلوم ما چه مي خواهند؟؟؟!!! (240215)
الماسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۶:۱۰
من از کسانی که اقای خاتمی را به خوبی واخلاق وگذشت میشناسند خواهش میکنم در این جور مواقع که توسط افراد کم ظرفیتی مثل کریمی قدوسی که با بی ادبی در مورد شخصیتی محبوب مثل اقای خاتمی اظهار نظر میکند سکوت نکنند ،چه بسا این افراد بی ادب فردا به بزرگترین وبالا ترین مقام مملکت هم بی ادبی کنند پس لازم است که این فکر پلید که از ناحیه امثال کریمی قدوسی منتشر میشود درنطفه خفه شود،،، (240219)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۶:۱۷
خاتمی ما هر چه داریم از آبروی شما داریم دستور دهی جانم را فدایت میکنم (240220)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۶:۲۴
برای خودم و جامعه ای که در آن زندگی میکنم بسیار متاسفم به قول یکی از دوستان :
خطر در کمین آن جامعه ای است که مردان کوتاه سایه بلندی دارند .
این نمایندگان بر اثر نظارت شورای نگهبان به مجلس راه یافته اند والا ن. . . د (240222)
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۶:۳۶
ننگ با رنگ پاک نمیشه .این چند نفر که شاید در حوزه انتخابیه خویش هم چندان شناخته شده نیستند و به عللی که همه می دانند به مجلس امده اند نمی توانند با توهین به موفق ترین رئیس جمهور ایران چهره الهی و مردمی ایشان را کدر کنند و در حد دوست و یار خودشان که هزاره سوم می دانستند کوچک کنند زیرا خواست خداوند است که کسی محبوب دلها شود و از ان زمانهائی است که خداوند به کار بنده می خندد (240229)
مهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۶:۴۰
از زبان مولانا خطاب به اونایی که میخوان آقای خاتمی رو ممنوع التصویر کنند:
هر که بر شمع خدا آرد پف او شمع کی میرد بسوزد پوز او
اینان تنها خودشون رو رو سیاه میکنند:
چون خدا خواهد که پرده ی کس درد میلش اندر طعنه ی پاکان برد (240231)
بهنام توحیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۶:۵۴
اظهار نظر داعشیان ایرانی به اندازه یک پاپاسی ارزش نداره ملت مرد فرهنگی و انسان فرهیخته ای که نام ایران را پر آوازه کرده دوست دارند این اشخاص فکری بحال خود کنند که حداقل نام نیکی از خود باقی گذارندخاتمی که هم نزد خدا عزت دارد هم نزد بنده خدا و مخالفینش نه نزد خدا نه بنده او -چراغی را که ایزد بر فروزد -هرکی پف کند ریشش بسوزد (240235)
باقلا فروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۶:۵۵
اینها ناراحت این هستند که چرا یکی مثل خاتمی در گروه خود ندارند. (240236)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۷:۱۳
مردم خاتمی را می فهمند.نیازی به تصویر و صدایش هم نیست!!!

خاک به خورشید پاشیدن !!!! (240240)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۷:۲۳
خدا این سید محبوب اصلاحاتو حفظ کنه انشاا... (240247)
فردوس توسیوند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۷:۲۵
انشاا... انتخابات بعدی مجلس البته اگر رد صلاحیت جناح اصلاح و اعتدال نباشه (240250)
علی ایلامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۷:۳۵
قطعأ بخاطر اینکه نفوذ خاتمی را در انتخابات آتی از بین ببرند آنها حداقل این را به خوبی میدانند در هر انتخاباتی تنها انگشت اشاره خاتمی بخاطر محبوبیت استثناییش کافی است تا مسیر انتخابات به ضرر آنان عوض شود (240252)
وحيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۷:۴۳
زنده باد خاتمي عزيز
اگر اقاي قدوسي راست مي گويد نظر سنجي كند (240254)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۷:۴۶
درود بر تابش درود بر اردکان و مردان بزرگش برادران خاتمی و عارف (240256)
برازجانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۷:۵۰
ما مردم دشتستان بزرگ موسوی نژاد را نماینده خود نمی دانیم و او را در حدی نمی دانیم که در مورد خاتمی بزرگ اظهار نظر کند. (240257)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۷:۵۴
همین تعدا کامنت ها و مثبت زدن در مقابل منفی ها نشانه محبویت سید ما هست . (240258)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۸:۰۰
کریمی قدوسی ننه!! جدول ضرب بلدی که؟؟؟ پس تعداد طرفدارهای خاتمی عزیز رو که گفتی صد تا در چهارصد هزار تا ضرب کن!!!
