به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۱۴۵۳۹
اتهام زني و الفاظ ركيك نماينده عضو پايداري عليه دولت روحاني:

اينها دله دزدند، فتنه‌گرند، دست‌بوسند و البته من هم مشابه مدرس!

گروه سياسي: در جلسه امروز مجلس، محمدعلی بزرگواری كه از نمايندگان سابق پايداري (حاميان احمدي‌نژاد) به شمار مي‌رود، بعنوان مخالف کلیات برنامه دولت یازدهم پشت تریبون مجلس رفت و با تشابه تلويحي خود با مدرس و ذكر اسم فرزند آيت‌الله هاشمي، او را دله دزد ناميد!
اينها دله دزدند، فتنه‌گرند، دست‌بوسند و البته من هم مشابه مدرس!
بزرگواری ابتدا با مقايسه تلويحي خود با مدرس! گفت: مجلس باید مدرسی باشد. اینجا جای چاخان‌گویی و وکیل‌الدوله‌ها نیست. مطمئناً خود وزیرانی که رأی می‌آورند، با این چابلوسان برخورد خواهند کرد. در دولت اصلاحات و دولت نهم و دهم شعار جوان‌گرایی گوش فلک را کرد کرد اما برویم از صندوق عتیقه آقای هاشمی رفسنجانی و آقای خاتمی وزیر در بیاوریم؟ برخی از این وزرا را بخواهیم در برخی پروژه‌ها ببریم، باید سرم به آنها وصل کنیم.

نماينده افراطي حامي احمدي‌نژاد در ادامه گفت: وقتی در رأس این نظام رهبری عزیز در طول 4 سال از فتنه 88 سخن می‌گویند که فتنه‌گران مملکت ما را به پرتگاه سقوط می‌بردند و نظام ما را به عنوان نظام متقلب معرفی کرده بودند، آیا رواست که از اهالی و طرفداران فتنه در کابینه استفاده کنیم؟ از کسانی که به نمایندگی از سران فتنه در جلسه با رهبری شرکت کردند؟ باز برویم از همین‌ افراد استفاده کنیم و آرامش کشور را به هم بزنیم؟ چرا حرف اساسی نزنیم؟ چرا اگر از فتنه حرف بزنیم، می‌گویند اینها افراطی هستند؟ پس رهبری اولین افراطی است!

وی اضافه کرد: ما با فتنه‌گران سر سازش نخواهیم داد. هزینه‌های بزرگی را به نظام تحمیل کردند. فقط از خدا می‌ترسم. از هیچ کس نمی‌ترسم. ما دوست شما هستیم و می‌خواهیم تعامل شما را پاسخ بدهیم. ما از انتخاب خیلی از وزرا و معاونان تشکر می‌کنیم اما بگذارید روی آنها که حرف داریم، حرف‌مان را بزنیم. آقای زنگنه بیاید و باز هم آن آقازاده دله دزد مهدی هاشمی بیاید و میدان‌دار شود؟ نباید به او رأی داد. این آقازاده‌های دله‌دزد به نظام و روحانیت خیلی ضربه زدند. (در اينجا لاريجاني به او تذكر داد نبايد به افراد توهين كند و اتهام بزند) بزرگواري در خاتمه اظهار داشت: امام راحل و شهدا از ما می‌خواهند نگذاریم نااهلان حاکم شوند و من به عنوان يك لر با چماق مقابل شما (روحاني) خواهم ايستاد!
نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی ادامه داد: هر وزیری که بخواهد به منطقه من نگاه ویژه‌ای نداشته باشد، با چماق لری با وی برخورد می‌کنم. من سید هستم و لر تبار، آقای روحانی عزیز! لاریجانی به مزاح پس از این سخن وی گفت: حتما گفتن روحانی عزیز بعد از چماق هم خیلی مزه دارد.
اتهامات و توهين‌هاي اين عضو سابق پايداري و حامي احمدي‌نژاد، باعث تنش در مجلس شد و قاضی‌پور در تذکر آئین‌نامه‌ای تأکید کرد: کسی حق ندارد در نظام جمهوری اسلامی در پشت تریبون اسم افراد را بیاورد. لاریجانی هم تأکید کرد که تذکر شما درست است. ایرج ندیمی نیز در تذکری آئین‌نامه‌ای گفت: اتهام و فحش جفای به مجلس است. حرف‌هایی مانند دله‌دزد در شأن مجلس نیست. لاریجانی نیز تأکید کرد: فضای مجلس مخالف این حرف‌هاست و اسم افراد را بردن و تهمت و توهین کردن در شأن مجلس نیست.

کمال‌الدین پیرمؤذن هم در تذکری آئین‌نامه‌ای گفت: آن آقا اسم مدرس را هم می‌آورد. آیا مدرس چماق‌دار و بهتان‌زن بود؟ همچنین جواد جهانگیرزاده در تذکری آئین‌نامه‌ای خاطرنشان کرد: اگر ما قانونمند باشیم، نیازی به چماق نیست. انتظار مردم از ما این است که در یک فضای آرام‌تر بررسی کنیم. نباید تهمت زد و حرف‌هایی از جمله پیرمرد زد. رئیس‌جمهور مختار است که هر کسی را انتخاب کند.

یونس اسدی هم در تذكري تأکید کرد: غرور و تکبر اجازه نداد این آخوند بزرگوار درست صحبت کند. خود ایشان هم می‌داند که چقدر دستمال‌کش احمدي‌نژاد و دولتش بوده است و جالب اينست كه حالا به ما می‌گوید چاپلوس! لاریجانی تأکید کرد: این کلمه چابلوس خوب نبود، شما هم چیزی روی آن نگذارید.

۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۲:۳۷
خدایا توبه!
گوجه پرتاب کن، چماق بدست، ... (107713)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۳۴
دوستان راهش اینه که برای انتخابات بعدی مجلس خیز برداریم (108029)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۱:۴۳
مشکل انتخابات مجلس اینه که نماینده های مجلس توی شهر های کوچک به صورتین که دو یا چند شهر یک نماینده دارن و مردم هر شهری تلاش میکنند کاندید شهر خودششون رای بیاره برای همین به جبه گیری های سیاسی توجهیی نمیشه و نتیجه اینی میشه که میبینیم
ف (108562)
مردم فهيم ايران
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۷:۳۰
ديدي كسي كه داره مي ميره تو نفساي آخرش يه زورايي مي كنه بلكه زنده بمونه
اينام همينه!!!!!!!!! (108114)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۳۸
آنهایی که به امثال این آقای عشق به چماق رای دادند حالا تحویل بگیرند. (108206)
بدمک
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۴۴
کاش بهار نیوز لیست افراطیون رو میزاشت تو سایتش (108226)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۹:۴۷
عکس کودکی نماینده ای که به مهدی هاشمی توهین کرد

http://www.roozno.com/24197 (108303)
میثم
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۹:۵۲
اگه همین الان یه سر به لغت نامه دهخدا بزنید می بینید که دله دزد یعنی دزدی در میاس کوچک مثلا کسی که یه تخم مرغ میدزده.شاید منظورش این بوده که اینا بی عرضه هستن که دله دزدن باید سه هزار میلیارد سه هزار میلیارد دزدید!!! (108305)
جواد
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۲:۵۹
از این به بعد باید به امثال رسائی و بزرگواری بگوئیم فتنه گر جدید و هر کس با روحانی مخالفت کرد به او بگوئیم فتنه گر 92 این رسائی هم سردمدار فتنه گران 92 می باشد (108467)
فرید
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۰:۲۱
ادب متاع ارزانی نیست که هرکس از آن برخوردار باشد اینها که رییس رفته اشان آنگونه ادب والایش آبرویی برای این ملت در دنیا نگذاشته بود از این نماینده نما ها دیگر انتظاری نیست از آن روز کذایی در آن مناظره رییس عزیزشان چون کارنامه و سابقه ای اصلا نداشت که حالا قابل دفاع باشد یا نباشد آبروی یک فرد غایب در جلسه را زیر پا گذاشت و صدا سیما هم فرصت دفاع به یاور رهبر نداد باید هم ایشان به خود اجازه اینگونه فحاشی ها را بدهد واقعا جای تاسف دارد که سطح نمایندگی ملت اینگونه نزول کرده...فیلم پخش میکنند..فحش میدهند..افترا میزنند...لابی قدرت میکنند...تعطیل کنید این مجلس را توروخدا ما نماینده نخواهیم چه کسی را باید ببینیم..دل رهبری و دلسوزان این مملکت را خون کرده اند این افراطیون دنیاپرست.. (108510)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۲:۳۷
من حتما در انتخابات بعدی مجلس شرکت میکنم تا افرادی مثل بزرگواری با این نوع طرزفکر نتوانند به مجلس راه پیدا کنند (107714)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۱۰
پس مطئنی هستی تقلبی وجود نداره و همگی دروغ بود
حجاریان هم دیروز گفته بود تقلبی نشد (107914)
رضا
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۰۸
لطف کنید مصاحبه کامل اقای حجاریان را مطالعه کنید .ایشان در مورد سیب زمینی ، سهام عدالت و یارانه که در نتیجه آرای صندوق دخیل بوده مفصلا" صحبت کرده اند (107995)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۷:۰۰
سیب زمینی قبل از انتخابات بود چی شد بعد انتخابات موقعی که آقای موسوی رای نیاورد یادش افتاد و آیا ایشون فرق بین تخلف و تقلب رو هم متوجه نبودن که کشور رو به اون وضع انداختن؟؟؟؟ (108071)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۰:۲۸
از کی تا حالا صحبتهای آقای حجاریان برای شما مهم شده آقای تندرو؟! که به آن استناد می‌کنی! (108519)
محمدرضا
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۳۷
لطف میفرمایید فقط اگر نماینده دلخواهتون رای نیاورد دوباره نگید تقلب شده. البته کار بزرگواری اصلاً قابل دفاع نبود (107948)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۴۰
وزارت کشور دست احمدی نژاد چه ربطی به دوره روحانی داره که انتخابات اون دوره را با این دوره مقایسه میکنی ؟ (108209)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۴۵
محمد رضا جان، قومیت پرستی آفت انسجام ملی هستش و عملی نابخردانه. یکی بگوید من لر هستم، دیگری بگوید من ترک هستم، آن یکی بگوید گیلک هستم...شمالی...جنوبی...شرقی...غربی و....خوب مملکت به فنا کشیده می شود. روانشناسان معتقدند وا ژه "من" + اسم قومیت یعنی پتانسیل افراط گرایی قومی. تازه این آقا به لرهای عزیز ما توهین کرده که همراه با آنها اسم چماق را آورده. داد من بی فرهنگی سخنان کسی است که داعیه وکالت مردم بزرگ ایران را دارد. ببینیم چه کردیم که امثال این آقا به مجلس راه یافتند که حد اقل استانداردهای حرف زدن در مجلس و جلوی چشم میلیونها ببیننده و شنونده را بلد نیست. (108229)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۷:۳۵
یعنی شما فکر میکنید رای شما تاثیر داشت و نرفتید رای بدید؟ (108125)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۰:۵۸
ای کاش می شد با شرکت در انتخابات مجلس اجازه نداد امثال بزرگواری ها راه پیدا کنند، ولی شما شورای نگهبان و تعیین صلاحیتها را فراموش کردید. (108367)
اهل کاشانم
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۲:۳۸
عصاره ی فضایل ملّت؟؟!!!
حاشا و کلّا که مردم عزیز لر این گونه باشند . . .
یکی به ایشون بگه: ادب مرد به ز دولت اوست (107716)
رضا
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۴۵
باید به خدا پناه برد از امثال این آقا .. (107959)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۰:۱۵
قوه قضائیه پس چه کاره است؟ (108322)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۴۷
به لرها توهین شده. مگه لر ها چماق به دستن؟ مردمانی پر تلاش و مهربانند. (108232)
گوگول
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۱:۳۴
اگه به این آقا چیزی نگن دفعه بعد میاد از پشت تریبون مجلس یه جوک لری هم برامون تعریف می کنه!!!!!!!! (108405)
کوچکواری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۲:۳۹
خودشه (107717)
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۰:۵۲
ایشان کوچکواری هستند و هر جا کم می آورند می گویند رهبری این آقا کیست (108359)
مهدی
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۲:۴۰
«مجلس باید مدرسی باشد. اینجا جای چاخان‌گویی و وکیل‌الدوله‌ها نیست.» دقیقا ابن حرف و کلام منه خطاب به شما آقای بزرگواری. مدرس کجا و شما کجا... (107719)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۲:۴۲
آبرو لرها رو برد
لرها کجا چماق دارن (107722)
رضا
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۱۰
مجلس جای نخبگان و عقلای هر قوم و ملت است ...با شور و احساس رای دادن عواقب دارد که الان میبینیم...البته صلاحیت ندادن به عقلا هم دخیل در این مجالس ماست (107998)
علی
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۵۴
واقعا متاسفم.از مردم میخوام که این حرفا رو پای همه ی لرها ننویسند (108247)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۲:۴۴
چماق دار واژه ای که وجود ذاتی این آقا رو روشن کرد. (107723)
M o h a m m d
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۲:۴۶
وای به حال روحانی که دوسال میخواد با این مجلس سروکله بزنه
بذرپاش هم که انگار داشت تو صحن برا نماینده ها کیهان میخوند (107724)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۰:۲۲
درود بر منفی های تو. (108512)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۲:۴۷
درود بر این نماینده دلاور
لعنت برمافیای قدرت و ثروت (107725)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۷:۱۹
منظورتان ؛همون 3000هزار میلیاردها!!!! (108100)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۴۲
افعال معکوس به کاربردی دیگه ؟! (108214)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۹:۰۹
محمد علی جون!!!

