به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۳۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۳۹۱۵۴
خبرسازی​ها از مذاکرات و توافق ژنو به دختر و همسر رئیس​جمهور رسيده؛

شایعه​پراکنی از تریبون مجلس؛ پاي گروه پايداري در ميان است!

گروه سياسي:​ دیروز «روح الله حسینیان» نماینده تهران و عضو جبهه پایداری پشت تریبون مجلس قرار گرفت تا نطق میان دستورش را قرائت کند. بسیاری منتظر اعلام «لیست اتهامی» این جبهه به دولت بودند، اما کمتر کسی فکر می کرد، همسر رئیس جمهوری را آماج اتهام قرار دهد.
شایعه​پراکنی از تریبون مجلس؛ پاي گروه پايداري در ميان است!
 اینچنین شد که چند روز بعد از آن که برخی رسانه ها با انتشار اخبار «غیر واقعی» درباره دختر و همسر رئیس جمهوری حاشیه سازی کردند، عضو جبهه پایداری مجلس، به بهانه جشنی که با حضور «صاحبه روحانی» و به مناسبت گرامیداشت روز زن برگزار شده بود، زبان به افترا گشود. آن گونه که از نطق وی بر می آمد استناد حسینیان به ادعاهایی بود که در برخی خبرگزاری های رسمی و سایت های غیر رسمی منتشر شده بود؛ چه آنکه از هفته پیش رسانه های «زنجیره ای» مخالف دولت «خبرسازی» های خود را از زمین هسته ای و توافق ژنو به حریم خانواده دولتمردان از جمله دختر و همسر رئیس جمهوری کشانده بودند.

بعد از خبر سازی درباره دختر رئیس جمهوری و ادعای دیدار او با خانواده «مولوی عبدالحمید» امام جمعه اهل سنت سیستان و بلوچستان، پیکان حمله خود را متوجه همسر رئیس جمهوری کردند و مدعی شدند وی در کاخ سعد آباد جشنی «شاهانه» برگزار کرده است. رسانه های جناح پایداری یک داستان را ساخته وپرداخته کردند آنها مدعی شدند در این مراسم به تمام مهمانان سکه تمام بهار اهدا شده و علاوه بر شوی «جواهرات»، دختران با «رقص» حضار را سرگرم کردند؛ حضاری که همگی خانم و از همسران اعضای دولت و سفرای کشورهای خارجی بودند.

این رسانه ها حتی هدایت مدعوین به اتاق تعویض لباس و تحویل گرفتن گوشی های موبایل و دوربین های عکاسی مهمانان را اقدامی «اشرافی» خواندند و زبان به طعن و تعریض گشودند.

اما واقعیت جشنی که در کاخ سعد آباد برگزار شده بود چه بود؟

یک مقام آگاه در این باره گفت: این مراسم همه ساله توسط حوزه زنان ریاست جمهوری در سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن انجام می گیرد. به گفته وی همه ساله نمایشگاه های جانبی از جمله البسه در حاشیه مراسم برگزار می شود. این منبع آگاه با تکذیب صرف «هزینه های گزاف» درباره پوشش میهمانان نیز گفت که به رغم زنانه بودن مجلس، زنان حاضر پوشش کامل داشته اند.

او با رد مراسم ویژه ساز و آواز گفت که جشن مذکور درواقع مراسم مولودی بوده و خانم الهی قمشه ای نیز در آن سخنرانی کرده است. توضیحاتی که با ادعاها مخالفان زاویه 180 درجه ای دارد. به نظر می رسد این ادعا ها از «شبکه خبر سازی» محافلی بیرون می آید که از زمان اعلام نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته، هر روز «دروغی» را در لباس «راست» می پرورانند به اعتقاد برخی ناظران نطق روز گذشته عضو جبهه پایداری و تذکر کتبی دیگر اعضای این جبهه، لایه های زیرین سناریوی شبکه «خبر سازی» را آشکار ساخت.

این ناظران معتقدند طرح چنین ادعاهایی همزمان با ثبت نام یارانه ها «انصراف داوطلبانه»، معنا دار و فراتر از یک «خبر سازی» عادی است. درواقع این ناظران، تحرکات اخیر را تکه های پازلی می دانند که وقتی کنار هم چیده شود قصد دارد «تولید بدبینی میان مردم نسبت به دولت» را القا کند.

