به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۰۱ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب : ۴۹۲۸۹

بعد از وداع علي‌كريمي 45دقيقه گريه كردم

گروه ورزشي: حامد لك با مهار سه پنالتي در بازي تراكتورسازي مقابل پيكان در جام شهدا، تك چهره اين تيم شد تا نقش مؤثري در فيناليست كردن تيمش در اين تورنمنت چهارجانبه داشته باشد. لك گرچه نتايج اين مسابقات را حائز اهميت نمي‌داند اما درباره نتيجه‌اي كه تيمش كسب كرده مي‌گويد: «نتايج اين رقابت‌ها اهميتي ندارد و ما تنها در اين تورنمنت شركت كرده ايم تا توانايي‌هايمان را محك بزنيم. مهم اين است كه در رقابت‌هاي اصلي كه پيش رو داريم بتوانيم بهترين نتايج را كسب كنيم.»
بعد از وداع علي‌كريمي 45دقيقه گريه كردم
دروازه بان تراكتورسازي درباره اهداف خود در فصل پيش رو توضيح مي‌دهد: « تمام توانم را گذاشتم تا در وهله اول بهترين عملكرد را براي تيمم داشته باشم، در وهله دوم بتوانم براي رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا يكي از نفرات تيم ملي باشم و نظر كي‌روش را به خود جلب كنم و در وهله سوم در آخر فصل با يك رزومه عالي بتوانم به يك تيم اروپايي بروم.»
او درباره پيراهني كه به ياد علي كريمي مي‌پوشد نيز مي‌گويد: « از اين به بعد هميشه اين پيراهن را به تن مي‌كنم. وقتي خبر خداحافظي علي كريمي را شنيدم 45 دقيقه گريه مي كردم و هنوز ذره اي از ناراحتي‌ام كم نشده اما اميدوارم علي آقا هرجا كه هست همراه خانواده اش سلامت باشد.»
مرجع : بانك ورزش