به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ ساعت ۲۰:۵۰
کد مطلب : ۷۰۱۵۹
شعار علیه درخشان و تشویق دایی!

واكنش پرسپوليسي‌ها پس از تساوي با صبا

گروه ورزشي: تماشاگران کم تعداد حاضر در ورزشگاه آزادی خواستار ترک پرسپولیس توسط حمید درخشان شدند و شعارهایی را هم علیه او سر دادند!
واكنش پرسپوليسي‌ها پس از تساوي با صبا
پرسپولیس در دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر عصر پنجشنبه برابر صبای قم به تساوی بدون گل رضایت داد. این نتیجه در حالی رقم خورد که طی روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر کنار گذاشتن حمید درخشان مطرح شده بود. محمدحسین نژادفلاح، قائم مقام جدید باشگاه پرسپولیس که امروز در ورزشگاه آزادی حضور داشت در پایان بازی مورد انتقاد هواداران قرار گرفت. آنها اعتقاد داشتند رفت و برگشت نژادفلاح به پرسپولیس بی ثمر بوده و نباید مسئولیتی در باشگاه قبول می کرد.
تماشاگران حاضر در ورزشگاه هم در پایان این بازی به شعار «حیا کن ..رها کن» پرداختند و خواستار کناره گیری سرمربی پرسپولیس شدند. آنها برای دقایقی به تشویق علی دایی پرداختند.

صدای هواداران راشنیدم!

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در واکنش به احتمال برکناری حمید درخشان از سرمربیگری این تیم گفت: صدای هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند را شنیدم. محمدحسین نژادفلاح که تماشاگر دیدار تیم فوتبال پرسپولیس برابر صبای قم بود، در پایان این بازی و به دنبال اعتراض هواداران که خواستار کنار رفتن حمید درخشان بودند گفت: تیم ما جدا از نتیجه ای که بدست آورد، فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد: با این حال صدای هواداران را شنیدم. ضمن اینکه گفتگوهایی هم که با من داشتند حرف هایشان را هم شنیدم. اجازه بدهید ما در آینده تصمیم بگیریم. هواداران سرمایه های واقعی باشگاه پرسپولیس هستند و من صدای آنها را شنیدم. نژادفلاح در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان را به خاطر تساوی برابر صبا جریمه خواهید کرد گفت: نه، پرسپولیس خوب بازی کرد و نمایش قابل قبولی داشت.

پرسپولیس روز بزرگی را پشت سرگذاشت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس حق تیمش در دیدار برابر صبا را پیروزی دانست و گفت: به بازیکنانم افتخار می کنم که نمایش خوبی برابر صبا داشتند و روز بزرگی را پشت سرگذاشتند.
حمید درخشان پس از تساوی بدون گل عصر پنجشنبه تیمش برابر صبای قم به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: به نظر من پرسپولیس امروز یک روز بزرگ را پشت سرگذاشت. من به این تیم افتخار می کنم که 90 دقیقه روی دروازه حریف خیمه زده بود و حریف دست و پا می زد تا از این فشار فرار کند.

وی افزود: شاید ما بیشتر از 20 موقعیت خلق کردیم که به گل برسیم اما صبا با چنگ و دندان دفاع می کرد. من به بازیکنانم افتخار می کنم. این هم فوتبال است و ما هر چه تلاش کردیم به گل نرسیدیم. بدشانسی گریبانگیر ما شد که فرصت هایمان تبدیل به گل نشد. اگر یکی از فرصت هایمان گل می شد بالای چهار گل به حریف می زدیم. این هم قسمتی از فوتبال است.

درخشان در مورد شعار هواداران که از وی خواستند تیم را ترک کند گفت: من به نظر آنها احترام می گذارم اما باشگاه پرسپولیس هیات مدیره دارد که برای این تیم تصمیم می گیرد و دیگران نمی توانند برای باشگاه تصمیم بگیرند. من در این مورد تابع تصمیم باشگاه هستم. تیم ما همه جوره برتر از حریف بود. پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد. با یک ضربه آخر همه چیز حل می شد اما امروز روز بدبیاری و روز بدشانسی تیم بود و توپ هایمان وارد دروازه نشد. صبا هم اتوبوسی دفاع می کرد و به دنبال گرفتن یک امتیاز بود.

درخشان در مورد احتمال تغییرات در کادر فنی گفت: این تغییرات همیشه هست. وقتی چنین مسائلی مطرح می شود روی بازیکنان تاثیر خواهد گذاشت و تمرکز بازیکنان را خواهد گرفت. متاسفانه هر وقت ما می خواهیم به آرامش برسیم برای ما حاشیه درست می کنند. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیدوارم این بی دقتی ها در بازی روز سه شنبه لیگ قهرمانان آسیا برای ما تکرار نشود و بتوانیم به گل برسیم. واقعیت فوتبال داخلی ما این است که تیم ها می آیند از پرسپولیس امتیاز بگیرند. اگر صبا هم مثل پدیده فوتبال بازی می کرد ما در این بازی به پیروزی می رسیدیم. شما مطمئن باشید که شرایط بازی در لیگ قهرمانان آسیا با لیگ متفاوت است.

