به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ساعت ۰۰:۴۵
کد مطلب : ۴۸۷۲۱
مرحله نهايي ليگ جهاني واليبال 2014 - فلورانس

شانس صعود تيم ملي واليبال افزايش يافت

گروه ورزشي: تيم ملي واليبال برزيل در نخستين ديدار خود در مرحله نهايي ليگ جهاني واليبال مقابل روسيه به برتري رسيد تا شانس صعود واليبال ايران به جمع 4 تيم برتر جهان افزايش يابد.
شانس صعود تيم ملي واليبال افزايش يافت
تيم ملي برزيل در اولين ديدار خود در مرحله نهايي ليگ جهاني واليبال به مصاف روسيه رفت و با نتيجه سه بر يک به پيروزي رسيد. برزيل تنها ست دوم را با نتيجه 25 بر 22 به روس‌ها واگذار کرد و ست‌هاي اول، سوم و چهارم را به ترتيب با نتايج 26 - 24، 25 - 23، 25-22 پيروز شد. روس ها که در ديدار شب گذشته به سختي ايران را با نتيجه سه بر دو شکست داده بودند براي اين بازي خسته بودند و اين مسئله عاملي شد تا مقابل شاگردان رزنده شکست بخورند.

تيم ملي واليبال ايران امشب (جمعه) ساعت 20 در آخرين ديدار اين گروه به مصاف برزيل خواهد رفت و در صورتي که بتوانند مقابل اين تيم پيروز شوند براي اولين بار در جمع 4 تيم برتر جهان قرار خواهند گرفت. تيم ملي كشورمان حتي در صورت باخت با نتيجه 3-2 نيز شانس صعود خواهد داشت. گفتني اينكه شاگردان کواچ در سالن حضور داشتند و برد برزيلي‌ها مقابل روسيه را از نزديک نظاره‌گر بودند.

ليگ جهاني واليبال گروه B 
 تيمامتيازمسابقاتجزئيات نتايجستپوئن
بازیبردباخت3
0
3
1
3
2
2
3
1
3
0
3
بردهباختهمعدلبردهباختهمعدل
1برزيل311  1    313.000 98941.043
2روسيه2211  1 1 450.800 2122071.024
3ايران11 1   1  230.667 1091180.924

گروه A
پيروزي تيم ملي واليبال ايتاليا مقابل آمريکا
تيم ملي واليبال ايتاليا در نخستين ديدار خود در مرحله نهايي ليگ جهاني با درخشش ايوان زايتسف مقابل آمريکا به پيروزي رسيد.  ديدارهاي گروه A مرحله نهايي ليگ جهاني از ساعت 20 و 30 دقيقه شبچهارشنبه - به وقت محلي با ديدار ايتاليا و آمريکا آغاز شد. ايتاليا که در اين ديدار از حمايت پرشور تماشاگران خود سود مي‌برد، موفق شد در دو ست اول 25 بر 22 و 25 بر 21 به برتري دست پيدا کند.

در ست سوم آمريکا موفق شد از ميزبان پيشي بگيرد و اين برتري را تا آخرين امتيازات اين ست حفظ کرد اما در امتياز 24 بر 22 به سود آمريکا، ايوان زايتسف که درخشش خوبي در اين مسابقه داشت در خط سرويس قرار گرفت و با زدن چهار سرويس غيرقابل مهار ايتاليا را در اين ست 26 بر 24 به پيروزي رساند تا ميزبان اين رقابت‌ها در اولين ديدار خود در اين مرحله 3 بر صفر برنده شود و سه امتياز با ارزش از آمريکا تيم اول گروه دوم دور مقدماتي بگيرد.

محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۰۰:۵۶
البته زیادم نباید خوشحال بود همون بلایی که ما می خواستیم سر برزیل بیاریم الان اونا میتونن سر ما بیارن فقط کافی ببرن تا ما صعود نکنیم. (241702)
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۰۱:۱۲
پس صعودمان مبارک....!! (241703)
نصیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۰۱:۱۸
تیم ما حتی می توانست روسیه راهم شکست دهد اگربا پاسهای کوتاه سرعتی تر بازی می کرد اما متاسفانه با انتخاب های بغد در دادن پاسها و روی آوردن به ارسال پاسهای بلند و تعداد زیاد در خطای سرویس نتوانست پیروز باشد .ضمن اینکه ما معمولا در ورزش انگار زود اشباع میشویم و مثلا صعود به دور نهایی لیگ جهانی را کافی می دانیم که این یک مشکل روانی است و باید رفع شود. (241704)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۰۱:۳۱
سلام.لطفا تصحیح نمایید.ما فقط در صئرت برد ( با هر نتیجه ای ) صعود میکنیم و در صورت باخت به هیچ عنوان نمیتونیم صعود کنیم (241705)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۲:۱۷
با باخت 3 - 2 هر دو تیم ایران و روسیه دو امتیازی میشن. (241726)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۴:۵۸
با باخت 3-2 هم ایران صعود میکنه. چون معدل ایران میشه 0.83 ولی معدل روسیه 0.80 است. (241768)
محمد
United States
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۰۱:۳۱
اینکه خیلی بدتر شد. (241706)
کنترل پروژه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۰۲:۱۷
جریان چیه که صدا و سیمای ما در مسابقات ورزشی به دنبال تماشاچی محجبه است ولی در ایام انتخابات به دنبال خانمهای ژیگول و سانتی مانتال!!!
به راستی مگر در فیلمهای سینمایی خارجی که از سیما پخش میشه خانم بی حجاب نمی بینیم که در مسابقات ورزشی دیدن این تصاویر حرام میشه؟!
تعصب صدا و سیما درخصوص تماشاگران ایرانی واقعا خنده داره
به راستی چرا خانمهای ایرانی بی روسری سانسور میشن؟
یعنی صدا و سیما میخواد به مردم القا کنه که ایرانیها یا بی حجاب نیستن یا حتما باید با حجاب باشن؟ (241708)
دكتر نيك
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۰۲:۱۸
يك اشتباه واضح در مطلب بالا وجود دارد ، اگر تيم ملى سه بر دو به برزيل ببازد روسيه صعود مى كند نه ايران ، چرا كه روسيه در مقابل ايران پيروز شده است ، ايران براى صعود تنها يك راه دارد و آن برد مقابل برزيل است اگر سه صفر و سه يك ببرد تيم اول و اگر سه دو ببرد تيم دوم صعود مى كند ، پيش بينى من فينال برزيل ايتاليا ست ، (241709)
دكتر نيك
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۰۲:۲۱
درخشش زايتسف فوق العاده بود ، چهار امتياز پايانى را با سرويس هاى هولناك خود بدست آورد، (241711)
کنترل پروژه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۰۲:۳۳
باخت 3_2 اگرچه ما رو هم امتیاز روسیه میکنه ولی از لحاظ ست شماری ما 4برد 6باخت و روسیه 4 برد 5 باخت میشه که قطعا منجر به حذف ما میشه
اگر بتونیم 3 امتیاز رو کسب کنیم سرگروه خواهیم شد
هرچند که برزیل با یک شکست مصلحتی 3_2 در برابر ما هم صدرنشینی خودش رو با 4 امتیاز حفظ میکنه و هم با 3 امتیازی شدن ما عملا از شر روسیه راحت میشه
البته باید دید با راه دادنی که ما در دور برگشت به لهستان دادیم تا برزیل حذف بشه آیا برزیلیها این لطف رو در حق ما خواهند کرد؟!
البته حذف روسیه قطعا مطلوب برزیل خواهد بود (241713)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۰۲:۵۹
در صورت باخت 3-2 صعود نمیکنیم. چون معدل ست شماری ما پائینتره. اگه روسیه 3-0 می باخت، اونوقت بود که ما با باخت 3-2 هم صعود میکردیم. (241716)
شهروند درجه 3
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۰۳:۲۸
بچه ها شما فقط تلاش کنید. اصلا نتیجه مهم نیست. شما برای ما قهرمانید. من یکی که عاشقتونم. (241717)
........
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۰۵:۴۷
سايت ورزش ٣ به اشتباه استراليا را برنده بازى با أمريكا اعلام كرده (241720)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۰۵:۵۸
فکر نمیکنم ایران در صورت باخت 3-2 صعود کنه... اطمینان ندارم ولی فکر میکنم قانونش اینجوره که در امتیاز مساوی تعداد بردها رو حساب میکنن... اگه اشتباه نکنم اون دفعه مجری میگفت... (241721)
دارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۰۸:۱۴
برزیل در 4 بازی آخر خود بسیار خوب و بدون اشتباه کار کرده است . امشب اما یک استثناء وجود دارد ؛ که شانس خوب ایران را برای برد بیشتر کرده ، البته اگر ایران قدر این شانس خوب را بداند . ایران با یک روز استراحت و برزیل بدون استراحت پا به این رقابت می گذارند . حالا دست معروف برای پاسهای مکررش به غفور، برای برزیل رو شده و باید فکری دگر کرد . اگر آقایان موسوی ، میرزا جانپور و عبادی و قائمی نمیتوانند سرویس پرشی بزنند ، روحیه ی تیم را تخریب نکنند . برعکس بازی با روسیه در دفاع روی تور هم باید خوب باشیم . (241722)
عمو رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۰:۰۹
از لحاظ پخش یکی از بدترین پخش بازی از سوی صدا و سیما بود بطوری که گزارشگر نیز گاهی دچارمشکل میشد و یا گاها حرکات آهسته گیم سوم ررو تو گیم چهارم پخش میکردند از بس میخواستند سانسور کنند (241724)
ق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۰:۴۴
کنترل پروژه، به این اصرارت برای دیدن خانمهای بی حجاب مشکوکم!!! (241725)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۳:۵۸
هر وقت تیم بد بازی میکنی صدا و سیما هم بیشتر میره رو اعصاب
مگه مردم عقده 4تا زن بد حجاب هستن؟
همش سانسور
سانسورررررررررررررررررر (241760)