خوب حرف بزن و خوب عمل کن تا همه ازت تعریف کنند نه اینکه بیای در بهارنیوز نظر بذاری و خودت رو نماینده دلاور!!!معرفی کنی (108272)
یکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۲:۴۷
خدارو شکر اینا خودشون اعتراف کردن چماق دارن! کار خدا بود
بعدا اتفاق چماقی افتاد تکلیف مردم روشنه پس (107726)
اسطوره
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۱۰
آخ ک حرزف دلمو زدی

از تمامی اقوام لر مون خواهشمندم بیان و ی جواب محکمی ب این آقا بدن (107912)
ارمین
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۲:۴۷
من به عنوان یک لر زبان بابت ادبیات سخیف و زشت بزرگواری از همه هموطنان عذر میخوام، اینها نماینده ما نیستند. . . ما لرها از اینها تبری میجوییم (107727)
آباندخت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۰:۳۰
امیدوارم تمام اقوام لر زبان از این آقا اعلام برائت بکنن!!! (108336)
مازندرانی
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۰:۳۷
برادر لر من ، چرا شما عذر خواهی کنی. این آقا خودش هنوز نفهمیده " ادب مرد به ز دولت اوست". من به شما افتخار می کنم. (108342)
علی
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۲:۵۳
این همان نماینده ای بود که بلد نبود کامپیوتر را روشن کنه شالش می گذاشت سر جاش که صندلیشو گم نکنه حالا می خواد وزیر برای مردم مشخص کنه (107728)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۱۷
نه اون نمایندست که وقتی میخواد کامپیوتر رو خاموش کنه دو شاخشو از برق میکشه:)))))))) (107921)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۲:۵۳
فقط میشه گفت متاسفیم برای داشتن همچین نماینده هایی که بی محابا و بدون رعایت اخلاق به همه میتازند و تهمت میزنند. (107729)
اسطوره
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۱۱
موندم چ جوری رای آورده؟؟؟؟؟

کیا بش رای دادن؟ (107915)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۳۶
امروز چند شنبه بود اقای بزرگواری ؟ (107945)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۳۸
تو اگر چماق داشتی تا حالا از جریان انحرافی جلوگیری کرده بودی اقای بزرگواری ! (107949)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۷:۳۶
خودش نمیتونه از خودش جلوگیری کنه که (108127)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۲:۵۴
یاشاسین یونس اسدی نماینده مشگین شهر ، خوب جواب این. . . رو اده (107730)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۲:۵۵
از حامیان احمدی نژادبیش از این نباید انتظار داشت . جناب بزرگوار ببخشید که اینها یه مشت دله دزدند ومثل بعضیها شاه دزد نیستن که اختلاسهای هزار میلییاردی بکنن . (107731)
(امین)
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۲:۵۶
وقتی مردم در رای دادن خودشان دقت نمی کنند یا به مردم اجازه داده نمی شود که به افراد مورد قبول و شخیص رای داده شود و آنان ردصلاحیت می شوند،نتیجه آن هم این می شود

حضرت امام(ره)فرمودند:مجلس عصاره فضایل یک ملت است.
متاسفانه این سخن حکیمانه حضرت امام مغفول مانده و امروز به جای اینکه مجلس عصاره فضایل و خوبی ها و نیکی های یک ملت باشد، . . خودش را مثل امروز و سخنان این شخص،نشان می دهد
(107732)
محمد
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۲:۵۷
ای شیری که خوردی حالات باشه اقای یونس اسدی خوشم اومد که چطور تو دهانش زدی خدا رحمت کنه امواتت ای نور بباره
با تشکر (107734)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۲۴
حیف که یکبار بیشتر نمی تونم امتیاز مثبت بدم. (107930)
هادی
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۲:۵۸
ابروی لباس تنشونو میبرن! (107735)
اسطوره
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۱۲
کجای کاری دیگه آبروی براشون نمونده (107917)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۲:۵۸
تا همچین افرادی تو کار مجلس باشن بهتر از این نمی شه (107736)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۲:۵۸
طفلی خاتمی چی کشیده ازدست این متحجرا
خداکمک حالت باشه روحانی... (107738)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۷:۰۱
تازه اون موقع اینا تو مجلس زیاد نبودن......