سناریوی «شکاف دولت – مردم»

نخستین روزهای کاری سال جدید، زمانی که حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان اعلام کرد قصد دارد فاز دوم هدفمندی یارانه ها را اجرا کند تحرکات سیاسی و رسانه ای طیفی از مخالفان دولت شدت گرفت. رسانه های منتسب به این طیف درخواست دولت از متمولین برای «انصراف داوطلبانه» از دریافت یارانه را به «درخواست روحانی از حامیانش» تعبیر کردند.

علاوه بر روزنامه ها و خبرگزاری های نزدیک به این جریان - که گزینه «انصراف داوطلبانه» را «رفراندوم یارانه ای روحانی» می خواندند و سعی داشتند میزان انصراف دهندگان از یارانه را «محک محبوبیت» رئیس جمهوری جلوه دهند- صدا و سیما هم هنگام تهیه گزارش در این باره به سراغ مردم عادی کوچه و بازار رفت و از آنان پرسید که آیا از دریافت یارانه انصراف می دهند یا نه؟ سؤالی که ناخودآگاه این تصور را بین مخاطبان ایجاد می کرد که دعوت دولت برای «انصراف اختیاری» متوجه اقشار متوسط و پایین دست جامعه است.

این در حالی است که مسئولین ارشد اجرایی به کرات اعلام کردند دولت فقط و فقط از متمولان و متمکنانی که به دریافت 45 هزار تومان در ماه نیازی ندارند می خواهد در تقاضای خود برای دریافت یارانه تجدید نظر کنند. ادامه این خط رسانه ای دیروز از تریبون مجلس سر درآورد.

نه تنها روح الله حسینیان در نطق خود جشن مذکور را بهانه ای برای زیر سؤال بردن دولت قرار داد و گفت: «همسر رئیس جمهوری اگر می خواهد جشن بگیرد در خانه خود که الحمدلله هم بزرگ است و هم جادار جشن بگیرد» بلکه شماری دیگر از اعضای جبهه «پایداری» در تذکری کتبی ادعا کردند که «نمی توان شعار صرفه جویی در مصرف و پیشنهاد انصراف از دریافت یارانه به مردم را داد و در کاخ سعد آباد به عنوان روز زن مهمانی اشرافی گرفت و از بیت المال هزینه کرد». اکنون برای افکار عمومی روشن شده که اقلیت جناح موسوم به «پایداری» اتاق فرمان جنگ حیثیتی علیه دولت را در دست دارد.

اعضای این جبهه، هر آن چه دولت بکند یا نکند را اسباب اعتراض می کنند. اما برای پی بردن به واقعیت مواضع «پایداری ها» کافی است عملکرد این جبهه در موارد مشابه در دولت قبل یاد آور شود. از جمله این موارد، جشن های جنجالی در دولت قبل بود.

از مراسم حمل قرآن با زنان دف زن و جشن های نوروزی -که جشن های 2500 ساله را متبادر می کرد – گرفته تا همایشی که 1200 مهمان خارجی داشت و طبق گزارش روزنامه کیهان برای آن 80 میلیارد تومان هزینه شده بود. میهمانان این مراسم، ایرانیان خارج از کشور بودند که از سوی دولت قبل (یعنی دولت متحد جبهه پایداری) به ایران دعوت شدند.

دولت قبل هزینه بلیت هواپیمای رفت و برگشت و سه روز اقامت در یکی از هتل های پنج ستاره تهران مهمانان را تقبل کرده بود و هر مهمان هم می توانست به حساب کشورمان 4 همراه، با خود بیاورد. علاوه بر امکانات رفاهی در پایتخت، سالن تشریفات 19 فرودگاه کشور برای استقبال از این مهمانان آماده شد و استانداری های شهرهای توریستی نیز تورهای رایگانی را برای این افراد در نظر گرفتند.

هر چند میهمانان این مراسم، ایرانیان خارج از کشور بودند و فارسی زبان، اما 70 مترجم برای این همایش در نظر گرفته شده بود و شائبه هایی درباره هزینه های «نجومی» باعث شد نمایندگانی چون «الیاس نادران» خواهان تحقیق و تفحص درباره اعتبارات و هزینه های آن شود. اما نه نتیجه ای از تحقیق و تفحص منتشر شد و نه از اعضای فعلی جبهه پایداری مثل حسینیان که آن دوران نیز نماینده بودند درباره عملکرد رئیس جمهوری وقت که او را عبد صالح می نامیدند اعتراضی شنیده شد.

