به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۳۰ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۶۳۹۵۹
بدلیل استقبال مصرف‌کنندگان؛

فروش مجدد تبلت جی ال ایکس جت 1

گروه فناوری: همزمان با عرضه نسل هوشمند تلفن های جی ال ایکس که با استقبال مصرف کنندگان همراه شد، این شرکت تبلت جت1 را که دارای مشخصات قابل قبول سخت افزاری و نرم افزاری می باشد را مجددا به بازار داخلی عرضه کرده است.
فروش مجدد تبلت جی ال ایکس جت 1
به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباط همراه گویا اروند، این تبلت 8 اینچی که از پردازنده قدرتمند 4هسته ای با سرعت1.2 گیگاهرتز بهره می برد پاسخگوی تمامی نیازهای کاربران می باشد.
صفحه نمایش این محصول از نوع خازنی مالتی تاچ با قابلیت دریافت 5 لمس همزمان بوده و دارای رزولوشن 1024*768 پیکسل است.

جت1 که با توجه به کیفیت ساخت آن و اندازه ایده آل صفحه نمایش برای مطالعه و وبگردی یک گزینه بسیار خوب است، به یک دوربین 5 مگاپیکسلی با کیفیت هم تجهیز شده و همچنین از یک دوربین جلو برای مکالمه تصویری با قابلیت فیلمبرداری نیز بهره می برد.

از دیگر مشخصات این تبلت می توان به باتری 3500 میلی آمپر ساعت، شبکه های ارتباطی 3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth، حافظه روم 4Gb برای سیستم عامل و نرم افزار - حافظه رم 512 مگابایت، سیستم عامل Android نسخه 4.2.2 ، رادیو - هندزفری و پورت USB اشاره کرد. لازم به ذکر است؛ این محصول شرکت جی ال ایکس نیز همانند دیگر محصولات آن در سیستم فروش و نمایندگی های سراسر ایران قابل تهیه بوده و در فروشگاه سایت رسمی آن به آدرس GLX.ir نیز عرضه می گردد.