ولی الان........... (108074)
علی
France
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۲:۵۹
خیلی متاسفم که شخصی به اصطلاح روحانی بعنوان نماینده قومی غیرتمند وبا فرهنگ با غرور وتکبر در مجلسی که عصاره خون شهدااست این گونه صحبت کند من به عنوان یک رز منده هشت سال دفاع مقدس به شما توصیه میکنم راه را عوضی امدی جایگاه واقعی شما این جا نیست (107739)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۰۷
من اشتباه منفی دادم. ببخشید (107910)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۲:۵۹
تيتر ناجوانمردانه اي زديد
اولا امثال مهدي هاشمي را دله دزد ناميد نه همه كابينه و دولت را كه همه انشان هاي آزاده به دله دزد ها اجازه ورود به سياست را نمي دهند
ثانيا اشاره به فتنه گر ها در كابينه به 2 يا 3 وزير بود نه همه وزار
ثالثا ايشون از آقاي روحاني تمجيد كردند (107742)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۱۹
دوست عزیز اینجا مجلسه نه دادستانی
نباید به شخص خاصی توهین کرد (107924)
عباس
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۲:۵۹
حالا به این نتیجه رسیدید که هرکاری که احمدی نژاد با مجلس کرد حق داشت؟؟واقعا با شاسی مدرک گرفتند (107743)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۲۶
با این مجلس آره.
ولی کلیت این گونه رفتارها با نمایندگان و دلسوزان به حق مردم( اگر پیدا بشن) نه. (107931)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۰۲
يعني منظور ايشان اينست كه دله دزدي نكنيد بلكه سه هزار سه هزار ميليارد بدزديد.
ضمنا" ايشان به جامعه با فرهنگ لر هم توهين مي كنه ولي خودش نمي فهمه. (107746)
اصفهان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۰:۳۴
ادبیات احمدی نژادی
انتظار بیشتر از طرفداراش نمیره (108338)
کمیل
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۰۶
معلوم نیست این فتنه ای که از آن دم می زنند با اینها چه ها کرده که حاضر به دست برداری و فراموشی آن نیستند . (107750)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۷:۰۴
شما مث اینکه تهران نبودی اون موقع (108081)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۰۹
کسانی که به عنوان موافق حرف زدند مناسب صحبت نکردند (107754)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۹:۲۶
منظورت مخالف ها هست؟
موافقان که خوب سخن گفتند (108290)
محمد
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۰۹
واقعأ متاسفم كه همچين افراد. . . . نمايندگان مردم تو مجلسن از اين نوع به اصطلاح نماينده ها تو مجلس كم نداريم.كاش مردم ميتونستن تو كار نمايندهاشون تو مجلس نظارت داشته باشنالبته اينجا بايد از نقش پر رنگ شوراي محترم نگه بان در رد صلاحيت نمايندگان واقعي مردم غافل بشيييم....از اين به بعد بايد همه نظرهامو تاييد كن.چطوريه كه اون به اصطلاح نماينده ميتونه تو مجلس و تو پخش زنده هر. . . كه دوست داشت بگه و نظرش سانسور نشه ما نميتونيم بگيم؟؟؟ (107755)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۱۲
مدرس برای زمانی بود که ذضا شاه بدون نظارت استصوابی به حکومت رسیده بود.
الحمدالله الان که شورای نگهبانشان مراقب است . پس رئیس جمهور و وزرا قابل اعتماد باید باشند.