نکته جالبتر این بود که «ریچارد فرای» یکی از مهمانان ویژه مراسم بود که نه تنها دولت دوست حسینیان قول داد بعد از فوت وی اجازه تدفینش در کناره زاینده رود را می دهد بلکه خانه ای سنتی در اصفهان هم به وی اهدا شد. حال به بهار سال 93 برگردیم که بعد از فوت ریچارد فرای، اعضای جبهه پایداری برای دولت خط و نشان می کشند که مبادا به وصیتی که رئیس دولت قبل آن را قبول کرد، عمل کنند.

پس چندان تعجب نکنید که یکی از روزنامه های صبح حامی جبهه پایداری میزان انصراف مردم از یارانه ها را با بحث وصیت ریچارد فرای مرتبط بداند.
مرجع : ايران

۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۱:۱۹
دست و پا زدن های ماکیاولی رایی برای تندرو های انجمن پایداری جمع نمی کند و در اسفند 94 انجمن پایداری خود عمار پندار به صفحه ای از تاریخ ایران تبدیل خواهد گشت و البته با فساد های 3000 میلیارد و 9000 میلیارد و 62 بابک زنجانی دیگر ! (220435)
باب اسفنجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۲:۴۴
عجب پارتی ای بوده

خوبه گشت ارشاد نیومده
:)))) (220503)
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۳:۳۰
همین شما تندروها بودید که با لاپوشانی باعث شدید کرسنت ها بوجود بیایند ... (220536)
ساميار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۶:۳۶
آقا شما فقط گيردادی به کرسنت ها!.بابک زنجانی.اختلاس معروف.اختلاس بيمه.برداشت های مکرر از صندوق .هنوز بگم؟؟؟؟؟ بس کن آقا.بس کن (220620)
درد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۵:۴۱
تا زمانی که روحانی جلوی اینها در نیاد و جوابشون رو نده و بجای رسوا کردنشون بهشون میدون بده و یا در شهرستانها پست بده وضع همین خواهد بود. (220591)
عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۲۲:۴۸
آخه چرا اینقدر این پایداری ها رو گنده می کنید؟ یعنی تو این مملکت این گروه اندک اینقدر قدرت دارند که هر کاری بخوان میکنند وکسی هم نمی تونه بهشون چیزی بگه؟ ما خودمون هم مقصریم. هر چا می بینی حرف از ایناست. (220735)
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۲۳:۲۱
اگه برای زن و بچه احمدی نژاد و .... این فیلم رو در می اوردند میشد
فتنه
و محمود خان تیریپ مظلوم نمایی بر میداشت
عجب اخلاقی دارن برادرهای ارزشی عجب اخلاقی
چه اسلامی دارن برادرهای ارزشی به به (220747)
افشین
Europe
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۱:۲۲
اقای حسینیان از حیف و میل بیت المال دفاع میکنی از اون طرف کارت هدیه از مرتضوی دریافت میکردی! (220437)
محمد پ م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۱:۲۲
منتظر واکنش رییس جمهور در برابر این هتاکی ها هستیم.دیگه سکوت جایز نیست.حتی مصلحت هم نیست.جلوی اینها باید محکم ایستاد (220438)
زارع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۱:۲۵
قضیه سکه ها چی بوده ؟!
کسی خبر درستی نداره؟!! (220440)
rs
Romania
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۶:۳۱
سکه ای در کار نبوده فقط جهت محکم کاری سایت های افراطی شایعه پخش کردن- (220616)
سیخ کباب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۱:۴۱
هرگز یادمون نمیره زمان خودشون وقتی گوشت مرغ گیر مردم نمییومد چطور چند صدنفر از زنان گرسنه چند کشور رو که حتی اسمشون روهم نشنیده بودیم به عنوان یک سمینار باپول ملت دعوت کرده بودند ودر حال خوردن کباب نشون دادن که با چه ولعی به سیخ کباب نگاه میکردن و کوفت می کردند.
ِ (220456)
ايران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۱:۴۹
مردم در انتخابات اعلام كرده اند كه افكار شما را نمي خواهند (220463)
سید محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۲:۲۴
شان و جایگاه دکتر روحانی بالاتر از این حرفهاست که گروهی مانند پایداریها بتوانند به منزلت این شخصیت لطمه وارد کنند و این مرد مقاوم و شجاع که مملکت را در برهه ای تحویل گرفت که کمتر کسی حاضر به این کار میشد، مورد رحمت خداوند است و سعادتمند خواهد شد.
