به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۴
 
۲۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۱۳ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۷۳۳۷۲

آخرين وضعيت آقای بازیگر در بيمارستان

گروه فرهنگی: فرزند عزت الله انتظامي بازيگر پيشکسوت سينما، تئاتر و تلويزيون که سوم فروردين ماه به دليل بالا رفتن فشار خون در بيمارستان دي بستري شده بود، از بهبود شرايط جسمي آقاي بازيگر خبر داد.
آخرين وضعيت آقای بازیگر در بيمارستان
مجيد انتظامي با بيان آنکه پس از بالا رفتن فشار خون پدر و مشکلات تنفسي ناشي از آن به سرعت وي را در بيمارستان بستري کرديم گفت: بعد از انجام آزمايش ها و مراقبت هاي ويژه توسط کادر متخصص بيمارستان، در حال حاضر، حال عمومي عزت الله انتظامي خوب و به قول پزشکان رضايت بخش است. وي با بيان آنکه با بالا رفتن سن، مشکلات جسمي بخشي از مسائلي است که همراه هر انساني است، از برخي شايعه سازي ها و خبرهاي نادرست و تلخ درباره اين پيشکسوت بازيگري تئاتر، سينما و تلويزيون ايران گله کرد.

اين آهنگساز شناخته شده کشور و فرزند استاد عزت الله انتظامي خاطرنشان کرد: طبق صحبت هاي پزشکان متخصص، با بهبود يافتن حال عمومي پدر، وي امروز (١٣فروردين)، براي سپري کردن دوران نقاهت در منزل شخصي خود از بيمارستان مرخص خواهد شد. استاد عزت الله انتظامي در مهر و آبان سال گذشته (1393) نيز به دليل مشکلات تنفسي و فشار خون، مدتي را در بيمارستان و منزل شخصي بستري بود
مرجع : سینما نیوز