مردم عصبانی نشوند و از مسیر اعتدال خارج نشوند و البته در دوره ی بعدی مجلس به این مدرس های جدید رای نهند. (107756)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۱۲
من کاری به حرفهای این اقا ندارم که مهدی هاشمی چیکارست و چیکار کرده... فقط موندم این اقایون که اینقدر دم از رهبری و نظام مداری میزنند چرا شکایت هاشونو از طریق قوه قضاییه پیگیری نمی کنند؟ و چرا قوه قضاییه در این رابطه پاسخ شفاف نمیدهد تا به واقع حقیقت برای همه ی مردم هر چه هست معلوم بشه... این همه حرف و حدیث دیگه فضا رو اونقدر غبار الود کرده که معلوم نیست کی راست میگه و کی دروغ. (107757)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۷:۰۲
بابا مهدی هاشمی رو که گرفتن دارن محاکمش میکنن. من نمیدونم اینا دیگه چی میخوان!!!!!!!!!!!!! (108078)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۹:۳۰
در حکومت قانون چنین اتفاقاتی نمی افتد (108294)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۱۲
فعلا که باید به شما سرم وصل کرد! (107758)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۱۴
ايشان نه صورتشان به مدرس مي خورد نه سيرتشان
كسي بايد از مدرس دم بزند كه در مقابل تمام مظاهر حق كشي در هر دولتي ايستاده باشد نه شما !
ضمناً بنده لر هستم در تمام عمرم لر چماقدار نديده ام و تنفر خودم را از اهانت هاي اين آقا اعلام مي كنم (107760)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۴۹
دمت گرم. (107969)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۰:۳۴
آفرین (108340)
محمد
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۱۴
هرچي سابقه مخالفين دولت رو نگاه ميكنم تقريبأ همشون از دوره هشتم به بعد به مجلس راه پيدا كردن...مردم ايران مقصر اصلي اين قضيه آن. . . (107761)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۱۸
واقعا مانده ام که جه کسانی به این آدم رای دادهاند جای تاسف است که مجلس جای چه کسانی است که به خود اجازه میدهد در مورد منتخب مردم اینچنین گستاخی میکند... (107765)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۵۷
مشگین شهر (107980)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۱۸
. ، . . امیدوارم مجلس بعدی ایشون نباشند (107766)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۰:۳۵
پ ن پ (108341)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۲۲
دم یونس اسدی گرم خوب جوابش داد
حالا این به اصطلاح آقا نماینده کدوم شهر است؟ (107771)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۲۱
نماینده کهگیلویه و بویراحمد
آبرویه لرهای غیور رو برد:( (107928)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۲۳
من به عنوان یک لر از تمامی عزیزان عذرخواهی می کنم!!!! (107772)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۲۳
چه بهتر ! اتفاقا خوب شد با این ادبیات و حرف زدن شخصیت خودشو نشون داد. درست مثل خود احمدی نژاد که توی همین مجلس مقابل آقای لاریجانی خودشو نشون داد. (107773)
مردم
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۲۴
واقعآ آبروي براي اين مملكت با چينين نمايندگان هتاكي نمانده است راستي چه كسي به چنين آدم بي ادبي خود خواهي راي داده است؟؟؟؟!!! خودش را مدرس هم ميداند ،استخوانهاي مدرس در گور لرزيد. (107775)
اسد
United States
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۲۷
اگر من کاره ای بودم این اقا را از مجلس بیرون میکردم واز مردم منظفه ای که به ایشان رای دادند عذر خواهی میکردم وای به ماملت ایران که در این قرن با این ادمها. . . طرف هستیم داره مملکت را دو دستی تقدیم میکند ایشان در حوضه چه اموخته واقغا خجالت اور است (107776)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۳۰
خدایا ما را از شر خوارج و متعصبین در امان بدار (107779)
مرتضی
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۳۱
شما نماینده قوم لر نیستید آقای به ظاهر محترم!!! از کیسه دیگران خرج نکن لطفاً. (107780)
ماهان
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۳۴
واقعا آبروی هر چی مرده بردی با این طرز حرف زدنت
فقط یه کلام. . . . . (107782)
ج.ر
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۳۶
بعد از اون نمایندگان خیلی خوب جوابش رو دادند و یکی هم از اون به عنوان دستمالکش!! نام برد:)) (107790)
هادی
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۴۲
متاسفم برای بی آبرویانی ک....
سکوت بهتر است در مقابل گروهی ک مانند ی قرن پیش فکر میکنند.
آقایان بدانند ک قلب مردم با دولت اصلاحات است (107802)
mohsen
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۴۳
خداییش دست این آقای بزرگواری نماینده مجلس را می بوسیم چون حرف دل همه ملت را زد چرا باید اعضای نزدیک به هاشمی و خاتمی به پست وزارت برسند آقای روحانی هدفش جاده صاف کردن برای بازگشت خاتمی و فرزندان هاشمی است مگر ما می گذاریم که اینها بیایند ما هم مانند آقای بزرگواری با چماق اماده هستیم آقای روحانی مواظب خودت باش (107803)
urmia
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۲۲
محسن جان شما چرا با افرادي كه توان فكر كردن و تخصص دارن مشكل داري؟ چيه اين فلاكت و ذلالتي كه تو اين هشت سال توليد شد براتون جذابه؟ فقط اونايي از اين موضوع ناراحتن كه به جاي اينكه تو صحرا چوپاني كنن اومده بودن رييس جمهور و نماينده مجلس بشن كه اتفاقا يكيش هم امروز تو مجلس با همون لحن ...صحبت كرده. شما خودت قاطي اينا نكن عزيزم. (108014)
آزاد
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۲۵
راستي چند نفر مي دونن علت مخالفت مدرس با رضاشاه چي بود؟ چرا با احمد شاه مشكلي نداشت؟ اونايي كه مي دونن به اونايي كه نمي دونن بگن. مدرس نظام جمهوري رو مغاير با اسلام مي دونست و نظام سلطنتي رو منطبق بر قوانين اسلام. ........................... (108019)
ملت ایران
United States
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۵۸
جناب خیلی توپت پره! نکنه قراره از اتوبوس پرتت کنن بیرون که از حالا هذیان میگی عمو؟؟؟ (108256)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۲:۵۱
ما هم از روحانی هم از خاتمی هم هاشمی در مقابل چماق دارهای بی ابرو و کسانی که سازمان برنامه و بودجه رو برای بخور بخور منحل کردن دفاع میکنیم‌‌... (108460)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۴۴
دستمالکش بودی؟ نه واقعا بودی؟؟ (107812)
مسعود
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۴۷
بنده به عنوان یک لر از نحوه ی زشت صحبت کردن این اقا از iهموطنای عزیزم عذر خواهی می کنم (107815)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۴۷
ای کاش از تلویزیون پخش می شد تا مردم نمایندگانشون! رو بهتر بشناسن! (107816)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۹:۰۶
شبکه خبر همشو نشون می داد. (108264)
احسان
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۰:۲۱
از تلویزیون پخش زنده شد من دیدم (108509)
فرداد
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۴۷
من فقط میخوام بدونم اونایی که به این اقا رای دادن کی هستن ؟اصلا جزو مردم ایران هستن ؟ببین اون کیه که به این رای داده؟ (107817)
مهرداد
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۷:۰۹
http://asredena.com/newsF-1839.html
در انتخابات مجلس نهم علی محمد بزرگواری با کسب 50.7 % آرای ماخوذه 62497 از 123268 به مجلس راه یافت! (108088)
ایرانی
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۴۸
امدوارم از خدا و حساب و کتاب و روز حساب بترسید . هیچ جای قانون نداریم تا اتهام فردی ثابت نشد آنهم در روز روز و بدون دلیل اتهام دزدی زد. هیچ جای اسلام و مسلمانی نداریم که به کسی که در دادگاهی اتهامش ثابت نشده به او اتهام بزنیم حال اگر اتهامش ثابت شده هم در شان و شخصیت مومن اگر باشیم نیست که آن را تکرار نماییم. (107818)
افشين
Sweden
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۴۸
جالبه كساني كه تا ديروز تا نوك كفشاشون واسه احمدي نژاد خم ميشدن ديگران متهم به چاپلوسي ميكنن! اقاي لرشما كه خودتو با مدرس مقايسه ميكني بدان كه مدرس با مردم بود نه ضد ملت!ما كه هشت سالو تحمل كرديم اين دو سال هم ميگذرونيم تا مجلس از دست اين افراطيون. . . . پاك كنيم (107819)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۴۹
مدرس با مردم بود یا با حکومت قاجار؟!

