به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۷:۴۶
 
۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۲ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۳۷۷۴۱

علی کریمی در مستند ناصر حجازي/تصاوير

گروه ورزشي: عوامل و سازندگان فیلم مستند " من ناصر حجازی هستم ... " شب گذشته با حضور در محل اقامت باشگاه تراکتورسازی تبریز که جهت رویارویی با استقلال تهران راهی پایتخت شده است با علی کریمی بازیکن سابق و محبوب تیم ملی ایران و پرسپولیس به گفتگو پرداختند.
علی کریمی که در زمان بازگشایی پرتال شخصی ناصر حجازی بعنوان اولین فرد پیام تبریک پر محتوایی ارسال نمود و حتی سال گذشته نیز در مراسم سالگرد اسطوره ملی ایران حضور یافت و به دفعات در پیامها و مصاحبه های خود از ناصر حجازی اسم برده است و این در حالی است که هرگز شاگرد بهترین دروازه بان قرن آسیا نبوده است , به بیان دلایل محبوبیت ناصر حجازی و علاقه واحساس خود به این چهره بزرگ و ملی ایران پرداخت که صحبتهای وی بسیار جذاب و دلنشین بود.

کریمی در اولین دوره مربیگری حجازی در استقلال که جوانی جویای نام در باشگاه فتح بود , مورد توجه سرمربی استقلال قرار گرفت اما به دلیل آنچه در بازی داخل سالن میان استقلال و فتح بر روی سکوها رخ داد, این انتقال انجام نشد تا کریمی به تیم مورد علاقه خود , پرسپولیس بپیوندد.



عوامل و سازندگان فیلم مستند " من ناصر حجازی هستم ... " شب گذشته با حضور در محل اقامت باشگاه تراکتورسازی تبریز که جهت رویارویی با استقلال تهران راهی پایتخت شده است با علی کریمی بازیکن سابق و محبوب تیم ملی ایران و پرسپولیس به گفتگو پرداختند.

 
 

 
 
مرجع : ايسنا