دست خدا بالاترین دستهاست (220490)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۲:۲۷
متاسفانه دولت روحانی با انتصاباتی که در حوزه تیم رسانه ای خودش انجام داده است انتظار این چنین شایعاتی وجود دارد دولت باید تیم رسانه ای خود را تقویت کندنه این که افراد طرفدار قالیباف را منصوب کند
به نظر من حتی دولت باید به فکرجانشینی برا وزیر محافظه کاردادگستری باشد (220492)
ميرمهنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۲:۴۵
بازم به گروه پايداري كه وقتي انحراف احمدي نژاد رو ديدند از همون ابتداي دولت دهم ابراز كردند......اما روي شما رو برم كه با اينكه راس فتنه رو ميشناسيد و ميدونيد كه منظور رهبري و بيان ايشون از كلمه فتنه 88 كيا هستند ولي هنوز طرفداري مي كنيد از اونها
جالبترش اينه كه ادعاي پيرو رهبر بودن رو هم داريد!! (220504)
انقلابی 57
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۶:۴۴
میرمهنا جان می دانی اکثر این فتنه گر گویان خود فتنه گران هستند ؟ همان دزذانی که فریاد می زنند آی دزد را بگیرید ؟ ما می دانیم منظور مقام معظم رهبری چه کسانی هستند . همان سوء استفاده کنندگان از بیت المال و دزذان وطن فروش و کسانی که نمی خواهند این مملکت به آرامش برسد و هر روز بحران سازی می کنند و ... (220626)
ارسلان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۰۵:۳۳
میرمهیا-دیدی داری دروغ میگی کی کجا انتقاد کردن. فقط وفقط سکوت کردن.چون اگر حرفی میزدن احمدی نژادجوابشونو وحشتناک میداد (220773)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۲:۵۳
این گروه پایداری تاوقتی ردصلاحیت وجدداردخیالش راحت هست (220511)
حسین از لرستان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۲:۵۵
بنده به عنوان یک شهروند صبرم لبریز شده است چرا روحانی این قدر تحمل می کند این گروه تند رو وافراطی اولین بار نیست دارند به منفع ملی که در حال حاضر رئیس جمهور محترم نماد آن هستند نوهین وجسارت میکند مردم در انتخابات 24 خرداد 93 نه بزرگ به اصول گرایان وجبهه پایداری دادند الان نوبت دکتر روحانی است که به واسطه این ملت بزرگ پاسخ دندان شکن به ا اینها بدهد (220513)
ناصر هشترودی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۲:۵۶
اقای رییس جمهور دیگر وقتش رسیده باید جواب این اقان داده بشود در غیر اینصورت اینها بیشتر از این حرمتها را خواهند شکست . (220514)
ساميار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۲:۵۶
دولت نبايداسيرحاشيه ها بشه.بی توجه به اين اراجيف کارشوباصلابت ادامه بده. (220515)
ایرانی مقتدر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۲:۵۷
اقای روح اله حسینیان به هر دری زدی بسته بود تورا به حرمت ان لباسی که بر تن داری دست ازاین کارهای بی اساس بردار به خدا قسم این حرفها نزد هیچکس خریدار ندارد این همه گفتی چه نتیجه گرفتی درانتخابات به حرفهای شما نهی گفتند درجستجوی چه هستی من اگر جای شما بودم برای همیشه سکوت مطلق می کردم (220516)
پپه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۳:۵۶
می بینم که یک خواهر یا برادر موسوم به میر مهنا در اقدامی خودجوش به سایت بهار سر زده اند و چند کامنت اخیر را مزین به منفی هاشون نموده اند!! (220552)
بگم یا نگم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۳:۱۰
بگم بگم مرضی است که شفا ندارد اما دوره آن گذشته (220525)
سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۳:۱۳
آقای روحانی تا کی سکوت (220527)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۳:۱۷
دریغ است که ایران ویران شود کنام پلنگان وشیران شود (220529)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۳:۱۹
زمان خاتمی هم همین بساط بود و سفر های رسمی با همراهانش را شکلاتی(تفریحی) عنوان کردند(پخش از صدا و سیما با گفتار همین مجلسیان ) اما چون در زمان محمود خان دنیا او را تحریم دیداری کرده بود(دیدارهای ایشان منحصر بود به بشار اسد و چاوز آنهم چند بار در سال) تلافی را با سفر ها و هزینه های میلیاردی به نیویورک تلافی میکرد.اگر روحانی صد ها بار جشن بگیرد به اندازه یک سفر نیویورک هزینه نخواهد داشت.ما حافظه تاریخی داریم,گول نمیخوریم آقای حسینیان و شرکاء. (220531)