بهار این کامنت که دیگه مورد نداره! (108238)
دکتر ص الف
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۵۰
خجالت خجالت خجالت (107823)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۵۰
از دست این نماینده ها به کی پناه ببریم؟
اینها گوش هایشان را گرفته اند و پیام ملت را نمی شنوند.
فکر نمیکنم قابل هدایت باشین. . . . . (107824)
!!!
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۵۳
آخرین دست و پا زدن های افراطی ها! (107828)
ایوب
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۵۶
از بین تمام حرف های ایشان فقط یک جمله را قبول دارم! آن جمله را هم نمی توانم بنویسم چون سانسور می شود!!! (107830)
مجید
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۵۹
اوج بی فرهنگی و بی ادبی این آقایان افراطی که به ظاهر نماینده ملت هستند ولی در واقع وکیل الدوله سابق هستند و چه خوب گفت آقای اسدی : این دستمال کش احمدی نژاد. وای بر ما .... (107833)
دکتر لر نژاد
United States
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۹:۰۱
فک کنم ادب رو باید از این آقا آموخت . لقمان اینو میگفته دوستان (108260)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۰۰
سری بزنید به سایت http://boyernews.com تا ببینید مردم کهگیلویه و بویراحمد چقدر از صحبت های امروز این آقا ابراز انزجار کرده اند. (107834)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۰۰
تو مدرس ؟! حتماً حسينيان هم شيخ فضل الله نوريه؟؟! مصباح هم ( نعوذ بالله). آدم فاميلش يا نماينده شهرش يه. . . نباشه صلوات!!! (107835)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۰۴
وای خداشرممان می اید واسه مجلسی که افرادی همانند این ...دراوقراردارندوبرای ماتصمیم می گیرند متاسفیم به خدا متاسف (107839)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۰۵
فتنه گرواقعی این افرادن که دائم درحال تنش وایجا بلاوا آشوب هستند (107840)
اسماعیلی اصل
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۰۷
اینجانب به عنوان یک دانشگاهی و فرهنگی از شهرستان بهمئی،سخنان نماینده شهرستان را در جلسه مخالفت با وزرای دولت یازدهم در مجلس شورای اسلامی را دور از شان،فرهنگ و شخصیت مردم محترم استان دانسته و ضمن رد سخنان ایشان خواستار عذرخواهی ایشان از مردم شریف این استان محروم می باشم که با این سخنان علاوه بر زیر سئوال بردن فرهنگ مردم استان،باعث میشود با این صحبتها ،دید و نظر وزیران آینده را نسبت به مسائل و مشکلات استان منفی و این استان در محرومیت بیشتر بسر ببرند و با این حرفها، جلوی انجام هر کمکی در آینده را از این استان بگیرد. (107844)
بیژن
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۰۸
سلام من. . . متاسفم که این آقا خودرا نماینده قوم لر معرفی می کند تو نماینده. . . خود هستی نه قوم لر ، از لر سخاوت مردانی ، شرف، صداقت ، مهمان نوازی ، یک رنگی ،اصرار بر حقانیت ،بایدو... بازگویی شود . نه این چیزی که ایشان گفتند. ایشان باید به خاطر توهینی که به قوم لر کردنداز همه لرزبانان عذر خواهی کند .اگر عدالتی باشد وقانونی برای پیگیری
(107846)
حاجی پور
Latvia
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۰۸
خدایا این نمایندگی مردم را به عهده داردوبا اینگونه ادبیات تهمت وافترا می خواهد از مردم دفاع کندجاییکه قدرت بیان ومتانت واستدلال است نیازی به متورم کردن رگ گردن نیست یقینا جفای به مجلس است نه دفاع از مسوولیت نمایندگی.اینهمه مشکل اقتصادی واجتماعی وفرهنگی وسیاسی به جامانده از دولت قبلی وبی توجهی به انها به دنبال چه چیزی است ایا می خواهد بگوید فحاشی می کنم پس هستم. (107847)
نادم
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۱۴
اینجانب به عنوان،هم استانی ایشان پیشمانم وناراحت از اینکه چنین افرادی بعنوان نماینده مردم ساده و با صداقت و با شخصیت و با فرهنگ استان، در مجلس می باشند،مطمئنا هیچ کسی از افراد این استان حرفها و تهمتهای ایشان را قبول نداردو ضمن اینکه خواستار عذرخواهی فوری ایشان از مردم شریف این استان می باشم،خود نیز از مردم شریف ایران بابت این بی حرمتهی ها معذرت خواهی مینمایم و امید دارم که بی حرمتی این دستمال کش دولت نهم و دهم (به قول یکی ازنمایندها) به پای مردم شریف استان نوشته نشود.
خواهشا به نمایش بگذارید (107854)
زنده باد خاتمی
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۱۶
خوب بابا بنده خدا که توهین نکرده منظورش این بوده که مهدی هاشمی اگه میخاد دله دزدی رو کنار بزاره و یه دزده سه هزار میلیاردی بشه باید بیاد جایه. . . . . (107857)
مجید
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۱۸
این نتیجه تحریم انتخابات مجلسه!
دوستان تحریم مشکلی رو حل نمیکنه باید رای داد تا افراطیون به کرسی های مهمی چون مجلس راه پیدا نکنند (107859)
مانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۲۳
جلسه بعد از ظهر به علت دادن فحش خواهر مادر از طرف نماینده های مخالف به صورت غیر علنی پخش خواهد شد!!!!!
:)))))))) (107867)
مشتی ماشالا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۳۱
با درود به همه ی خوانندگان گرامی این سایت.
باور بفرمایید این ادبیات خاص آقای بزرگواری ، ادبیات مردم دیار من نیست
حتی طیف افراطی استان من هم فقط تعداد انگشت شماری دارند که اینگونه شان شخصیت حقوقی خویش ومجموعه ی پیرامون را لگد مال میکنند
پس لطفا به حساب مردم خوب وفهیم مردم ما نگذارید (107878)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۱۴
دوست من.
فکر می کنی ما مردمان شریف و نجیب و خونگرم آن مناطق را نمی شناسیم.
اما چه کنیم که گاه اقلیتی نماینده اکثریتی می شوند و .... (108007)
محمد
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۳۱
آقای بزرگواری واقعأ به تمام معنا. . . . خیلی بی احترامی کردند که حتی در شأن یک کودک نبود چه رسد به نماینده مجلس،متأسفم برا کشورم که منتخبش این است (107879)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۰:۲۲
وای به حال ما .قانون گذار راببین!!!!!! (108328)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۳۴
. . . . اقای بزرگواری ابروی ما را نبر دفاع کن اما با مستندات قانونی (107883)
kasra
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۴۱
فکر کنم منظورشون از بصیرت هم همین چیزا باشه... (107892)
مرتضی
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۴۲
با این مدلی صحبت کردن اصلا موافق نیستم و دور از شان یک نماینده میدونم ولی حرفهاش در مورد آقازاده ها رو قبول دارم (107894)
اصلاح طلب
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۴۳
انشالله دوباره نامزد انتخاباتی مجلس می شوید آن موقع است که جواب شما را می دهیم همه شما را با. . . از مجلس بیرون می کنیم (107895)
پنجاه و پنجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۵۲
اینم از مجلس !!! حیف از ما که جوانیمان تباه شد.... (107899)
صاد
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۵۶
اگر این افراد این دستی توی مملکت بهشون فضا داده نمی شد،الان وضعیتمون این طور نبود (107902)
والا
Kuwait
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۱۱
به نظرمن مجلس کلابيخوده. (107916)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۷:۰۶
پس به نظر شما چی جای مجلس بذاریم؟ (108083)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۱۳
خدایا ما تا کی باید این گروه از مخلوقانت را تحمل کنیم. به والله تمام داروخانه های شهرم که مرکز استان هم هست زیر پا گذاشتم و آن داروی ضروری مورد نیاز پیدا نکردم. بروید خجالت بکشید با این مدیریت چماقی (107918)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۱۹
دست یونس اسدی و پیرموذن نمایندگان استان اردبیل درد نکند که جواب این آقا را خوب دادند (107925)
خروس
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۳۱
اره
اسدی بهش گفت دست مال کش. (108200)
الگن-چاروسا
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۲۶
اینجانب به عنوان یک فرهنگی از بخش چاروسا نطق نماینده شهرستان را در جلسه مخالفت با وزرای دولت یازدهم در مجلس شورای اسلامی را دور از شان،فرهنگ و شخصیت مردم محترم استان دانسته و ضمن رد سخنان ایشان خواستار عذرخواهی ایشان از مردم شریف این استان محروم می باشم که با این سخنان علاوه بر زیر سئوال بردن فرهنگ مردم استان،باعث میشود با این صحبتها ،دید و نظر وزیران آینده را نسبت به مسائل و مشکلات استان منفی و این استان در محرومیت بیشتر بسر ببرند و با این حرفها، جلوی انجام هر کمکی در آینده را از این استان بگیرد. (107932)
یزدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۳۶
تیغ ناعدلانه برخی نظارت هاآدم های. . . . که درقد مردم نیستندرا نماینده می کند.نخبگان حوزه انتخابیه بزرگورای رد صلاحیت شدند تا. . . . به مجلس اید،باادبیات چماق ایدو اینگونه لجام گسیخته آید و بگوید هرچه از قبح که بر زبان آید . واین گونه ناخوشایندسیمای مردم کهگیلویه وبویراحمد را جلوه دهد.مجلس جای تدبیر وفهم و ادبیات سیاسی متین است نه تشر از چماق و توهین و تهمت. (107943)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۳۷
این عبارت فتنه وفتنه گری هم شده برای بعضی ها دکان دستک که مایه تاسف است ضمنا از هم وطن های استان لرستان بسیاربعید است که چنین فردی رابعنوان نماینده وارد مجلس کرده اند این اقا با این ادبیات خیاروگوجه هم بفروشد کسی از او نمی خرد (107947)
sara
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۱:۰۲
نماینده لرستان نبود (108373)
نوید
United States
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۴۶
من. . . . . تر از این نماینگان محترم هستم، به نظرتون دفعه دیگه کاندیدا بشم رای میارم دیگه؟ نه؟؟؟ (107961)
مقداد
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۴۸
خداوکیلی راست گفت این نماینده محترم.باید واقیعت را قبول کرد.فقط باید از خدا ترسید (107966)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۷:۲۸
آقا مقداد از کجا می گی راست گفت؟
واقعیت چیزی نیست که باب طبع شماست
یاد این پیج ژانر می افتم با این نظر!!!!!
https://www.facebook.com/BIG.janr‎ (108112)
امید
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۰:۲۱
اگرازخدامیترسید هرگز سخنان زشت وبی ربط به موضع به زبان نمیورد (108327)
آباندخت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۰:۴۰
برو با مردم خوب حرف بزن اگه میخوای انتقادم بکنی با زبان احترام "آقای خداترس"
بعد ادعاتونم میشه که ..................... (108348)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۲:۵۴
تو باز سر و کله ات پیدا شد؟!روت کم نشد....؟ (108463)
عتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۵۴
این اقا نه لره ونه نماینده لرها. . . . . (107976)
سجاد
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۲۸
این آقای مدرس بالا نماینده شهر ماست.متاسفم واسه خودم و همشهریام واسه داشتن همچین نماینده ای.........بخدا این نماینده واقعی مردم ما نیست... نه تجربه ای ،نه تخصصی و نه سواد کافی... کاش انتخاب جوونا و تحصیل کرده های شهر تو مجلس بود نه این بزرگواری بی منطق افراطی... خدا این سه سالم زودتر تموم شه خلاص بشیم از دستش... آمین (108023)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۵۷
بیشتر از همه به هموطنان لر ظلم شد
چماقدار (108065)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۷:۱۳
عزيزان اين نماينده افراطي از ما لرا نيست. به اسم لر بودن هر توهيني كرد. ما از هاشمي و خانوادش معذرت خواهي ميكنيم. (108094)
حسن
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۷:۱۶
من یک لر هستم باعزت باشرف با ابرو باوجدان نه یک چماق دار سیاسی بی ادب (108097)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۷:۱۹
ایشون که لر نیستند اصالتا عرب هستند (108101)
عاشق علی
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۷:۵۷
ای کاش هر چی می گفت ولی اسمی از مولایم علی (ع) نمی برد و از مولا مایه نمی گذاشت خدا شر این افراد رابه حق علی به خودشان واگذار کند. (108141)
گلنار
United States
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۰۶
ما زخمی چماق امثال این آقا هستیم که چماقشان بر فراز سرزمین هایمان چرخید و هر نخبه ای را از محل خود فراری داد. حاشا و کلا که این آقا که بزگواریشان قطعا از لر بودن و خصایل ادب و شرم ایلیاتی به دور است، از ما باشد (108147)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۲۱
بحث فتنه پوششی بود تا 3 هزار میلیارد پول مملکت به یغما برود... (108176)
بدمک
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۲۹
نماینده ی کجاست؟؟؟
من زندشو از شبکه ی 6 دیدم-اسدی خوب جوابشو داد

