به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۷۸۷۹۱
ظریف در جلسه غیرعلنی تأکید کرد:

با حمایت ملت و رهبری با قدرت جلو می‌رویم

گروه سیاسی: یک نماینده مجلس درباره جلسه غیر علنی امروز گفت که به جز چند نماینده که ساز ناهماهنگی با مجلس می‌زنند، اکثر نمایندگان از این جلسه راضی بودند.
با حمایت ملت و رهبری با قدرت جلو می‌رویم
کمال‌الدین پیرموذن در توضیحات جلسه غیرعلنی امروز (یکشنبه) مجلس با حضور محمد جواد ظریف و عباس عراقچی در خصوص بررسی آخرین تحولات مذاکرات هسته‌ای، گفت: آقای ظریف در ابتدای صحبت‌هایشان تأکید کردند که توافق عزتمندانه را دنیا قبول دارد. به گفته وی، بعد از صحبت‌های ظریف و عراقچی، زاکانی، زارعی، بروجردی و منصوری آرانی از دو فراکسیون اصولگرای مجلس به ایراد صحبت پرداختند. پیرموذن گفت: بیشتر انتقادات نمایندگان به موضوع پروتکل الحاقی بود که آقای ظریف این‌گونه پاسخ داد که اغلب کشورهای عضو ان‌پی‌تی پروتکل الحاقی را پذیرفته‌اند و این تنها برای ایران نیست. البته ایشان تأکید کردند که ما در دنیا و منطقه دشمن داریم و باید تلاش کنیم که کار را با قوت جلو ببریم.

این نماینده اصلاح طلب مجلس همچنین گفت: آقای ظریف در پاسخ‌هایشان به نمایندگان بر این موضوع تأکید کردند که با حفظ عزت کار را با قوت جلو می‌بریم و تلاش می‌کنیم ضمن حفظ حقوق مسلم ایران در تثبیت حق غنی‌سازی تحریم‌های اقتصادی و مالی را لغو کرده و بساط پروژه ایران هراسی را جمع کنیم. همه اینها با برخورداری از حمایت ملت و مقام معظم رهبری شدنی است. پیموذن همچنین گفت: بعد از صحبت‌های ظریف و عراقچی رئیس مجلس نیز این جلسه را مثبت خواند و از تیم مذاکره کننده حمایت کرد. وی در پایان جلسه را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: این جلسه هم اندیشی بسیار خوبی بود که اکثر نمایندگان از این جلسه راضی بودند به جز چند نماینده که ساز ناهماهنگی با مجلس می‌زنند.
مرجع : ایسنا