وقتی توپ هایمان گل نمی شود چه ربطی به کادر فنی دارد؟
 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی توپ هایمان به گل تبدیل نمی شود چه ربطی به کادر فنی دارد. پیام صادقیان پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل صبای قم در خصوص این مسابقه، گفت: ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و بچه ها تمام تلاششان را به کار گرفتند اما من نمی دانم که چرا توپ هایمان به گل تبدیل نمی شود. بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که بعد از مدتها به زمین رفته بود خاطرنشان کرد: ما موقعیت های زیادی به روی دروازه حریف داشتیم و فقط بدشانسی آوردیم؛ در حالی که کل بازی در اختیار ما بود و موقعیت های زیادی داشتیم.

مشکل ما گل نشدن موقعیت‌ها بود

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی برابر صبا گفت: پرسپولیس زیبا بازی کرد و هواداران باید صبر کنند.  محمد نوری پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل صبای قم در خصوص این مسابقه گفت: بازی نود دقیقه در اختیار ما بود، ما خیلی فوتبال زیبایی را ارائه دادیم، اما مشکل ما این بود که توپ هایمان به گل تبدیل نمی شد. به هر حال هواداران باید صبر کنند و مطمئنا در آینده نتیجه می گیریم.

عالیشاه: تغییر درخشان کمکی‌ نمی‌کند
اميد عاليشاه هم مخالف تغيير کادرفني پرسپوليس است. مهاجم پرسپولیس که عصبانی به نظر می‌ رسید در پاسخ به خبرنگاران به موقعیت های بیشمار گل پرسپولیس اشاره کرد و گفت: یک تیم برای گل زدن دیگر باید چکار کند که ما نکردیم؟ عالیشاه ادامه داد: تیم امسال را به هیچ وجه نباید با تیم سال گذشته پرسپولیس مقایسه کرد و ما داریم خوب کار می‌ کنیم.
او درباره اینکه آیا تغییری در کادرفنی اعمال خواهد شد یا نه گفت: من در این زمینه چیزی نمی‌ دانم اما مطمئنم تغییر آقای درخشان هیچ کمکی به پرسپولیس نمی‌ کند چون ما به عنوان یک تیم کارمان را خوب انجام می‌دهیم. پرسپولیس امروز 90 دقیقه حمله کرد و فقط توپمان توی گل نرفت.

خوردبین: درخشان استعفا نمی دهد
سرپرست پرسپوليس تاکيد مي کند که حميد درخشان قصد استعفا از سمت خود در پرسپوليس را ندارد . محمود خوردبین با اظهار ناراحتی بابت گل نشدن موقعیت ها گفت :در این بازی باز هم بدشانسی دست از سر ما برنداشت.خوب بازی کردیم اما شانس یار ما نبود و توپ هایمان گل نشد.
خوردبین درباره اینکه آیا قرار است درخشان از سمت خود کناره گیری کند گفت: نه این موضوع صحت ندارد.

علی‌عسگر: هواداران نباید به ما بگویند بی‌غیرت

حميد علي عسگر بازيکن قديمي پرسپوليس از شعار هاي هواداران در بازي با صبا دلخور شده است.
علی عسگر بعد از این مساوی در خصوص ناراحتی هواداران از نتایج پرسپولیس صحبت کرد.
هیچ‌کدام از توپ‌هایمان گل نشد دیگر نمی‌دانیم باید چه کار کنیم. هر کاری کردیم نتوانستیم گل بزنیم و امیدواریم یک گروه آنالیز بازی امروز ما را مقابل صبا را بررسی کند تا میزان دوندگی، موقعیت‌های گل و سایر مسائل مشخص شود. پرسپولیس در همه چیز بهتر از حریف بود اما نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده که توپ‌هایمان تبدیل به گل نمی‌شود. تغییر و تحول برای زمانی است که تیم بد بازی می‌کند اما ما بسیار خوب بازی کردیم. البته من بازیکن هستم و حرفم خریدار ندارد و همانطور که گفتم بهتر است یک آنالیزور این بازی را بررسی کند.

کارشناس در هم امور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۳۰ ۲۲:۳۲
اقا وقتی ان بلا را سر علی دایی اوردی .حالا اینحقت است .چه جوری از پر سپولیس بیرون بیندازنت الله علم . (293189)
27
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۳۰ ۲۳:۰۶
بهتره بازيكنان بروند بررسي كنند كه در پستي كه هستند چه كساني بازي كردند و چه مقدار قابليت اين پست را دارند. (293198)
مردمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۳۰ ۲۳:۰۷
اشکال ما همین است . در هنه چیز عجول هستیم . در مدیریت ... در اجرا ..... و حتی در هواداری فوتبال انتظار معجزه داریم . .. فوتبال در کشورهای صاحب سبک اینطوری نیست . یک تیم بایک مربی اول میشود و آخر میشود ولی مدیریت کار خودش را میکند اشکالات را برطرف میکند .و پشتیبانی مربی را میکنند چون از اول انتخاب مربی براساس تعقل بوده و احساسی نبوده . و این را هواداران هم می دانند و آنها هم درک میکنند و طرف مربی و تیمشان را میگیرند . آنها شایسته فوتبال برتر هستند و ما به زور میخواهیم مثل آنها باشیم . مثل دمکراسی (293199)