واقعا برای ایشون و کسانی که به ایشون رای دادن متاسف ام امید وارم دیگر رای ندهند (108194)
محمد
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۵۵
تهراني هاي عزيز...نمايندگان شما هم امثال رسائي ها هستند...در واقع ميشه گفت نمايندگان تهران هم افراطي هاي يه خورده مودب تر هستن و بقيه منهاي خودشون رو فتنه گر ميدونن...2 سال ديگه باز همينا رو نفرستيد مجلس خواهشأ (108248)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۹:۰۳
خیلی بران جالبه که شما بهاری ها از این نوع ادبیات اعلام انزجار میکنید.نوع ادبیات به کار رفته در کامنت ها به مراتب بدتر از اینه مثلا کشتوبساب و تو حلقومم و ............... (108262)
تینا
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۹:۰۸
بخدا تخلف بوده اما تقلب نه (108268)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۹:۱۴
به عنوان یک لر می گویم ایشان به هیچ وجه نماینده قوم لر نیست (108277)
علي
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۹:۴۷
اتفاقات سال 88 بعضی از نماینده ها رو طوری سوزونده که تا الان داره ازشون دود بلند میشه! (108302)
A...
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۰:۱۴
یا رب مباد انکه گدا معتبر شود ... (108317)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۰:۴۵
ممنون از آقای بزرگواری که زبان منطق=چماق
را که زبان واقعی گروه زور و افراط است پشت تریبون مجلس به گوش همه فتنه گران=بقیه مردم رساندید
باز هم تشکر
چماق زبان مردم لر نیست زبان گروه اقلیت افراطی است (108354)
وحيد
Netherlands
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۰:۵۷
إز وجود أفراد تندرو در مجلس اطلاع داشتيم ولي إز چماقداران خبري ندا شتيم. مبارك باشه (108364)
maysam
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۱:۱۳
حرفش حق بود؟بزرگواری بهتر است به فکر مردم خودش باشد و به فکر رای دزدی هایی باشد که....... در بهمئی شد.آبروی همه رو برد با این حرفاش.سالی یه بار نمیبینیمش وقتی میبینیمش آبروی همه رو میبره.بهتره بره و دست از سر استان محروم ما برداره. (108390)
امید
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۱:۲۰
تاریخ مصرف رسائی و بزرگواری گذشته است. (108396)
رسول
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۱:۵۲
جا دارد هموطنان لر با ابراز برائت از چنین افرادی یک خط بین فرهنگ بالای لرهای ایران زمین و افراد بیفرهنگ و بی ادبی و بی هویتی مانند این نماینده قایل شوند (108413)
بهنام
United States
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۳:۱۵
واقعا واسه تمام اصولگرایان بی ادب متاسفم که تمدن 2500 ساله ی ما رو هم زیره سوال میبرن ............... (108474)
هالوووووووووو
United States
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۳:۲۶
آنها"فتنه" گرند وشما "پاچه خور" گر. راستی اگر خواستین به گروههای احتمالی که در آینده احتمالا مخالف منافع ( ببخشید) مواضع شما باشند .. برچسبی بزنید من لغت وزین "ختنه" گران را پیشنهاد میکنم (108479)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۰:۵۸
هاهاها (108539)
اشکان
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۱:۵۳
من خودم از خانواده شهدا هستم