الهی بمیرم اینم مثل دختر من که از ده تا بیشتر نمیتونه بشمره بیشتر از صد بلد نیست!!!!!!!!!!! (240261)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۸:۰۴
باورتان نمیشه که همین 10 نفر نماینده خدمتی به این سید اولاد پیغمبر میکنند که هیچکس نمیکند ،خاتمی محبوب را در نزد افکار عمومی ودر دل های مردم عزیز و محبوبتر میکنند (240262)
ایرانی دوستدار سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۸:۰۷
خاتمی عزیز دل همه ما مردم ایران است، اگر ایشان محبوب نبودند، قطعا این همه تلاش و سیاه نمایی افراطیون بی معنی بود. (240263)
باران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۸:۱۳
پايداري ها از نفود ادب و مرام و كلام خاتمي وحشت دارن. مي ترسن كه سيد پاك ما با كلام نافذش انتخابات مجلس رو هم مثل رياست جمهوري به كامشون زهر كنه..
دوستان مي دونيد چه چيز خاتمي محبوب بيشتر و بيشتر اين نامحبوبان رو عصباني ميكنه؟
سكوت خاتمي عزيز بزرگ ترين خار در چشم پايداري هاست.سكوتي كه ناشي از آينده نگري است. خاتمي حتي ناشكيبايي هاي ماها رو تحمل مي كنه چون مي دونه كه خواسته يا ناخواسته وجودش تأثير گذاره. كه اگر امروز اين عزيز هم در حصر بود نمي تونست سرنوشت انتخابات رو تغيير بده. (240266)
22
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۸:۱۴
سردار کریمی‌قدوسی نماينده پايداري (حاميان احمدي نژاد و جليلي) در مصاحبه با روزنامه شرق مي‌گويد: در جامعه 70 ميليوني ايران، خاتمی 100 نفر طرفدار دارد!
جناب قدوسی! اگر اینطور که شما می گویید هست پس چرا خودتون را به زحمت می اندازید؟ کسی که 100 نفر طرفدار دارد خوب هی حرف بزند صحبت کند، کسی گوش کننده اش نیست و نیازی به ممنوع البیانی نیست. کسی را ممنوع البیان می کنند که طرفدار زیادی داشته باشد و عامه مردم به حرفش گوش کنند. پس جناب قدوسی حرفتان را خودتان هم قبول ندارید چه رسد به دیگران. (240268)
آریوبرزن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۸:۲۰
جناب تابش آنقدر سلیس .ادیبانه و پرمغزمطلب را بیان کردند که جایی برای اضهار نظر بیشترباقی نمیماند.
عجب طاقتی دارند این نمایندگان که مجبورند در مجلس گفتار و حرکات این افراد را بشنوند و ببینند وسکته نمی کنند. (240270)
0101
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۸:۲۵
خاتمی محبوب یک ملت است هیچ کاریش نمیشه کرد ؛ بعضی ها باید بسوزند وبسازند. (240271)
حسین نایبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۸:۲۶
خاتمی مرد خداست وطبیعی است که مرتجعین وخوارج از او واهمه داشته باشند او سلطان قلب جهانیان است پدر صلح جهان (240272)
0101
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۸:۲۶
خدا یا عزت وآبرویش را فزون کن!! (240273)
0101
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۸:۳۰
خار چشم دشمنان ؛ نور دیده ملت ایران خاتمی سنگر بان جماران!!!!پاینده پاینده (240276)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۸:۳۴
انصافا از همه محاسن و خدمات و بزررگی و نجابت و خلاصه همه خوبیاش بگزریم، یه نفر خوشگل تو سیاست مدارای این کشور هست اونم قراره ممنوع التصویر شه... (240277)
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۸:۵۹
من با تیتر تون کاملا موافقم اینا از اینکه بعد از اینهمه تخریب میبینند خاتمی هنوز بین مردم محبوبترینه عصبانی هستند و از سر ناچاری خودشون رو به در و دیوار میکوبند (240283)
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۹:۰۵
گناه سید محبوبیت او و خوشبختی دشمنانش حسادت به اوست (240284)
rastin
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۹:۰۵
خاتمی نبض تپنده جوانان این سرزمین بوده و هست. آفتاب عمرش بی غروب باد. (240285)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۹:۰۷