سورج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۳:۲۲
چه زیبا فرمودسالارشهیدان که اگردین نداریدلااقل آزاده باشید،جای بسی تاسف است که عده ایی تندرو به هرچیزی متوسل میشوندتاچهره رییس جمهورمنتخب مردم رامخدوش نمایند،ازهرراهی واردمیشوندتا با دولت منخب مبارزه وآن راتخریب نمایند،آیا وجدان دارید؟آیا انصاف دارید؟آیا واقعابه یقین رسیده ایدکه دراین مراسم به همه شرکت کنندگان 5 سکه اهداشده است؟چرادرخصوص یک مطلب تاییدنشده این همه قیل وقال به راه می اندازید؟بنده به دلیل همشهری بودن با همسررییس جمهوروشناختی که ازاین خانواده عفیف،مومن وزحمت کشیده دارم مطمئنم که این ... (220532)
غلامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۳:۲۸
جناب آقای دکترروحانی حالادیدیدکه جاده تعامل شمابا مجلس جاده یک طرفه است؟شمابه نام تعامل حاضرشدیددرانتخاب استانداران وفرمانداران ومدیران کل حامیان خودرادلخورامانظرنمایندگان مجلس راجلب نمایید،میبینیدباشماچه میکنند؟میبینیدچه تعاملی باشمادارند؟به عنوان یک حامی دلسوزتوصیه میکنم به سمت حامیان خودبرگردیدوبه آنهااعتمادکنیدچراکه آنانی که شمابه آنهااعتمادومدیران رابانظرشان انتخاب کردی هرگزباشمانخواهندبودوتامیتوانندباشمادشمنی میکننداماحامیان شماکه متاسفانه دردولت شمامنزوی ترازقبل شده انددرصورت اعتمادبه آنان ... (220535)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۳:۳۴
همیشه حقیقت تلخ بوده و هست (220540)
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۳:۳۶
شما چرا اعمال دولت گذشته را شاخص قرار میدید این یعنی کاری که دولت گذشته میکرده درست بوده یا اینکه برای اون دولت انجامش بد بوده برای این دولت خوبه
یکی به بچش میگفت پفک اهه بده بابا بخوره!!! (220541)
عمو رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۳:۳۹
خدا این گروه پایداری را از سر ملت زجر کشیده ایران بکند (220545)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۴:۱۲
ضرورت برخورد محکم رئیس جمهور و دولت با اینها بیش از پیش حس میشه
نمیدونم چرا دولت سکوت کرده (220557)
ا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۴:۱۹
جناب آقای روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی مردم ایران منتطر واکنش حضرت عالی هستند تا کی میخواهید سکوت کنید . (220559)
امير
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۴:۴۷
چرا ما فکر ميکنيم روحاني داره کوتاه مياد خاتمي در دوره خودش کوتاه اومده شايد سياست کلي هست 8سال يکي مياد منفور مانند احمدي نژاد 8سال محبوب ارام سکوت کن مثل روحاني خاتمي و دوباره ....تا ابد (220570)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۵:۰۴
حسینیان کارش توهین وتهمت به دیگران است. وهمه رقم معصونیت دارد! (220574)
وجدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۶:۱۹
اما باید به این نکته فکر کرد نزد خدا هم مصونیت دارند؟ (220607)
ندای ملت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۵:۰۶
اگر جامعه روحانیت میخواهد شاءن همکسوتهایش بیش از این مخدوش نشود باید سریعا" پیشقدم شود واینگونه افراد را خلع کند
(220575)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۵:۰۸
متاسفانه باید پذیرفت اینا همش از رییس جمهوره که باعث شده اینا تا این حد قلدر بشن وگرنه اگه اینم مثل احمدی نژاد باهاشون میکرد از سایشم میترسیدن چه برسه . . . (220577)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۵:۲۸
فکر کنيم 10سال پيش شما يه شرکت داريد و نيازمند يه کارمند خيلي خيلي ساده هستيد احمدي نژاد مراجعه ميکرد با مدرک دکترا ايا او را با حقوق يه کارمند ساده ااستخدام ميکرديد ا
الف.بله ابتدا مصاحبه ميکردم و بعد استخدامش نمي کردم
ب.بدون مصاحبه استخدامش نميکردم
ج..به خاطر انکه در ان لحظه عملي غير متعارف رخ ندهد به او قول ميدادم ولي استخدامش نمي کردم