یه خواهش از نمایندگان مخالف امروز دارم .از خودشون مایه بزارن نه از خانواده شهدا



من خودم به روحانی رای دادم و حامی ایشون هستم


ترا به خدا از خودتون مایه بزارید نه از خانواده شهدا .خانواده شهدا هم از ملت و با


ملت هستند نه با شما وامثال شما . من دوست ندارم اسم شهدا بیارید و بی


حرمتی به دیگران بکنید اگه میخای اسمی از شهدا وخانواده شهدا بیارید پس حرمت

کلماتی که میگید هم نگه دارید وبی ادبانه صحبت نکند (108565)
astiran
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۲:۵۶
دارا داراااااااااام مرد چماغ به دست وارد می شود فیلمی با بازی بروس علی بزرگواری (108591)
كريمي اصفهاني
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۲:۵۸
تو را خدا ببين، دو نفر مثلا روحاني تبار كه يكيش سيد هم بود، چگونه تريبون مقدس مجلس را آماج تهمت ها و تخريب ها كردند. آبرو و قداست لباس روحانيت و رسول الله را بردند. اينان چگونه مي خواهند در محضر خداوند و اوليايش ظاهر شوند. خدا به دادشان برسد (108592)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۶:۱۴
باعث تأسفه...با رداى روحانيت!
يکم دروس حوزوى رو مرور کنيد به خصوص قسمت اخلاق و احاديث نبوى و ائمه اطهار(ع) (108608)