نمایندگانی که طرح کم کردن ساعت کاری را میدهند همینها هستند
کم کاری یعنی مخالفت با گفتار وکردار حضرت علی
از روزی که اینها آمدند انسانیت مرد کار مرد تعهد مرد
اینان نمود عینی.... هستند (240286)
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۹:۴۷
درود برخاتمي اين ده نفر رابفرستين پيش خليفشون ابوبكرالبغدادي (240293)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۹:۵۵
در آبان ماه سال ۱۳۹۲ طرح سه فوریتی ای با ۱۱۰ امضاء به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه شد که به خط جواد کریمی قدوسی بود. این طرح سرشار بود از غلطهای املایی و نگارشی از جمله‌ام. پی. تی(M.P.T) نوشتن معاهده ان. پی. تی(N.P.T) که هم به فارسی و هم به انگلیسی در متن طرح بدان اشاره شده بود.[۳]جواد کریمی قدوسی (زادهٔ ۱۳۴۴ در مشهد) نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ مشهد و کلات در دورهٔ هشتم مجلس شورای اسلامی بوده‌است.[۴] در سابقهٔ ایشان، فرماندهی بسیج خراسان رضوی دیده می‌شود.[۵]
ایشان طراح اصلی ممنو ع البیانی شخصیت ... (240296)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۲۰:۰۵
کریمی قدوسی داره آبروی همه ما پاسدارها رو میبره. به خدا قسم، پاسدارها (اکثریتشون) این تفکرات رو قبول ندارن.
با تشکر (240297)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۲۰:۱۰
(مردی که اعضا و جوارحش به عرض، مال، خون و ناموس کسی آلوده نیست)
خیلی جالبه اقای تابش لطفا بی اطلاعی خودت رو توجیه نکن و بیانیه نده که بهار سریع بزنه تو سایتش.
من خودم فیلمی از خاتمی جونتون دیدم که اعضا و جوارحش به ناموس دیگران لمس جانانه ایی داشت.
لطفا شما از جانب ملت نگو ایشون منزلتشون بیش از حده .

(240298)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۲۰:۱۷
بزرگی خاتمی برای بعضی ها قابل هضم نیست چون انان جایگاهی در بین مردم ندارند . (240301)
پویا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۲۰:۳۰
خاتمی را ممنوع کردید خاتمی ها را چکار می کنید؟ (240303)
نسل اولی
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۲۰:۵۴
خاتمی به حکم نوشته یا نانوشته آقایان ممنوع الخروج از کشور است، اما به حکم ما، نام و یاد اوست که از کشور دل‌هامان ممنوع الخروج است. خاتمی ممنوع التصویر است اما تصویر خندان و موقر و صمیمی‌اش در لوح دل‌هامان و به دیوار اتاق‌هایمان نقش بسته و هرگز حذف نخواهد شد. خاتمی اگر ممنوع البیان باشد که بحمدالله نیست، اما کلام او کلام ماست حرف او حرف ماست. اگر روزی خدای نخواسته خاموش شود ما میلیون‌ها خاتمی می‌شویم و عقلانیت و اعتدال و اصلاحگری را فریاد می‌زنیم.». (240304)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۲۰:۵۹
اقای قدوسی که میگی اقای خاتمی ۱۰۰تا طرفدار داره با مردم که رو راست نیستی حد اقل با خودت رو راست باش واقعا ۱۰۰تا طرفدار داره یا ملیونها؟؟؟ (240306)
مش رفرمیست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۲۱:۱۶
ظاهر وچهره ی آدما وبیانگرحالات ودرجات خلوص وپاکی آنهاست دیدن چهرهی شهید بهشتی شهید مطهری شهید رجایی .مرحوم طالقانی وچهره امام بوسژه وچهره حاج احمدآقا واکنون نیز چهره ی آقایان خاتمی وحاج سید حسن خمینی بیانگر صفای باطن آنهاست وآدم کیف می کند ایشان را می بیند وچهره بعضی ها تداعی کننده خشنونت ،پست فطرتی؛کینه توزی و . . . د (240308)
دارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۲۱:۲۲
درد و بلای خاتمی بخوره بجون اونایی که چشم دیدنش رو ندارن! (240309)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۲۱:۲۳