د .از او ميپرسيدم کي ادرس اينجا را داده بعد استخدامش نمي کردم (220587)
بهار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۵:۵۸
ولي متاسفانه خيلي از تحصيل كرده ها گول اين حرفا رو خوردن خيليا از راي خودشون برگشتن. چرا دولت يه فكري براي صحبت با مردم بدون سانسور نميكنه؟ چرا جواب اين كاراشونو نميده؟ بايد دولت يه رسانه خصوصي براي خودش درست كنه وگرنه جايگاه مردميشو از دست ميده. (220601)
جانباز 50درصد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۶:۱۶
این آقایان درزمانی که رییس جمهوردولت نهم و دهم در روزهای پایانی عمرخود در یک سفر به نیویورک به همراه حدود 200 الی 250 نفر در مدت اقامت خود با پول بیت المال و صرف هزینه های کذائی رفتندچرا سکوت کردند؟ برداشت پول از حساب ریاست جمهوری برای ساخت ساختمان دانشگاه ایرانیان آیا پول بیت المال نبود؟ آیا با رانت خواری مجوز دانشگاه ایرانیان را نگرفت؟درمراسمهائی که به بهانه های مختلف مثل تجلیل از هلال احمر و خادمین نوروزی در استادیوم آزادی چه مراسمی به این بهانه که در اصل برای جمع آوری رای برای مشائی که دم از ... (220605)
Taheri
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۶:۴۶
بهار جان اصول امنتداری حکم میکنه اول تمام وکمال حرف طرف مقابل رو مینوشتید بعدش تحلیل خودتون رو ضمیمه میکردین.مخالف همیشه همه حرفاش دور ریختنی نیس شاید یه 10 درصد از حرفاش صحیح باشد وعبرت امیز نگاه افراطی به هر موضوعی باعث وجودامدن دیکتاتوری در نظر و اجرا میشود (220628)
منتقد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۷:۱۲
حقیقت تلخ است متاسفانه روحانی در دام تجدیدنظر طلبان افتاده است (220645)
یارانه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۷:۱۵
مردم انصراف بدند تا زن مقامات خوش گذرونی بکنند. (220648)
ارسلان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۰۵:۱۹
یارانه اسم زنهای مردم رانبر. شرفت کجاست، (220770)
احمد س ز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۸:۲۵
اقای روحانی دارد روش سکوت خاتمی را در پیش میگیرد واین یعنی شکست تدبیر و امید تا کی سکوت اقای روحانی (220668)
ناصری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۸:۲۶
ما از آقای روحانی اقتدار و صلابت میخواهیم و افشاگری کاری اینها در 8 سال گذشته . هر چه شما انسانیت نشان بدهید اینها جری تر و پر رو تر میشوند.
اگر ملت به اینها تمایل داشت که اینطور تو دهنی به آنها نمیزد . (220669)
باقلا فروش
Germany
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۸:۲۹
اقای حسینیان مهمونیکه شما وامثالهم دنبالش هستید نه در ایران که ممکنه در المان برگزار بشه از اقای رسایی که رفته بپرس تازه باعزتم انگشت نگاریش کردند (220671)
مازيار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۹:۰۸
مردم به شدت از . . . پایداري خسته شدند. وخواهان برخورد ريس جمهوري با انان هستند. روحاني كمك (220680)
دانیال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۲۲:۱۱
نه دیگه نشد الان دیگه قضیه ناموسیه ... اون از دوستشون که جلوی تلویزیون عکس همسر رقیبشو در دست گرفته بود این هم از این حرفهای قبیح ... ببخشید این خروش بر علیه پایداری ها رو کی باید ببینیم ؟ (220721)
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۲۲:۲۹
حرف حق تلخ دوستان اصلاح طلب. (220726)
مهدی
United States
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۲۳:۳۵
اگه تو اون مراسم گریه می کردند وخاک به سرشان می ریختند همه چی درست می شد. (220749)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۰۱:۱۵
والله خجالت هم خوب چیزیه. آقایون پایداری و تندروها 8 سال مملکت رو به اندازه 80 سال به عقب بردند حالا زبونشون هم درازه. ان شاالله در مجلس دهم این افراد را . . . بیرون می فرستیم. (220760)
روح ا..
Romania
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۰۷:۱۵
وقتیکه به آنهائی که در آمد بالای 2500000 تومانی دارند هم به صرف اینکه ثبت نام کردهاند یارانه میدهید نتیجه اش همین است!!!! (220778)