بهار جان ظاهرا هنوز دوزاریت نیوفتاده که دلیل این تذکر نمایندگان پایداری چیه. دلیلش اینه که این نمایندگان منتخب پنج درصدی نیاز دارن که این صندلی ها رو حفظ کنن. نیاز دارن که تکیه گاهی وجود نداشته باشه که مانع چند فهرستی و تشتط آرا بشه. کسی که توان ایجاد وحدت در جبهه رقیب رو داره باید حذف و نابود بشه تا آقایون به راحتی سناریوی انتخابات 84 رو تکرار کنن و جلوی تکرار وضعیت مشابه در انتخابات 92 رو بگیرن (240310)
انسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۲۱:۳۵
درودبر سیدنازنین محبوب دلها. به کوری چشم حسودان خاتمی درقلب ماست (240313)
خراسان جنوبي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۲۱:۴۷
سلام اقاي تابش
سلام بر بهار نيوز عزيز
يه خواهشي ازتون دارم صداي ما اهالي خراسان جنوبي به هيچ جا نميرسه لطفا اطلاع رساني كنيد
اينجا افراطيون اصول گرا هنوز سر كارند و جولان ميدهند
اينجا بنر هاي رييس جمهور عزيز را نصب نميكنند

اينجا هنوز فرمانداران و مدير كلان دولت قبل سر كارند كه در ابتداي سخن رانيشان حتي حاضر نيستند نام دولت تدبير و اميد را به زبان بياورند
جلوي انتصاب هارا ميگيرند و با انتصاب مديران همراستا با دولت جلوگيري ميشود
استاندار خراسان جنوبي به شدت اصول گراست و فاز منفي ميدهد (240314)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۲۱:۵۰
دوستان لطفا به منظور طرفداری از سید محمد خاتمی عزیز لایک کنید تا کسانی مثل آقای کریمی قدوسی نتونن بگن آقای خاتمی توجامعه ۷۵ میلیونی فقط صد نفر طرفدار داره !!!!
بسم الله...... (240315)
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۲۲:۱۸
من 6 ماه پیش اینجا نوشتم که اینا داعشای وطنی هستن که از داعشهای عراقی هم خطرناکترن بهار نیوز سانسور کرد حالا به حرف من رسیدید؟ (240321)
ارادتمندسیدبزرگوار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۲۲:۳۵
خاتمی درقلب ماجادارد.آقای بذرپاش ازاینکه درجایگاه هیات رییسه مجلس می نشیند خیلی ذوق زده شده.آخه با ریاست سایپا قابل مقایسه نیست. کریمی قدوسی هم که به n p t lمیگه m p t .لابدملت عزیز تفاوت اززمین تاآسمان این دو مقوله را می دانندولازم نیست که عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس آنرا توضیح دهد. (240324)
علوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۲۲:۴۰
مرام و کلام خاتمی بوی نهج البلاغه می دهد و برای داعش و همفکران آنها این جرم بزرگی است
خاتمی لقد کرمنا . . . در قرآن مجید را واقعا باور دارد و این خصلت با چاپلوسی و مزدوری ناسازگار نیست و نزد ریاکاران این امر نا بخشودنی است
خاتمی بدون سلاح و ثروت و پست و مقام و داغ و درفش و حمایت گروههای فشار بر دل دهها میلیون ایرانی فرمان مهر و محبت و انسانیت سر می دهد و در دل این مردم عزت مدارانه جای دارد ، مگر زور مداران می توانند از این جرم بگذرند ؟
و شخصیتش تمام تهمت ها و انگ ها را بی اثرکرده است (240325)
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۲۲:۵۶
این قدوسی کریمی چه از جان مردم می خواهد؟! از زمان رو کار آمدن دولت روحانی ایشان فقط و فقط دارند کارشکنی می کنند.از همشهریان عزیز و با بصیرت مشهد استدعا دارم در دور بعدی عملکرد کارشکنانه ایشان را در نظر داشته باشند. (240328)
از کردستان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۲۳:۲۰
درود برخاتمی، به کوری چشم آنان که از محبوبیت خاتمی دلشون خونه!!!! (240330)
دوست دار شرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۲۳:۴۰
ای سید عزیز اگر شما نباشید ما چگونه در بین کوچک صفتان ناچیز مقدار به زندگی دلخوش باشیم . سید باش در میانمان در کنارمان و در قلبمان. (240332)
دیلرو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۲۳:۴۴
درود بر سیدبزرگوار خاتمی (240333)